Resultados globales: 30 registros encontrados en 0.03 segundos.
Artículos, Encontrados 3 registros
Libros y colecciones, Encontrados 22 registros
Documentos de investigación, Encontrados 5 registros
Artículos Encontrados 3 registros  
1.
25 p, 451.9 KB La Superlliga europea. Pressions mediàtiques, necessitats econòmiques i esportives / Badia Perea, Jordi, 1963- dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació)
L'objectiu d'aquest article és analitzar la viabilitat de la Superlliga europea de futbol a partir de tres aspectes: la pressió dels grans grups de comunicació, les necessitats econòmiques dels clubs i la competitivitat esportiva de les lligues domèstiques. [...]
The aim of this article is to analyse the viability of an European football Superleague, taking into account three important aspects: the pressure of media groups, the economical necessities of the European football clubs and the sportive competitiveness of the local leagues. [...]

2013
Ruta : revista universitària de treballs acadèmics, Núm. 5 (Diciembre 2013) , p. 1-25  
2.
27 p, 187.1 KB La convergencia de intereses entre banca y grupos de comunicación : el caso de SCH y PRISA / Almiron, Núria (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació)
Este artículo se enmarca en una investigación más amplia de análisis de la relaciones entre el sistema financiero y el sistema mediático para el periodo 1976 y 2004 en España. Aquí se presentan en concreto la evolución teórica del estudio de estas relaciones, así como los resultados obtenidos para el caso de los vínculos entre los dos líderes en España para los respectivos sectores: el grupo SCH en el ámbito financiero, y el grupo PRISA en el mediático.
This paper is part of a wider research work analyzing the relationship between the banking system and the media system in Spain between 1976 and 2004. We present here an analysis of how this relationship study has evolved, together with a case study based upon the two corresponding leading.

2007
Zer : revista de estudios de comunicación = komunikazio ikasketen aldizkaria, Vol. 12, Núm. 22 (Mayo 2007) , p. 41-67  
3.
19 p, 934.3 KB Los think tank y advocacy tank como actores de la comunicación política / Xifra, Jordi
Los denominados think tank -fenómeno eminentemente norteamericano o, a lo sumo, anglosajón, aunque su expansión en los países desarrollados es notable- pueden ser considerados públicos especiales de los programas de comunicación corporativa promovidos principalmente por grupos de presión, al tiempo que son, per se, actores privilegiados de la actual comunicación política, cada día más nutrida por las técnicas de las relaciones públicas. [...]
Think tanks -basically American phenomenon or, at most, Anglo-Saxon although his development in others countries is notable- can be considerate special publics in corporate communication programs mostly promote by pressure groups, and they are privileged actors of the contemporary political communication, every day more fed by the public relations techniques. [...]

2005
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, N. 32 (2005) p. 73-91  

