Resultats globals: 25 registres trobats en 0.03 segons.
Articles, 8 registres trobats
Contribucions a jornades i congressos, 1 registres trobats
Llibres i col·leccions, 1 registres trobats
Documents de recerca, 4 registres trobats
Materials acadèmics, 11 registres trobats
Articles 8 registres trobats  
1.
17 p, 4.1 MB Nanostructured Thick Electrode Strategies toward Enhanced Electrode-Electrolyte Interfaces / Pokhriyal, Anukriti (Institut Català de Nanociència i Nanotecnologia) ; González-Gil, Rosa Maria (Institut Català de Nanociència i Nanotecnologia) ; Bengoa, Leonardo N. (Institut Català de Nanociència i Nanotecnologia) ; Gómez-Romero, Pedro 1959- (Institut Català de Nanociència i Nanotecnologia)
This article addresses the issue of bulk electrode design and the factors limiting the performance of thick electrodes. Indeed, one of the challenges for achieving improved performance in electrochemical energy storage devices (batteries or supercapacitors) is the maximization of the ratio between active and non-active components while maintaining ionic and electronic conductivity of the assembly. [...]
2023 - 10.3390/ma16093439
Materials, Vol. 16, Issue 9 (April 2023) , art. 3439  
2.
14 p, 3.1 MB Sustainable and printable nanocellulose-based ionogels as gel polymer electrolytes for supercapacitors / González-Gil, Rosa Maria (Institut Català de Nanociència i Nanotecnologia) ; Borràs, Mateu (Arkyne Technologies SL (Bioo)) ; Chbani, Aiman (Leitat Technological Center (Terrassa)) ; Abitbol, Tiffany (RISE Research Institutes of Sweden) ; Fall, Andreas (RISE Research Institutes of Sweden) ; Aulin, Christian (Holmen Iggesund) ; Aucher, Christophe (Leitat Technological Center (Terrassa)) ; Martínez-Crespiera, Sandra (Leitat Technological Center (Terrassa))
A new gel polymer electrolyte (GPE) based supercapacitor with an ionic conductivity up to 0. 32-0. 94 mS cm has been synthesized from a mixture of an ionic liquid (IL) with nanocellulose (NC). The new NC-ionogel was prepared by combining the IL 1-ethyl-3-methylimidazolium dimethyl phosphate (EMIMP) with carboxymethylated cellulose nanofibers (CNFc) at different ratios (CNFc ratio from 1 to 4). [...]
2022 - 10.3390/nano12020273
Nanomaterials, Vol. 12, issue 2 (Jan. 2022) , art. 273  
3.
5 p, 531.2 KB La relación entre investigación y la práctica en el aula : Un binomio posible y deseable / Birello, Marilisa (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Gil-Juan, Maria-Rosa (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Delgado, Rosalía (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Planàs, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona)
La relación entre la investigación y la práctica en el aula es una cuestión que interesa y preocupa tanto al mundo académico como al mundo de la escuela. Este artículo presenta la discusión entre tres docentes que trabajan a caballo entre la escuela y la universidad sobre cuestiones candentes relativas a la educación lingüística y literaria, la potencialmente fructífera relación entre escuela y universidad, y la necesidad de creación de puentes institucionales entre ambos ámbitos. [...]
La relació entre la recerca i la pràctica a l'aula és una qüestió que interessa i preocupa tantal món acadèmic com al món de l'escola. Aquest article presenta la discussió entre tres docents que treballen a cavall entre l'escola i la universitat sobre qüestions candents relatives a l'educació lingüística i literària, la potencialment fructífera relació entre escola i universitat, i la necessitat de creació de ponts institucionals entre tots dos àmbits. [...]
The relationship between research and classroom practice is an issue of equal interest and concern to both domains. This article presents a discussion among three teachers who combine jobs in both secondary education and university contexts. [...]

