Resultats globals: 95 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 10 registres trobats
Contribucions a jornades i congressos, 1 registres trobats
Llibres i col·leccions, 8 registres trobats
Documents de recerca, 9 registres trobats
Materials acadèmics, 67 registres trobats
Articles 10 registres trobats  
1.
10 p, 49.7 KB Reflexions a l'entorn d'una vella tecnologia : el videotext / Díez Jiménez, Mercè
2003
Comunicació (Barcelona), Num. 18 (desembre 2003) , p. 55-64  
2.
10 p, 95.2 KB La Unesco a la premsa internacional (1974-1984) / Díez Jiménez, Mercè (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació)
2005
Quaderns del CAC, Num. 21 (2005) , p. 141-150
3 documents
3.
18 p, 208.7 KB Spanish public broadcasting. Defining traits and future challenges following analogue television switch-off / Fernández Alonso, Isabel (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Bonet Bagant, Montse (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Guimerà Orts, Josep Àngel (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Díez Jiménez, Mercè (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Alborch, Federica (Universitat Autònoma de Barcelona)
This article describes and analyses the defining traits of the Spanish public broadcasting system (radio and television stations with local, regional and national coverage) at a time when analogue television had been switched off and the digitalisation process of terrestrial radio was in a state of stagnation. [...]
2010
Observatorio (OBS*), Vol. 4, Núm. 3 (2010) , p. 301-318  
4.
3 p, 57.4 KB Crítica de llibres / Díez Jiménez, Mercè (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura)
Obra ressenyada: Imma TUBELLA (Coordinadora), El Català en els mitjans de comunicació : situació actual i perspectives. Barcelona : Societat Catalana de Comunicació, 2002.
2003
Quaderns del CAC, Núm. 15 (Gener-Abril 2003) , p. 113-115  
5.
4 p, 76.9 KB Expectatives incomplertes a la "Cimera de les solucions" / Díez Jiménez, Mercè (Universitat Autònoma de Barcelona)
A l'hora de fer balanç sobre la Cimera Mundial de la Societat de la Informació, potser el més remarcable es trobi en el terreny dels procediments, més que no pas dels resultats. És a dir, en la incorporació de mecanismes de debat i seguiment multisectorials - amb la presència de representants de la societat civil, d'interlocutors governamentals i del món empresarial- per tal de pensar els futurs desenvolupaments de la societat de la informació. [...]
A la hora de hacer balance sobre la Cumbre mundial de la sociedad de la información, quizás lo más remarcable se halle en el ámbito de los procedimientos, más que no en el de los resultados. Es decir, en la incorporación de mecanismos de debate y seguimiento multisectoriales -con la presencia de representantes de la sociedad civil, de interlocutores gubernamentales y del mundo empresarial- para pensar en los desarrollos futuros de la sociedad de la información. [...]
When it comes to assessing the World Summit on the Information Society, the most remarkable point may lie in the field of procedures rather than results. In other words, in the incorporation of multisectoral debate and monitoring mechanisms - with the presence of civil society representatives as well as governmental and corporate interlocutors - when it comes to thinking about future developments of the information society. [...]

