Resultats globals: 103 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 19 registres trobats
Documents de recerca, 7 registres trobats
Materials acadèmics, 77 registres trobats
Articles 19 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
13 p, 1.2 MB El ABP como metodología docente profesionalizadora : la experiencia de la asignatura "Prácticas Integradas" / Peñaranda-Cólera, Maria del Carmen (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Social) ; Parrado Romero, Eva (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Cladellas, Ramon (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Coll-Andreu, Margalida (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia) ; Edo Izquierdo, Sílvia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Fornieles Deu, Albert (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicobiologia i de Metodologia de Ciències de la Salut) ; Guillazo i Blanch, Gemma (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicobiologia i de Metodologia de Ciències de la Salut)
Se presenta la experiencia de innovación docente de la implementación de la asignatura "Prácticas Integradas" del Grado de Psicología en la Facultad de Psicología de la Universitat Autònoma de Barcelona. [...]
The educational innovation experience of implementation of the course.
"Integrated Practices" in the Bachelor in Psychology of the Faculty of Psychology at the Autonomous University of Barcelona is presented. With the aim of approaching the student to professional practice, interdisciplinary practical cases that present different approaches and psychological perspectives arise. [...]

2014
Revista del Congrés Internacional de Docència, Núm. 2 (2014)  
2.
8 p, 375.8 KB Aprender a diseñar proyectos en respuesta a necesidades reales y en colaboración con entidades sociales / Lalueza Sazatornil, José Luis (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Bailes, Eva (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Clínica i de la Salut) ; Coll-Andreu, Margalida (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Domènech i Argemí, Miquel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Social) ; Edo Izquierdo, Sílvia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Guillazo i Blanch, Gemma (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicobiologia i Metodologia de las Ciències de la Salut)
Presentamos una experiencia de ApS en la que, siguiendo la metodología ABP, los estudiantes diseñan proyectos para responder a necesidades reales presentadas por entidades que trabajan en ámbitos de la salud, la educación y la intervención social. [...]
We are presenting a learning-. service experience in which, following the PBL methodology, students design projects to face real needs presented by organizations working in areas of health, education and social intervention. [...]

2016
Revista del Congrés Internacional de Docència, Núm. 3 (2016)  
3.
28 p, 468.9 KB Risk judgments in climbers : the role of difficulty, meteorological conditions, confidence and appropriate tools / Chamarro Lusar, Andrés (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Rovira Faixa, Tatiana (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Edo Izquierdo, Sílvia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Fernández-Castro, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Risk perception among climbers is a factor that can contribute to injury prevention. The purpose of this study was to analyze how expert climbers make judgments about potential risks to their safety. [...]
2019 - 10.1080/01490400.2018.1442266
Leisure Sciences, Vol. 41 Núm. 3 (2019) , p. 221-235  
4.
19 p, 826.8 KB Efficacy of videoconference group acceptance and commitment therapy (ACT) and behavioral activation therapy for depression (BATD) for chronic low back pain (CLBP) plus comorbid depressive symptoms : a randomized controlled trial (IMPACT Study) / Sanabria-Mazo, Juan P. (Parc Sanitari Sant Joan de Déu) ; Colomer-Carbonell, Ariadna (Parc Sanitari Sant Joan de Déu) ; Borràs, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Castaño Asins, Juan Ramon (Hospital del Mar (Barcelona, Catalunya)) ; McCracken, Lance M (Uppsala Universitet) ; Montero-Marin, Jesus (Parc Sanitari Sant Joan de Déu) ; Pérez-Aranda, Adrián (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Clínica i de la Salut) ; Edo Izquierdo, Sílvia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Sanz Ruiz, Antoni (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Feliu-Soler, Albert (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Clínica i de la Salut) ; Luciano, Juan V (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Clínica i de la Salut)
This study examined the efficacy of adding a remote, synchronous, group, videoconference-based form of acceptance and commitment therapy (ACT) or behavioral activation therapy for depression (BATD) to treatment-as-usual (TAU) in 234 patients with chronic low back pain (CLBP) plus comorbid depressive symptoms. [...]
2023 - doi.org/10.1016/j.jpain.2023.04.008
The Journal of Pain, Vol. 24 Núm. 8 (2023) , p. 1522-1540  
5.
20 p, 292.4 KB Hierarchy of the main factors predicting the decision to go to the doctor in a general population sample : a factorial survey design / Edo Izquierdo, Sílvia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Martínez Blanquet, Luis Javier (Universidad Autónoma de San Luis Potosí (Mèxic)) ; Rovira Faixa, Tatiana (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Objective: To obtain a hierarchy of the main factors that predict the decision to go to the doctor when symptoms are not yet linked to a specific disease. Method: 64 representative vignettes, combinations of nine factors, were presented to 168 adults between 28-60 years of age. [...]
2020 - 10.1016/j.pec.2020.02.004
Patient Education and Counseling, Vol. 103 Núm. 7 (2020) , p. 1407-1414  
6.
7 p, 289.6 KB A Spanish adaptation of the implicit positive and negative affect test (IPANAT) / Hernández, Gina Patricia (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Rovira Faixa, Tatiana (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Quirin, Markus (Technische Universität München) ; Edo Izquierdo, Sílvia (Universitat Autònoma de Barcelona)
Self-report measures of affective states (i. e. , explicit measure) underlie a variety of cognitive biasing factors. Therefore, measures for the indirect assessment of affect (i. e. , implicit) have previously been developed, such as the Implicit Positive and Negative Affect Test. [...]
2020 - 10.7334/psicothema2019.297
Psicothema, Vol. 32 Núm. 2 (2020) , p. 268-274  
7.
8 p, 446.3 KB How primary and secondary appraisals of daily stressful events influence negative and positive affect / Fernández-Castro, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Ferrer, Iris (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Edo Izquierdo, Sílvia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Rovira Faixa, Tatiana (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
The aim of this study was to evaluate the influence of primary and secondary appraisal, and of coping strategies, on daily stress, taking into account any possible effect of the big five personality traits. [...]
El objetivo de este estudio fue evaluar la influencia de la evaluación primaria, secundaria y de las estrategias de afrontamiento sobre el estrés diario, teniendo en cuenta cualquier posible efecto de los cinco grandes rasgos de personalidad. [...]