2022 - 10.5565/rev/clil.88
CLIL : Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education, Vol. 5 Núm. 1 (2022) , p. 75-79 (Other)  
4.
14 p, 4.2 MB STK11 (LKB1) missense somatic mutant isoforms promote tumor growth, motility and inflammation / Granado-Martínez, Paula (Hospital Universitari Vall d'Hebron. Institut de Recerca) ; Garcia-Ortega, Sara (Hospital Universitari Vall d'Hebron. Institut de Recerca) ; González-Sánchez, Elena (Hospital Universitari Vall d'Hebron. Institut de Recerca) ; McGrail, Kimberley (Hospital Universitari Vall d'Hebron. Institut de Recerca) ; Selgas, Rafael (Hospital Universitari Vall d'Hebron. Institut de Recerca) ; Grueso, Judit (Vall d'Hebron Institut d'Oncologia) ; Gil, Rosa (Hospital Universitari Vall d'Hebron. Institut de Recerca) ; Naldaiz-Gastesi, Neia (Present Address: Biodonostia, Neurosciences Area, Group of Neuromuscular Diseases) ; Rhodes, Ana C. (Institut d'Investigacions Biomèdiques August Pi i Sunyer) ; Hernandez-Losa, Javier (Hospital Universitari Vall d'Hebron) ; Ferrer, Berta (Hospital Universitari Vall d'Hebron) ; Canals, Francesc (Vall d'Hebron Institut d'Oncologia) ; Villanueva, Josep (Vall d'Hebron Institut d'Oncologia) ; Méndez Fernández, Olga (Vall d'Hebron Institut d'Oncologia) ; Espinosa-Gil, Sergio (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Neurociències) ; Lizcano de Vega, José Miguel (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Neurociències) ; Muñoz Couselo, Eva (Vall d'Hebron Institut d'Oncologia) ; García-Patos Briones, Vicente (Hospital Universitari Vall d'Hebron. Institut de Recerca) ; Recio Conde, Juan Ángel (Hospital Universitari Vall d'Hebron. Institut de Recerca) ; Universitat Autònoma de Barcelona
Elucidating the contribution of somatic mutations to cancer is essential for personalized medicine. STK11 (LKB1) appears to be inactivated in human cancer. However, somatic missense mutations also occur, and the role/s of these alterations to this disease remain unknown. [...]
2020 - 10.1038/s42003-020-1092-0
Communications Biology, Vol. 3 (july 2020)  
5.
20 p, 533.1 KB La formación básica de docentes de educación infantil en lengua escrita y literatura. El caso de la Universidad Autónoma de Barcelona - UAB / Real Mercadal, Neus (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Gil-Juan, Maria-Rosa (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)
El presente artículo expone los resultados de una investigación llevada a cabo en la Universidad Autónoma de Barcelona (UAB) para evaluar la formación básica en didáctica de la lengua escrita y la literatura del alumnado de educación infantil. [...]
O presente artigo expõe os resultados de uma pesquisa realizada na Universidade Autônoma de Barcelona (UAB) para avaliar a formação básica em didática da língua escrita e da literatura das crianças da educação infantil. [...]
This article presents the results of a research performed in the Autonomous University of Barcelona (UAB) to evaluate the basic training in didactics of written language and literature for students of early childhood education. [...]

2018 - 10.1590/0104-4060.62756
Educar em Revista, Vol. 34, núm. 72 (2018) , p. 131-150  
6.
16 p, 193.7 KB Creencias sobre la enseñanza de la composición escrita y de la gramática de estudiantes de grado de Educación Primaria y de Educación Infantil / Birello, Marilisa (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Gil, Rosa (Gil Juan) (Universitat Autònoma de Barcelona)
En este trabajo presentamos los primeros resultados de un estudio exploratorio sobre las creencias que los estudiantes de los grados de educación primaria e infantil de la Facultad de Ciencias de la Educación de la Universitat Autònoma de Barcelona tienen de la enseñanza del proceso de aprendizaje de la composición escrita y de la gramática. [...]
In this paper, we present the first results of an exploratory study on beliefs that Primary and Early Childhood Education student teachers of the Faculty of Education of the Autonomous University of Barcelona have about the learning and teaching process of writing and grammar. [...]