2006
Quaderns del CAC, Núm. 23-24 (setembre 2005 - abril 2006) , p. 195-198
3 documents
6.
9 p, 93.0 KB L'Informe MacBride vint-i-cinc anys després : context i contingut d'un debat inacabat / Moragas Spà, Miquel de, 1943- (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Díez Jiménez, Mercè (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Becerra, Martín (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Fernández Alonso, Isabel (Universitat Autònoma de Barcelona)
2005
Quaderns del CAC, Núm. 21 (gener-abril 2005) , p. 5-13
2 documents
7.
6 p, 59.3 KB Vint anys de ràdios municipals / Corominas, Maria 1961- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Díez Jiménez, Mercè (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Bergés Saura, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació)
Ara fa vint anys de la creació de les primeres ràdios municipals a Catalunya; un aniversari paral·lel, i intimament associat, al de la recuperació dels ajuntaments democràtics després de la dictadura. [...]
Cataluña cuenta en la actualidad con 189 emisoras municipales de radio. La calidad y la variedad de la oferta de programas, la escasa presencia de personal contratado, los problemas de financiación y de equipamientos provocan que las radios municipales se hallen en la situación más precaria cuando se trata de afrontar los nuevos retos.
At the moment, Catalonia has 189 municipal radio stations. These stations are in an extremely difficult position due to the quality and variety of programmes on offer, the limited number of employees, and problems related to financing and equipment.
La Catalogne compte aujourd'hui 189 radios municipales. La qualité et la variété de la programmation, le petit nombre du personnel salarié, les problèmes de financement et d'équipement sont autant de facteurs qui expliquent que ces radios, confrontées aux nouveaux défis, se trouvent aujourd'hui dans une situation plus que précaire.

1999
Quaderns del CAC, Núm. 4 (Abril 1999) , p. 51-56  
8.
18 p, 84.3 KB La pseudofeminización de la profesión periodística en España / Soriano Clemente, Jaume, 1965- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Díez Jiménez, Mercè (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Cantón, María José (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Díez Jiménez, Mercè (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació)
Este artículo se basa en parte del material obtenido en una investigación realizada para el Col·legi de Periodistes de Catalunya. Tras un examen de los datos sobre la inserción laboral de la mujer en el periodismo español, se enfrenta a la hipótesis dominante de la feminización de la profesión y defiende que debe hablarse más bien de una pseudofeminización. [...]
This article proposes the idea of the "Pseudofeminisation" of journalism in Spain in opposition to the hypothesis of Feminisation. Feminisation has been a dominant idea in the sociology of news in Spain for explaining the role of women journalists over the last fifteen years. [...]
Artikulu hau Col·legi de Periodistes de Catalunya delakoarentzat egindako ikerketa baten materialean oinarritzen da. Emakumea Espainiako kazetaritza-ren lanean nola sartzen den aztertu ondoren, lanbidearen feminizazioaren hipotesi nagusiari aurre egiten dio, eta pseudo-feminizazioaz hitz egitea hobe dela defendatzen du. [...]

2005
Zer : revista de estudios de comunicación = komunikazio ikasketen aldizkaria, Vol. 10, Núm. 19 (Noviembre 2005) , p. 35-52  
9.
4 p, 58.4 KB Ressenyes / Díez Jiménez, Mercè (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació)
Obra ressenyada: Lorenzo VILCHES, La migración digital. Barcelona: Gedisa, 2001.
2002
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, N. 29 (2002) , p. 229-232  
10.
2 p, 25.1 KB Haro Tecglen, periodisme amb vocació històrica / Díez Jiménez, Mercè (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació)
2000
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, N. 25 (2000) , p. 219-220  

Contribucions a jornades i congressos 1 registres trobats  
1.
9 p, 430.5 KB Eppur si muove. La superación de los bloques de información electoral : el ejemplo de los medios públicos locales en Cataluña / Díez Jiménez, Mercè
2016
Congreso Internacional Comunicación y Pensamiento. Sevilla, : 2016  

