Resultats globals: 2 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 1 registres trobats
Documents de recerca, 1 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
22 p, 359.4 KB Working whilst studying in higher education : the impact of the economic crisis on academic and labour market success / Sánchez-Gelabert, Albert ; Figueroa Gonzalez, Mijail ; Elias Andreu, Marina
An analysis of the phenomenon of combining work and study amongst university students is made using data obtained from surveys of graduates carried out four years after finishing their degrees. First, the article reviews the evolution of the phenomenon over the last ten years, taking into account the Catalan University Quality Assurance Agency (AQU) labour market insertion surveys for 2005, 2008, 2011 and 2014. [...]
2017
European Journal of Education, Vol. 52 Núm. 2 (2017) , p. 231-244  

Documents de recerca 1 registres trobats  
1.
331 p, 2.7 MB ¿Por qué trabajan los estudiantes universitarios catalanes? : La influencia del origen social y la organización de las titulaciones en las motivaciones para compaginar estudios y trabajo / Figueroa González, Mijail, autor. ; Planas, Jordi, 1950- supervisor acadèmic. ; Elias Andreu, Marina, supervisor acadèmic. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia.
El creciente aumento de la compaginación de estudios y trabajo en la universidad ha llamado la atención de diferentes actores en la educación superior, políticos, investigadores y gestores de las instituciones educativas han manifestado su interés por conocer los efectos de la combinación de estas dos actividades, así como sus implicaciones para la equidad participativa. [...]
The increase of working whilst studying in university has attracted the attention of stakeholders in higher education. Policymakers, researchers and managers of higher education institutions have expressed interest in knowing the effects of the combination of these two activities, as well as its implications for the equity of participation in higher education. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2019.  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.