2022 - 10.6018/analesps.500581
Anales de psicología, Vol. 38 Núm. 3 (2022) , p. 538-545  
8.
13 p, 2.8 MB Experiences of patients with chronic low back pain plus comorbid depressive symptoms in a videoconference group acceptance and commitment therapy or behavioral activation treatment for depression : a qualitative study / Sanabria-Mazo, Juan P. (Parc Sanitari Sant Joan de Déu) ; Colomer-Carbonell, Ariadna (Parc Sanitari Sant Joan de Déu) ; Gandara-Urrutia, Natalia (Parc Sanitari Sant Joan de Déu) ; Pérez-Sutil, Juan M (Parc Sanitari Sant Joan de Déu) ; Noboa-Rocamora, Georgina (Parc Sanitari Sant Joan de Déu) ; Fernández-Vázquez, Óscar (Parc Sanitari Sant Joan de Déu) ; Val-Mariano, Gabriella (Parc Sanitari Sant Joan de Déu) ; Fontana-McNally, Marta (Parc Sanitari Sant Joan de Déu) ; Cardona-Ros, Gemma (Parc Sanitari Sant Joan de Déu) ; Feliu-Soler, Albert (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Clínica i de la Salut) ; McCracken, Lance M (Uppsala Universitet) ; Edo Izquierdo, Sílvia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Sanz Ruiz, Antoni (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Luciano, Juan V (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Clínica i de la Salut)
PURPOSE: To explore the experiences of patients with chronic low back pain (CLBP) plus comorbid depressive symptoms who received a remote synchronous videoconference group form of Acceptance and Commitment Therapy (ACT) or Behavioral Activation Treatment for Depression (BATD). [...]
2023 - 10.1080/09638288.2023.2298265
Disability and Rehabilitation  
9.
14 p, 1.1 MB Immune-inflammatory and hypothalamic-pituitary-adrenal axis biomarkers are altered in patients with non-specific low back pain : A systematic review / Sanabria-Mazo, Juan P.. (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia) ; Colomer-Carbonell, Ariadna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Carmona Cervelló, Meritxell (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia) ; Feliu-Soler, Albert (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Clínica i de la Salut) ; Borràs, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Grasa, Mar (Centro de Investigación Biomédica en Red de Fisiopatología de la Obesidad y Nutrición) ; Esteve, Montserrat (Centro de Investigación Biomédica en Red de Fisiopatología de la Obesidad y Nutrición) ; Maes, Michael (Chulalongkorn University) ; Edo Izquierdo, Sílvia (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia) ; Sanz Ruiz, Antoni (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Luciano, Juan V. (Parc Sanitari Sant Joan de Déu. Unitat de Docència, Recerca i Innovació)
, identifier CRD42020176153.
2022 - 10.3389/fimmu.2022.945513
Frontiers in immunology, Vol. 13 (september 2022)  
10.
18 p, 915.7 KB When and how do hospital nurses cope with daily stressors? A multilevel study / Martínez-Zaragoza, Fermín (University Miguel Hernández. Department of Behavioural Sciences and Health) ; Benavides Gil, Gemma (University Miguel Hernández. Department of Behavioural Sciences and Health) ; Rovira Faixa, Tatiana (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Martín-del-Río, Beatriz (University Miguel Hernández. Department of Behavioural Sciences and Health) ; Edo Izquierdo, Sílvia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; García-Sierra, Rosa (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Infermeria) ; Solanes-Puchol, Ángel (University Miguel Hernández. Department of Behavioural Sciences and Health) ; Fernández-Castro, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
During their workday, nurses face a variety of stressors that are dealt with using different coping strategies. One criticism of the contextual models of work stress is that they fail to focus on individual responses like coping with stress. [...]
2020 - 10.1371/journal.pone.0240725
PloS one, Vol. 15 (november 2020)  