Llibres i col·leccions 8 registres trobats  
1.
18 p, 1.9 MB Economia i finançament de la comunicació / Díez Jiménez, Mercè (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Grup Daniel Jones
El sector de la informació i les comunicacions continua fent una aportació modesta al valor afegit brut català (un 4,2% el 2018), però segueix una tendència cap a un lleu creixement des del 2014, de la mateixa manera que també s'incrementa la inversió publicitària destinada a Catalunya, que el 2018 va superar els mil milions d'euros. [...]
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2019 (Lexikon Informes; 6)
Informe de la comunicació a Catalunya, 2019, p. 129-160  
2.
17 p, 776.1 KB Economia i finançament de la comunicació / Díez Jiménez, Mercè (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura)
L'economia del sector de la comunicació a Catalunya i Espanya va mantenir durant el bienni 2015- 2016 la tendència moderadament positiva que ja s'entreveia al 2014, per bé que amb uns nivells d'ingressos per publicitat i aportacions dels usuaris molt lluny dels rècords assolits el 2007. [...]
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2017 (Lexikon Informes; 5)
Informe de la comunicació a Catalunya, 2017, p. 51-67  
3.
15 p, 807.8 KB Els grups de comunicació / Díez Jiménez, Mercè (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura)
El present capítol analitza el sistema comunicatiu català des del punt de vista de les empreses i grups de comunicació que hi actuen, parant especial atenció en les que tenen seu al Principat. El text s'obre amb un apartat de contextualització sobre la situació econòmica que ha caracteritzat el bienni. [...]
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2015 (Lexikon Informes; 4)
Informe de la comunicació a Catalunya, 2015, p. 45-59  
4.
9 p, 82.4 KB Fòrum de la governança d'Internet. Balanç d'un lustre / Díez Jiménez, Mercè (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura)
Aquest capítol analitza l'evolució que ha viscut el Fòrum de la Governança d'Internet (IGF, en les seves sigles en anglès), des de la proposta de la seva creació a la Cimera Mundial sobre la Societat de la Informació (Ginebra 2003 - Tunis 2005) fins a l'actualitat, i reflexiona sobre la importància de la governança d'internet i la seva transcendència en les noves condicions de la governabilitat a l'era global.
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2011 (Lexikon Informes; 2)
Informe de la comunicació a Catalunya, 2011, p. 353-361  
5.
20 p, 1.6 MB Internet / Díez Jiménez, Mercè (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Domingo, David (Universitat Rovira i Virgili. Unitat de Comunicació Audiovisual, Publicitat i Periodisme)
Aquest capítol repassa les principals dades i novetats d'Internet a Catalunya durant el bienni 2007-2008. El marc regulador estatal, amb l'aprovació de la Llei de mesures d'impuls de la societat de la informació, n'és un dels trets més remarcables, juntament amb l'evolució i la consolidació dels mitjans de comunicació catalans a Internet i l'anomenat web social. [...]
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2009 (Lexikon Informes; 1)
Informe de la comunicació a Catalunya, 2009, p. 173-192  
6.
18 p, 148.8 KB Internet / Díez Jiménez, Mercè (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Domingo, David (Universitat Rovira i Virgili. Unitat de Comunicació Audiovisual, Publicitat i Periodisme)
Este capítulo analiza el estado de internet en Cataluña, con especial atención a los medios de comunicación y también a los blogs, una de las principales novedades del bienio 2005- 2006. En un período marcado por la concesión del dominio . [...]
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès): UAB Edicions. Universitat Autònoma de Barcelona, 2007
Moragas i Spà, Miquel de; Fernández Alonso, Isabel; Blasco Gil, José Joaquín; Guimerà i Orts, Josep Àngel; Corbella i Cordomí, Joan M.M Gibert i Fortuny, Oriol, eds.: Informe de la comunicación en Cataluña 2005-2006. Bellaterra (Cerdanyola del Vallès: Edicions UAB, 2007, p. 161-178  
7.
18 p, 89.4 KB Internet / Díez Jiménez, Mercè (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Domingo, David (Universitat Rovira i Virgili. Unitat de Comunicació Audiovisual, Publicitat i Periodisme)
Aquest capítol analitza l'estat d'Internet a Catalunya, amb especial atenció als mitjans de comunicació i també als blocs, una de les principals novetats del bienni 2005-2006. En un període marcat per l'atorgament del domini . [...]
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès): Edicions UAB. Universitat Autònoma de Barcelona, 2007 (Edicions UAB; 1)
Informe de la comunicació a Catalunya, 2007, p. 161-178  
8.
20 p, 1.4 MB Internet / Díez Jiménez, Mercè (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Domingo, David (Universitat Rovira i Virgili. Unitat de Comunicació Audiovisual, Publicitat i Periodisme)
Mentre que Internet s'ha consolidat com a eina de treball i d'oci per a molts catalans, el trienni 2002-2004 el nombre d'usuaris al Principat s'ha estancat respecte a anys anteriors. Aquest capítol analitza la situació dels mitjans de comunicació catalans a Internet i aporta dades sobre la seva estructura, funcionament i continguts, basades en una recerca específica dels autors A més, ofereix una síntesi de l'estat de la Xarxa a Catalunya, des de les polítiques públiques de regulació i promoció fins als usos socials i les innovacions tecnològiques i de serveis en línia.
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès): Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Publicacions; Publicacions de la Universitat Jaume I; Universitat Pompeu Fabra; Universitat de València. Servei de Publicacions, 2005 (Aldea Global, Documents; 2)
Informe de la comunicació a Catalunya, 2005, p. 173-191  