2014
Tejuelo. Didáctica de la Lengua y la Literatura, Monogràfic 10 (2014) , p. 11-26  
7.
5 p, 160.3 KB Los conflictos en la educación secundaria obligatoria / Cadenas, Alicia (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciències de l'Educació) ; Hervas, Joan (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciències de l'Educació) ; Gil, Rosa (Gil Juan) (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciències de l'Educació) ; Murciano, Diego (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciències de l'Educació) ; Notó, Cesc (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciències de l'Educació) ; Rubio, Dolors (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciències de l'Educació)
Es evidente lamportancia que tienen para los adolescentes las relaciones interpersonales que se establecen en el grupo de compañeros y compañeras. En este período del desarrollo, el grupo confiere seguridad, establece referencias y valores y, en definitiva, constituye un entorno de aprendizaje de las relaciones sociales, ayudando así a la formación de la identidad.
2001
Aula de innovación educativa, Núm. 103 (2001) , p. 61-67  
8.
4 p, 136.2 KB Convivencia con conflictos / Cadenas, Alicia (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciències de l'Educació) ; Hervas, Joan (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciències de l'Educació) ; Gil, Rosa (Gil Juan) (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciències de l'Educació) ; Murciano, Diego (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciències de l'Educació) ; Notó, Cesc (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciències de l'Educació) ; Rubio, Dolors (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciències de l'Educació)
El equipo de convivencia delCE-UAB está trabajando en la línea de conocer más del conflicto y las variables quentervienen en él, tanto a nivelndividual como grupal enstitucional. Se trata de adquirir un mayor conocimiento sobre los sujetos quentervienen en el conflicto, en poder ubicarlo y, con todo ello, reflexionar sobre las respuestas que se dan, las que se pueden dar y las causas de que se elijan unas u otras.
2001
Aula de innovación educativa, Núm. 103 (2001) , p. 40-46  

Contribucions a jornades i congressos 1 registres trobats  
1.
20 p, 1014.5 KB Millores del servei de préstec interbibliotecari / Gil, Rosa (Gil Juan) (Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques) ; Torres, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
2010
Jornada Compartint coneixements a les biblioteques de la UAB. Bellaterra, Catalunya, 4a : 2010  

Llibres i col·leccions 1 registres trobats  
1.
412 p, 6.4 MB Intelligent multimedia : managing creative works in a digital world / Bourcier, Danièle ed. ; Binefa i Valls, Xavier ; Casanovas, Pompeu ed. (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Dret i Tecnologia) ; Dulong de Rosnay, Mélanie ed. ; Maracke, Catharina ed. ; Dulong de Rosnay, Mélanie ; Tsiavos, Prodomos ; Whitley, Edgar ; Hendrik Weitzmann, John ; Botero, Carolina ; Labastida i Juan, Ignasi 1970- ; Fitzgerald, Anne ; Hooper, Neale ; Fitzgerald, Brian ; Lemos, Ronaldo ; Hietanen, Herkko ; De Martin, Juan Carlos ; Glorioso, Andrea ; Camps, Victòria ; Barata i Mir, Joan ; Teodoro, Emma ; Galera, Núria ; González-Conejero, Jorge ; Roig, Antoni ; Rodríguez Doncel, Víctor ; Delgado, Jaime ; García, Roberto ; Gil, Rosa (Gil Juan) ; Osman, Nardine ; Sierra, Carles ; Sabater-Mir, Jordi ; Wakeling, Joseph R. ; Simon, Judith ; Origgi, Gloria ; Casati, Roberto ; Sánchez-Nielsen, Elena ; Chávez-Gutiérrez, Francisco ; Poblet, Marta ; López-Cobo, José Manuel ; Cabrerizo, Álvaro ; Prieto, Juan Antonio ; Gracia, Ciro
Florence : European Press Academic Publishing, 2010 (Series in legal information and communication technologies ; 8)  

Documents de recerca 4 registres trobats  
1.
814 p, 6.7 MB Estudio Longitudinal sobre el papel de la reflexión en la cualificación de prácticas pedagógica de profesoras noveles de educación infantil que buscan promover la oralidad en niños menores de tres años / Rincón Wilches, Claudia Marcela ; Cros Alavedra, Anna, dir. ; Gil, Rosa, dir.
El propòsit d'aquesta investigació és reconèixer i comprendre les pràctiques d'ensenyament de dues professores novells d'educació infantil que busquen promoure la llengua oral en nens menors de tres anys. [...]
El propósito de esta investigación es reconocer y comprender las prácticas de enseñanza de dos profesoras noveles de educación infantil que buscan promover la lengua oral en niños menores de tres años. [...]
The purpose of the research is to recognize and understand the teaching practices of two novice teachers of early childhood education, who seek to promote oral language in children under three years of age. [...]

