1.
|
60 p, 1.9 MB |
Marató des del sofà : anàlisis de les estratègies de les plataformes VOD per encoratjar el Binge-Watching
/
Utset Vera, Marina ;
Delgado, Matilde, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Les plataformes VOD han introduït noves formes de consum que al seu torn han acabat generant una sèrie de pràctiques de consum noves com el Binge-Watching. En aquest TFG hem analitzat les fórmules empleades per les principals plataformes de VOD que operen a Espanya per tal d'encoratjar el binge-watching, és a dir el consum intensiu i continu de continguts. [...] Las plataformas VOD han introducido nuevas formas de consumo que a su vez han terminado generando una serie de prácticas de consumo nuevas como el Binge-Watching. En este TFG hemos analizado las fórmulas empleadas por las principales plataformas de VOD que operan en España para alentar el binge-watching, es decir, el consumo intensivo y continuo de contenidos. [...] VOD platforms have introduced new forms of consumption which in turn have ended up generating a series of new consumption practices such as Binge-Watching. In this TFG we have analyzed the formulas used by the main VOD platforms that operate in Spain to encourage binge-watching, that is, the intensive and continuous consumption of content. [...]
2022 Grau en Comunicació Audiovisual [1433]
|
|
2.
|
102 p, 5.1 MB |
Llocs en Espera
/
Galmés Llull, Joan ;
Delgado, Matilde, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
El treball consisteix en la creació d'una docusèrie de sis capítols sobre la reutilització de llocs abandonats, emmarcada dins el projecte transmèdia "Llocs en Espera". Dirigit a una audiència jove, el format combina els gèneres documental, reality i espectacles en viu. [...] El trabajo consiste en la creación de una docuserie de seis capítulos sobre la reutilización de lugares abandonados, enmarcada dentro del proyecto transmedia "Lugares en Espera". Dirigido a una audiencia joven, el formato combina los géneros documetal, reality y espectáculos en vivo. [...] The work consists of the creation of a six-episode docuserie about the reuse of abandoned places, framed within the transmedia project "Waiting Places". Aimed at a young audience, the format combines the genres of documentary, reality and live shows. [...]
2022 Grau en Comunicació Audiovisual [1433]
|
|
3.
|
105 p, 2.7 MB |
AfterUs, el planeta de las futuras generaciones : creació d'un canal de contingut ambiental per a Amazon Prime Video
/
Fernández Carrasco, Ariadna ;
Ferre Amorós, Marta ;
Lloveras Delgado, Miriam ;
Martínez Gil, Cristina ;
Serch Escruela, Alba ;
Delgado, Matilde, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
AfterUs és un canal que ofereix continguts vinculats amb l'ecologisme com una forma de relacionar-nos amb els recursos naturals. A través de la creació d'aquest canal, que es trobarà disponible a la plataforma d'Amazon Prime Video, el servei oferirà, doncs, continguts relacionats amb la cura del planeta. [...] AfterUs es un canal que ofrece contenidos vinculados con el ecologismo como una forma de relacionarnos con los recursos naturales. A través de la creación de este canal, que se encontrará disponible en la plataforma de Amazon Prime Video, el servicio ofrecerá, pues, contenidos relacionados con el cuidado del planeta. [...] AfterUs is a channel that offers content related to environmentalism as a way of relating to natural resources. Through the creation of this channel, which will be available on the Amazon Prime Video platform, the service will therefore offer content related to caring for the planet. [...]
2022 Grau en Comunicació Audiovisual [1433]
|
|
4.
|
245 p, 4.0 MB |
La Televisión en Puerto Rico : contexto, historia, estructura y análisis de la oferta de contenidos de las cadenas de televisión en abierto en los inicios del siglo XXI
/
Fonseca Delgado, José Antonio ;
Delgado, Matilde, dir.
La present tesi "La Televisió a Puerto Rico: context, història, estructura i anàlisi de l'oferta de continguts a les cadenes de televisió en obert en els inicis de segle XXI", pretén ser un text de referència per a investigadors i professionals de la indústria televisiva porto-riquenya, a través d'l'anàlisi històrica de la televisió a l'illa des dels seus inicis fins als anys posteriors a la implantació de la televisió Digital Terrestre (TDT). [...] La presente tesis "La Televisión en Puerto Rico: contexto, historia, estructura y análisis de la oferta de contenidos en las cadenas de televisión en abierto en los inicios del siglo XXI", pretende ser un texto de referencia para investigadores y profesionales de la industria televisiva puertorriqueña, a través del análisis histórico de la televisión en la Isla desde sus inicios hasta los años posteriores a la implantación de la Televisión Digital Terrestre (TDT). [...] "This thesis ""Television in Puerto Rico: context, history, structure and analysis of the content offer on free-to-air television channels in the early 21st century"", aims to be a reference text for researchers and industry professionals Puerto Rican television network, through the historical analysis of television on the Island from its beginnings to the years after the implementation of Digital Terrestrial Television (DTT). [...]
