1.
|
130 p, 3.9 MB |
Els cinc sentits de les marques : estudi de casos i proposta de rebranding
/
Tomsen Melero, Elia ;
Enrique, Ana Mª, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
El neuromàrqueting obre un ampli ventall de possibilitats per arribar als consumidors de manera impactant i diferent de la competència. El present estudi analitza casos reals de l'aplicació del neuromàrqueting a la indústria tèxtil i proposa un rebranding d'un d'ells aplicant el màrqueting sensorial. El neuromarketing abre un gran abanico de posibilidades para llegar a los consumidores de manera impactante y diferente de la competencia. El presente estudio analiza casos reales de la aplicación del neuromarketing en la industria textil y propone un rebranding de uno de ellos aplicando el marketing sensorial. Neuromarketing opens a wide range of possibilities to reach consumers in an impactful way, making a difference between the competence. This study analyses the application of neuromarketing in real cases from the textile industry and proposes a rebranding for one of them by applying sensory marketing.
2022 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
|
|
2.
|
93 p, 5.5 MB |
La comunicación externa del Grupo XO : la creatividad y la exigencia de la alta cocina
/
Antón Álvarez, Sonia ;
Enrique, Ana Mª, (Ana María), dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
El present treball pretén conèixer les estratègies de comunicació externa utilitzades pel Grup XO, liderat pel xef Dabiz Muñoz, així com les eines de comunicació emprades. A més, determinar la importància de l'estratègia per tal de portar l'alta cuina a tots els públics. El presente trabajo pretende conocer las estrategias de comunicación externa utilizadas por el Grupo XO, liderado por el chef Dabiz Muñoz, así como las herramientas de comunicación empleadas. Además, determinar la importancia de la estrategia para llevar el alta cocina a todos los públicos. This work aims to know the external communication strategies used by the XO Group, led by chef Dabiz Muñoz, as well as the communication tools used. In addition, it determines the importance of the strategy in order to bring high cooking to all audiences.
2022 Grau en Periodisme [1432]
|
|
3.
|
119 p, 3.5 MB |
La construcción de la identidad corporativa de las empresas. Estudio de caso : SEAT y su conexión con la ciudad de Barcelona
/
Bars Betrián, Ana María ;
Enrique, Ana Mª, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball d'investigació estudia la importància que té la identitat corporativa dins de les organitzacions i com aquesta es comunica i es presenta als diferents públics. L'anàlisi s'ha centrat en el cas de l'empresa automobilística SEAT per a saber quins han estat les estratègies per a aconseguir transmetre la seva identitat com a marca i generar una imatge corporativa de SEAT compromesa amb la ciutat de Barcelona. Este trabajo de investigación estudia la importancia que tiene la identidad corporativa dentro de las organizaciones y cómo esta se comunica y se presenta a los distintos públicos. El análisis se ha centrado en el caso de la empresa automovilística SEAT para saber cuáles han sido las estrategias para lograr transmitir su identidad como marca y generar una imagen corporativa de SEAT comprometida con la ciudad de Barcelona. This research project studies the importance of corporate identity within organisations and how it is communicated and presented to the stakeholders. The analysis focuses on the case of the automobile company SEAT to find out what strategies they have used to transmit their brand identity and generate a corporate image of SEAT committed to the city of Barcelona.
2021 Grau en Periodisme [971]
|
|
4.
|
117 p, 2.7 MB |
La gestió de la comunicació de crisi d'empreses hoteleres. Estudi de cas : Riu Hotels and Resorts
/
Fornés Coll, Francisca ;
Enrique, Ana Mª, (Ana María), dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Per les empreses fer front a una situació de crisi especialment quan té ressò mediàtic no és gens fàcil de gestionar. En el present treball s'analitzarà com la cadena hotelera Riu Hotels and Resorts ha gestionat tres moments de crisi amb una elevada exposició mediàtica. [...] Para las empresas hacer frente a una situación de crisis, especialmente cuando los medios de comunicación la cubren, es una tarea difícil de gestionar. En el presente trabajo se analizará como la cadena Riu Hotels and Resorts ha gestionado tres momentos de crisis con una elevada exposición mediática. [...] For companies is not easy to manage how to deal with a crisis situation, especially when it has media coverage. In the present work, it is going to be analysed how the hotel chain Riu Hotels and Resorts has managed three moments of crisis with a high level of media exposure. [...]
2020 Grau en Periodisme [971]
|
|
5.
|
238 p, 28.2 MB |
La identidad corporativa en las PYMES : estudio de casos
/
Garceran Llacer, Cristina ;
Enrique, Ana Mª, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
La identitat corporativa és un dels actius intangibles de l'empresa. Conèixer aquest intangible i saber gestionar-lo és essencial, ja que atorga diferenciació i unicitat a la corporació. En aquest treball d'investigació s'estudia i analitza la identitat de 5 PIMES espanyoles per comprovar si entenen el concepte identitat, si li atorguen la importància que té i si aquesta es troba ben assentada dins de l'empresa. La identidad corporativa es uno de los activos intangibles de la empresa. Conocer este intangible y saber gestionarlo es esencial, puesto que otorga diferenciación y unicidad a la corporación. En este trabajo de investigación se estudia y analiza la identidad de 5 PYMES españolas para comprobar si entienden el concepto identidad, si le otorgan la importancia que tiene y si esta se encuentra bien asentada dentro de la empresa. Corporate identity is one of the intangible assets of a company. It is essential to know this intangible and know how to manage it, since identity grants differentiation and uniqueness to the company. [...]