2021  
2.
65 p, 18.6 MB Complejos mononucleares de Rutenio para transformaciones oxidativas sostenibles / González Gil, Rosa Maria ; Escriche Martínez, Lluís, dir. ; García-Antón, Jordi, dir. ; Sala Román, Xavier, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Química
Un dels grans reptes que es plantegen avui dia és l'optimització dels processos de recuperació i reutilització dels catalitzadors de metalls de transició pel seu elevat preu comercial i impacte ambiental. [...]
Uno de los grandes retos que se plantean hoy en día es la optimización de los procesos de recuperación y reutilización de los catalizadores de metales de transición por su elevado precio comercial e impacto ambiental. [...]
One of the greatest nowadays challengesis the optimization of the recovery processes and the reuse of transition metal catalysts due to their high commercial cost and environmental impact. In this sense, its immobilization on a solid support to give a hybrid catalyst is interesting, since in this way, the effectiveness and versatility offered by the molecular complexes are maintained, adding the stability and the easily recovery characteristics of heterogeneous catalysts. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2020.
6 documents
3.
11 p, 1.4 MB Síntesis y caracterización de complejos mononucleares de rutenio que incorporan estructuras azobencénicas y fosfónicas. Aplicación en catalisis homogénea y heterogénea / González Gil, Rosa Maria ; García-Antón, Jordi, dir. ; Sala Román, Xavier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Química) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Química ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències
Los azobencenos son compuestos extensamente utilizados en la industria. Éstos contienen un grupo funcional azo que gracias a su isomerización reversible (E)/(Z) foto-inducida y específica del grupo N=N, ha llevado a la utilización de este tipo de compuestos para la generación de interruptores moleculares. [...]
Els azobencens són compostos extensament utilitzats en la indústria. Aquests contenen un grup funcional azo que gràcies a la seva isomerització reversible (E)/(Z) foto-induïda i específica del grup N=N, ha portat a la utilització d'aquest tipus de compostos per a la generació d'interruptors moleculars. [...]

2012
3 documents
4.
8 p, 1.7 MB Creació d'un conte infantil, de la pàgina en blanc al producte final / Zapico Estivill, Anna ; Gil-Juan, Maria-Rosa, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Les pàgines que segueixen pretenen mostrar, des d'una experiència pràctica i personal, el procés de creació, l'evolució i les dificultats que s'amaguen darrera de les publicacions dels llibres infantils, des del pànic al full en blanc fins a la recompensa del producte final. [...]
2013
Grau en Educació Infantil [847]
2 documents

Materials acadèmics 11 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
9 p, 102.6 KB Didàctica de la llengua escrita i la literatura en educació infantil [103680] / Real Mercadal, Maria Neus ; Gil-Juan, Maria-Rosa ; Fittipaldi, Martina ; Salas, Nayme Daniela ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'assignatura se centra bàsicament en els àmbits següents: a) el coneixement de les característiques de la llengua escrita i de les activitats de llegir i escriure; b) els processos d'aprenentatge de l'infant i, específicament, els que fan referència a la lectura i l'escriptura; c) els coneixements amb relació a l'ensenyament i l'aprenentatge del llenguatge escrit i els aspectes metodològics del treball a l'aula; d) les diferents finalitats de l'educació literària en aquestes edats, amb especial atenció al context d'immersió lingüística a l'escola; e) les característiques dels diferents tipus de llibres i literatura per a infants en els diferents formats i suports impresos i en pantalla; 1 impresos i en pantalla; f) els criteris de valoració i selecció escolar dels llibres infantils segons els objectius educatius i la manera d'utilitzar-los en la interacció amb els infants a l'aula. [...]
The course focuses mainly on the following areas: a) the features of written language discourse and the nature of reading and writing tasks; b) children learning processes, especially those concerned with the development of reading and writing skills; c) teaching and learning how to write and how to organise written tasks in the classroom; 1 d) the different purposes of literary education at early ages, especially in the context of language immersion schools; e) the characteristics of children books and literature: types and formats of printed and digital books. [...]
La asignatura se centra básicamente en los siguientes ámbitos: a) el conocimiento de las características de la lengua escrita y de las actividades de leer y escribir; b) los procesos de aprendizaje del niño y, específicamente, los que hacen referencia a la lectura y la escritura; c) los conocimientos en relación con la enseñanza y el aprendizaje del lenguaje escrito y los aspectos metodológicos del trabajo en el aula; d) las diferentes finalidades de la educación literaria en estas edades, con especial atención al contexto de inmersión lingüística en la escuela; e) las características de los diferentes tipos de libros y literatura para niños en los diferentes formatos y soportes impresos y en pantalla; 1 soportes impresos y en pantalla; f) los criterios de valoración y selección escolar de los libros infantiles según los objetivos educativos y la manera de utilizarlos en la interacción con los niños en el aula. [...]

