Resultados globales: 99 registros encontrados en 0.03 segundos.
Artículos, Encontrados 44 registros
Contribuciones a jornadas y congresos, Encontrados 2 registros
Libros y colecciones, Encontrados 2 registros
Documentos de investigación, Encontrados 49 registros
Materiales didácticos, Encontrados 1 registros
Documentos gráficos y multimedia, Encontrados 2 registros
Artículos Encontrados 44 registros  1 - 10siguientefinal  ir al registro:
1.
4 p, 432.3 KB Club de Directores Creativos de Europa / Tena Parera, Daniel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Es dona notícia de la celebració a Barcelona de la 32ª edició dels Premis Art Directors Club of Europe · ADCE. Aquesta organització treballa en el camp de la creativitat, la direcció d'art, el disseny i la publicitat. [...]
News is given of the celebration in Barcelona of the 32nd edition of the Art Directors Club of Europe · ADCE Awards. This organization works in the field of creativity, art direction, design and advertising. [...]
Se da noticia de la celebración en Barcelona de la 32ª edición de los Premios Art Directors Club of Europe · ADCE. Esta organización trabaja en el campo de la creatividad, la dirección de arte, el diseño y la publicidad. [...]
News is given of the celebration in Barcelona of the 32nd edition of the Art Directors Club of Europe · ADCE Awards. This organization works in the field of creativity, art direction, design and advertising. [...]

2024 - 10.5565/rev/qp.399
Questiones publicitarias, Vol. 7 Núm. 33 (2024) , p. 37-39 (Reseñas)  
2.
32 p, 764.0 KB Machine vs Human Translation of Formal Neologisms in Literature : : Exploring E-tools and Creativity in Students / Noriega-Santiáñez, Laura (Universidad de Málaga) ; Corpas Pastor, Gloria (Universidad de Málaga)
This article compares the output of three neural machine translation systems (Google Translate, DeepL, and Phrase TMS) and human translation (undergraduate level students, English into Spanish). It focuses on five formal neologisms extracted from literary texts, thus considering creativity, and technology adoption and training.
Aquest article compara el resultat de tres sistemes neuronals de traducció automàtica (Google Translate, DeepL i Phrase TMS) i la traducció humana (estudiants de nivell universitari, de l'anglès al castellà). [...]
Este artículo compara el resultado de tres sistemas neuronales de traducción automática (Google Translate, DeepL y Phrase TMS) y la traducción humana (estudiantes de nivel universitario, del inglés al español). [...]

2023 - 10.5565/rev/tradumatica.338
Tradumàtica, Núm. 21 (2023) , p. 233-264 (Tradumàtica dossier)  
3.
10 p, 735.6 KB Els ABJ en l'aula de FOL / Sisternes Alacot, Júlia (IES Lluís Simarro (Xàtiva))
Entenem que l'Aprenentatge Basat en el Joc (ABJ), és una estratègia pedagògica efectiva. Aquesta efectivitat la podem associar a que jugant aconseguim resultats més alts gràcies a l'estat de relaxació i atenció que es produeix. [...]
2023
Didáctica, innovación y multimedia, Núm. 41 (2023) (Bones pràctiques i recursos)  
4.
13 p, 209.4 KB Què #®¥§≠@ és la creativitat? / Sans Pinillos, Alger (Università degli Studi di Pavia) ; Vallverdú, Jordi 1973- (Universitat Autònoma de Barcelona)
La creativitat és el sant grial de les ciències cognitives i té especial importància per als investigadors de les ciències de la computació i la intel·ligència artificial. És obvi que la creativitat forma part essencial de la intel·ligència, tot i que la majoria d'estudis que intenten explicar-la o fins i tot replicar-la han fallit. [...]
Creativity is The Holy Grail of the Cognitive Sciences and it is very important for researchers in the Computer Sciences and AI fields. Although all attempts to explain and replicate intelligence have so far failed, the quest remains a key part of their research. [...]

