Resultados globales: 32 registros encontrados en 0.02 segundos.
Artículos, Encontrados 1 registros
Documentos de investigación, Encontrados 5 registros
Materiales académicos, Encontrados 26 registros
Artículos Encontrados 1 registros  
1.
15 p, 482.3 KB Érase una vez un cuento… ¡musical! Criterios para su uso en la iniciación a la música / Cortizo, Laura Álvarez (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Casals Ibañez, Albert (Universitat Autònoma de Barcelona) ; González-Martín, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona)
El cuento musical se dibuja como una herramienta muy útil en contextos de iniciación musical, pero ¿se aprovecha el potencial educativo y motivador de estos cuentos en la enseñanza especializada de la música? La iniciación musical suele llevarse a cabo en el ámbito de las enseñanzas no regladas, donde encontramos un déficit de investigaciones y experiencias publicadas que nos permiten conocer los recursos más utilizados, entre ellos el cuento musical. [...]
O conto musical asemella ser unha ferramenta moi útil nos contextos de iniciación musical, pero realmente é aproveitado o potencial educativo e motivador destes contos na ensinanza especializada da música? A iniciación musical adoita ter lugar no ámbito das ensinanzas non reguladas, onde atopamos un déficit de investigación e experiencias publicadas que nos permiten coñecer os recursos máis empregados, entre outros, o conto musical. [...]
The musical tale is seen as a very useful tool in contexts of early music learning, but is the educational and motivating potential of these tales being taken advantage of in specialized music education? Early music learning is usually carried out in the context of non-regulated education, where there is a deficit of research and published experiences that allow us to know the most commonly used resources, including the musical tale. [...]

2023 - 10.15304/elos.10.9147
Elos. Revista de Literatura Infantil e Xuvenil, Núm. 10 (2023) , p. 1-15  

Documentos de investigación Encontrados 5 registros  
1.
10.1 MB El Culture Bearer a l'aula de música de secundària. Anàlisi dels efectes transformadors en el docent, en l'alumnat i en el culture bearer / Escoda Domènech, Joan ; Gonzalez Martin, Cristina, dir. ; Martínez Mínguez, Maria Lourdes, dir.
L'educació intercultural és un enfocament pedagògic i filosòfic cada cop més necessari en un món global i interconnectat com el nostre. Aquesta necessitat es manifesta també a l'aula de música, on la perspectiva intercultural, més enllà d'una mera multiculturalització del currículum, esdevé clau per a una educació inclusiva. [...]
La educación intercultural es un enfoque pedagógico y filosófico cada vez más necesario en un mundo global e interconectado como el nuestro. Esta necesidad se manifiesta también en el aula de música, donde la perspectiva intercultural, más allá de una mera multiculturalización del currículum, deviene un factor clave para una educación inclusiva. [...]
Intercultural education is a pedagogical and philosophical approach which has become increasingly necessary in our global and interconnected world. This need is also evident in the music classroom, where the intercultural perspective, beyond mere multiculturalization of the curriculum, becomes a key factor for inclusive education. [...]

2023  
2.
101 p, 2.7 MB La Incorporació de la dansa dins l'aula ordinària la manera d'integrar la dansa i el moviment a l'aula a través de les mestres tutores / Aparicio Vílchez, Anna ; González-Martín, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Farrés Llobet, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'escola Pereanton de Granollers és un centre públic que compta amb un projecte educatiu, anomenat "Música per a créixer", en el qual la música és l'eix vertebrador dels diferents aprenentatges. [...]
La escuela Pereanton de Granollers es un centro público que cuenta con un proyecto educativo, llamado "Música per a créixer", en el cual la música es el eje vertebrador de los distintos aprendizajes. [...]
The school Pereanton in Granollers is a public centre that has got an educative project, called "Música per a créixer", in which the music is the vertebral axis of the different learnings. Currently, the leadership team has the aim of placing value on the other artistic disciplines. [...]

