Resultats globals: 2 registres trobats en 0.01 segons.
Documents de recerca, 1 registres trobats
Materials didàctics, 1 registres trobats
Documents de recerca 1 registres trobats  
1.
177 p, 6.9 MB Perfectament imperfectes : relació entre els estereotips de gènere i la publicitat en els productes de culte al cos / Gallego Medina, Carla ; Añaños, Elena, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El culte al cos s'ha convertit en un mercat global que mou tot tipus d'interessos comercials. En la cultura occidental, el cos femení i el cos masculí han de ser cuidats. Avui dia, les dietes i l'autocontrol s'han convertit en la preocupació diària de milions d'homes i dones. [...]
El culto al cuerpo se ha convertido en un mercado global que mueve todo tipo de intereses comerciales. En la cultura occidental, el cuerpo femenino y el cuerpo masculino deben ser cuidados. Hoy en día, las dietas y el autocontrol se han convertido en la preocupación diaria de millones de hombres y mujeres. [...]
Body worship has turned on a global market that moves all kinds of commercial interests. In the western culture, the feminine body and the masculine body must be taken care. Nowadays, the diets and the self-control have turned into the daily worry of million men and women. [...]

2015
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Materials didàctics 1 registres trobats  
1.
31 p, 2.9 MB Belleza con B de báscula : relación entre los estereotipos de género y la publicidad en los productos de culto al cuerpo / Gallego Medina, Carla ; Añaños, Elena ; Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Psicologia i Comunicació Publicitària
Seminario sobre los estereotipos de género en publicidad.
A partir de un análisis exhaustivo de la publicidad de los anuncios de culto al cuerpo, se presentan las características de los estereotipos de belleza femeninos y masculinos de este tipo de publicidad, así como también los valores que los jóvenes asocian a este tipo de publicidad y la valoración que realizan sobre la conveniencia de la utilización de los estereotipos de belleza estrudiados.

2015  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.