Documents de recerca 9 registres trobats  
1.
308 p, 4.7 MB La gobernanza de la radiotelevisión pública estatal en España: Análisis del papel del comité de expertos en el concurso público para la elección de la presidencia y los miembros del consejo de administración de RTVE (2018) / García Caldeiro, Natalia ; Díez Jiménez, Mercè, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El treball tracta el concurs públic per a la presidència i membres del Consell d'Administració de RTVE a través d'una anàlisi del paper del Comitè d'Experts.
El trabajo trata el concurso público para la presidencia y miembros del Consejo de Administración de RTVE a través de un análisis del papel del Comité de Expertos.
The work deals with the public tender for the presidency and members of the Board of Directors of RTVE through an analysis of the role of the Committee of Experts.

2019
Grau en Periodisme [971]  
2.
411 p, 11.7 MB Calidad democrática y políticas de comunicación durante el kirchnerismo. Análisis de la elaboración e implementación de la Ley Argentina Digital (2014-2015) / Luna, Víctor Hugo ; Díez, Mercè (Díez Jiménez), dir. ; Tresserras, Joan Manuel, 1955-, dir.
La investigació aborda l'anàlisi de les polítiques de convergència tecnològica a l'Argentina durant l'etapa kirchnerista, centrant-se en l'elaboració de la Llei Argentina Digital (LAD, Butlletí Oficial No. [...]
La investigación aborda el análisis de las políticas de convergencia tecnológica en Argentina durante la etapa kirchnerista, centrándose en la elaboración de la Ley Argentina Digital (LAD, Boletín Oficial No. [...]
The research addresses the analysis of technological convergence policies in Argentina during the Kirchnerist period, focusing on the Argentine development Digital Law (ADL, Official Gazette No. 33. [...]

2021  
3.
77 p, 1.8 MB El consum responsable a les campanyes institucionals de publicitat i comunicació del sector públic estatal a Espanya (2006-2017) / Paco Abenoza, Clara ; Díez Jiménez, Mercè, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El treball situa la realitat de la publicitat institucional a Espanya vinculada al consum responsable i també en fa una anàlisi cronològica des del 2006 fins al 2017. Aquesta anàlisi es fa a partir de xifres i continguts de cada campanya recollida als Informes Anuals de Comunicació i Publicitat Institucional. [...]
El trabajo sitúa la realidad de la publicidad institucional en España vinculada al consumo responsable y también hace un análisis cronológico des del 2006 hasta el 2017. Este análisis se realiza a partir 3 de cifras y contenidos de cada campaña recogida en los Informes Anuales de Comunicación y Publicidad Institucional. [...]
The document shows the reality of the institutional advertising in Spain linked to responsible consumption. It also shows a chronological analysis from 2006 to 2017 of these advertisings. This analysis is made from data and content of each campaign collected in the Annual Report of Institutional and Commercial Communication. [...]