2021 - 10.28939/iam.debats-135-2.3
Debats, Vol. 135 Núm. 2 (2021) , p. 39-51  
5.
8 p, 517.7 KB Creatividad gráfica y síndrome de Down / Hontanilla Pizarro, Beatriz (Instituto Superior de Educação e Cièncias-ISEC (Lisboa, Portugal))
La presente investigación forma parte de una tesis doctoral que se está desarrollando en la Universidad de Lisboa. La tesis tiene como objetivo incluir a las personas con síndrome de Down dentro del sector gráfico. [...]
Aquesta recerca forma part de la primera fase d'una metodologia quasi-experimental que s'està desenvolupant dins d'una tesi doctoral en la Universitat de Lisboa. L'objectiu d'aquest estudi és validar creativament les peces gràfiques que s'han generat en uns workshops en els quals han participat persones amb i sense síndrome de Down. [...]
This research is part of a doctoral thesis that is being developed at the University of Lisbon. The thesis aims to include people with Down's syndrome in the graphic sector. This study seeks to validate the graphic pieces produced by people with and without Down's syndrome in workshops. [...]

2022 - 10.5565/rev/grafica.250
Grafica, Vol. 11 Núm. 21 (2023) , p. 67-73 (Opinión)  
6.
17 p, 948.6 KB Processos d'aprenentatge creatiu a través del joc. Experiència a l'escola dels Encants / París Romia, Gemma (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació)
En aquest article proposem una recerca en relació amb la importància del joc com a espai de creació necessari dins l'entorn educatiu, posant èmfasi en la potencialitat de la imaginació i creativitat dels infants com a eines essencials dins l'escola. [...]
In this paper we propose a research in relation to the importance of play as a necessary space of creation in educational settings, emphasizing the potential of imagination and creativity in children as essential tools within the school. [...]

2019 - 10.2436/20.3007.01.127
Revista Catalana de Pedagogia, Vol. 16 (2019) , p. 125-141  
7.
6 p, 492.4 KB Neurociència, publicitat i disseny : diàleg entre la ciència i la intuïció / Navalles Villar, Pere (Universitat Autònoma de Barcelona)
Les neurociències i les tècniques anomenades de neuromàrketing donen una forma de valoració científica de paràmetres emotius i gustatius de difícil mediació amb altres procediments. Conèixer el perquè interpretem determinats estímuls visuals auditius, gustatius, olfactius i tàctils, ens ho explica l'evolució humana per mitjà de l'estudi de les neurociències.
Neuroscience and so-called neuromarketing techniques provide a form of scientific assessment of emotional and taste parameters that are difficult to mediate with other procedures. Knowing why we interpret certain visual, auditory, gustatory, olfactory, and tactile visual stimuli is explained by human evolution through the study of the neurosciences.
Las neurociencias y las técnicas denominadas de neuromárketing dan una forma de valoración científica de parámetros emotivos y gustativos de dificil mediación con otros procedimientos. Conocer porqué interpretamos determinados estímulos visuales auditivos, gustativos, olfativos y tactiles, nos lo explica la evolución humana por medio del estudi de las neurociencias.

2022 - 10.5565/rev/qp.372
Questiones publicitarias, Vol. 5 Núm. 29 (2022) , p. 11-15  
8.
10 p, 1.7 MB Creative Decoding Tool : una herramienta para la medición de las competencias de los diseñadores. Análisis de los primeros resultados / Martínez Villagrasa, Beatriz (Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Elisava, Facultat de Disseny i Enginyeria)
Fruto de investigaciones previas, se desarrolla la Creative Decoding Tool (CDT), una encuesta online que mide una serie de competencias centrales en los procesos creativos de los diseñadores y que resulta útil como herramienta para fomentar la reflexión personal. [...]
Fruit d'investigacions prèvies, es desenvolupa la Creative Decoding Tool (CDT), una enquesta online que mesura una sèrie de competències centrals en els processos creatius dels dissenyadors i que resulta útil com a eina per fomentar la reflexió personal. [...]
As a result of previous research, the Creative Decoding Tool (CDT) is developed. An online survey that measures the core competencies in the creative processes of designers, and it is useful as a tool to encourage personal reflection. [...]