Articles : 19 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Documents de recerca 7 registres trobats  
1.
110 p, 1.8 MB Implicit measures of affect for the study of daily stress / Hernández, Gina Patricia ; Rovira Faixa, Tatiana, dir. ; Edo Izquierdo, Sílvia, dir.
Les mesures implícites es consideren de processament automàtic (associatives) més que estratègiques (conceptual) i aporten valor addicional a les mesures explícites (p. e. auto reportades), especialment en l'àmbit de l'estrès quotidià. [...]
Las medidas implícitas se considera que son automáticas (asociativas), en lugar de razonadas (conceptuales), este tipo de medidas puede proporcionar un valor adicional a las medidas explícitas (i. [...]
Implicit measures are considered to be automatic (associative) rather than reflective (conceptual), and can provide additional value to explicit (i. e. self-report) measures, particularly in daily stress field. [...]

2021  
2.
26 p, 1.5 MB A systematic review of the ecological and longitudinal methods to study daily stress / Fernández-Castro, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup d'Investigació en Estrès i Salut) ; Ferrer, Iris (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup d'Investigació en Estrès i Salut) ; Edo Izquierdo, Sílvia (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup d'Investigació en Estrès i Salut) ; Rovira Faixa, Tatiana (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup d'Investigació en Estrès i Salut)
The objective was to review the methods used to assess daily stress, focusing on the types records used, as well as the methods used to describe daily stressors, the ways to operationally define stress, and the different research approaches. [...]
2021  
3.
25 p, 961.0 KB Cuestionario PASA (Primary Appraisal Secundary Appraisal) para la evaluación del estrés. Adaptación al español e instrucciones de uso / Edo Izquierdo, Sílvia (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup d'Investigació en Estrès i Salut) ; Rovira Faixa, Tatiana (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup d'Investigació en Estrès i Salut) ; Maturano, N. (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup d'Investigació en Estrès i Salut) ; Fernández-Castro, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup d'Investigació en Estrès i Salut)
Dada la escasez de instrumentos que midan la valoración cognitiva siguiendo el modelo de estrés transaccional de Lazarus y Folkman (1984) e identificando claramente tanto la evaluación primaria como la secundaria con todos los componentes propuestos por el modelo de estrés. [...]
2021  
4.
41 p, 1.6 MB Mesura Implícita de l'Afectivitat en Preadolescents : MIAP / Machado Azuaga, Clàudia ; Martínez Rodríguez, Alba ; Edo Izquierdo, Sílvia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
En la preadolescència s'observa un increment de problemes emocionals. Diversos estudis corroboren la importància de la detecció d'aquestes per millorar-ne la gestió. L'escassa literatura en el camp presenta mesures explícites amb limitacions. [...]
In pre-adolescence an increase in emotional problems is observed. Several studies corroborate the importance of detecting these to improve their management. The scarce literature in the field presents explicit measures with limitations. [...]

