1.
|
4.7 MB |
Digital Enterprises : The Drivers of their Internationalization Processes
/
Piqueras León, Silvia ;
Rialp Criado, Àlex, dir.
Aquesta tesi analitza els factors clau de la internacionalització de les empreses natives digitals des de dues perspectives de recerca: aquest estudi se centra tant el paper dels emprenedors digitals com en els models de negoci digitals. [...] Esta tesis analiza los impulsores clave de la internacionalización de las empresas nativas digitales desde dos perspectivas de investigación: en este estudio se aborda tanto el papel de los empresarios digitales como los modelos de negocios digitales. [...] This dissertation addresses the key drivers of born digital firms' internationalization from two research perspectives: both the role of digital entrepreneurs and digital business models are utilized in this study. [...]
2023
|
|
2.
|
56 p, 842.3 KB |
Geolocalització, ús de GPS en l'àmbit laboral
/
Coll Turu, Eduard ;
Roig Batalla, Antoni, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Dret Públic i de Ciències Historicojurídiques) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Dret
En un entorn incert i canviant, dins del marc de les noves tecnologies i més concretament fent al·lusió a la geolocalització dels treballadors, pren especial notorietat el clàssic conflicte entre els interessos de l'empresari i la tutela dels drets constitucionals dels assalariats. En un entorno incierto y cambiante, dentro del marco de la nuevas tecnologías y más concretamente haciendo alusión a la geolocalización de los trabajadores, toma especial notoriedad el clásico conflicto entre los intereses del empresario y la defensa de los derechos constitucionales de los empleados. In an uncertain and changing environment, within the framework of new technologies and more specifically with reference to the geolocation of workers, the classic conflict between the interests of the employer and the protection of the constitutional rights of workers takes on special notoriety.
2023 Grau en Relacions Laborals [806]
|
|
3.
|
69 p, 747.5 KB |
Defensa de la Competencia en los Mercados Digitales. Análisis del nuevo Reglamento (UE) 2022/1925 del Parlamento Europeo y del Consejo sobre Mercados Disputables y Equitativos en el Sector Digital
/
Maiza Arcos, Lisette Pamela ;
Gorriz Lopez, Carles, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Dret Públic i de Ciències Historicojurídiques) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Dret
Els recents avanços en la digitalització han provocat canvis radicals en la nostra societat i economia, entre els quals, destaca el sorgiment de les conegudes plataformes en línia. Aquestes plataformes han transformat completament la concepció de mercat tradicional, ja que han impulsat l'aparició d'una nova modalitat de mercat que tindrà una importància transcendental en el futur: els "mercats digitals". Los recientes avances en la digitalización han provocado cambios radicales en nuestra sociedad y economía, entre los cuales, destaca el surgimiento de las conocidas plataformas en línea. Dichas plataformas han transformado completamente la concepción de mercado tradicional, ya que han impulsado la aparición de una nueva modalidad de mercado que tendrá una importancia trascendental en el futuro: los "mercados digitales". Recent advances in digitization have caused radical changes in our society and economy, among which the emergence of the well-known online platforms stands out. These platforms have completely transformed the concept of the traditional market, since they have promoted the appearance of a new type of market that will have transcendental importance in the future: the "digital markets".
2023 Grau en Dret [949]
|
|
4.
|
56 p, 1.0 MB |
El ciberderecho como disciplina jurídica
/
Estrada De la Parte, Ana Lin ;
Martinez Quirante, Roser, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Dret Públic i de Ciències Historicojurídiques) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Dret
Avui dia, és indubtable la globalització que existeix i porta existint des de fa unes dècades a la nostra societat. Per això, era imperatiu trobar una manera de poder mantenir aquesta connectivitat dins dels paràmetres de l'Estat de dret. [...] Hoy en día, es indudable la globalización que existe y lleva existiendo desde hace unas décadas en nuestra sociedad. Por ello, era imperativo encontrar una manera para poder mantener dicha conectividad dentro de los parámetros del Estado de derecho. [...] Nowadays, there is no doubt that globalization exists and has existed since some decades ago in our society. That is why it was imperative to find a way to be able to keep this connectivity inside the parameters of the State of Law. [...]