2019 - 10.5565/rev/grafica.155
Grafica, Vol. 7 Núm. 14 (2019) , p. 109-118 (Investigación)  
9.
4 p, 104.9 KB Symposium grafica : Cuarto encuentro académico en diseño gráfico / Balbuena Palacios, Leonor (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
El IV Symposium Gráfica contó con la presencia de profesionales y estudiantes del ámbito de la comunicación y la creatividad gráfica. Además de tener el soporte de las revistas "grafica" y "questiones publicitarias". [...]
El IV Simposi Gràfica va comptar amb la presència de professionals i estudiants de l'àmbit de la comunicació i la creativitat gràfica. A més de tenir el suport de les revistes "gràfica" i "questions publicitàries". [...]
The IV Graphic Symposium was attended by professionals and students in the field of communication and graphic creativity. In addition to having the support of "graphic" magazines and "advertising questions". [...]

2019 - 10.5565/rev/grafica.147
Grafica, Vol. 7 Núm. 13 (2019) , p. 69-72 (Reseñas)  
10.
2 p, 8.1 MB ¿L'art és només humà o també de les màquines? / Carrillo Pérez, Nereida (Universitat Autònoma de Barcelona)
2018
Ara, Núm. 2611 (14 de febrer de 2018) , p. 40-41  

Artículos : Encontrados 44 registros   1 - 10siguientefinal  ir al registro:
Contribuciones a jornadas y congresos Encontrados 2 registros  
1.
9 p, 388.3 KB La dramatúrgia catalana : reserva integral zoològica? / Foguet i Boreu, Francesc 1971- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Catalana)
Intervenció en la taula rodona "Panorama crític de la dramatúrgia catalana viva" en el marc dels actes entorn del I Encontre de Dramatúrgia dels Països Catalans celebrat a la Universitat de València els dies 24 i 25 d'octubre de 2003. [...]
2005
Panorama crític de la dramatúrgia catalana viva, 1r : 2003  
2.
17 p, 1.5 MB Is there gender bias in the assessment of advertising creativity? / Roca, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Tena Parera, Daniel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Lázaro Pernias, Patrícia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Gender discrimination in creative departments has been studies using surveys, content analyses, and qualitative methods (Broyles, S. & Grow, J. 2008). Previous research depicts that there exists interest in variables related with assessing advertising creativity (Koslow et al. [...]
2012
International Conference on Research in Advertising, 11a : 2012  

Libros y colecciones Encontrados 2 registros  
1.
70 p, 1.8 MB Creatius made in Barcelona : consells sobre la creativitat publicitària / Universitat Autònoma de Barcelona ; Roca, David ed. ; Martínez, Unai ed. ; Felip, María ed.
Entrevistes a director creatius que treballen a Barcelona. Cada entrevista s'estructura en 4 apartats: la persona creativa, l'entorno creatiu, el procés creatiu i els aspirants. Les entrevistes van ser realitzades per alumnes de l'assignatura de "Book Creatiu".
Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Publicacions, 2019  
2.
12 p, 76.6 KB Publiradio.net : aplicatiu per a la creació de publicitat radiofònica en el marc de l'EEES / Balsebre, Armand (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Perona Páez, Juan José (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Ricarte, José María (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Barbeito Veloso, Ma. Luz (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Fajula, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
L'experiència d'innovació docent que es presenta a continuació és el resultat de quatre anys de treball que el grup Publiradio, del Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat, ha dedicat a idear, dissenyar i posar en funcionament una plataforma en línia (Publiradio. [...]
La experiencia de innovación docente que se presenta a continuación es el resultado de cuatro años de trabajo que el grupo Publiradio, del Departamento de Comunicación Audiovisual y Publicidad, ha dedicado a idear, diseñar y poner en funcionamiento una plataforma en línea (Publiradio. [...]
The teaching innovation experience that is presented in this article is the result of four years of work that the Publiradio group in the Department of Audiovisual Communication and Advertising has spent dreaming up, designing and launching an online platform (Publiradio. [...]

