1.
|
58 p, 577.3 KB |
El concurso de acreedores en las sociedades anonimas deportivas, aplicado en el futbol profesional
/
Nievas Ignacio, Alberto ;
Pedrayes Gullon, Luis, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Dret Privat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Dret
Aquest treball pretén analitzar la realització del procediment del concurs de creditors a les Societats Anònimes Esportives del futbol professional a Espanya. Després de l'anàlisi de la regulació concursal aplicable i la seva aplicació d'acord amb la regulació esportiva, es busca comprendre com és que aquestes societats arriben a situacions d'insolvència d'acord amb un estudi previ dels ingressos, les despeses i les situacions que els acaben conduint a la insolvència, així com entendre els principals avantatges i inconvenients del concurs de creditors en aquest context econòmic per a una societat que realitza una activitat esportiva. [...] Este trabajo pretende analizar la realización del procedimiento del concurso de acreedores en las Sociedades Anónimas Deportivas del fútbol profesional en España. Después del análisis de la regulación concursal aplicable y su aplicación de acuerdo con la regulación deportiva, se busca comprender como es que estas sociedades llegan a situaciones de insolvencia de acuerdo con un estudio previo de sus ingresos, gastos y las situaciones que les terminan conduciendo a la insolvencia, así como entender las principales ventajas e inconvenientes del concurso de acreedores en este contexto económico para una sociedad que realiza una actividad deportiva. [...] This work tries to analyse the implementation of state of insolvency in the Spanish professional football sports public limited companies. Firstly, after the analysis of the regulation of that matter, we seek to understand how these companies arrive reach states of insolvency according to that income and what benefits or harms this application when they need continue to the sport activity. [...]
2023 Grau en Dret [949]
|
|
2.
|
|
3.
|
|
4.
|
111 p, 2.4 MB |
"Entre Líneas" : canal de Twitch para la visibilización del fútbol femenino
/
Crespo Naveira, Sabela ;
Martínez García, Luisa del Carmen, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
"Entre Líneas" presenta l'estudi, creació i planificació d'un projecte per als nous mitjans digitals dirigit als joves sobre el futbol femení. Aquest programa s'emetrà en directe per la plataforma Twitch i en diferit per YouTube. La primera part inclou una recerca sobre la plataforma Twitch, l'estudi de mercat i el format "Talk Show". La segona, se centra en la creació del projecte, la planificació del programa pilot i ideació i creació de contingut per a xarxes socials. [...] "Entre Líneas" presenta el estudio, creación y planificación de un proyecto para los nuevos medios digitales dirigido a los jóvenes sobre el fútbol femenino. Este programa se emitirá en directo por la plataforma Twitch y en diferido por YouTube. [...] "Entre Líneas" presents the study, creation and planning of a project for new digital media aimed at young people on women's football. This program will be broadcast live on the Twitch platform and deferred on YouTube. [...]
2023 Grau en Comunicació Audiovisual [1433]
|
|
5.
|
131 p, 4.4 MB |
La influencia de la prensa escrita en la supervivencia del fútbol modesto
/
Vázquez Moreno, Adrián ;
Pérez Creus, Montserrat, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte té com a objectiu analitzar el paper que exerceix la premsa escrita en la supervivència del futbol modest. A través d'una anàlisi exhaustiva de la lingüística, distribució i impacte visual dels dos periòdics esportius més importants de Catalunya, es pretén avaluar la cobertura informativa de tots dos mitjans i la seva importància per a mantenir viu el futbol més humil. Este proyecto tiene como objetivo analizar el papel que ejerce la prensa escrita en la supervivencia del fútbol modesto. A través de un análisis exhaustivo de la lingüística, distribución e impacto visual de los dos periódicos deportivos más importantes de Cataluña, se pretende evaluar la cobertura informativa de ambos medios y su importancia para mantener vivo el fútbol más humilde. The aim of this project is to analyse the role played by the written press in the survival of modest football. Through an exhaustive analysis of the linguistics, distribution and visual impact of the two most important sports newspapers in Catalonia, the aim is to evaluate the news coverage of both media and their importance in keeping humble football alive.
2023 Grau en Periodisme [1432]
|
|
6.
|
88 p, 6.1 MB |
Anàlisi de l'estratègia digital del Real Betis Balompié durant la Copa del Rey 2021-2022 a TikTok
/
Rodríguez Sola, Christian ;
Blanco, Josep Ma, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
El treball pretén analitzar quina és l'estratègia de continguts que el Real Betis va seguir al seu compte de TikTok durant la Copa del Rey 2021-2022. L'objectiu és conèixer com un club de primera divisió aborda una estratègia de continguts digital durant una competició i observar el comportament que els seguidors tenen davant dels continguts generats pel club. [...] El trabajo pretende analizar cuál es la estrategia de contenidos que el Real Betis siguió en su cuenta de TikTok durante la Copa del Rey 2021-2022. El objetivo es conocer como un club de primera división aborda una estrategia de contenidos digital durante una competición y observar el comportamiento que los seguidores tienen ante los contenidos generados por el club. [...] The aim of the study is to analyse the content strategy that Real Betis followed on its TikTok account during the Copa del Rey 2021-2022. The objective is to find out how a first division club approaches a digital content strategy during a competition and to observe the behaviour that fans have towards the content generated through the analysis of the content of all the videos of the competition and interviews with users who follow the account, the intention is to draw an image of the actors involved in the process of creation and reception of the content.
