Resultados globales: 6 registros encontrados en 0.02 segundos.
Artículos, Encontrados 6 registros
Artículos Encontrados 6 registros  
1.
24 p, 427.0 KB ¡Ha desaparecido un ratón! ¿Nos ayudáis a buscar al culpable? : Análisis del impacto didáctico y emocional de un encargo ficticio / Carrió, Mar (Universitat Pompeu Fabra. Grup de Recerca Educativa en Ciències de la Salut) ; Costa Vila, Marcel (Universitat Pompeu Fabra. Grup de Recerca Educativa en Ciències de la Salut)
Se analiza el impacto didáctico y emocional de la contextualización de los contenidos de un curso de verano de biología molecular. Se propuso a tres grupos de estudiantes de educación secundaria un encargo ficticio. [...]
S'analitza l'impacte didàctic i emocional de la contextualització dels continguts d'un curs d'estiu de biologia molecular. Es va proposar a tres grups d'estudiants d'educació secundària un encàrrec fictici. [...]
Educational and emotional impact of contents contextualization of a summer course in molecular biology is analyzed. A simulated mission of discovering the guilty of stealing a laboratory mouse from biological samples was proposed to three groups of high school students. [...]

2017 - 10.5565/rev/ensciencias.2226
Enseñanza de las ciencias, Vol. 35 Núm. 3 (2017) , p. 151-173 (Innovaciones Didácticas)  
2.
6 p, 539.5 KB Els gèneres de comunicació científica i el laboratori com a espai didàctic per a l'ensenyament de les Ciències basat en Projectes / Touron, José Luis (Escola Virolai (Barcelona, Catalunya)) ; Vergara, Quique (Escola Maristes Champagnat (Badalona, Catalunya)) ; Arcas, Albert (Barcelona Institute for Global Health (ISGlobal)) ; Costa Vila, Marcel (Institut Obert de Catalunya)
Els contextos de Creació del Coneixement Científic són espais clau perquè l'alumnat desenvolupi els procediments i visions epistèmiques de la Ciència, a més d'una apropiació profunda dels models científics. [...]
Contexts of construction of scientific knowledge are key places to develop procedural and epistemic aspects of scientific competence, together with a deeper understanding of scientific models. Project-Based Learning is an opportunity to develop learning activities wherestudents learn sciences participating in these contexts. [...]

2017 - 10.5565/rev/ciencies.9
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 33 (2017) , p. 15-20 (Monogràfic sobre Aprenentatge Basat en Projectes en àmbits STEM)  
3.
7 p, 104.9 KB Innovaula : creando una comunidad para innovar en las aulas de ciencias / Carrió, Mar (Universitat Pompeu Fabra) ; Soria, Vanessa (Universitat Pompeu Fabra) ; Costa Vila, Marcel (Universitat Pompeu Fabra) ; Lope Pastor, Silvia (Universitat Pompeu Fabra)
El proyecto innovaula surge deuna necesidad identificada en el desarrollo profesional de profesores de ciencias. Por ello, se ha creado una comunidad de profesores semipresencial de diferentes perfiles (en formación inicial, profesores noveles y profesores veteranos) para intercambiar experiencias y recursos, fomentar la reflexión sobre las prácticas educativas y elaborar conjuntamente materiales didácticos. [...]
2013
Enseñanza de las ciencias, Núm. Extra (2013) , p. 702-708 (Innovacions didàctiques)  
4.
4 p, 387.9 KB Ciència i pseudociència : un curs obert miniop / Canet Pladevall, Roser (Institut Obert de Catalunya) ; Costa Vila, Marcel (Institut Obert de Catalunya) ; Manuel, Jordi de, 1962- (Institut Obert de Catalunya)
Les pseudociències estan proliferant extraordinàriament a través de les xarxes. Presentem un curs online (miniop) obert i autoformatiu per desenvolupar l'esperit crític a partir de la interacció entre els participants. [...]
Pseudosciences are extraordinarily proliferating across networks. We present an online course (miniop) open and self-training to develop critical thinking from the interaction between the participants. [...]

2015 - 10.5565/rev/ciencies.44
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 30 (Desembre 2015) , p. 7-10 (Experiències didàctiques i treballs pràctics)  
5.
6 p, 269.2 KB L'Energia en context / Costa Vila, Marcel (Catalunya. IES Leonardo da Vinci) ; Couso, Digna (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació) ; Grau, Ramon (Grau Sánchez) (ES Badalona IX (Badalona, Catalunya)) ; de Barrabín, J. (Catalunya. IES Joan Miró) ; Masalles Román, J. (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciències de l'Educació) ; Menoyo Díaz, M. (IESM Juan Manuel Zafra) ; Simón Esteve, M. (IES Leonardo da Vinci Sant Cugat del Vallés)
Presentem el material didàctic L'energia en context, un projecte elaborat i experimentat pel grup de treball Scientia Omnibus, un equip de professors/es de secundària de diverses especialitats de ciències. [...]
2009
Enseñanza de las ciencias, Núm. Extra (2009) , p. 958-962  
6.
4 p, 413.5 KB La xarxa Edumet : meteorologia en directe sense moure's de l'aula / Costa Vila, Marcel (IES Castellar (Castellar del Vallès, Catalunya)) ; Mellado Navarro, Josep (Generalitat de Catalunya. Servei d'Ordenació Curricular)
La Xarxa Meteorològica Educativa de Catalunya (Edumet) és un projecte de l'àmbit de les ciències que el Departament d'Educació de la Generalitat de Catalunya va iniciar a principis de 2004. El formen un conjunt d'estacions meteorològiques automàtiques instal·lades en centres educatius de diferents zones climàtiques de Catalunya que subministren dades a Internet, a través del servidor web http://www. [...]
2008 - 10.5565/rev/ciencies.239
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, N. 9 (2008) p. 7-10  

¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.