Libros y colecciones Encontrados 22 registros  1 - 10siguientefinal  ir al registro:
1.
15 p, 807.8 KB Els grups de comunicació / Díez Jiménez, Mercè (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura)
El present capítol analitza el sistema comunicatiu català des del punt de vista de les empreses i grups de comunicació que hi actuen, parant especial atenció en les que tenen seu al Principat. El text s'obre amb un apartat de contextualització sobre la situació econòmica que ha caracteritzat el bienni. [...]
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2015 (Lexikon Informes; 4)
Informe de la comunicació a Catalunya, 2015, p. 45-59  
2.
303 p, 28.2 MB Informe de la comunicació a Catalunya 2013-2014 / Civil i Serra, Marta, ed. ; Corbella, Joan M., ed. ; Ferré Pavia, Carme, 1969-, ed. ; Sabaté i Salazar, Joan, ed. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de la Comunicació
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2013 (Lexikon Informes; 4)  
3.
23 p, 1.2 MB Grups de comunicació / Almiron, Núria (Universitat Pompeu Fabra. Facultat de Comunicació)
Aquest capítol aborda l'estructura del sector de la comunicació en l'espai comunicatiu català des del punt de vista dels grups propietaris de mitjans de comunicació que hi interactuen. L'anàlisi que se'n fa és de caire economicofinancer, d'estructura de la propietat, de diversificació i internacionalització i d'estratègies corporatives. [...]
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2013 (Lexikon Informes; 3)
Informe de la comunicació a Catalunya, 2013, p. 115-137  
4.
380 p, 18.7 MB Informe de la comunicació a Catalunya 2011-2012 / Civil i Serra, Marta, ed. ; Blasco Gil, José Joaquín, ed. ; Guimerà Orts, Josep Àngel, ed. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de la Comunicació
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2011 (Lexikon Informes; 3)  
5.
20 p, 132.1 KB Grups de comunicació / Almiron, Núria (Universitat Pompeu Fabra. Facultat de Comunicació)
Aquest capítol fa un recorregut per l'estat del cinema a Catalunya durant el bienni 2009-2010. Si bé durant 2009 s'han mantingut, respecte a anys anteriors, les xifres relatives als àmbits de la producció, la distribució i l'exhibició cinematogràfi ques, el 2010 ha estat un període marcat per la crisi econòmica en què està sumit el país i, en el cas concret del sector cinematogràfi c, per la creixent competència que en aquest àmbit suposa el consum domèstic de productes audiovisuals a través de les cada vegada més diverses fi nestres i eines de descàrrega i de reproducció. [...]
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2011 (Lexikon Informes; 2)
Informe de la comunicació a Catalunya, 2011, p. 137-156  
6.
409 p, 2.5 MB Informe de la comunicació a Catalunya 2009-2010 / Moragas Spà, Miquel de, 1943-, ed. ; Civil i Serra, Marta, ed. ; Fernández Alonso, Isabel, ed. ; Blasco Gil, José Joaquín, ed. ; López López, Bernat, ed.
Obra col·lectiva biennal, creada per l'Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB), l'any 2000. La sisena edició, corresponent al bienni 2009-2010, va comptar amb el suport de la Generalitat de Catalunya, el patrocini de Gas Natural Fenosa; la col·laboració científica del Baròmetre de la Comunicació i la Cultura (Fundacc); la subscripció institucional de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA); i la col·laboració acadèmica de l'Observatori de Polítiques de Comunicació (OPC InCom-UAB); el Departament d'Estudis de Comunicació de la Universitat Rovira i Virgili (URV), l'Observatori de la Comunicació Local (OCL InCom-UAB)/URV/Diputació de Barcelona; i el Portal de la Comunicació (InCom-UAB).
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2011 (Lexikon Informes; 2)  
7.
23 p, 1.3 MB Grups de comunicació / Almiron, Núria (Universitat Pompeu Fabra. Facultat de Comunicació)
Aquest capítol aborda l'estudi dels grups de comunicació més importants de l'espai comunicatiu català, i en subratlla la informació econòmico-financera, l'estructura de la propietat, el grau de diversificació i internacionalització i les principals estratègies que segueixen. [...]
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2009 (Lexikon Informes; 1)
Informe de la comunicació a Catalunya, 2009, p. 127-149  
8.
404 p, 20.5 MB Informe de la comunicació a Catalunya 2007-2008 / Moragas Spà, Miquel de, 1943-, ed. ; Fernández Alonso, Isabel, ed. ; Almiron, Núria, ed. ; Blasco Gil, José Joaquín, ed. ; Corbella, Joan M., ed. ; Civil i Serra, Marta, ed. ; Gibert i Fortuny, Oriol, ed.
Obra col·lectiva biennal, creada per l'Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB), l'any 2000. La cinquena edició, corresponent al bienni 2007‒2008, va comptar amb el suport de la Generalitat de Catalunya, el patrocini de Gas Natural SDG; la col·laboració de la Unitat d'Investigació en Comunicació Audiovisual de la Universitat Pompeu Fabra (UNICA-UPF), el Grup de Recerca en Imatge, So i Síntesi (GRISS-UAB), l'observatori de la Comunicació Local (OCL InCom-UAB)/ Diputació de Barcelona, l'Observatori de Polítiques de Comunicació (InCom-UAB), el Portal de la Comunicació (InCom-UAB) i la Càtedra Unesco de Comunicació (InCom-UAB); i com a subscriptors institucionals el Consell de l'Audiovisual de Catalunya (CAC) i la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA).
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2009 (Lexikon Informes; 1)  
9.
23 p, 104.3 KB Grupos de comunicación / Jones, Daniel E. (Universitat Ramon Llull. Facultat de Ciències de la Comunicació Blanquerna)
Este capítulo aborda, con una cierta perspectiva histórica, el estudio de los grupos de comunicación desde el punto de vista de la concentración mediática y cultural de tipo empresarial existente en el ámbito catalán. [...]
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès): UAB Edicions. Universitat Autònoma de Barcelona, 2007
Moragas i Spà, Miquel de; Fernández Alonso, Isabel; Blasco Gil, José Joaquín; Guimerà i Orts, Josep Àngel; Corbella i Cordomí, Joan M.M Gibert i Fortuny, Oriol, eds.: Informe de la comunicación en Cataluña 2005-2006. Bellaterra (Cerdanyola del Vallès: Edicions UAB, 2007, p. 121-143  
10.
22 p, 118.9 KB Grups de comunicació / Jones, Daniel E. (Universitat Autònoma de Barcelona)
Aquest capítol aborda, amb una certa perspectiva històrica, l'estudi dels grups de comunicació des del punt de vista de la concentració mediàtica i cultural de caire empresarial existent a l'àmbit català. [...]
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès): Edicions UAB. Universitat Autònoma de Barcelona, 2007 (Edicions UAB; 1)
Informe de la comunicació a Catalunya, 2007, p. 121-142  