2019
Grau en Comunicació Audiovisual [968]  
4.
185 p, 1.5 MB Los Efectos de la concentración mediática en los diarios regionales del Perú (2013-2016) / Acevedo Rojas, Jorge Luis ; Díez Jiménez, Mercè, (Díez Jiménez) dir. ; Fernández Alonso, Isabel, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura
La presente tesis aborda los efectos de la concentración mediática en nueve diarios regionales de Perú, entre los años 2013 y 2016. Se centra en el estudio del impacto generado por el predominio de un número reducido de conglomerados y grupos multimedia, en las políticas editoriales y los niveles de lectoría de los diarios La Industria y Satélite (La Libertad); El Tiempo y La Hora (Piura); El Sol del Cusco y El Diario del Cusco (Cusco); El Pueblo (Arequipa); Pro y Contra y La Región (Loreto). [...]
This thesis deals with the effects of media concentration in nine regional newspapers of Peru, between 2013 and 2016. It focuses on the study of impacts generated by the predominance of a small number of conglomerates and multimedia groups, the editorial policies and the levels of readership among the following newspapers: La Industria y Satélite (La Libertad); El Tiempo and La Hora (Piura); El Sol del Cusco and El Diario del Cusco (Cusco); El Pueblo (Arequipa); Pro y Contra and La Region (Loreto). [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2019.  
5.
120 p, 1.8 MB També en català : la creació de versions en llengua catalana de tres diaris generalistes digitals d'àmbit estatal a la Catalunya del procés / Grivé i Ruiz, Albert ; Díez Jiménez, Mercè ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present Treball Final de Màster pretén destil·lar quins són els factors que han portat al sorgiment de tres publicacions de premsa generalista digital en llengua catalana relacionades amb capçaleres del mateix caire d'àmbit estatal editades en llengua castellana. [...]
El presente Trabajo Final de Máster pretende destilar cuales son los factores que han llevado al surgimiento de tres publicaciones de prensa generalista digital en lengua catalana relacionadas con cabeceras del mismo tipo de ámbito estatal editadas en lengua castellana. [...]
This Master's degree Final Project aims to show what are the factors that have led to the emergence of three digital press publications in Catalan language related to similar journals in the Spanish language that are published at State level. [...]

2017  
6.
266 p, 9.0 MB Un segle de premsa local a Olesa de Montserrat (1879-1980) / Amat Vilà, Marc ; Díez Jiménez, Mercè, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El mes d'abril de 1879, Olesa de Montserrat (Baix Llobregat Nord) es va convertir en un dels pobles més petits de Catalunya en tenir una publicació local regular: hi acabava de néixer el setmanari 'El Despertador Olesanés'. [...]
En abril de 1879, Olesa de Montserrat (Baix Llobregat Nord, Barcelona) se convirtió en uno de los pueblos más pequeños de Cataluña en tener una publicación local regular: había nacido el semanario 'El Despertador Olesanés'. [...]
On April 1879, Olesa de Montserrat (in Baix Llobregat Nord, near Barcelona) became one of the smallest villages of Catalonia to have a regular local publication: it had just been born the weekly newspaper called 'El Despertador Olesanés'. [...]

2016
Grau en Periodisme [971]  
7.
74 p, 1.2 MB El pluralismo político en Televisió de Catalunya: Una aproximación al pluralismo interno de contenido y de gestión / Romero Pérez, Víctor ; Díez Jiménez, Mercè, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El pluralisme polític a Televisió de Catalunya és un treball d'investigació centrat en l'estudi del pluralisme intern de contingut i de gestió en la televisió catalana des d'una perspectiva política. [...]
El pluralismo político en Televisió de Catalunya es un trabajo de investigación centrado en el estudio del pluralismo interno de contenido y de gestión en la televisión catalana desde una perspectiva política. [...]
Political pluralism in Televisió de Catalunya is a research that aims to study the internal pluralism of content and management of Catalan television from a political perspective. Starting from the analysis of the internal and external control mechanisms and the legislation which establishes the composition of the governing bodies and advisory of Catalan Corporation of Audiovisual Media I will determine whether they are plural and the role of political pluralism in TVC environment.

