Resultats globals: 27 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 5 registres trobats
Llibres i col·leccions, 14 registres trobats
Documents de recerca, 5 registres trobats
Materials acadèmics, 3 registres trobats
Articles 5 registres trobats  
1.
17 p, 1.6 MB La publicidad infantil en televisió de Catalunya / Fernández-Cavia, José 1963- (Uniersitat Rovira i Virgili) ; Capdevila, Arantxa (Universitat Rovira i Virgili) ; Domingo, David (Universitat Rovira i Virgili)
En los últimos años, niños y niñas se han consolidado como uno de los grupos de telespectadores y usuarios de internet más numerosos. Su acceso a los contenidos emitidos por estos medios ha hecho que existan unos horarios protegidos de los que están exiliados los contenidos que puedan inteiferir negativamente en su desarrollo cognitivo y emocionaL Este artículo presenta los resultados obtenidos en una investigación sobre los contenidos y valores transmitidos en la publicidad emitida en horario infontil por Televisió de Catalunya así como por las páginas web relacionadas con la corporación.
In recent years, children have consolidated as one of the biggest groups of television and internet users. Their access to these media content has advised to establish protected hours in the programming schedule, in which content that can ajfect negatively the children's cognitive and emotional development are banned. [...]

2006 - 10.5565/rev/qp.137
Questiones publicitarias, Núm. 11 (2006) , p. 111-127 (Artículos de investigación)  
2.
4 p, 54.5 KB Ressenyes / Domingo, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació)
Obra ressenyada: Rosa FRANQUET; Gemma LARRÈGOLA (eds. ), Comunicar a l'Era Digital. Barcelona: Societat Catalana de Comunicació, 1999.
2000
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, N. 25 (2000) , p. 242-245  
3.
4 p, 49.1 KB Ressenyes / Domingo, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació)
Obra ressenyada: Antonio LUCAS MARÍN, La nueva sociedad de la información. Una perspectiva desde Silicon Valley. Madrid: Trotta, 2000.
2002
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, N. 28 (2002) , p. 286-289  
4.
1 p, 34.8 KB Las empresas en la prensa mediante los "pseudoeventos" / Andreu Domingo, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Esta tesis pone en evidencia la presencia de la actividad de relaciones públicas a las noticias de la prensa que se lee en Cataluña a través de la identificación de los eventos creados por las empresas para ganar cobertura en los medios de comunicación. [...]
This thesis shows the presence of public relations activity in the press news in Catalonia through the identification of events created by companies to gain media coverage. These events, which are part of the publicity practices, are described by several authors as pseudoevents, and research identified them as generators of 21. [...]

2012
UAB divulga, maig 2012, p. 1-1
2 documents
5.
5 p, 52.7 KB Primeres jornades de recerca al doctorat / Guimerà Orts, Josep Àngel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Domingo, David
2000
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, N. 25 (2000) , p. 211-214  