2022
Grau en Educació Primària [1140]  
3.
1 p, 3.1 MB Una experiència de docència compartida a l'aula de música / García Millán, Clara ; González-Martín, Cristina, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Les pràctiques de docència compartida, és a dir, de dos mestres treballant conjuntament amb un mateix grup d'alumnes, són cada cop més conegudes i implementades a favor de l'atenció a la diversitat i la innovació educativa. [...]
2019
Grau en Educació Primària [896]  
4.
489 p, 4.8 MB Músiques del món : anàlisi d'una pràctica didàctica innovadora a l'escola / González-Martín, Cristina ; Valls, Assumpta, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal
En la recerca que plantegem, que s'emmarca en el camp de la didàctica de la música del món, es dissenya, s'aplica i s'analitza una pràctica didàctica innovadora que combina la música del món i la metodologia dels projectes de treball. [...]
In the suggested research, placed in the field of world music pedagogy, it is designed, performed and analysed an innovative practice teaching which combines the world music and the project method methodology. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2014
2 documentos
5.
259 p, 2.0 MB Un projecte de treball generat a partir de l'escolta d'una música del món / González-Martín, Cristina ; Valls, Assumpta, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
En aquesta investigació qualitativa s'analitza com es desenvolupava un projecte de treball a partir de l'escolta d'una música del món i se'n concreten les característiques i potencialitats. Dels resultats se'n desprèn que el binomi músiques del món i projectes de treball esdevé una forma idònia pel tractament d'aquesta tipologia de músiques a les aules: Els projectes de treball propicien l'esperit investigador de l'alumne i l'escolta d'una música del món genera interessos multidisciplinars. [...]
2009  

Materiales académicos Encontrados 26 registros  1 - 10siguientefinal  ir al registro:
1.
7 p, 118.7 KB Estratègies i Recursos Educatius per al Professorat de Música [40828] / Gonzalez Martin, Cristina ; Gassull Bustamante, Cecilia ; Carrillo, Carmen (Carrillo Aguilera) ; Rey Garegnani, Mauricio ; Ortin Lozano, Ruth ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Comprendre les claus de la recerca en educació musical per generar recursos, avançar, innovar i transferir coneixement. Aprofundir sobre la pràctica docent i els recursos en diferents àmbits fonamentals de l'educació musical: la didàctica, les TIC, l'educació emocional i la veu. [...]
- Understand the keys to research in music education to generate resources, advance, innovate and transfer knowledge. - Learn more about teaching practice and resources in different fundamental areas of music education: didactics, ICT, emotional education and voice. [...]
- Comprender las claves de la investigación en educación musical para generar recursos, avanzar, innovar y transferir conocimiento. - Profundizar sobre la práctica docente y los recursos en distintos ámbitos fundamentales de la educación musical: la didáctica, las TIC, la educación emocional y la voz. [...]

2023-24
Màster Universitari en Musicologia, Educació Musical i Interpretació de la Música Antiga [1381]
3 documentos
2.
5 p, 107.0 KB Tècniques Aplicatives de l'Etnomusicologia [43190] / Roquer Gonzalez, Jordi ; Ayats Abeyà, Jaume 1960- ; Gonzalez Martin, Cristina ; Casals Ibañez, Albert ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
-Aplicar les metodologies d'investigació segons els criteris propis de la recerca en etnomusicologia. -Coneixer les principals tecnologies aplicades a la recerca en l'àmbit de l'etnomusicologia. -Comprendre les interrelacions entre l'etnomusicologia i l'educació, així com també amb la transmissió de la música. [...]
-Apply the research methodologies according to the criteria of research in ethnomusicology. -To know the main technologies applied to research in the field of ethnomusicology. -To understand the interrelations between ethnomusicology and education, as well as the transmission of music. [...]
Aplicar las metodologías de investigación según los criterios propios de la investigación en etnomusicología. Conocer las principales tecnologías aplicadas a la investigación en el ámbito de la etnomusicología. [...]