2014
Grau en Periodisme [971]  
8.
82 p, 1.6 MB El servei públic radiotelevisiu i els mecanismes de salvaguarda de la independència dels professionals de la informació : anàlisi del cas de la CRTVE / Pulido Plaza, Sandra ; Díez Jiménez, Mercè, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els mitjans de comunicació públics a Espanya històricament han estat utilitzats pels interessos de l'Estat, el que deixava els professionals de la informació en una situació de vulnerabilitat. Gràcies a la reforma del 2006, dels mitjans de comunicació de titularitat estatal, la CRTVE es va dotar d'eines per salvaguardar la independència professional. [...]
Los medios de comunicación públicos en España históricamente han sido utilizados al servicio de los intereses del Estado, lo que dejaba a los profesionales de la información en una situación de vulnerabilidad. [...]
The public media in Spain have historically been used for the interests of the state, leaving the information professionals in a situation of vulnerability. Thanks to legislative reform of 2006, of public media, the CRTVE was equipped with tools to protect the editorial independence and to defend workers of the interference that may arise in the development of their profession.

2014
Grau en Periodisme [971]  
9.
49 p, 494.3 KB Difusió i ús social del videotext a Espanya : anàlisi del procés de transformació d'una tecnologia en un servei d'informació i comunicació / Díez Jiménez, Mercè (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Moragas Spà, Miquel de, 1943-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació
La recerca analitza el procés de transformació d'una tecnologia en un servei d'informació i comunicació a través de l'estudi de l'experiència d'implantació del videotext a Espanya, valorant els factors no només d'ordre tecnològic, sinó també econòmic i sociocultural que hi concorren. [...]
This doctoral research analyzes the transformation process of a technology into an information and communication service through the study of the introduction of videotex in Spain, not only from the point of view of the technological factors but also the economical and sociocultural ones. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2002
7 documents

Materials acadèmics 67 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
6 p, 110.4 KB Estructura de la Comunicació [103866] / Diez Jimenez, Mercè ; Castellanos Díaz, Ángel ; Reales Guisado, Lluís ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta assignatura introdueix l'alumnat en el coneixement de les indústries comunicatives i culturals i, més concretament, dels sistemes de mitjans de comunicació i del sector publicitari, així com dels actors polítics, econòmics i socials que els modelen amb el seu comportament i estratègies (organismes reguladors, grups de comunicació, entitats empresarials i professionals. [...]
This course introduces students to the knowledge of the communicative and cultural industries and, more specifically, the media systems and the advertising industry, as well as the political, economic and social actors that model them with their behavior and strategies (regulatory bodies, communication groups, business and professional entities. [...]
Esta asignatura introduce al alumnado en el conocimiento de las industrias comunicativas y culturales y, más concretamente, de los sistemas de medios de comunicación y del sector publicitario, así como de los actores políticos, económicos y sociales que los modelan con su comportamiento y estrategias (organismos reguladores, grupos de comunicación, entidades empresariales y profesionales. [...]

2022-23
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
2.
6 p, 109.6 KB Estructura de la Comunicació [103844] / Diez Jimenez, Mercè ; Torras Planas, Núria ; Castellanos Díaz, Ángel ; Reales Guisado, Lluís ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta assignatura introdueix l'alumnat en el coneixement dels trets estructurals dels sistemes de mitjans i de les indústries de la comunicació i la cultura (amb un èmfasi especial en el sector audiovisual). [...]
This course introduces students to the structural features of media systems and the communication and culture industries (with special attention on audiovisual sector). In order to understand the reasons for their configuration, the historical, economic, political, social, cultural and technological framework in which they develop is taken into account, as well as the political, economic and social actors that shape them with their behavior and strategies (regulatory bodies, communication groups, business and professional entities . [...]
Esta asignatura introduce el alumnado en el conocimiento de los rasgos estructurales de los sistemas de medios y de las industrias de la comunicación y la cultura (con una atención especial al sector audiovisual). [...]