Llibres i col·leccions 14 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
19 p, 883.4 KB La comunicació local / Montagut Calvo, Marta (Universitat Rovira i Virgili. Departament d'Estudis de Comunicació) ; Llamero, Lluïsa (Universitat Rovira i Virgili. Departament d'Estudis de Comunicació) ; Domingo, David (Universitat Rovira i Virgili. Departament d'Estudis de Comunicació) ; Guimerà Orts, Josep Àngel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Rabadán Perea, José Vicente (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Observatori de la Comunicació Local
L'agreujament de la crisi econòmica durant el bienni 2011-2012 s'ha traduït en el tancament de mitjans, l'escurçament de plantilles i la reducció de programació de molts serveis de comunicació de proximitat. [...]
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2013 (Lexikon Informes; 3)
Informe de la comunicació a Catalunya, 2013, p. 197-215  
2.
24 p, 141.7 KB La comunicació local / Domingo, David (Universitat Rovira i Virgili. Departament d'Estudis de Comunicació) ; Guimerà Orts, Josep Àngel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Llamero, Lluïsa (Universitat Rovira i Virgili. Departament d'Estudis de Comunicació) ; Montagut Calvo, Marta (Universitat Rovira i Virgili. Departament d'Estudis de Comunicació) ; Rabadán Perea, José Vicente (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Observatori de la Comunicació Local
En el context de crisi econòmica, els grups multimèdia de proximitat han pogut mantenir en bona mesura el seu teixit empresarial, però s'ha alentit el desplegament de les noves concessions d'FM i la implantació de la TDT s'ha completat amb molts problemes i menys operadors dels previstos inicialment. [...]
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2011 (Lexikon Informes; 2)
Informe de la comunicació a Catalunya, 2011, p. 211-234  
3.
19 p, 113.0 KB Internet / Domingo, David (Universitat Rovira i Virgili. Departament d'Estudis de Comunicació)
El bienni 2009-2010 ha estat de consolidació d'internet com a eina de comunicació quotidiana. L'eclosió de les xarxes socials ha fomentat l'ús diari i l'audiència de les webs informatives s'ha arribat a doblar en molts casos. [...]
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2011 (Lexikon Informes; 2)
Informe de la comunicació a Catalunya, 2011, p. 177-195  
4.
23 p, 1.3 MB La comunicació local / Guimerà Orts, Josep Àngel (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Bonet Bagant, Montse (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Domingo, David (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Rabadán Perea, José Vicente (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Alborch, Federica (Universitat Autònoma de Barcelona)
Aquest capítol s'ocupa de les polítiques i l'estructura de la comunicació local a Catalunya, i subratlla aspectes com l'estancament de la premsa, la vitalitat d'Internet, la possible aparició de ràdios de proximitat privades arran de les concessions d'FM realitzades pel CAC el 2008 i la complexa transició digital que viu la televisió. [...]
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2009 (Lexikon Informes; 1)
Informe de la comunicació a Catalunya, 2009, p. 209-231  
5.
20 p, 1.6 MB Internet / Díez, Mercè (Díez Jiménez) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Domingo, David (Universitat Rovira i Virgili. Unitat de Comunicació Audiovisual, Publicitat i Periodisme)
Aquest capítol repassa les principals dades i novetats d'Internet a Catalunya durant el bienni 2007-2008. El marc regulador estatal, amb l'aprovació de la Llei de mesures d'impuls de la societat de la informació, n'és un dels trets més remarcables, juntament amb l'evolució i la consolidació dels mitjans de comunicació catalans a Internet i l'anomenat web social. [...]
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2009 (Lexikon Informes; 1)
Informe de la comunicació a Catalunya, 2009, p. 173-192  
6.
24 p, 121.3 KB La comunicación local / Rabadán Perea, José Vicente (Observatori de la Comunicació Local) ; Bonet Bagant, Montse (Observatori de la Comunicació Local) ; Guimerà Orts, Josep Àngel (Observatori de la Comunicació Local) ; Domingo, David (Observatori de la Comunicació Local) ; Observatori de la Comunicació Local (Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona)
En el bienio 2005-2006, los medios locales han vivido un desarrollo desigual. Mientras que la televisión era reconocida legalmente a través de la TDT -lo que ha significado una reordenación del sector-, la radio se queda sin grandes cambios a la espera de un nuevo reparto de licencias. [...]
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès): UAB Edicions. Universitat Autònoma de Barcelona, 2007
Moragas i Spà, Miquel de; Fernández Alonso, Isabel; Blasco Gil, José Joaquín; Guimerà i Orts, Josep Àngel; Corbella i Cordomí, Joan M.M Gibert i Fortuny, Oriol, eds.: Informe de la comunicación en Cataluña 2005-2006. Bellaterra (Cerdanyola del Vallès: Edicions UAB, 2007, p. 193-215  
7.
18 p, 148.8 KB Internet / Díez, Mercè (Díez Jiménez) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Domingo, David (Universitat Rovira i Virgili. Unitat de Comunicació Audiovisual, Publicitat i Periodisme)
Este capítulo analiza el estado de internet en Cataluña, con especial atención a los medios de comunicación y también a los blogs, una de las principales novedades del bienio 2005- 2006. En un período marcado por la concesión del dominio . [...]
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès): UAB Edicions. Universitat Autònoma de Barcelona, 2007
Moragas i Spà, Miquel de; Fernández Alonso, Isabel; Blasco Gil, José Joaquín; Guimerà i Orts, Josep Àngel; Corbella i Cordomí, Joan M.M Gibert i Fortuny, Oriol, eds.: Informe de la comunicación en Cataluña 2005-2006. Bellaterra (Cerdanyola del Vallès: Edicions UAB, 2007, p. 161-178  
8.
23 p, 116.7 KB La comunicació local / Rabadán Perea, José Vicente (Observatori de la Comunicació Local) ; Bonet Bagant, Montse (Observatori de la Comunicació Local) ; Guimerà Orts, Josep Àngel (Observatori de la Comunicació Local) ; Domingo, David (Observatori de la Comunicació Local) ; Observatori de la Comunicació Local (Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona)
El bienni 2005-2006 els mitjans locals han viscut un desenvolupament desigual. Mentre que la televisió era reconeguda legalment a través de la TDT -que ha significat una reordenació del sector-, la ràdio resta sense grans canvis a l'espera d'un nou atorgament de llicències. [...]
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès): Edicions UAB. Universitat Autònoma de Barcelona, 2007 (Edicions UAB; 1)
Informe de la comunicació a Catalunya, 2007, p. 193-215  
9.
18 p, 89.4 KB Internet / Díez, Mercè (Díez Jiménez) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Domingo, David (Universitat Rovira i Virgili. Unitat de Comunicació Audiovisual, Publicitat i Periodisme)
Aquest capítol analitza l'estat d'Internet a Catalunya, amb especial atenció als mitjans de comunicació i també als blocs, una de les principals novetats del bienni 2005-2006. En un període marcat per l'atorgament del domini . [...]
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès): Edicions UAB. Universitat Autònoma de Barcelona, 2007 (Edicions UAB; 1)
Informe de la comunicació a Catalunya, 2007, p. 161-178  
10.
20 p, 1.4 MB La comunicació local / Rabadán Perea, José Vicente (Observatori de la Comunicació Local) ; Bonet Bagant, Montse (Observatori de la Comunicació Local) ; Guimerà Orts, Josep Àngel (Observatori de la Comunicació Local) ; Domingo, David (Observatori de la Comunicació Local)
El bienni 2003-2004 la tendència la concentració s'ha estès a gran part dels sectors de la comunicació local del Principat. Han sorgit nou grups multimèdia d'abast comarcal i s'han consolidat els ja existents des de finals dels anys noranta. [...]
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès): Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Publicacions; Publicacions de la Universitat Jaume I; Universitat Pompeu Fabra; Universitat de València. Servei de Publicacions, 2005 (Aldea Global, Documents; 2)
Informe de la comunicació a Catalunya, 2005, p. 211-229  