Libros y colecciones : Encontrados 22 registros   1 - 10siguientefinal  ir al registro:
Documentos de investigación Encontrados 5 registros  
1.
220 p, 27.8 MB Pla de comunicació per dinamitzar el barri de Sant Antoni de Barcelona i el seu comerç / Artigas Fusté, Marta ; Briansó Pérez, Mònica ; Marca Francès, Guillem, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat.) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Prova pilot per a l'ajuntament de Barcelona del Pla de Comunicació 2020 /2021 del barri de Sant Antoni per dinamitzar i augmentar les vendes del comerç del barri i el foment de la cohesió social dels veïns d'aquest.
Prueba piloto para el Ayuntamiento de Barcelona del Plan de Comunicación 2020/2021 del barrio de Sant Antoni para dinamizar y aumentar las ventas del comercio del barrio y fomentar la cohesión social de los vecinos.
Pilot test for the Barcelona City Council of the Communication Plan 2020/2021 of the Sant Antoni neighborhood to stimulate and increase the sales of the neighborhood commerce and promote the social cohesion of the residents.

2020
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
2.
54 p, 1.4 MB A Zombie Apocalypse : developmental stages in L2 learners' interactional skills when working in small groups / Cervera Rovira, Núria ; Escobar Urmeneta, Cristina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
This paper focuses on learners' talk while doing group work in grade 8 of secondary education in Catalonia. It aims to gain understanding of the interactional strategies deployed by the students as they try to reach an agreement. [...]
Aquest treball es centra en la parla dels estudiants de segon d'ESO a Catalunya mentre duen a terme el treball en grup. L'article intenta entendre millor les estratègies interaccionals utilitzades pels estudiants mentre intenten arribar a un acord. [...]

2020  
3.
42 p, 1.1 MB Group Work in the English Classroom : Cooperative and Collaborative Learning / Ruiz Rubio, Angel ; Moore de Luca, Emilee (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
The aim of this paper is to examine how students manage their roles when they work in groups on a task designed for cooperative (roles assigned) or collaborative (no roles assigned) learning. Apart from these two manners of learning, group work, per se, is also studied in order to observe what it has to offer. [...]
L'objectiu d'aquest estudi és observar com els estudiants gestionen els seus rols quan treballen en grups de manera cooperativa (rols assignats) o col·laborativa (sense rols assignats). A més d'aquestes dues maneres d'aprendre, també s'estudia el treball en grup per observar què pot aportar. [...]

2019  
4.
110 p, 6.6 MB La influència del poder financer en el poder mediàtic / Oliver Lucas, Laura ; Marín, Enric, 1956- , dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta investigació pretén fer una aproximació en la relació que existeix entre les entitats financeres i els mitjans de comunicació. En concret, el cas d'anàlisi pràctic que s'ha estudiat és el de La Caixa i El Periódico de Catalunya. [...]
Esta investigación pretende hacer una aproximación en la relación que existe entre las entidades financieras y los medios de comunicación. En concreto, el caso de análisis práctico que se ha estudiado es el de La Caixa y El Periódico de Catalunya. [...]
This research aims to make an approach to the relation that exists between financial institutions and the media. Specifically, the practical analysis that has been studied is the one between La Caixa and El Periódico de Catalunya. [...]

2014
Grau en Periodisme [971]  
5.
325 p, 1.4 MB Teorías de la comunicación grupal en la toma de decisiones : contexto y caracterización / Macías Cortés, Gerardo J. ; Herreros Arconada, Mario, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat
Este trabajo es una investigación documental descriptiva que responde a la pregunta: cómo estudiar a los grupos desde la perspectiva comunicativa. Para lograr este objetivo se estudian dos teorías generales de la comunicación de grupos: la Teoría Funcional desarrollada por Gouran e Hirokawa (1983,1986,1996) y la Teoría de la Estructuración desarrollada principalmente por Poole, Seibold & McPhee (1986,1996); Ambas teorías persiguen estudiar cómo la comunicación influye en el proceso de toma de decisiones en los grupos pequeños. [...]
This work is a descriptive documental investigation that pretends to answer the question: how to study the groups within the communicative perspective. To carry out this objective two general theories of group communication are studied: the Functional Theory developed by Gouran and Hirokawa (1983,1986,1996) and the Structuration Theory mainly developed by Poole, Seibold & McPhee (1986,1996); Both theories are concerned by how the communication influences the decision making process within the small groups. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2003  

¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.