Results overview: Found 2 records in 0.01 seconds.
Articles, 1 records found
Books and collections, 1 records found
Articles 1 records found  
1.
17 p, 114.5 KB La educación audiovisual y la creación de prosumidores mediáticos : estudio de caso / Andreu Sánchez, Celia (Universitat de Girona) ; Martín-Pascual, Miguel Ángel (Universitat Autònoma de Barcelona)
La Web 2. 0 ofrece tecnologías que permiten a sus consumidores convertirse en prosumidores, consumidores de los productos generados por ellos mismos. En el marco de esta cultura participativa, muchos creadores profesionales de contenidos audiovisuales no están teniendo en cuenta la posibilidad de que sus consumidores se conviertan efectivamente en prosumidores, formando parte del propio proceso de producción audiovisual. [...]
Web 2. 0 offers technologies that allow consumers become prosumers, consumers of the products generated by them. As part of this participatory culture, many professional audiovisual content creators are not taking into account the possibility that consumers will actually become prosumers, as part of the process of audiovisual production. [...]

2014 - 10.6035/2174-0992.2014.7.8
AdComunica: revista científica de estrategias, tendencias e innovación en comunicación, Vol. 7 (2014) , p. 131-147  

Books and collections 1 records found  
1.
274 p, 2.4 MB Informe de la comunicació a Catalunya 2019-2020 / Civil i Serra, Marta, ed. ; López López, Bernat, ed. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de la Comunicació
L'Informe de la comunicació a Catalunya 2019-2020 està estructurat en tres apartats. La primera part es dedica al marc general de la comunicació a Catalunya, amb tres capítols sobre temes transversals (les polítiques de comunicació, l'entorn tecnològic i la recerca en comunicació). [...]
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2021 (Lexikon Informes; 7)  

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.