2021
|
|
5.
|
199 p, 1.6 MB |
L'ús de les xarxes socials als telenotícies de prime - time : TVE1, TV3, Antena 3 i Tele5
/
Piera Montaner, Marta ;
Delgado, Matilde, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Anàlisi del grau d'incidència que té el contingut de les xarxes socials dintre dels telenotícies d'edició vespre de quatre canals de televisió generalistes a Catalunya: TVE1, TV3, Antena 3 i Tele 5. [...] Análisis del grado de incidencia que tiene el contenido generado en las redes sociales dentro de los telediarios de la edición noche de cuatro canales de televisión generalistas de Cataluña: TVE1, TV3, Antena 3 y Tele 5. [...] Analysis of the incidence that the content of the social media has on four of the generalist TV newscasts in Catalonia: TVE1, TV3, Antena 3 and Tele 5. This study pretends to show the level of incidence that has the Twitter, Facebook and Instagram content, the uses of this content by the TV journalists and analyze the content that is used.
2021 Grau en Periodisme [971]
|
|
6.
|
|
7.
|
403 p, 3.6 MB |
Gender representation and television talk show : An analysis of prime time and late-night shows in Europe and the United States
/
Paz Pérez, Elisa ;
Delgado, Matilde, dir.
Aquesta investigació analitza la representació de gènere en programes televisius emesos en franges de prime-time i nit a Europa i als Estats Units. El principal objectiu d'aquesta tesi és determinar si aquest popular format televisiu perpetua estereotips de gènere o si, per contra, les representacions de gènere que es duen a terme proposen nous rols que desafien presumpcions socials tradicionals. [...] Esta investigación analiza la representación de género en talk shows televisivos emitidos en franjas de prime-time y noche en Europa y Estados Unidos. El principal objetivo que persigue esta tesis es determinar si este popular formato televisivo perpetúa estereotipos de género o si, por el contrario, las representaciones de género que se llevan a cabo proponen nuevos roles que desafían presunciones sociales tradicionales. [...] This research analyses the representation of gender on prime time and late-night television talk shows in Europe and the United States. The main goal is to assess whether traditional gender stereotypes are depicted in this popular form of television genre or if, on the contrary, representations found on late-night talk shows are challenging hegemonic notions of gender and encouraging new portrayals. [...]
2020
|
|
8.
|
103 p, 18.1 MB |
La incorporación del fenómeno influencer en la prensa de moda española en Instagram
/
García Soldado, Sandra ;
Delgado, Matilde, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objectiu d'aquest projecte és estudiar la incorporació́ del fenomen influencer a la premsa de moda espanyola, concretament a la xarxa social Instagram. Per fer-ho, es consulten les tres revistes de moda més llegides a Espanya: Vogue, Elle i Comospolitan. [...] El objetivo de este proyecto es estudiar la incorporación del fenómeno influencer en la prensa de moda española, concretamente en la red social Instagram. Para ello, se consultan las tres revistes de moda más leídas en España: Vogue, Elle y Cosmopolitan. [...] The aim of this project is to study the incorporation of the influencer phenomenon in the Spanish fashion press, specifically in the social network Instagram. For it, the three most read fashion magazines in Spain are consulted: Vogue, Elle and Cosmopolitan. [...]
2020 Grau en Periodisme [971]
|
|
9.
|
|
10.
|
100 p, 3.3 MB |
MUSnews : un informativo semanal en formato musical dirigido a jóvenes
/
Bou Silvestre, Mònica ;
González Rodríguez, Laura ;
González Sequeira, Sofia ;
Saavedra Ruiz, Paula ;
Delgado, Matilde, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Projecte de desenvolupament d'un format televisiu informatiu musical amb l'objectiu de produir-lo posteriorment. Aquest format, realitzat des d'un bar musical, pretén ser un punt de trobada per joves. [...] Proyecto de desarrollo de un formato televisivo informativo musical con el objetivo de producirlo posteriormente. Este formato, realizado desde un bar musical, pretende ser un punto de encuentro para jóvenes. [...] Project developing a musical news television format with the aim to produce it at a later date. This format, carried out at a music bar, has the intention to be a meeting point for the youth. It contains the documentation to develop this transmedia format, the pilot proposal and a teaser.
2020 Grau en Comunicació Audiovisual [968]
2 documents
|
|