2018
Grau en Psicologia [954]
3 documents
5.
150 p, 573.1 KB Ansiedad postquirúrgica en cirugía podológica / Espada Martín, Núria ; Fernández-Castro, Jordi, dir. ; Edo Izquierdo, Sílvia, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació
La cirugía podológica es una cirugía ambulatoria con unas características propias que implica un papel activo del paciente durante el periodo postquirúrgico. El paciente debe ser capaz de realizarse pequeñas curas, detectar signos y síntomas de alerta y tomar la medicación farmacológica pautada. [...]
Podiatric surgery is an outpatient surgery with its own characteristics that implies an active role of the patient during the post-surgical period. The patient should be able to perform small cures, detect signs and symptoms of alertness and take prescribed pharmacological medication. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2017.  
6.
148 p, 2.9 MB Factores relacionados con la decisión de acudir al médico ante la presencia de síntomas, mediante encuesta factorial / Martínez Blanquet, Luis Javier ; Edo Izquierdo, Sílvia, dir. ; Rovira Faixa, Tatiana, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació
El objetivo principal de la presente tesis es identificar los factores más relevantes que determinan el juicio de acudir o no al médico con mayor o menor urgencia, ante la presencia de síntomas de cualquier tipo, valorando también el efecto de variables sociodemográficas en el mismo. [...]
The main objective of this thesis is to identify the most relevant factors that determine the judgement of going or not going to the doctor with greater or less urgency, in the presence of symptoms of any type, as well as assessing the effect of sociodemographic variables on judgment. [...]

[Bellaterra] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016  
7.
139 p, 574.2 KB Efecte diferencial de l'optimisme i de la competència personal en un procés d'estrès / Rovira Faixa, Tatiana ; Fernández-Castro, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia de l'Educació) ; Edo Izquierdo, Sílvia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia de l'Educació)
El present treball ha aportat informació al coneixement de la relació entre les creences d'optimisme i de competència personal en un procés d'estrès, a través de dos estudis complementaris. Per una part, es presenta un estudi transversal, en el que es manipulen quatre situacions d'examen amb diferents nivells d'experiència i de control, per valorar l'evaluació primària i secundària i l'impacte afectiu que generen, en funció de les creences, en un grup de 100 estudiants. [...]
This work presents two complementary studies that improve the knowledge about the relationship between beliefs of optimism and personal competence and stress processes. In the first study, four exam situations have been designed, with different grades of control and experience, in order to check their influence on primary and secondary appraisal, and on the affect, in a group of 100 university students. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2003  

Materials acadèmics 77 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
5 p, 106.4 KB Entrenament en Habilitats Bàsiques de Psicòleg General Sanitari [43418] / Osa Chaparro, Nuria de la ; Edo Izquierdo, Silvia ; Rovira Faixa, Tatiana ; Lacalle Sistere, Montserrat ; Mora Martínez, Martín ; Adam Torres, Gloria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
L'objectiu d'aquest mòdul és l'entrenament en les habilitats professionales bàsiques que ha de dominar qualsevol psicòleg general sanitari. Aquestes són fonamentalment habilitats de interacció directa amb els usuaris, tant en situacions diádiques com de grup (comunicació, resolució de conflictes, facilitació de la confiança i la cooperación, etc. [...]
The main objective is basic professional competencies training for sanitary psychologist practitioners. These are mainly communication competencies, both in individual and group situations, with users or other professionals (teams or multidisciplinary contexts). [...]
El objetivo de este módulo es el entrenamiento en las habilidades profesionales básicas que ha de dominar cualquier Psicólogo General Sanitario. Estas son fundamentalmete habilidades de interación directa en situaciones tanto diádicas como de grupo (comunicación, resolución de conflictos, facilitación de la confianza y la cooperación, etc. [...]

2023-24
Màster Universitari en Psicologia General Sanitària [1272]
Màster Universitari en Psicologia General Sanitària [1507]
3 documents
2.
6 p, 110.4 KB Fonaments Científics i Professionals de la Psicologia Sanitària [43417] / Edo Izquierdo, Silvia ; Losilla Vidal, Jose Maria ; Pujal Llombart, Margarita ; Binelli, Cynthia ; Parra Lorenzo, Guillermo ; Quero Martínez, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
L'objectiu general d'aquest mòdul és que l'estudiant construeixi un concepte de salut integral, que d'acord amb les directrius de l'OMS comprèn el factors psicològics, biològics, educatius i socials que ajuden les persones i les comunitats a millorar el seu benestar, tot incrementant el seu coneixement i influint en les seves actituds. [...]
The general objective of this module is for the student to build a comprehensive health concept, in accordance with WHO guidelines. That is, knowing how psychological, biological, educational and social factors help people and communities improve its well-being, increasing its knowledge and changing attitudes. [...]
El objetivo general de este módulo es que el estudiante construya un concepto de salud integral, que de acuerdo con las directrices de la OMS comprende el factores psicológicos, biológicos, educativos y sociales que ayudan a las personas y las comunidades a mejorar su bienestar, incrementando su conocimiento e influyendo en sus actitudes. [...]

