Results overview: Found 1 records in 0.03 seconds.
Research literature, 1 records found
Research literature 1 records found  
1.
154 p, 7.9 MB La representación de los seniors en la publicidad española actual / Florit Ferrer, Neus ; Menal Casas, Jorge, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els sèniors són un target amb molt potencial, ja que conformen un gran gruix de la societat espanyola, la seva esperança de vida és elevada i disposen de salut, poder adquisitiu i temps lliure per consumir. [...]
Los seniors son un target con mucho potencial, puesto que son un grupo con mucho peso demográfico, su esperanza de vida es elevada y disponen de salud, poder adquisitivo y tiempo libre para consumir. [...]
Seniors are a target with a lot of potential, since they are a group with a lot of demographic weight, their life expectancy is high and they have health, purchasing power and free time to consume. However, they have little advertising representation and this one follows the stereotypes associated with old age. [...]

2019
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.