Resultats globals: 2 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 1 registres trobats
Documents de recerca, 1 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
14 p, 461.5 KB GRADE equity guidelines 3 : considering health equity in GRADE guideline development: rating the certainty of synthesized evidence / Welch, Vivian A. (University of Ottawa and Bruyère Continuing Care) ; Akl, Elie A. (McMaster University (Canadà)) ; Pottie, Kevin (University of Ottawa) ; Ansari, Mohammed T. (University of Ottawa) ; Briel, Matthias (McMaster University Health Sciences Centre) ; Christensen, Robin (Bispebjerg and Frederiksberg Hospital) ; Dans, Antonio (University of the Philippines-Manila) ; Dans, Leonila (University of the Philippines-Manila) ; Eslava-Schmalbach, J (Universidad Nacional de Colombia) ; Guyatt, Gordon (McMaster University (Canadà)) ; Hultcrantz, Monica (Karolinska Institutet (Estocolm, Suècia)) ; Jull, Janet (University of Ottawa) ; Katikireddi, Srinivasa Vittal (University of Glasgow) ; Lang, Eddy (University of Calgary) ; Matovinovic, Elizabeth (Chiang Mai University) ; Meerpohl, Joerg J. (Université Paris Descartes) ; Morton, Rachael L. (The University of Sydney) ; Mosdol, Annhild (Norwegian Institute of Public Health) ; Murad, M.Hassan (Mayo Clinic) ; Petkovic, Jennifer (Bruyère Research Institute & University of Ottawa) ; Schünemann, Holger (McMaster University (Canadà)) ; Sharaf, Ravi (Long Island Jewish Medical Center) ; Shea, Bev (University of Ottawa) ; Singh, Jasvinder A. (Mayo Clinic College of Medicine) ; Solà, Ivan (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Stanev, Roger (University of Washington) ; Stein, Airton (Universidade Federal de Ciencias da Saude de Porto Alegre (Ufcspa)) ; Thabaneii, Lehana (McMaster University (Canadà)) ; Tonia, Thomy (University of Bern) ; Tristan, Mario (Cochrane Central America & Caribbean Spanish (San José, Costa Rica)) ; Vitols, Sigurd (Karolinska University Hospital and Karolinska Institutet (Suecia)) ; Watine, Joseph (Hôpital La Chartreuse) ; Tugwell, Peter (University of Ottawa) ; Universitat Autònoma de Barcelona
The aim of this paper is to describe a conceptual framework for how to consider health equity in the Grading Recommendations Assessment and Development Evidence (GRADE) guideline development process. [...]
2017 - 10.1016/j.jclinepi.2017.01.015
Journal of Clinical Epidemiology, Vol. 90 (october 2017) , p. 76-83  

Documents de recerca 1 registres trobats  
1.
40 p, 789.0 KB Contrastive Pragmatics : Requests in British English and Peninsular Spanish / Jiménez Tornero, Adrià ; Curell, Hortènsia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
The present dissertation aims at comparing the use of requests by speakers of British English and Peninsular Spanish. By means of previous research in the field of contrastive pragmatics and the use of corpus-based examples, this study will try to provide evidence to support the argument that speakers of British English have a tendency towards using indirect strategies when uttering requests while Peninsular Spanish speakers are more prone to use direct strategies during the act of requesting.
La present tesi té com a objectiu comparar l'ús de les peticions produïdes per parlants d'anglès britànic i d'espanyol peninsular. A partir d'estudis previs en l'àmbit de la pragmàtica contrastiva així com de l'ús d'exemples provinents de diversos corpus, aquest estudi pretén proporcionar evidència que doni suport a l'afirmació que sosté que els parlants d'anglès britànic tenen tendència a fer servir estratègies indirectes a l'hora de formular peticions mentre els parlants d'espanyol peninsular sovint formulen peticions de caire directe.
La presente tesis tiene como objetivo comparar el uso de las peticiones producidas por hablantes del inglés británico y del español peninsular. A partir de estudios previos en el ámbito de la pragmática contrastiva así como del uso de ejemplos provenientes de diversos corpus, este estudio pretende proporcionar evidencia suficiente que respalde la afirmación que sostiene que los hablantes del inglés británico tienen tendencia a utilizar estrategias indirectas a la hora de formular peticiones mientras los hablantes del español peninsular suelen formular peticiones de tipo indirecto.

2018
Grau en Estudis Anglesos [801]  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.