2017-18
Grau en Educació Infantil [847]
3 documents
2.
8 p, 115.1 KB Didàctica de la llengua oral en educació infantil [103679] / Gil-Juan, Maria-Rosa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'assignatura se centra bàsicament en tres àmbits: 1. El desenvolupament de la comunicació i del llenguatge dels infants de 0 a 6 anys, el seu paper en el desenvolupament cognitiu i els factors socials i els models d'intervenció que el faciliten 2. [...]
2014-15
Grau en Educació Infantil [847]  
3.
8 p, 115.6 KB Didàctica de la llengua oral en educació infantil [103679] / Gil-Juan, Maria-Rosa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'assignatura se centra bàsicament en tres àmbits: 1. El desenvolupament de la comunicació i del llenguatge dels infants de 0 a 6 anys, el seu paper en el desenvolupament cognitiu i els factors socials i els models d'intervenció que el faciliten 2. [...]
2013-14  
4.
7 p, 21.0 KB Didàctica de la llengua en educació infantil [102014] / Gil-Juan, Maria-Rosa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'assignatura se centra bàsicament en tres àmbits: 1. El desenvolupament de la comunicació i del llenguatge dels infants de 0 a 6 anys, el seu paper en el desenvolupament cognitiu i els factors socials i els models d'intervenció que el faciliten 2. [...]
2012-13
Grau en Educació Infantil [847]  
5.
7 p, 21.2 KB Didàctica de la llengua en educació infantil [102014] / Gil-Juan, Maria-Rosa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'assignatura se centra bàsicament en tres àmbits: 1. El desenvolupament de la comunicació i del llenguatge dels infants de 0 a 6 anys, el seu paper en el desenvolupament cognitiu i els factors socials i els models d'intervenció que el faciliten 2. [...]
2011-12
Grau en Educació Infantil [847]  
6.
8 p, 78.3 KB Didàctica de la llengua en educació infantil [102014] / Gil-Juan, Maria-Rosa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
2010-11
Grau en Educació Infantil [847]  
7.
1 p, 13.3 KB Didàctica de la Llengua I [21933] / Gil-Juan, Maria-Rosa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
2008-09
Mestre, Especialitat d'Educació Infantil [74]  
8.
2 p, 14.9 KB Didàctica de la llengua i la literatura I [21923] / Gil-Juan, Maria-Rosa ; Margalló González, Ana María ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
2008-09
Mestre, Especialitat d'Educació Primària [68]  
9.
2 p, 15.5 KB Didàctica de la Llengua II [21934] / Correig, Montserrat ; Gil, Rosa (Gil Juan) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
2007-08
Mestre, Especialitat d'Educació Infantil [74]  
10.
2 p, 14.9 KB Didàctica de la Llengua I [21933] / Correig, Montserrat ; Gil, Rosa (Gil Juan) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
2007-08
Mestre, Especialitat d'Educació Infantil [74]  

Materials acadèmics : 11 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Vegeu també: autors amb noms similars
1 Gil, R.
1 Gil, Ricardo
1 Gil, Rosa,
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.