1.
|
15 p, 807.8 KB |
Els grups de comunicació
/
Díez Jiménez, Mercè (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura)
El present capítol analitza el sistema comunicatiu català des del punt de vista de les empreses i grups de comunicació que hi actuen, parant especial atenció en les que tenen seu al Principat. El text s'obre amb un apartat de contextualització sobre la situació econòmica que ha caracteritzat el bienni. [...]
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2015 (Lexikon Informes; 4)
Informe de la comunicació a Catalunya, 2015, p. 45-59
|
|
2.
|
303 p, 28.2 MB |
Informe de la comunicació a Catalunya 2013-2014
/
Civil i Serra, Marta, ed. ;
Corbella, Joan M., ed. ;
Ferré Pavia, Carme, 1969-, ed. ;
Sabaté i Salazar, Joan, ed. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Institut de la Comunicació
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2013 (Lexikon Informes; 4)
|
|
3.
|
23 p, 1.2 MB |
Grups de comunicació
/
Almiron, Núria (Universitat Pompeu Fabra. Facultat de Comunicació)
Aquest capítol aborda l'estructura del sector de la comunicació en l'espai comunicatiu català des del punt de vista dels grups propietaris de mitjans de comunicació que hi interactuen. L'anàlisi que se'n fa és de caire economicofinancer, d'estructura de la propietat, de diversificació i internacionalització i d'estratègies corporatives. [...]
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2013 (Lexikon Informes; 3)
Informe de la comunicació a Catalunya, 2013, p. 115-137
|
|
4.
|
|
5.
|
20 p, 132.1 KB |
Grups de comunicació
/
Almiron, Núria (Universitat Pompeu Fabra. Facultat de Comunicació)
Aquest capítol fa un recorregut per l'estat del cinema a Catalunya durant el bienni 2009-2010. Si bé durant 2009 s'han mantingut, respecte a anys anteriors, les xifres relatives als àmbits de la producció, la distribució i l'exhibició cinematogràfi ques, el 2010 ha estat un període marcat per la crisi econòmica en què està sumit el país i, en el cas concret del sector cinematogràfi c, per la creixent competència que en aquest àmbit suposa el consum domèstic de productes audiovisuals a través de les cada vegada més diverses fi nestres i eines de descàrrega i de reproducció. [...]
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2011 (Lexikon Informes; 2)
Informe de la comunicació a Catalunya, 2011, p. 137-156
|
|
6.
|
409 p, 2.5 MB |
Informe de la comunicació a Catalunya 2009-2010
/
Moragas Spà, Miquel de, 1943-, ed. ;
Civil i Serra, Marta, ed. ;
Fernández Alonso, Isabel, ed. ;
Blasco Gil, José Joaquín, ed. ;
López López, Bernat, ed.
Obra col·lectiva biennal, creada per l'Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB), l'any 2000. La sisena edició, corresponent al bienni 2009-2010, va comptar amb el suport de la Generalitat de Catalunya, el patrocini de Gas Natural Fenosa; la col·laboració científica del Baròmetre de la Comunicació i la Cultura (Fundacc); la subscripció institucional de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA); i la col·laboració acadèmica de l'Observatori de Polítiques de Comunicació (OPC InCom-UAB); el Departament d'Estudis de Comunicació de la Universitat Rovira i Virgili (URV), l'Observatori de la Comunicació Local (OCL InCom-UAB)/URV/Diputació de Barcelona; i el Portal de la Comunicació (InCom-UAB).
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2011 (Lexikon Informes; 2)
|
|
7.
|
23 p, 1.3 MB |
Grups de comunicació
/
Almiron, Núria (Universitat Pompeu Fabra. Facultat de Comunicació)
Aquest capítol aborda l'estudi dels grups de comunicació més importants de l'espai comunicatiu català, i en subratlla la informació econòmico-financera, l'estructura de la propietat, el grau de diversificació i internacionalització i les principals estratègies que segueixen. [...]
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2009 (Lexikon Informes; 1)
Informe de la comunicació a Catalunya, 2009, p. 127-149
|
|
8.
|
404 p, 20.5 MB |
Informe de la comunicació a Catalunya 2007-2008
/
Moragas Spà, Miquel de, 1943-, ed. ;
Fernández Alonso, Isabel, ed. ;
Almiron, Núria, ed. ;
Blasco Gil, José Joaquín, ed. ;
Corbella, Joan M., ed. ;
Civil i Serra, Marta, ed. ;
Gibert i Fortuny, Oriol, ed.
Obra col·lectiva biennal, creada per l'Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB), l'any 2000. La cinquena edició, corresponent al bienni 2007‒2008, va comptar amb el suport de la Generalitat de Catalunya, el patrocini de Gas Natural SDG; la col·laboració de la Unitat d'Investigació en Comunicació Audiovisual de la Universitat Pompeu Fabra (UNICA-UPF), el Grup de Recerca en Imatge, So i Síntesi (GRISS-UAB), l'observatori de la Comunicació Local (OCL InCom-UAB)/ Diputació de Barcelona, l'Observatori de Polítiques de Comunicació (InCom-UAB), el Portal de la Comunicació (InCom-UAB) i la Càtedra Unesco de Comunicació (InCom-UAB); i com a subscriptors institucionals el Consell de l'Audiovisual de Catalunya (CAC) i la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA).
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2009 (Lexikon Informes; 1)
|
|
9.
|
23 p, 104.3 KB |
Grupos de comunicación
/
Jones, Daniel E. (Universitat Ramon Llull. Facultat de Ciències de la Comunicació Blanquerna)
Este capítulo aborda, con una cierta perspectiva histórica, el estudio de los grupos de comunicación desde el punto de vista de la concentración mediática y cultural de tipo empresarial existente en el ámbito catalán. [...]
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès): UAB Edicions. Universitat Autònoma de Barcelona, 2007
Moragas i Spà, Miquel de; Fernández Alonso, Isabel; Blasco Gil, José Joaquín; Guimerà i Orts, Josep Àngel; Corbella i Cordomí, Joan M.M Gibert i Fortuny, Oriol, eds.: Informe de la comunicación en Cataluña 2005-2006. Bellaterra (Cerdanyola del Vallès: Edicions UAB, 2007, p. 121-143
|
|
10.
|
22 p, 118.9 KB |
Grups de comunicació
/
Jones, Daniel E. (Universitat Autònoma de Barcelona)
Aquest capítol aborda, amb una certa perspectiva històrica, l'estudi dels grups de comunicació des del punt de vista de la concentració mediàtica i cultural de caire empresarial existent a l'àmbit català. [...]
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès): Edicions UAB. Universitat Autònoma de Barcelona, 2007 (Edicions UAB; 1)
Informe de la comunicació a Catalunya, 2007, p. 121-142
|
|