2023 Grau en Periodisme [1432]
|
|
7.
|
43 p, 27.7 MB |
L'impacte de la visibilitat en el creixement exponencial del futbol femení
/
Gallud Font, Janire ;
Badia Perea, Jordi, 1963-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball es desenvolupa al voltant de com la visibilitat als mitjans de comunicació del futbol femení, esport suposadament minoritari davant el seu homònim masculí, ha impulsat el seu creixement de manera exponencial, fins al punt de batre tots els rècords d'assistència i seguiment en partits disputats en els darrers anys. [...] Este trabajo se desarrolla alrededor de como la visibilidad en los medios de comunicación del fútbol femenino, deporte supuestamente minoritario ante su homónimo masculino, ha impulsado su crecimiento de manera exponencial, hasta el punto de batir todos los récords de asistencia y seguimiento en partidos disputados en los últimos años. [...] This work revolves around how the visibility in the media of women's football, a sport that is supposed to be a minority against its male counterpart, has boosted its growth exponentially, to the point of breaking all attendance and follow-up records in games played in recent years. [...]
2023 Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]
|
|
8.
|
El fútbol grabado desde el cielo : El uso de los drones en las retransmisiones televisivas de LaLiga Santander
/
Fernández Gallardo, Adrián ;
Blanco, Josep Ma, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
"El futbol gravat des del cel" és una recerca empírica sobre l'ús real i el valor documental, descriptiu i narratiu que aporten els drons amb càmeres a les retransmissions televisives dels partits de la LaLiga Santander, la màxima categoria del sistema de lligues de futbol d'Espanya i el principal reclam televisiu de continguts esportius en aquest país. "El fútbol grabado desde el cielo" es una investigación empírica sobre el uso real y el valor documental, descriptivo y narrativo que aportan los drones con cámaras a las retransmisiones televisivas de los partidos de la LaLiga Santander, la máxima categoría del sistema de ligas de fútbol de España y el principal reclamo televisivo de contenidos deportivos en este país. "Soccer recorded from the sky" is an empirical research on the real use and the documentary, descriptive and narrative value that drones with cameras bring to television broadcasts of LaLiga Santander matches, the highest category of Spain's soccer league system and the main television attraction of sports content in this country.
2023 Grau en Periodisme [1432]
|
|
9.
|
73 p, 3.7 MB |
L'estratègia comunicativa dels clubs de futbol en xarxes socials : anàlisis de l'ús de Twitter, Instagram i Facebook en el Cerdanyola del Vallès FC i Sant Cugat del Vallès FC
/
Torrent i Uceda, Gerard ;
Ribo Rojo, Jaime, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
En les últimes dècades l'aparició de les xarxes socials ha canviat la manera com vivim en tots els aspectes, concretament en el món del futbol ha significat un canvi de 360 graus en la manera com es presenten i es consumeixen els continguts. [...] En las últimas dècadas, la aparición de las redes sociales ha cambiado la manera como se vive en todos los aspectos, concretamente en el mundo del fútbol ha significado un cambio de 360 grados en la forma en como se presentan y se consumen los contenidos. [...] In the last few decades, the appearance of social networks has changed the way we live in all aspects, and specifically in the world of football it has meant a 360-degree change in the way in which content is presented and consumed. [...]
2023 Grau en Comunicació Interactiva [1423]
|
|
10.
|
1.6 MB |
Cap a una Superlliga europea? La desigualtat econòmica i mediàtica i el desequilibri competitiu en l'era del futbol global
/
Badia Perea, Jordi 1963- ;
Ginesta Portet, Xavier, 1983-, dir. ;
Giraldo Luque, Santiago, dir.
Les Ciències Socials han agafat l'esport com a matèria d'estudi per explicar les transformacions socials. D'entre totes les disciplines esportives, el futbol n'ha estat la privilegiada. Així, el futbol ha estat analitzat successivament com a instrument i metàfora del procés de civilització, de la comunicació de masses, de la societat de l'espectacle i la globalització. [...] Las Ciencias Sociales han tomado el deporte como materia de estudio para explicar las transformaciones sociales. Entre todas las disciplinas deportivas, el fútbol ha sido la privilegiada. Así, el fútbol se ha analizado sucesivamente como instrumento y metáfora del proceso de civilización, de la comunicación de masas, de la sociedad del espectáculo y la globalización. [...] The Social Sciences have taken sport as a subject of study to explain social transformations. Of all the sports disciplines, football has been the privileged one. Thus, football has been successively analyzed as an instrument and metaphor for the process of civilization, mass communication, the entertainment society and globalization. [...]
2022
|
|