2022-23
Grau en Comunicació Audiovisual [1196]
Grau en Comunicació Audiovisual [1433]
3 documents
3.
4 p, 104.3 KB Sistemes de Mitjans Comparats [42451] / Diez Jimenez, Mercè ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació
El concepte de sistema de mitjans fa referència al conjunt d'actors econòmics, polítics i socials que contribueixen a l'articulació dels processos de comunicació social en un determinat territori (que pot ser o no un Estat) i a les interrelacions que s'estableixen entre ells. [...]
The concept of media system refers to the set of economic, political and social actors that contribute to the articulation of social communication processes in a given territory (which may or may not be a State) and the interrelationships that are established between them. [...]
El concepto de sistema de medios hace referencia al conjunto de actores económicos, políticos y sociales que contribuyen a la articulación de los procesos de comunicación social en un determinado territorio (que puede ser o no un Estado) y a las interrelaciones que se establecen entre ellos. [...]

2022-23
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
Màster en Estudis Globals d'Àsia Oriental [1452]
3 documents
4.
4 p, 102.9 KB Treball de Final de Màster [44116] / Corominas, Maria 1961- ; Chillón Asensio, Lluís Albert ; Gallego Ayala, Joana ; Marín, Enric 1956- ; Soriano Clemente, Jaume 1965- ; Diez Jimenez, Mercè ; Ferre Pavia, Carme ; Gayà Morlà, Catalina ; Rizo Garcia, Marta ; Carrillo Pérez, Nereida ; Reales Guisado, Lluís ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Realització d'un treball de recerca individual que sigui una aportació original en l'ambit científic de l'àrea de la comunicació.
Realization of an individual research work, contributing to the scientific field of the communication area, with innovative, original knowledge.
Realización de un trabajo de investigación individual que sea una aportación original en el ámbito científico del área de la comunicación.

2022-23
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
3 documents
5.
4 p, 104.6 KB Sistemes de Mitjans Comparats [42451] / Díez Jiménez, Mercè ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació
El concepte de sistema de mitjans fa referència al conjunt d'actors econòmics, polítics i socials que contribueixen a l'articulació dels processos de comunicació social en un determinat territori (que pot ser o no un Estat) i a les interrelacions que s'estableixen entre ells. [...]
The concept of media system refers to the set of economic, political and social actors that contribute to the articulation of social communication processes in a given territory (which may or may not be a State) and the interrelationships that are established between them. [...]
El concepto de sistema de medios hace referencia al conjunto de actores económicos, políticos y sociales que contribuyen a la articulación de los procesos de comunicación social en un determinado territorio (que puede ser o no un Estado) y a las interrelaciones que se establecen entre ellos. [...]

2021-22
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
Màster en Estudis Globals d'Àsia Oriental [1452]
3 documents
6.
6 p, 109.3 KB Estructura de la Comunicació [103866] / Díez Jiménez, Mercè ; Reales Guisado, Lluís ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta assignatura introdueix l'alumnat en el coneixement de les indústries comunicatives i culturals i, més concretament, dels sistemes de mitjans de comunicació i del sector publicitari, així com dels actors polítics, econòmics i socials que els modelen amb el seu comportament i estratègies (organismes reguladors, grups de comunicació, entitats empresarials i professionals. [...]
This course introduces students to the knowledge of the communicative and cultural industries and, more specifically, the media systems and the advertising industry, as well as the political, economic and social actors that model them with their behavior and strategies (regulatory bodies, communication groups, business and professional entities. [...]
Esta asignatura introduce al alumnado en el conocimiento de las industrias comunicativas y culturales y, más concretamente, de los sistemas de medios de comunicación y del sector publicitario, así como de los actores políticos, económicos y sociales que los modelan con su comportamiento y estrategias (organismos reguladores, grupos de comunicación, entidades empresariales y profesionales. [...]