2019 Grau en Periodisme [971]
|
|
6.
|
524 p, 5.8 MB |
La gestión de la responsabilidad social corporativa : el caso Unilever España
/
Barrio Fraile, Estrella ;
Morales Serrano, Francisca, dir. ;
Enrique, Ana Mª, (Ana María) dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual
En los últimos años hemos visto que, tanto en nuestro país como a nivel internacional, han salido a la luz escándalos empresariales que han provocado una creciente desconfianza de la ciudadanía hacia las empresas. [...] In the last years we have seen that, in our country and at international level as well, some corporate scandals has raised-up, which has created an up-growing lack of confidence from the citizenship towards corporations. [...]
[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016
|
|
7.
|
182 p, 35.1 MB |
La Responsabilitat Social Corporativa a les empreses de moda espanyoles: Els casos d' Inditex i Mango
/
Moure Soler, Carla ;
Enrique, Ana Mª, (Ana María), dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
La Responsabilitat Social Corporativa s'ha convertit en un dels intangibles amb una major projecció de futur a les grans empreses. En aquest treball d'investigació s'estudia com gestionen les empreses espanyoles la RSC, i en concret les companyies del sector de la moda, un dels que ha de fer front a més reptes en el camp de la sostenibilitat. [...] La Responsabilidad Social Corporativa se ha convertido en uno de los intangibles con mayor proyección de futuro en las grandes empresas. En este trabajo de investigación se estudia cómo gestionan las empresas españolas la RSC, y en concreto las compañías del sector de la moda, uno de los que debe hacer frente a más desafíos en el campo de la sostenibilidad. [...] Corporate Social Responsibility has become one of the intangibles with better future growing prospects. In this research it's examined how Spanish companies manage CSR, particularly companies in the fashion industry, one of the sectors that must deal with more challenges in the field of sustainability. [...]
2015 Grau en Periodisme [971]
|
|
8.
|
109 p, 1.8 MB |
La gestió de la comunicació a les ONG. Estudi dels casos Greenpeace, Médicos Sin Fronteras i Oxfam Intermón
/
Montes Villasclaras, Anna ;
Enrique, Ana Mª, (Ana María), dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
L'avantatge competitiu que suposa gestionar la comunicació com una eina estratègica és cada vegada més tingut en compte a les empreses. La concepció de la comunicació com un element estratègic, però, va més enllà del món empresarial. [...] La ventaja competitiva que supone gestionar la comunicación como una herramienta estratégica es cada vez más tenida en cuenta en las empresas. Pero la concepción de la comunicación como un elemento estratégico va más allá del mundo empresarial. [...] The competitive advantage of managing communication as a strategic tool is increasingly being taken into account by the companies. However, the concept of communication as a strategic factor goes beyond the business world. [...]
2015 Grau en Periodisme [971]
|
|
9.
|
97 p, 762.7 KB |
La gestió de la comunicació organitzacional en els social media. Estudi de cas: Twitter de la Policia Nacional
/
Garcia Casellas, Marina ;
Enrique, Ana Mª, (Ana María), dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
La gestió de la comunicació organitzacional en els social media i en especial en les xarxes socials comença a erigir-se com una de les qüestions més rellevants de les organitzacions. Mitjançant una revisió documental d'aquesta temàtica indagarem en els factors que determinen una òptima comunicació integral en aquest entorn digital per a què aquesta esdevingui un avantatge per a l'organització. [...] La gestión de la comunicación organizacional en los social media y en especial en las redes sociales empieza a ser una de las cuestiones más relevantes de las organizaciones. Mediante una revisión documental indagaremos en los factores que determinan una óptima comunicación en el entorno digital para que esta devenga una ventaja para la organización. [...] The management of organizational communication in social media and especially in social networks is becoming one of the most important issues for the organizations. By means of a documentary review on this subject we will investigate the factors that determine an optimum communication in this digital environment so that it can turn in an advantageous aspect for a organization. [...]
2015 Grau en Periodisme [971]
|
|
10.
|
128 p, 6.2 MB |
Gestión de la comunicación política en redes sociales en Cataluña
/
Rico Sánchez, Gaspar ;
Enrique, Ana Mª, (Ana María), dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
La comunicació en xarxes socials ha suposat una nova oportunitat per a la comunicació en general, obrint un camp a explorar com una nova via per aplegar als subjectes. No obstant, com a nou canal directe amb la ciutadania, com s'utilitzen les xarxes socials des dels partits polítics? En aquesta investigació s'analitza com es gestiona aquesta comunicació, des de quins són els objectius que es persegueixen fins als processos de monitorització, a partir de l'estudi de cinc partits catalans. La comunicación en redes sociales ha supuesto una nueva oportunidad para la comunicación en general, abriendo un campo a explorar como una nueva vía para llegar a los sujetos. Sin embargo, como nuevo canal directo con la ciudadanía, ¿cómo se utilizan las redes sociales desde los partidos políticos? En esta investigación se analiza cómo se gestiona esta comunicación, desde qué objetivos se persiguen hasta los procesos de monitorización, a través del estudio de cinco partidos catalanes. Communication in social networks has become a new opportunity for general communication, opening a new field to explore as a new way to reach the subjects. However, as a new direct channel, how is it used by politics? This investigation analizes how is this communication managed, studying the pursued objectives and the monitoring processes, through the analysis of five Catalan political parties.
2015 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
|
|