IDES 2008
Experiències docents innovadores de la UAB en ciències socials i en ciències humanes: cap a l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES), 2008, p. 87-98
4 documentos

Documentos de investigación Encontrados 49 registros  1 - 10siguientefinal  ir al registro:
1.
69 p, 2.0 MB Subtitles for the Deaf and Hard of Hearing : immersion through creative language [the Stranger Things case] / Garrido, Olga ; Oncins Noguer, Estel·la, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació i d'Estudis de l'Àsia Oriental)
L'objectiu d'aquest estudi és explorar les característiques lingüístiques dels Subtítols per a Persones Sordes i amb Discapacitat Auditiva (SPS), posant un especial èmfasi en la seva creativitat. [...]
El objetivo de este estudio es explorar las características lingüísticas de los Subtítulos para Personas Sordas y con Discapacidad Auditiva (SPS), poniendo un especial enfoque en su creatividad. En concreto, buscamos determinar cómo la creatividad lingüística de los SPS que describen música y efectos de sonido puede afectar la experiencia de disfrute. [...]
The objective of this study is to explore the linguistic characteristics of Subtitles for the Deaf and Hard of Hearing (SDH) with a focus on its creativity. Specifically, the study aims to ascertain how the use of linguistic creativity in the description of music and sound effects affects enjoyment. [...]

Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona, 2023
Traducció Audiovisual [1349]  
2.
121 p, 2.1 MB Propuesta de traducción creativa de voces superpuestas : multilingüismo y broken English en el programa de telerrealidad Love Trip: Paris / García López, Claudia ; Iturregui-Gallardo, Gonzalo, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació i d'Estudis de l'Àsia Oriental) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació
La traducció per a veus superposades o voice-over ha quedat relegada a un segon pla en comparació amb les altres modalitats de traducció audiovisual (TAV). Així mateix, tampoc s'han dedicat molts estudis a la traducció de productes de telerealitat. [...]
La traducción para voces superpuestas o voice-over ha quedado relegada a un segundo plano en comparación con las otras modalidades de traducción audiovisual (TAV). Asimismo, tampoco se han dedicado muchos estudios a la traducción de productos de telerrealidad. [...]
Voice-over translation has been overlooked compared to other modalities of audiovisual translation (AVT). Nor have many studies been devoted to the translation of reality television. This Master's dissertation focuses on a creative translation proposal for Love Trip: Paris: a reality show that includes participants from different cultural and linguistic backgrounds. [...]

Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona, 2023
Traducció Audiovisual [1349]  
3.
316 p, 5.9 MB Signaling effects of awards on advertising creatives : The Brazilian Experience / Meléndez Rodríguez, Saraí ; Roca, David, dir.
Aquest estudi qualitatiu explora els efectes de senyalització i els costos associats a guanyar Cannes Lions, considerat la cerimònia de lliurament de premis més prestigiosa de la indústria. La teoria de la senyalització (Signalling Theory) s'utilitza com a marc teòric. [...]
Este estudio cualitativo explora los efectos de señalización y los costos asociados con ganar Cannes Lions, considerada la ceremonia de premiación más prestigiosa de la industria. La teoría de la señalización (Signalling Theory) se utiliza como marco teórico. [...]
This qualitative study explores the signaling effects and costs associated with winning Cannes Lions, considered the industry's most prestigious award ceremony. Signaling theory is utilized as a theoretical framework. [...]
Universitat Autònoma de Barcelona. Programa de Doctorat en Comunicació Estratègica, Publicitat i Relacions Públiques.

2022  
4.
131 p, 15.3 MB La creativitat publicitària com a eina de l'activisme creatiu : estudi de casos / Ujaque Porta, Judith ; Blanco, Josep Ma, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La investigació duta a terme en aquest treball consisteix en l'estudi i adquisició de coneixement sobre l'activisme creatiu aplicat a la publicitat mitjançant una revisió bibliogràfica i la realització d'entrevistes en profunditat. [...]
La investigación llevada a cabo en este trabajo consiste en el estudio y la adquisición de conocimiento sobre el activismo creativo aplicado a la publicidad mediante una revisión bibliográfica y la realización de entrevistas en profundidad. [...]
The research carried out in this work consists of the study and acquisition of knowledge about creative activism applied to advertising through a literature review and in-depth interviews. A case study is also carried out to determine which creative advertising techniques are most suitable for the successful implementation of creative activism executed in campaigns.