Llibres i col·leccions : 14 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Documents de recerca 5 registres trobats  
1.
82 p, 4.2 MB ¿Entretenimiento, pasión o inversión? : comportamiento y perfil del público brasileño en las apuestas deportivas online / Figueiró, Clarissa Souza ; Andreu Domingo, David, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En la industria de apuestas en las dos últimas décadas se ha producido un enorme "boom" en términos de crecimiento no solo a nivel de actividad, sino también a nivel de presencia online y adhesión. [...]
The betting industry in the last two decades has produced a huge "boom" in terms of growth not only at the activity level, but also at the level of online presence and membership. It is, undoubtedly, a growing market, where there is a great investment for technology development, digital marketing and advertising in general. [...]

2018  
2.
90 p, 7.9 MB La Fórmula de la influencia / Salinas, María Alejandra ; Andreu Domingo, David ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Instagram. Una plataforma. Más de 700 millones de usuarios. Estamos frente a la comunidad social con el crecimiento más rápido de nuestra época, (Instagram, 2017: n. p. ). En este mar de contenido, algunos se destacan sobre la superCicie, los favoritos de la plataforma nos abren una ventana a su mundo y dejamos que "nos entretengan con el mero hecho de vivir" (Mattei, 2011). [...]
Instagram. One platform. Over 700 million active users. We are facing one of the fastest growing social communities of our time (Instagram, 2017: n. p. ). In this sea of content only some will be seen from the surface, our favorites of this platform will show us fragments of their world, and we will let them "entertain us by the very act of living" (Mattei, 2011). [...]

2017
2 documents
3.
9 p, 1.2 MB COESIG : Optimització d'estoc i generació de pressupostos amb comunicació xifrada / Horta Domingo, David ; Pujol Capdevila, Jaume, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
"COESIG" és un projecte que pretén crear un sistema que pugui ser emprat en la realitat laboral de l'empresa "Quadres Horta S. L. ", permetent per un costat el control i l'optimització de les motllures del magatzem i per l'altre la generació de pressupostos. [...]
"COESIG" es un proyecto que pretende crear un sistema que pueda ser utilizado en la realidad laboral de la empresa "Quadres Horta S. L. ", permitiendo el control y la optimización de las molduras del almacén y la generación automatizada de presupuestos. [...]
"COESIG" is a project created which the aim of developing a system that can be used in the reality of the company "Quadres Horta S. L. ", allowing control and optimization of the warehouse frames and automatizing budgets for customers. [...]

