Resultats globals: 3 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 1 registres trobats
Documents de recerca, 2 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
22 p, 723.3 KB Efectos de la actuación docente en la generación de oportunidades de aprendizaje matemático / Ferrer Puigdellívol, Miquel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Fortuny Aymemí, Josep Maria (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Morera Úbeda, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona)
Esta investigación determina cómo afecta la actuación docente en la generación de oportunidades de aprendizaje matemático. Se realiza un estudio de dos casos que caracterizan el tipo de actuación de dos profesores en la gestión de las discusiones en gran grupo de un problema de semejanza, y se estudia el efecto del tipo de actuación en la generación de oportunidades de aprendizaje. [...]
This study aims to determine how teaching activity affects the generation of mathematical learning opportunities. We present a case study to characterize the types of teaching activity of two teachers when orchestrating whole-group discussions on a similarity problem, and to gauge the effect of each type of teaching on the generation of learning opportunities. [...]
Aquesta investigació determina com afecta l'actuació docent en la generació d'oportunitats d'aprenentatge matemàtic. Es realitza un estudi de dos casos que caracteritzen el tipus de actuació de dos professors en la gestió de les discussions en gran grup d'un problema de semblança, i s'estudia l'efecte del tipus d'actuació en la generació d'oportunitats d'aprenentatge. [...]

2014 - 10.5565/rev/ensciencias.1231
Enseñanza de las ciencias, Vol. 32 Núm. 3 (2014) , p. 385-405  

Documents de recerca 2 registres trobats  
1.
293 p, 15.2 MB Estudio sobre la actuación docente y la interacción en la creación y aprovechamiento de oportunidades de aprendizaje en el aula de matemáticas / Ferrer Puigdellívol, Miquel ; Fortuny, Josep M., dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Bibiloni, Lluís, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals
Este trabajo de tesis doctoral plantea la siguiente pregunta de investigación: ¿Cómo la actividad docente es capaz de fomentar el aprendizaje matemático de los alumnos mediante discusiones en gran grupo de tareas de semejanza? Para dar respuesta a esta pregunta se definen dos objetivos: 1. [...]
This doctoral thesis asks the following research question: How is teaching activity capable of promoting students' mathematical learning when managing classroom discussions on similarity tasks? To answer this question, two objectives were defined: 1. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016
3 documents
2.
119 p, 1.5 MB Estratègies i errors en la resolució de problemes d'extrems per mètodes elementals / Ferrer Puigdellívol, Miquel ; Bibiloni, Lluís, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Pujol i Pujol, Romà, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta investigació s'engloba dins del camp de la resolució de problemes en educació matemàtica i se centra en estudiar de quina manera els alumnes de primer curs de Batxillerat de dos instituts públics de Catalunya resolen alguns problemes d'extrems per mètodes elementals, és a dir, sense utilitzar les tècniques del càlcul diferencial. [...]
2010  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.