Results overview: Found 2 records in 0.02 seconds.
Articles, 2 records found
Articles 2 records found  
1.
31 p, 363.9 KB Oral-based rubrics design : a case study with undergraduate Spanish students in ESP settings / Girón-García, Carolina (Universitat Jaume I) ; Llopis-Moreno, Claudia (Universitat Jaume I)
During several decades, considerable attention has been paid to speaking assessment procedures. Probably, the reason for this relevance lies in the difficulties in dealing with oral assessment and in determining the adequate type of assessment (Campbell, Mothersbaugh, Brammer & Taylor, 2001; Stoynoff, 2013; Schwartz & Arena, 2013). [...]
Durant varies dècades s'ha prestat molta atenció als procediments d'avaluació d'exàmens orals. Possiblement, la raó estigi deguda a les dificultats que existeixen al tractar el tema de l'avaluació d'exàmens orals i el tipus d'avaluació apropiat. [...]
Durante varias décadas se ha prestado mucha atención a los procedimientos de evaluación de exámenes orales. Posiblemente, la razón de este énfasis radique en las dificultades que existen al tratar el tema de la evaluación de exámenes orales y en el tipo apropiado de evaluación (Campbell et al. [...]
Depuis plusieurs décennies, elle a prêté beaucoup d'attention aux procédures d'évaluation de l'examen oral. Peut-être, la raison Styx en raison des difficultés qui existent pour traiter la question de l'évaluation des examens oraux et le type d'évaluation approprié. [...]

2015 - 10.5565/rev/jtl3.604
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 8 Núm. 3 (august-september 2015) , p. 47-77 (Articles)  
2.
32 p, 2.3 MB Literacy and Technologies in EFL Settings : Fostering Reading Comprehension on the Internet / Girón-García, Carolina (Universitat Jaume I)
In a period of dramatic technological change (Kellner, 2000) Information and Communication Technologies (ICTs) are developing exponentially and this has inevitably had an impact on how learning and literacy in the 21st century are being redefined (Benson & Chik, 2010). [...]
En un època de canvis tecnològics dramàtics (Kellner, 2000), les Tecnologies de la Comunicació i Informació (TIC) s'estan desenvolupant de manera exponencial. Inevitablement, això ha tingut un impacte en com s'estan redefinint els conceptes de l'aprenentatge i de l'alfabetització al segle 21 (Benson & Chik, 2010). [...]
En un época de cambios tecnológicos dramáticos (Kellner, 2000), las Tecnologías de la Comunicación y Información (TIC) se están desarrollando de manera exponencial. Inevitablemente, esto ha tenido un impacto en cómo se están redefiniendo los conceptos del aprendizaje y de la alfabetización en el siglo 21 (Benson & Chik, 2010). [...]
Dans une période de changement technologique spectaculaire (Kellner, 2000) les technologies de l'information et de la communication (TIC) se développent de façon exponentielle, ce qui a inévitablement eu un impact sur la façon dont ils sont en train de redéfinir les concepts de l'apprentissage et de l'alphabétisation dans le 21e siècle (Benson & Chik, 2010). [...]

2015 - 10.5565/rev/jtl3.616
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 8 Núm. 2 (2015) , p. 69-100 (Articles)  

See also: similar author names
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.