2014-06-26
Enginyeria Informàtica [958]  
4.
314 p, 1.6 MB La Publicity, els pseudoesdeveniments i la seva presència a la premsa a Catalunya / Andreu Domingo, David ; Roca, David, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat
Aquest treball estudia l'ecosistema de la publicity a Catalunya. S'inicia amb un estudi de la publicity i les eines per a mesurar-ne la difusió, complementat amb un estudi exploratori que evidencia que les agències catalanes avaluen la publicity en base als outputs aconseguits a la premsa. [...]
Este trabajo estudia el ecosistema de la publicity en Cataluña. Se inicia con un estudio de la publicity y las herramientas para medir su difusión, complementado con un estudio exploratorio que evidencia que las agencias catalanas evalúan la publicity en base a los outputs conseguidos en la prensa. [...]
This thesis studies the ecosystem of the publicity in Catalonia. It begins with a study of the publicity and the tools to measure it, complemented with an exploratory study that shows how catalan agencies evaluate the publicity based on the outputs achieved in the press. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2012  
5.
541 p, 4.7 MB Inventing online journalism : development of the Internet as a news medium in four Catalan online newsrooms / Domingo, David ; López López, Bernat, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació
El periodisme digital s'ha desenvolupat en ritmes i direccions diverses, prenent formes concretes en cada projecte de mitjà digital. La recerca empírica en aquest camp ha evidenciat que les principals tendències han estat, en moltes ocasions, lluny de les utopies imaginades durant els anys 90. [...]
Online journalism has developed in several directions and rhythms, taking different shapes in different online news projects. Scholars have offered empirical evident that these directions are, in many occasions, far from the utopias envisioned in the 90s. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2006  

Materials acadèmics 3 registres trobats  
1.
6 p, 108.4 KB Gramàtica Descriptiva i Normativa: del So al Mot [105823] / Bonet, Eulàlia ; Ginebra Domingo, David ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
L'objectiu d'aquesta assignatura és assolir un domini de les propietats lingüístiques bàsiques del català relacionades amb els sons, els morfemes i els mots, distingint els aspectes descriptius dels normatius.
The goal of this course is to achieve a mastering of the basic linguistic properties of Catalan related to sounds, morphemes and words, with a distinction between descriptive and prescriptive aspects.
El objetivo de esta asignatura es conseguir un dominio de las propiedades lingüísticas básicas del catalán relacionadas con los sonidos, los morfemas y las palabras, distinguiendo los aspectos decriptivos de los normativos.

2023-24
Grau en Filologia Catalana: Estudis de Literatura i Lingüística [1448]
Grau en Estudis de Català i Espanyol [1495]
Grau en Estudis d'Anglès i Català [1500]
3 documents
2.
7 p, 113.2 KB Tipologia lingüística [100272] / Llisterri Boix, Joaquim ; Ginebra Domingo, David ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
En l'assignatura es plantegen, principalment, dos objectius: (1) oferir una visió general de la tipologia lingüística que incorpori l'anàlisi de fenòmens de naturalesa fonètica, fonològica, morfològica, sintàctica, semàntica, lèxica i pragmàtica; i (2) presentar els mètodes de treball i les eines pròpies de la tipologia lingüística.
The main goals of the course are: (1) to provide an overview of linguistic typology incorporating the analysis of phonetic, phonological, morphological, syntactic, semantic, lexical, and pragmatic phenomena; and (2) to become acquainted with the methods and tools used in linguistic typology.
En la asignatura se plantean, principalmente, dos objetivos: (1) ofrecer una visión general de la tipología lingüística que incorpore el análisis de fenómenos de naturaleza fonética, fonológica, morfológica, sintáctica, semántica, léxica y pragmática; y (2) presentar los métodos de trabajo y las herramientas propias de la tipología lingüística.

2023-24
Grau en Estudis de Francès i Espanyol [1001]
Grau en Estudis de Francès i de Clàssiques [1002]
Grau en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [1385]
Grau en Filologia Catalana: Estudis de Literatura i Lingüística [1448]
Grau en Llengua i Literatura Espanyoles [1481]
Grau en Estudis Anglesos [1482]
Grau en Estudis de Català i Espanyol [1495]
Grau en Estudis d'Anglès i Espanyol [1499]
Grau en Estudis d'Anglès i Català [1500]
Grau en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [1501]
Grau en Estudis d'Anglès i Francès [1502]
Grau en Estudis Anglesos [801]
Grau en Estudis Clàssics [804]
Grau en Llengua i Literatura Espanyoles [808]
Grau en Llengua i Literatura Catalanes [810]
Grau en Estudis de Català i Espanyol [834]
Grau en Estudis d'Anglès i Català [835]
Grau en Estudis d'Anglès i Espanyol [836]
Grau en Estudis de Català i de Clàssiques [837]
Grau en Estudis d'Espanyol i de Clàssiques [839]
Grau en Estudis d'Anglès i de Francès [997]
Grau en Estudis de Francès i de Català [999]
3 documents
3.
3 p, 1.2 MB Edició en Premsa [20732] / Lalueza, Ferran ; Jarque i Muñoz, José Manuel ; Domingo, David ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2002-03
Grau en Periodisme [971]  

Vegeu també: autors amb noms similars
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.