2023-24
Màster Universitari en Musicologia, Educació Musical i Interpretació de la Música Antiga [1381]
3 documentos
3.
14 p, 145.6 KB Educació musical, visual i aprenentatge [102035] / Moron Velasco, Mar ; Arnau Rodríguez, Arantzazu ; González Martín, Cristina ; Vives Xiol, Glòria ; Molins Macau, Núria ; Noves Alejandro, Laia ; Pujol Corominas, Blanca ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Objectius formatius: La naturalesa dels processos artístics i els seus recursos per a ser formalitzats. Intervencions educatives en l'àmbit de l'educació performativa de les arts: imatge, objecte i espai. [...]
Educational objectives: The nature of artistic processes and resources to be formalized. Educational interventions in the field of performative arts education: image, object and space. Interpretation, listening and musical creation as a basis for musical understanding. [...]
Objetivos formativos: La naturaleza de los procesos artísticos y sus recursos para ser formalizados. Intervenciones educativas en el ámbito de la educación performativa de las artes: imagen, objeto y espacio. [...]

2023-24
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363]
Grau en Educació Primària [896]
3 documentos
4.
6 p, 111.9 KB Anàlisi, Audició i Creació [106076] / Gonzalez Martin, Cristina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Promoure l'escolta activa. Fomentar l'interès, el respecte i la sensibilitat estètica per la diversitat musical i cultural. Fomentar el sentit critic davant l'escolta musical d'obres de diferents èpoques, estils, gèneres, compositors i compositores. [...]
To promote active listening. To encourage interest, respect and aesthetic sensitivity for musical and cultural diversity. To encourage critical sense in the face of musical listening to works from different periods, styles, genres and composers. [...]
Promover la escucha activa. Fomentar el interés, el respeto y la sensibilidad estética por la diversidad musical y cultural. Fomentar el sentido critico ante la escucha musical de obras de diferentes épocas, estilos, géneros, compositores y compositoras. [...]

2023-24
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Educació Infantil [847]
Grau en Educació Primària [896]
3 documentos
5.
5 p, 106.5 KB Tècniques Aplicatives de l'Etnomusicologia [43190] / Roquer González, Jordi 1974- ; Ayats Abeyà, Jaume 1960- ; Martinez Trabal, Santos ; González Martín, Cristina ; Casals Ibañez, Albert ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
-Aplicar les metodologies d'investigació segons els criteris propis de la recerca en etnomusicologia. -Coneixer les principals tecnologies aplicades a la recerca en l'àmbit de l'etnomusicologia. -Comprendre les interrelacions entre l'etnomusicologia i l'educació, així com també amb la transmissió de la música. [...]
-Apply the research methodologies according to the criteria of research in ethnomusicology. -To know the main technologies applied to research in the field of ethnomusicology. -To understand the interrelations between ethnomusicology and education, as well as the transmission of music. [...]
Aplicar las metodologías de investigación según los criterios propios de la investigación en etnomusicología. Conocer las principales tecnologías aplicadas a la investigación en el ámbito de la etnomusicología. [...]

2022-23
Màster Universitari en Musicologia, Educació Musical i Interpretació de la Música Antiga [1381]
3 documentos
6.
13 p, 143.7 KB Educació musical, visual i aprenentatge [102035] / Morón, Mar ; Pla Rius, Maria Inmaculada ; González-Martín, Cristina ; Vives Xiol, Glòria ; Molins Macau, Nuria ; Noves Alejandro, Laia ; Pujol Corominas, Blanca ; Ortin Lozano, Ruth ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Objectius formatius: La naturalesa dels processos artístics i els seus recursos per a ser formalitzats. Intervencions educatives en l'àmbit de l'educació performativa de les arts: imatge, objecte i espai. [...]
Educational objectives: The nature of artistic processes and resources to be formalized. Educational interventions in the field of performative arts education: image, object and space. Interpretation, listening and musical creation as a basis for musical understanding. [...]
Objetivos formativos: La naturaleza de los procesos artísticos y sus recursos para ser formalizados. Intervenciones educativas en el ámbito de la educación performativa de las artes: imagen, objeto y espacio. [...]

