Resultats globals: 5 registres trobats en 0.03 segons.
Documents de recerca, 1 registres trobats
Materials acadèmics, 4 registres trobats
Documents de recerca 1 registres trobats  
1.
99 p, 7.9 MB Meraki comunicación : plan de empresa para la creación de una agencia de comunicación / Rubio Tabeni, María ; Garnatxe Masmitjà, Anna, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte consisteix en la creació d'un pla d'empresa per posar en marxa Meraki, una agència de comunicació especialitzada en comunicació digital dirigida a petites empreses dedicades a la venda al detall de roba per a dona, sabateria, complements i bijuteria situades a la costa del Maresme.
Este proyecto consiste en la creación de un plan de empresa para poner en marcha Meraki, una agencia de comunicación especializada en comunicación digital dirigida a pequeñas empresas dedicadas a la venta al por menor de ropa para mujer, zapatería, complementos y bisutería situadas en la costa del Maresme.
This project is about the creation of a business plan to launch Meraki, a communication agency specialized in digital communication aimed at small businesses engaged in the retail sale of women's clothing, footwear, accessories and costume jewellery located at the coast of Maresme.

2017
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Materials acadèmics 4 registres trobats  
1.
5 p, 122.1 KB Estructura de la Comunicació [104764] / Corominas Piulats, Maria ; Garnatxe Masmitja, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Introduir l'alumnat en el coneixement dels trets estructurals dels sistemes de mitjans en l'entorn occidental europeu, amb una atenció especial als casos espanyol i català, en què normalment desenvoluparà la seva activitat professional. [...]
Introducir al alumnado en el conocimiento de los rasgos estructurales de los sistemas de medios del entorno occidental europeo, con especial atención a los casos español y catalán, donde desarrollará normalmente su actividad profesional. [...]

2019-20
1422 [1422]
3 documents
2.
5 p, 122.2 KB Estructura de la Comunicació [103855] / Corominas Piulats, Maria ; Ramón Pinat, Ezequiel ; Fernandez Viso, Ana Isabel ; Torras Planas, Nuria ; Blasco Gil, José Joaquín ; Garnatxe Masmitja, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Introduir l'alumnat en el coneixement dels trets estructurals dels sistemes de mitjans en l'entorn occidental europeu, amb una atenció especial als casos espanyol i català, en què normalment desenvoluparà la seva activitat professional. [...]
Introducir al alumnado en el conocimiento de los rasgos estructurales de los sistemas de medios del entorno occidental europeo, con especial atención a los casos español y catalán, donde desarrollará normalmente su actividad profesional. [...]

2019-20
1432 [1432]
Grau en Periodisme [971]
3 documents
3.
4 p, 75.7 KB Economia de la Comunicació [103098] / Garnatxe Masmitja, Anna ; Lecha Salvador, Mercedes ; Espín Heras, Marc ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
- Introduir l'alumnat en la gestió empresarial de la indústria de la comunicació. Emprenedoria i innovació. - Aprofundir en el coneixement de les ciències econòmiques i empresarials des de la perspectiva de la Comunicació. [...]
- Introducir al alumnado en la gestión empresarial de la industria de la comunicación. Emprendeduría e innovación. - Profundizar en el conocimiento de las ciencias económicas y empresariales desde la perspectiva de la comunicación. [...]

2018-19
Grau en Periodisme [971]
2 documents
4.
4 p, 74.1 KB Economia de la Comunicació [103098] / Garnatxe Masmitja, Anna ; Sabater Casals, Marta ; Pahisa Fontanals, Frederic ; Reales Guisado, Lluís ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
- Aprofundir en el coneixement de les ciències econòmiques i empresarials des de la perspectiva de la Comunicació. - Situar l'empresa de la comunicació en l'entorn general o macroeconòmic i l'entorn específic o industrial. [...]
2017-18
Grau en Periodisme [971]  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.