2023-24
Màster Universitari en Psicologia General Sanitària [1272]
Màster Universitari en Psicologia General Sanitària [1507]
3 documents
3.
7 p, 113.9 KB Estrès i Salut [102594] / Rovira Faixa, Tatiana ; Edo Izquierdo, Silvia ; Parra Lorenzo, Guillermo ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Els objectius formatius d'aquesta assignatura són: Adquirir coneixement expert sobre l'estrès i les seves relacions amb la salut. Identificar els factors contextuals i individuals que desencadenen el procés d'estrès. [...]
The objectives of the course are: Acquiring an expert knowledge on stress and its relationship with health. Knowing how to identify contextual and individual triggers of the stress process. Gaining skills for assessing stress and its impact on wellbeing and health. [...]
Los objetivos formativos de esta asignatura son: Adquirir conocimiento experto sobre el estrés y sus relaciones con la salud. Identificar los factores contextuales e individuales que desencadenan el proceso de estrés. [...]

2023-24
Grau en Psicologia [1485]
Grau en Psicologia [954]
3 documents
4.
6 p, 108.4 KB Introducció a la metodologia científica i als processos psicològics bàsics [101729] / Edo Izquierdo, Silvia ; Losilla Vidal, Jose Maria ; Parra Lorenzo, Guillermo ; Vives Brosa, Jaume ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Aquesta assignatura ha de formar als alumnes en les bases de la documentació i de la metodologia científica; aconseguint que l'alumne sigui competent per demostrar que compren i fa ús correcte de la terminologia i la metodologia pròpies de la recerca científica. [...]
This course gives basic knowledge about documentation and scientific methodology, as well as competences for understanding and using scientific research terminology and methodology appropriately. Student will also acquire skills on identifying scientific main advances on the psychological processes linked with speech-therapist's professional development. [...]
Esta asignatura debe formar a los alumnos en las bases de la búsqueda sistemática de documentación y de la metodología científica; consiguiendo que el alumno sea competente para demostrar que entiende y hace un uso correcto de la terminología y la metodología propias de la investigación científica. [...]

2023-24
Grau en Logopèdia [1383]
3 documents
5.
8 p, 120.5 KB Pràctiques Integrades [106401] / Barajas Vélez, Ana ; Balada, Ferran ; Edo Izquierdo, Silvia ; Fornieles Deu, Albert ; Guillazo Blanch, Gemma ; Lalueza Sazatornil, José Luis ; Nadal i Alemany, Roser ; Martinez Martinez, Luz Maria ; Cantera Espinosa, Leonor M ; Parra Lorenzo, Guillermo ; Faucha Hernández, Mireia ; Pretus Gomez, Clara-Helena ; Crespo-Puig, Neus ; Bonillo Martín, Albert ; Muro Rodriguez, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
La complexitat de factors que determinen la conducta dels individus i les poblacions fa necessari, més que mai, dotar a l'estudiantat d'habilitats que els permetin la integració dels coneixements i procediments d'una manera comprensible. [...]
The complexity of factors that determine the behaviour of individuals and populations makes it necessary, more than ever, to provide students with skills that allow them to integrate and apply their learning judiciously. [...]
La complejidad de factores que determinan la conducta de los individuos y las poblaciones hacen necesario, más que nunca, dotar al estudiantado de habilidades que les permitan la integración de los conocimientos y procedimientos de una manera comprensible. [...]

2023-24
Grau en Psicologia [1485]
3 documents
6.
5 p, 108.1 KB Fonaments Científics i Professionals de la Psicologia Sanitària [43417] / Edo Izquierdo, Sílvia ; Binelli, Cynthia ; Parra Lorenzo, Guillermo ; Quero Martínez, Anna ; Vives Brosa, Jaume ; Arroyo Prieto, Lidia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
L'objectiu general d'aquest mòdul és que l'estudiant construeixi un concepte de salut integral, que d'acord amb les directrius de l'OMS comprèn el factors psicològics, biològics, educatius i socials que ajuden les persones i les comunitats a millorar el seu benestar, tot incrementant el seu coneixement i influint en les seves actituds. [...]
The general objective of this module is for the student to build a comprehensive health concept, in accordance with WHO guidelines. That is, knowing how psychological, biological, educational and social factors help people and communities improve its well-being, increasing its knowledge and changing attitudes. [...]
El objetivo general de este módulo es que el estudiante construya un concepto de salud integral, que de acuerdo con las directrices de la OMS comprende el factores psicológicos, biológicos, educativos y sociales que ayudan a las personas y las comunidades a mejorar su bienestar, incrementando su conocimiento e influyendo en sus actitudes. [...]

