Resultats globals: 2 registres trobats en 0.03 segons.
Articles, 1 registres trobats
Materials didàctics, 1 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
37 p, 392.9 KB Diálogos en movimiento : reflexiones teórico- metodológicas de la danza como recurso de investigación interdisciplinar / Campo Aráuz, Lorena (Universidad Politécnica Salesiana de Ecuador) ; Palys, Ana María (Pontificia Universidad Católica del Ecuador) ; Passo, Patricia (Universidad Rey Juan Carlos) ; Tamayo, Silvia (Casa de la Cultura Ecuatoriana)
Se advierte que en la sociedad occidental contemporánea, en general, predomina una forma de enseñanza totalizante, homogeneizante, que sobreestima los procesos mentales y que nos ha ido distanciando de nuestros cuerpos. [...]
S'adverteix que, en la societat occidental contemporània, en general, predomina una forma d'ensenyament totalitzant, homogeneïtzant, que sobreestima els processos mentals i que ens ha anat distanciant dels nostres cossos. [...]
In Western society, a form of totalizing and homogenizing way of teaching predominates. This teaching overestimates the mental processes and has distanced us from our bodies. There is a need to integrate the body in movement into the daily life of our existence, which becomes visible with greater emphasis on the dance and the performer. [...]

2018 - 10.5565/rev/grafowp.32
GRAFO working papers, Vol. 7, Febrero 2018, p. 1-37 (Artículos)  

Materials didàctics 1 registres trobats  
1.
14 p, 985.4 KB Moviment, forces i energia en un salt de puenting, seqüència didàctica per a l'estudi del moviment / Herreras Blanco, Luisa (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; Garrido Espeja, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; López Simó, Víctor (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica)
Treball que correspon a les pràctiques que es fan als tallers REVIR organitzats pel CRECIM de la UAB. La seqüència pretén que l'alumnat de 1r de Batxillerat assoleixi una millor comprensió del concepte elasticitat d'una corda, identifiqui la força elàstica com a exemple de força no constant i sigui capaç d'analitzar i interpretar les magnituds cinemàtiques i les transferències d'energia d'un moviment. [...]
Bellaterra : CRECIM, 2016 (REVIR)  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.