2022-23
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1283]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363]
Grau en Educació Primària [896]
3 documentos
7.
7 p, 118.2 KB Estratègies i Recursos Educatius per al Professorat de Música [40828] / Gassull Bustamante, Cecilia ; Carrillo, Carmen (Carrillo Aguilera) ; Rey Garegnani, Mauricio ; Ortin Lozano, Ruth ; González Martín, Cristina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Aprofundir sobre la pràctica docent en diferents àmbits fonamentals de l'educació musical: la didàctica, les TIC i la veu. Analitzar cada un dels àmbits en relació al currículum i a la formació del professorat. [...]
Deepening on teaching practice in different fundamental areas of musical education: didactics, ICT and voice. Analyze each area in relation to the curriculum and teacher training. Understand and learn strategies, methodologies and didactic resources in the aforementioned areas. [...]
Profundizar sobre la práctica docente en diferentes ámbitos fundamentales de la educación musical: la audición, las TIC Y la voz. Analizar cada uno de los ámbitos en relación al currículo y la formación del profesorado. [...]

2022-23
Màster Universitari en Musicologia, Educació Musical i Interpretació de la Música Antiga [1381]
3 documentos
8.
5 p, 107.2 KB Tècniques Aplicatives de l'Etnomusicologia [43190] / Roquer González, Jordi 1974- ; Ayats Abeyà, Jaume 1960- ; Martinez Trabal, Santos ; González Martín, Cristina ; Rey Garegnani, Mauricio ; Martínez García, Silvia ; Casals Ibañez, Albert ; Segura García, Silvia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
-Aplicar les metodologies d'investigació segons els criteris propis de la recerca en etnomusicologia. -Coneixer les principals tecnologies aplicades a la recerca en l'àmbit de l'etnomusicologia. 1 -Comprendre les interrelacions entre l'etnomusicologia i l'educació, així com també amb la transmissió de la música. [...]
-Apply the research methodologies according to the criteria of research in ethnomusicology. -To know the main technologies applied to research in the field of ethnomusicology. -To understand the interrelations between ethnomusicology and education, as well as the transmission of music. [...]
Aplicar las metodologías de investigación según los criterios propios de la investigación en etnomusicología. Conocer las principales tecnologías aplicadas a la investigación en el ámbito de la etnomusicología. [...]

2021-22
Màster Universitari en Musicologia, Educació Musical i Interpretació de la Música Antiga [1381]
3 documentos
9.
8 p, 117.7 KB Didàctica de la Música [40825] / González Martín, Cristina ; Gassull Bustamante, Cecilia ; Pino Hoyos, Angela María ; Casals Ibañez, Albert ; Viladot Vallverdú, Laia ; Pérez Moreno, Jèssica ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
L'assignatura mostrarà el destacat paper que la música hauria de desenvolupar al llarg del cilce vital (sobretot en relació a l'educació reglada), així com l'aportació de models i recursos per a les diferents etapes educatives i contextos formals d'aprenentatge. [...]
The subject will show the outstanding role that music should develop throughout the life cycle (especially in realtion to formal education) as well as the contributions of models and resources for the different educational stages and formal learning contexts. [...]
La asignatura mostrará el destacado papel que la música debería de desarrollar a lo largo del ciclo vital (sobre todo en relación a la educación reglada) así como la aportación de modelos y recursos para las diferentes etapas educativas y contextos formales de aprendizaje. [...]

2021-22
Màster Universitari en Musicologia, Educació Musical i Interpretació de la Música Antiga [1381]
3 documentos
10.
5 p, 108.8 KB Anàlisi, Audició i Creació [106076] / González Martín, Cristina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Promoure l'escolta activa. Fomentar l'interès, el respecte i la sensibilitat estètica per la diversitat musical i cultural. Fomentar el sentit critic davant l'escolta musical d'obres de diferents èpoques, estils i gèneres. [...]
To promote active listening. To encourage interest, respect and aesthetic sensitivity for musical and cultural diversity. To encourage critical sense in the face of musical listening to works from different periods, styles and genres. [...]
Promover la escucha activa. Fomentar el interés, el respeto y la sensibilidad estética por la diversidad musical y cultural. Fomentar el sentido critico ante la escucha musical de obras de diferentes épocas, estilos y géneros. [...]

2021-22
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Educació Infantil [847]
Grau en Educació Primària [896]
3 documentos

Materiales académicos : Encontrados 26 registros   1 - 10siguientefinal  ir al registro:
¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.