Resultats globals: 3 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 2 registres trobats
Documents de recerca, 1 registres trobats
Articles 2 registres trobats  
1.
16 p, 264.9 KB Trabajos de indagación de los alumnos : instrumentos de evaluación e identificación de dificultades / Ferrés Gurt, Concepció (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Sanmartí, Neus (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Marbà Tallada, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
El objetivo de esta investigación es identificar las capacidades y dificultades que muestran los bachilleres (18 años) en la competencia de indagación. Para analizar las características de la competencia de indagación se ha diseñado un instrumento de evaluación, el NPTAI, inspirado en las rubricas del Practical Test Assessment Inventory propuesto por Tamir, Nussinovitz y Friedler. [...]
The aim of this research is to identify the capacities and difficulties shown by bachelors (aged 18) in the inquiry competence. In order to analyse the characteristics of inquiry competence, an assessment tool, NPTAI, has been designed on the basis of the Practical Test Assessment Inventory proposed by Tamir, Nussinovitz y Fridler. [...]

Editorial UCA, 2015
Revista eureka sobre enseñanza y divulgación de las ciencias, Vol. 12 Núm. 1 (2015) , p. 22-37  
2.
8 p, 287.8 KB Evaluación de habilidades de indagación / Ferrés Gurt, Concepció (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Marbà Tallada, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
A pesar de la importancia que los enfoques actuales de la didáctica de les ciencias dan a la indagación, las dificultades en la comprensión de los procesos que implica son habituales en los bachilleres. [...]
2017
Enseñanza de las ciencias, Núm. Extra (2017) , p. 1241-1248  

Documents de recerca 1 registres trobats  
1.
229 p, 2.2 MB La competència d'indagació i la seva avaluació en els estudiants de batxillerat / Ferrés Gurt, Concepció ; Marbà Tallada, Anna, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals
Aquesta tesi analitza les dificultats dels estudiants quan realitzen activitats d'indagació científica. L'àmbit de la recerca està situat en la indagació com a contingut i s'emmarca en la perspectiva que considera la competència d'indagació com a essencial per aconseguir la competència científica. [...]
Esta tesis analiza las dificultades de los estudiantes cuando realizan actividades de indagación científica. El ámbito de la investigación está situado en la indagación como contenido y se enmarca en la perspectiva que considera la competencia de indagación como esencial para conseguir la competencia científica. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2017.  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.