2.
|
236 p, 39.9 MB |
Prova integral d'afàsia : llibre d'ítems
/
Salmons Llussa, Io ;
Rofes, Adrià ;
Gavarró Algueró, Anna
La Prova integral d'afàsia és l'adaptació al català del Comprehensive Aphasia Test de Swinburn, Porter i Howard (2004). Es tracta d'una prova per avaluar i diagnosticar l'àfasia en catalanoparlants que s'ha desenvolupat sota la iniciativa del grup international Collaboration of Aphasia Trialists amb l'objectiu d'obtenir una eina de diagnòstic en més de vint llengües que permeti, d'una banda, avaluar els pacients en la seva llengua materna i, de l'altra, dur a terme estudis comparatius de dades en diferents llengües. [...]
Bellaterra Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Publicacions 2021 (Materials ; 242)
|
|
3.
|
704 p, 5.7 MB |
Relaciones sintácticas : Homenaje a José M. Brucart y M. Lluïsa Hernanz
/
Gallego, Ángel J.. (Gallego Bartolomé) ed. ;
Rodríguez Sellés, Yolanda, ed. ;
Fernández-Sánchez, Javier, ed. ;
Villalba, Xavier 1969- (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Uriagereka, Juan (University of Maryland) ;
Sànchez López, Cristina (Universidad Complutense de Madrid) ;
Sánchez Lancis, Carlos Eliseo (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Saab, Andrés (Universidad de Buenos Aires) ;
Rubio Alcalá, Carlos (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Romero Morales, Juan (Universidad de Extremadura) ;
Ridruejo Alonso, Emilio (Universidad de Valladolid) ;
Picallo i Soler, M. Carme (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Pavón Lucero, María Victoria (Universidad Carlos III de Madrid) ;
Suñer Gratacós, Avel·lina (Universitat de Girona) ;
Ordóñez, Francisco (Stonybrook University. Department of Linguistics) ;
Mendívil-Giró, José-Luis (Universidad de Zaragoza) ;
Mateu Fontanals, Jaume (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Masullo, Pascual José (Universidad Nacional de Río Negro) ;
Massanell i Messalles, Mar (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Mascaró, Joan, 1949- (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Machuca Ayuso, María Jesús (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Ríos Mestre, Antonio (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Leonetti, Manuel (Universidad de Alcalá. Departamento de Filología) ;
Escandell-Vidal, Victoria (Universidad Nacional de Educación a Distancia (Espanya)) ;
Jiménez-Fernández, Ángel L (Universidad de Sevilla) ;
Gutiérrez Rodríguez, Edita (Universidad de Castilla-La Mancha) ;
Pérez Ocón, Pilar (Universidad de Alcalá) ;
Gumiel Molina, Silvia (Universidad de Alcalá) ;
Moreno-Quibén, Norberto (Universidad de Alcalá) ;
Pérez-Jiménez, Isabel (Universidad de Alcalá) ;
Gràcia i Solé, Lluïsa (Universitat de Girona) ;
Roca, Francesc 1945- (Universitat de Girona) ;
González Rodríguez, Raquel (Universidad de Castilla-La Mancha) ;
Gavarró Algueró, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Lingüística Teòrica) ;
Palma-Martínez, Eduardo (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Fernández-Sánchez, Javier (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Llinàs i Grau, Mireia (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Garriga Escribano, Cecilio (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Espanyola) ;
Gutiérrez Cuadrado, Juan (Universidad Carlos III de Madrid) ;
Fábregas, Antonio (Universidad de Tromsø-Universidad Ártica de Noruega) ;
Etxepare, Ricardo (Centre de Recherche sur la Langue et les Textes Basques (IKER)) ;
Uribe-Etxebarria, Myriam (Universidad del País Vasco) ;
Espinal, M. Teresa (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Catalana) ;
Eguren, Luis (Universidad Autónoma de Madrid) ;
Di Tullio, Ángela L. (Universidad de Buenos Aires) ;
Demonte, Violeta (Universidad Autónoma de Madrid) ;
Fernández Soriano, Olga (Universidad Autónoma de Madrid) ;
Castroviejo, Elena (Consejo Superior de Investigaciones Científicas (Espanya). Instituto de Lengua, Literatura y Antropología) ;
Gehrke, Berit (Centre National de la Recherche Scientifique (França)) ;
Camus Bergareche, Bruno (Universidad de Castilla-La Mancha. Facultad de Letras) ;
Ohannesian, Maria (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Cabré Monné, Teresa (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Buenafuentes de la Mata, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Espanyola) ;
Bosque, Ignacio (Universidad Complutense de Madrid) ;
Sáez del Álamo, Luis Ángel (Universidad Complutense de Madrid) ;
Bonet, Eulàlia (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Lingüística Teòrica) ;
Bartra, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Catalana) ;
Rigau, Gemma (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Catalana) ;
Balari, Sergio (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Catalana) ;
Ausín, Adolfo (Michigan State University) ;
Torrego, Esther (University of Massachusetts) ;
Arche, María J. (University of Greenwich) ;
Marín, Rafael (Université de Lille) ;
Alcoba, Santiago (Universitat Autònoma de Barcelona)
El presente volumen recoge los trabajos de algunos amigos y colegas de M. Lluïsa Hernanz i José M. Brucart. Con este libro se pretende rendir homenaje a su dilatada labor docente, a su inestimable contribución al estudio de la gramática del español y a su particular manera de concebir la formación universitaria como una actividad orientada también a educar en valores.
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Espanyola, 2017
|
|
4.
|
14 p, 646.4 KB |
Catalan child relative contrasts as a processing effect
/
Gavarró Algueró, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Cunill Sabates, Arnau (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Muntané Puig, Míriam (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Reguant, Marc (Universitat Autònoma de Barcelona)
Research in various languages indicates that children interpret subject relatives in an adult-like manner substantially earlier than they interpret object relatives. This asymmetry, while grounded in a grammatical contrast, may be attributed to processing of the corresponding syntactic structures, as in Gibson (1998), Morrill (2000). [...]
2011
Selected proceedings of the 4th Conference on Generative Approaches to Language Acquisition North America (GALANA 2010), 2011, p. 37-50
|
|