2022-23
Màster Universitari en Psicologia General Sanitària [1272]
Màster Universitari en Psicologia General Sanitària [1507]
3 documents
7.
6 p, 107.4 KB Introducció a la metodologia científica i als processos psicològics bàsics [101729] / Edo Izquierdo, Sílvia ; Parra Lorenzo, Guillermo ; Subirana Mirete, Judit ; Ordeix Cordón, Lídia ; Vives Brosa, Jaume ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Aquesta assignatura ha de formar als alumnes en les bases de la documentació i de la metodologia científica; aconseguint que l'alumne sigui competent per demostrar que compren i fa ús correcte de la terminologia i la metodologia pròpies de la recerca científica. [...]
This course gives basic knowledge about documentation and scientific methodology, as well as competences for understanding and using scientific research terminology and methodology appropriately. Student will also acquire skills on identifying scientific main advances on the psychological processes linked with speech-therapist's professional development. [...]
Esta asignatura debe formar a los alumnos en las bases de la búsqueda sistemática de documentación y de la metodología científica; consiguiendo que el alumno sea competente para demostrar que entiende y hace un uso correcto de la terminología y la metodología propias de la investigación científica. [...]

2022-23
Grau en Logopèdia [1383]
Grau en Logopèdia [828]
3 documents
8.
7 p, 118.6 KB Pràctiques Integrades [106401] / Bonillo Martín, Albert ; Edo Izquierdo, Sílvia ; Guillazo i Blanch, Gemma ; Lalueza Sazatornil, José Luis ; Nadal i Alemany, Roser ; Cladellas, Ramon ; Parra Lorenzo, Guillermo ; Barajas Vélez, Ana ; Faucha Hernández, Mireia ; Barat-Auleda, Oriol ; Parrado Romero, Eva ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
La complexitat de factors que determinen la conducta dels individus i les poblacions fa necessari, més que mai, dotar els estudiants d'habilitats que els permetin la integració dels coneixements i procediments d'una manera comprensible. [...]
The complexity of factors that determine the behaviour of individuals and populations makes it necessary, more than ever, to provide students with skills that allow them to integrate and apply their learning judiciously. [...]
La complejidad de factores que determinan la conducta de los individuos y las poblaciones hacen necesario, más que nunca, dotar a los estudiantes de habilidades que les permitan la integración de los conocimientos y procedimientos de una manera comprensible. [...]

2022-23
Grau en Psicologia [1485]
3 documents
9.
4 p, 104.8 KB Entrenament en Habilitats Bàsiques de Psicòleg General Sanitari [43418] / Osa, Nuria de la ; Edo Izquierdo, Sílvia ; Rovira Faixa, Tatiana ; Lacalle Sisteré, Montserrat ; Mora Martínez, Martín ; Adam Torres, Gloria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
L'objectiu d'aquest mòdul és l'entrenament en les habilitats professionales bàsiques que ha de dominar qualsevol psicòleg general sanitari. Aquestes són fonamentalment habilitats de interacció directa amb els usuaris, tant en situacions diádiques com de grup (comunicació, resolució de conflictes, facilitació de la confiança i la cooperación, etc. [...]
The main objective is basic professional competencies training for sanitary psychologist practitioners. These are mainly communication competencies, both in individual and group situations, with users or other professionals (teams or multidisciplinary contexts). [...]
El objetivo de este módulo es el entrenamiento en las habilidades profesionales básicas que ha de dominar cualquier Psicólogo General Sanitario. Estas son fundamentalmete habilidades de interación directa en situaciones tanto diádicas como de grupo (comunicación, resolución de conflictos, facilitación de la confianza y la cooperación, etc. [...]

2022-23
Màster Universitari en Psicologia General Sanitària [1272]
Màster Universitari en Psicologia General Sanitària [1507]
3 documents
10.
2 p, 1.4 MB Condicionament i Aprenentatge [21116] / Blasco, Tomás ; Borràs, Xavier ; Edo Izquierdo, Sílvia ; Garau, Adriana ; Sanz Ruiz, Antoni ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
1997-98
Llicenciat en Psicologia [444]  

Materials acadèmics : 77 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.