2022
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
5.
100 p, 18.0 MB La efectividad de la creatividad en la contrapublicidad de alcohol / Ponce Rodas, Paula ; Represa Vázquez, Elisa ; Roca Correa, David, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta investigació mesura l'eficàcia de la creativitat en la contrapublicitat d'alcohol i té com a objectiu 1) entendre la relació que tenen els joves amb l'alcohol, 2) saber com visualitzen un anunci ideal en contra del consum d'alcohol 3)crear un anunci que dissuadeixi els joves de beure alcohol. [...]
Esta investigación mide la eficacia de la creatividad en la contrapublicidad de alcohol y tiene como finalidad 1) conocer cuál es la relación que tienen los jóvenes con el alcohol, 2) saber cómo visualizan un anuncio ideal contra el consumo de este y 3) crear un anuncio que disuada a los jóvenes de consumir alcohol. [...]
This research measures the effectiveness of creativity in alcohol counteradvertising and aims to 1) understand the relationship young people have with alcohol, 2) how they visualize an ideal alcohol counter-advertisement and 3) create an advertisement that discourages young people from drinking alcohol. [...]

2021
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
6.
76 p, 7.8 MB La cura : cómo vencer al virus de la desigualdad que invade los departamentos creativos / Estecha Hernández, Judith ; Marchesini Castillo, Isabella M. ; Roca Correa, David, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
'La Cura' és un projecte documental que pretén trobar una solució que erradiqui les dificultats a les quals s'han d'enfrontar les directores creatives per raó de gènere. L'objectiu inclou visibilitzar a la dona creativa en els departaments creatius de les agències de publicitat, ja que la seva presència a Espanya es veu reduïda a un 33'4% a conseqüència de barreres que dificulten el seu ascens dins de la creativitat publicitària.
'La Cura' es un proyecto documental que pretende encontrar una solución que erradique las dificultades a las cuales se tienen que enfrentar las directoras creativas por razón de género. El objetivo incluye visibilizar a la mujer creativa en los departamentos creativos de las agencias de publicidad, puesto que su presencia en España se ve reducida a un 33'4% por barreras que dificultan su ascenso dentro de la creatividad publicitaria.
'The Cure' is a documentary project that seeks to find a solution that erradicates the difficulties that creative directors have to face because of gender. The objective includes to make creative women visible in creative departments of advertising agencies, considering that their presence in Spain is reduced to 33,4% as a consequence of the barriers that hinder their promotion on advertising creativity.

2020
Grau en Periodisme [971]  
7.
182 p, 16.5 MB ADDWOMEN : Presència de dones en els departaments creatius d'agències de publicitat a Espanya (2019) / Suárez Arenas, Aina ; Roca Correa, David, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objecte d'estudi d'aquesta recerca és la mesura de la presència de dones creatives. En aquest cas, s'obtenen dades del nombre de creatives que conformen els departaments creatius de les principals agències d'Espanya. [...]
El objeto de estudio de esta investigación es la medida de la presencia de mujeres creativas. En este caso, se obtienen datos del número de creativas que conforman los departamentos creativos de las principales agencias de España. [...]
The object of study of this research is the measurement of the presence of creative women. In this case, data is obtained on the number of creative companies that make up the creative departments of the main agencies in Spain. [...]

2020
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
8.
78 p, 2.1 MB On comença el desequilibri creatiu? La presència de dones creatives al Festival Drac Novell i la categoria d'estudiants del Club de Creativos (2010-2019) / Salvador Testa, Vinyet ; Roca Correa, David, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En aquesta recerca s'analitza la presència de dones creatives entre els guanyadors del Festival Drac Novell Internacional i la categoria d'estudiants del Club de Creativos, del 2010 al 2019. Estudiant la relació entre el gènere i un conjunt de variables es pretén aportar dades de valor sobre la distribució de gènere dels joves creatius abans de la incorporació laboral.
En esta investigación se analiza la presencia de mujeres creativas entre los ganadores del Festival Drac Novell Internacional y la categoria de estudiantes del Club de Creativos del 2010 al 2019. Estudiando la relación entre el género y un conjunto de variables se pretende aportar dadas de valor sobre la distribución de género de los jóvenes creativos antes de la incorporación laboral.
This research analyzes the presence of women among the creatives awarded at Drac Novell Internacional Festival and Club de Creativos students category, from 2010 to 2019. The relationship between gender and a set of variables is studied to provide valuave data about gender distribution of young creatives before entering the labor field.

