Results overview: Found 1 records in 0.07 seconds.
Research literature, 1 records found
Research literature 1 records found  
1.
129 p, 12.0 MB El marketing en el consumo colaborativo : De estrategias de consumidor a estrategias de peers. Capturando el valor de recursos inactivos / Mata Morales, Alba ; Valli Casado, Ana, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En una societat on s'estimula el consum i on els béns són molt accessibles, les plataformes de consum col·laboratiu basades a compartir o intercanviar recursos estan tenint un èxit sense precedents. [...]
En una sociedad donde se estimula el consumo y donde los bienes son muy accesibles, las plataformas de consumo colaborativo basadas en compartir o intercambiar recursos están teniendo un éxito sin precedentes. [...]
In a society where people are encouraged to consume and where goods are quite accessible, sharing platforms based upon sharing or exchanging resources are achieving unyielding success. Part of their success is due to their capability to seduce a huge number of users that use the platform. [...]

2016
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.