1.
|
9 p, 911.3 KB |
Aplicació que permet generar i reordenar de manera visual llistats de productes generats amb cerques amb Elasticsearch
/
Jiménez Bordón, Rubén ;
Ortega Gil, Marc, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola d'Enginyeria
Aquest treball aborda la creació d'una aplicació web per a la generació i gestió visual de llistats de productes en l'àmbit del comerç electrònic. L'eina desenvolupada permet als administradors realitzar posicionaments estratègics de productes a la web de l'empresa, millorant la visibilitat i accessibilitat d'aquests. [...] This work addresses the creation of a web application for the generation and visual management of product listings in the field of e-commerce. The developed tool allows administrators to carry out strategic product positions on the company's website, improving their visibility and accessibility. [...] Este trabajo aborda la creación de una aplicación web para la generación y gestión visual de listados de productos en el ámbito del e-commerce. La herramienta desarrollada permite a los administradores realizar posicionamientos estratégicos de productos en la web de la empresa, mejorando la visibilidad y accesibilidad de estos. [...]
2024 Enginyeria Informàtica [958]
|
|
2.
|
144 p, 2.5 MB |
Impuls de Whims Jewels al lideratge del sector
/
López Obis, Irene ;
Murcia Sadurní, Neus ;
Alavedra Comas, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte pretén posicionar la marca de joies Whims Jewels al lideratge del sector de la joieria online. Per aconseguir-ho s'ha dut a terme un pla de comunicació en el qual s'ha estudiat l'evolució de les joies, s'ha elaborat una anàlisi del mercat joier i de la competència, així com un estudi en profunditat de la marca per conèixer els punts diferencials i elaborar una estratègia. Este proyecto pretende posicionar la marca de joyas Whims Jewels al liderazgo del sector de la joyería online. Para conseguirlo se ha llevado a cabo un plan de comunicación en el cual se ha estudiado la evolución de las joyas, se ha elaborado un análisis del mercado joyero y de la competencia, sí como un estudio en profundidad de la marca para conocer los puntos diferenciales y laborar una estrategia. The objective of the project is to position the jewellery brand, Whims Jewels, to be sector leaders in the online jewellery industry. to meet the objective a marketing communications plan has been developed. [...]
2023 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
|
|
3.
|
10 p, 7.4 MB |
API para la generación de imágenes de tipo "shoppable image"
/
Aguilera Ramos, Ana ;
Ortega Gil, Marc, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola d'Enginyeria
El e-commerce es una de las tendencias más relevantes para el sector del comercio y lo lleva siendo desde hace más de 10 años gracias a la existencia de Internet y las empresas que dieron inicio a esta nueva forma de hacer negocios. [...] L' e-commerce és una de les tendències més rellevants per al sector del comerç i ho és des de fa més de 10 anys gràcies a l'existència d'Internet i les empreses que van iniciar aquesta nova forma de fer negocis. [...] E-commerce is one of the most relevant trends for the commerce sector and it has been so for more than 10 years thanks to the existence of the Internet and the companies that started this new way of doing business. [...]
2023 Enginyeria Informàtica [958]
|
|
4.
|
13 p, 1.3 MB |
Automated Invoice Manager for the E-Commerce HP Department
/
Galvany Pardo, Alexandre ;
Protasio Ramirez, Joan, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola d'Enginyeria
The objective of this work is to eliminate the inefficiencies of the current manual invoice management system of the e-commerce department of HP by automating and centralizing all invoice capture and management in a single end-to-end implementation. [...] L'objectiu d'aquest treball és eliminar les ineficiències de l'actual sistema de gestió manual de factures del departament de comerç electrònic d'HP automatitzant i centralitzant tota la captura i gestió de factures en una única implementació end-to-end. [...] El objetivo de este trabajo es eliminar las ineficiencias del actual sistema manual de gestión de facturas del departamento de comercio electrónico de HP mediante la automatización y centralización de toda la captura y gestión de facturas en una única implementación de extremo a extremo. [...]
2023 Enginyeria Informàtica [958]
|
|
5.
|
184 p, 8.4 MB |
NEBAG : creación y lanzamiento de una marca de ropa agénero
/
Bustillo Meneses, Lara ;
Sabina Martin, Víctor ;
Lopes Da Silva, Elaine Aparecida, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball de fi de grau consisteix en crear i llançar al mercat una marca de roba genderless, la qual es podrà aconseguir mitjançant un procés de compra online. Per a això hem de conèixer amb anterioritat el nínxol de mercat al qual ens dirigim. [...] Castellà: Este trabajo de fin de grado consiste en lanzar al mercado una marca de ropa genderless, cuyos artículos se podrán conseguir mediante un proceso de compra online. Para ello debemos conocer con anterioridad el nicho de mercado al que nos dirijamos. [...] This end-of-degree job consists of launching a genderless clothing brand, whose articles will be available through an online shopping process. To do this, we must start being familiar with the market niche we are targeting in advance. [...]
2022 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
|
|
6.
|
13 p, 1.6 MB |
Atmira Pharma Visualization
/
Camprubí Pujol, Arnau ;
Oropesa Fisica, Ana, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola d'Enginyeria
Atmira Pharma Visualization és un repte que presenta Cajamar UniversityHack 2022. Aquest repte consisteix en crear la millor aplicació i/o visualització de dades anonimitzades facilitades per Atida Mifarma, una empresa de comerç electrònic líder en Espanya i Portugal en la venta de productes de parafarmàcia i farmàcia. [...] Atmira Pharma Visualization es un reto que presenta Cajamar UniversityHack 2022. Este reto consiste en crear la mejor aplicación y/o visualización de datos anonimizados facilitados por Atida Mifarma, una empresa de comercio electrónico líder en España y Portugal en la venta de productos de parafarmacia y farmacia. [...] Atmira Pharma Visualization is a challenge presented by Cajamar UniversityHack 2022. This challenge consists in creating the best application and/or visualization of anonymized data provided by Atida Mifarma, a leading e-commerce company in Spain and Portugal in the sale of parapharmacy products and pharmacy. [...]
2022 Enginyeria de Dades [1394]
|
|
7.
|
15 p, 1.8 MB |
ShapeYourPC : creació d'un E-commerce enfocat al sector dels ordinadors
/
Aluja González, Marc ;
Protasio Ramirez, Joan, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola d'Enginyeria
El comerç electrònic o E-commerce ha portat grans canvis i millores en els models de negoci de tot tipus d'empreses, oferint noves possibilitats d'expansió a través d'Internet. Com a cas recent i important tenim la pandèmia de la Covid, que ha tingut un gran impacte en l'augment de l'ús d'Internet per tot tipus d'operacions i, en gran manera, en el comerç electrònic. [...] E-commerce has brought major changes and improvements to business models of all types of companies, offering new possibilities for expansion via the Internet. As a recent and important case, we have the Covid pandemic, which has had a major impact on the increased use of the Internet for all types of operations and, to a large extent, on e-commerce. [...] El comercio electrónico o E-commerce ha llevado grandes cambios y mejoras en los modelos de negocio de todo tipo de empresas, ofreciendo nuevas posibilidades de expansión a través de Internet. Como caso reciente e importante tenemos la pandemia de la Covid, que ha tenido un gran impacto en el aumento del uso de Internet por todo tipo de operaciones y, en gran medida, en el comercio electrónico. [...]
2021 Enginyeria Informàtica [958]
|
|
8.
|
|
9.
|
|
10.
|
|