2021-22
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
7.
6 p, 110.5 KB Estructura de la Comunicació [103844] / Díez Jiménez, Mercè ; Torras Planas, Núria ; Castellanos Díaz, Ángel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta assignatura introdueix l'alumnat en el coneixement dels trets estructurals dels sistemes de mitjans i de les indústries de la comunicació i la cultura (amb un èmfasi especial en el sector audiovisual). [...]
This course introduces students to the structural features of media systems and the communication and culture industries (with special attention on audiovisual sector). In order to understand the reasons for their configuration, the historical, economic, political, social, cultural and technological framework in which they develop is taken into account, as well as the political, economic and social actors that shape them with their behavior and strategies (regulatory bodies, communication groups, business and professional entities . [...]
Esta asignatura introduce el alumnado en el conocimiento de los rasgos estructurales de los sistemas de medios y de las industrias de la comunicación y la cultura (con una atención especial al sector audiovisual). [...]

2021-22
Grau en Comunicació Audiovisual [1196]
Grau en Comunicació Audiovisual [1433]
3 documents
8.
4 p, 102.2 KB Treball de Final de Màster [44116] / Corominas, Maria 1961- ; Chillón Asensio, Lluís Albert ; Gallego Ayala, Joana ; Marín, Enric 1956- ; Soriano Clemente, Jaume 1965- ; Díez Jiménez, Mercè ; Ferré Pavia, Carme 1969- ; Vidal Castell, David ; Gayà Morlà, Catalina ; Carrillo Pérez, Nereida ; Reales Guisado, Lluís ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Realització d'un treball de recerca individual que sigui una aportació original en l'ambit científic de l'àrea de la comunicació.
Realization of an individual research work, contributing to the scientific field of the communication area, with innovative, original knowledge.
Realización de un trabajo de investigación individual que sea una aportación original en el ámbito científico del área de la comunicación.

2021-22
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
3 documents
9.
3 p, 98.8 KB Treball de Final de Màster [44116] / Corominas, Maria 1961- ; Chillón Asensio, Lluís Albert ; Gallego Ayala, Joana ; Giró Martí, Francesc Xavier ; Marín, Enric 1956- ; Soriano Clemente, Jaume 1965- ; Díez Jiménez, Mercè ; Ferré Pavia, Carme 1969- ; Vidal Castell, David ; Gayà Morlà, Catalina ; Carrillo Pérez, Nereida ; Reales Guisado, Lluís ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Realització d'un treball de recerca individual que sigui una aportació original en l'ambit científic de l'àrea de la comunicació.
Realización de un trabajo de investigación individual que sea una aportación original en el ámbito científico del área de la comunicación.

2020-21
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
3 documents
10.
4 p, 103.8 KB Sistemes de Mitjans Comparats [42451] / Díez Jiménez, Mercè ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació
El concepte de sistema de mitjans fa referència al conjunt d'actors econòmics, polítics i socials que contribueixen a l'articulació dels processos de comunicació social en un determinat territori (que pot ser o no un Estat) i a les interrelacions que s'estableixen entre ells. [...]
El concepto de sistema de medios hace referencia al conjunto de actores económicos, políticos y sociales que contribuyen a la articulación de los procesos de comunicación social en un determinado territorio (que puede ser o no un Estado) y a las interrelaciones que se establecen entre ellos. [...]

2020-21
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
Màster en Estudis Globals d'Àsia Oriental [1452]
3 documents

Materials acadèmics : 67 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Vegeu també: autors amb noms similars
3 Diez, M.
3 Diez, M.P.L.
1 Diez, Maria Jesús
8 Diez, Mercè
1 Diez, Monica
3 Díez, M.
1 Díez, M. Carmen
2 Díez, Marcos
1 Díez, María Gabriela
1 Díez, Mercè (Díez Jiménez),
1 Díez, Mercè i Alborch, Maria Federica
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.