2020
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
9.
183 p, 27.7 MB The Nextbor-hood : la comunidad creativa del futuro en el sector de la comunicación / Barrera Romero, Mireia ; Bobi Cerezo, Marta ; Guerrera Lopez, Ana ; Ullod Pujol, Ana, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
The Nextbor-hood és la comunitat que aglutina els millors professionals freelancers de cada modalitat del sector de la comunicació. El que busca és convertir-se en l'espai de treball ideal, creatiu i inspirador, en què els millors professionals de sector puguin desenvolupar amb èxit els seus projectes. [...]
The Nextbor-hood es la comunidad que aglutina a los mejores profesionales freelancers de cada modalidad del sector de la comunicación. Lo que busca es convertirse en el espacio de trabajo ideal, creativo e inspirador, en el que los mejores profesionales del sector puedan desarrollar con éxito sus proyectos. [...]
The Nextbor-hood is the community that brings together the best professional freelancers of each modality in the communication sector. The main objective is to become the ideal, creative and inspiring workspace, in which the best professionals can successfully develop their projects. [...]

2020
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
10.
131 p, 5.8 MB Ideació, creació, recerca i principis de viabilitat d'un projecte audiovisual en format de curtmetratge d'animació / Santiago Marqués, Arnau ; Longhi, Ludovico, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Exercici fomentat en el desenvolupament de la imaginació i la creativitat. Recerca enfocada a idear, concebre i projectar quelcom interessant amb un missatge necessari. S'exploren símptomes d'una societat malalta, es contempla història i mercat de l'animació audiovisual i es planteja la viabilitat del projecte segons exemples coetanis, es planifica metodologia i producció i es presenta guió literari i tractament visual.
Ejercicio fomentado en el desarrollo de la imaginación y la creatividad. Investigación enfocada a idear, concebir y proyectar algo interesante con un mensaje necesario. Se exploran síntomas de una sociedad enferma, se contempla historia y mercado de la animación audiovisual y se plantea la viabilidad del proyecto según ejemplos coetáneos, se planifica metodología y producción y se presenta guion literario y tratamiento visual.
Exercise encouraged in developing imagination and creativity. Research focused on devising, conceiving and projecting something interesting with a necessary message. Symptoms of a sick society are explored, history and market of audio-visual animation are contemplated and feasibility of the project is considered according to contemporary examples, methodology and production are planned and script an visual treatment are presented.

2019
Grau en Comunicació Audiovisual [968]  

Documentos de investigación : Encontrados 49 registros   1 - 10siguientefinal  ir al registro:
Materiales didácticos Encontrados 1 registros  
1.
70 p, 1.8 MB Creatius made in Barcelona : consells sobre la creativitat publicitària / Universitat Autònoma de Barcelona ; Roca, David ed. ; Martínez, Unai ed. ; Felip, María ed.
Entrevistes a director creatius que treballen a Barcelona. Cada entrevista s'estructura en 4 apartats: la persona creativa, l'entorno creatiu, el procés creatiu i els aspirants. Les entrevistes van ser realitzades per alumnes de l'assignatura de "Book Creatiu".
Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Publicacions, 2019  

Documentos gráficos y multimedia Encontrados 2 registros  
1.
683x1024, 320.0 KB Creativitat : homenatge a José María Ricarte / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General ; Santos Prados, Teresa (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General) ; Calvet Renedo, Sergio (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General) ; Sierra Hinojosa, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General)
Exposició organitzada per la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General entre el 12 de desembre de 2011 i el 31 de gener de 2012 amb material de l'obra de José María Ricarte i sobre la creativitat en la publicitat en general.
2011
17 documentos
2.
3.0 KB La Creació d'empreses, una alternativa davant de la deslocalització industrial? / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca Universitària de Sabadell ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Exposició sobre les mesures que des de l'Administració Autonòmica fomenten la creació d'empreses per tal de contrarestar la deslocalització industrial. També es tracta de la creativitat en les noves iniciatives empresarials i dels emprenedors.
2004  

¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.