2023 Grau en Administració i Direcció d'Empreses i Grau en Dret [1420]
|
|
5.
|
74 p, 705.6 KB |
La nueva era digital en el ámbito de las relaciones laborales. El derecho a la desconexión digital
/
Ruiz Brao, Laura ;
Rojo Torrecilla, Eduardo, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Dret Públic i de Ciències Historicojurídiques) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Dret
Amb la emergent i ràpida proliferació de les noves tecnologies de la informació i de la comunicació (TIC) hem pogut experimentar una autèntica revolució digital en molts àmbits de la nostra vida propiciant a un fenomen de permanent connectivitat; en especial, cal fer referència a la seva profunda repercussió en l'entorn laboral pels grans reptes als quals s'ha vingut enfrontant en els últims anys el Dret del Treball. Con la emergente y rápida proliferación de las nuevas tecnologías de la información y de la comunicación (TIC) hemos podido experimentar una auténtica revolución digital en muchos ámbitos de nuestra vida propiciando a un fenómeno de permanente conectividad; en especial, cabe referenciar su profunda repercusión en el entorno laboral por los grandes retos a los que se ha venido enfrentando en los últimos años el Derecho del Trabajo. With the quick and emergent proliferation of the new technologies of information and communication we have experienced an authentic digital revolution in all of the ambits of our lifes contributing to a phenomenon of permanent connectivity; especially, we have to take into account the wide repercussion on the labor environment mostly because of the great challenges that labor law has been facing during the last years.
2023 Grau en Administració i Direcció d'Empreses i Grau en Dret [1420]
|
|
6.
|
|
7.
|
273 p, 73.2 MB |
Projecte d'investigació i proposta d'accions per apropar TV3 al públic jove
/
Remolins Canillo, Berta ;
Ubach Mases, Laura ;
Vila Vilà, Vinyet ;
Lázaro Pernias, Patrícia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
El nostre projecte consisteix a analitzar la situació actual de la televisió i els mitjans digitals, juntament amb l'estil de vida dels joves d'ara. Ho vinculem amb TV3, analitzant la seva programació i la seva comunicació a les xarxes socials, amb l'objectiu d'esbrinar les causes de la desconnexió del públic jove amb el canal. [...] Nuestro proyecto consiste en analizar la situación actual de la televisión y los medios digitales, junto con el estilo de vida de los jóvenes de ahora. Lo vinculamos con TV3, analizando su programación y su comunicación en las redes sociales, con el objetivo de descubrir las causas de la desconexión del público joven con el canal. [...] Our project aims to investigate the current situation of television and digital media, along with the lifestyle of today's youth. We will specifically focus on TV3, analyzing its programming and social media communication, in order to uncover the reasons behind the disconnection of the young audience from the channel. [...]
2023 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
|
|
8.
|
|
9.
|
156 p, 58.9 MB |
Nude verse : el nou espai virtual de Nude Project que incrementa la percepció d'innovació de la marca
/
Jiménez Isach, Mariela ;
Lavilla Raso, Montse, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
El meu projecte consisteix a estudiar el Metavers com la nova plataforma virtual i la seva relació amb el món de la moda. Paral·lelament, he elaborat una anàlisi de la marca líder del sector urbà a Espanya, Nude Project, per esbrinar els punts fort i debilitats. [...] Mi proyecto consiste en estudiar el Metaverso como la nueva plataforma virtual y su relación con el mundo de la moda. Paralelamente, he elaborado un análisis de la marca líder del sector urbano en España, Nude Project, para averiguar los puntos fuertes y debilidades. [...] My project consists of studying the Metaverse as the new virtual platform and its relationship with the fashion world. At the same time, I have drawn up an analysis of the leading brand in the urban sector in Spain, Nude Project, to find out its strengths and weaknesses. [...]
2023 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
|
|
10.
|
137 p, 1009.4 KB |
Premier League : una marca a explotar por los medios de comunicación
/
Urgell Fernández, Raúl ;
Blanco, Josep Ma, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
En aquest treball es busca fer una anàlisi sobre com alguns mitjans de comunicació utilitzen la Premier League, la lliga anglesa de futbol, com un producte a explotar per a revaloritzar-se. L'objectiu és estudiar la metodologia que segueixen aquests mitjans i les dificultats que afronten alguns al no ser els posseïdors dels drets de la Premier League. En este trabajo se busca hacer un análisis sobre cómo algunos medios de comunicación utilizan la Premier League, la liga inglesa de fútbol, como un producto a explotar para revalorizarse. El objetivo es estudiar la metodología que siguen estos medios y las dificultades que afrontan algunos al no ser los poseedores de los derechos de la Premier League. This work aims to do an analysis of how some media outlets use the Premier League, the English soccer league, as a product to exploit in order to revalue themselves. The objective is to study the methodology followed by these media and the difficulties faced by some of them as they are not the owners of the Premier League rights.
2023 Grau en Periodisme [1432]
|
|