Resultados globales: 248 registros encontrados en 0.02 segundos.
Artículos, Encontrados 150 registros
Contribuciones a jornadas y congresos, Encontrados 29 registros
Publicaciones periódicas, Encontrados 1 registros
Libros y colecciones, Encontrados 12 registros
Documentos de investigación, Encontrados 43 registros
Materiales didácticos, Encontrados 12 registros
Documentos gráficos y multimedia, Encontrados 2 registros
Artículos Encontrados 150 registros  1 - 10siguientefinal  ir al registro:
1.
5 p, 230.2 KB Editorial del número especial "Jordi Domènech i la didàctica de les ciències" / Couso, Digna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; López Simó, Víctor (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Navarro Palà , Maria (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Hernández Rodríguez, María Isabel ; Garrido Espeja, Anna ; Grimalt-Álvaro, Carme (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Simarro Rodríguez, Cristina (Universitat Politècnica de Catalunya. Institut de Ciències de l'Educació) ; Tena Gallego, Èlia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
En aquest editorial repassem la trajectòria del Jordi Domènech com a autor de la nostra revista, destacant el seu gran impacte tant en número de cites com en número de descàrregues. Seguidament, presentem l'estructura del monogràfic i la diversitat d'autories que inclou, amb la voluntat de reflectir com de ric i variat el seu llegat.
In this editorial, we review Jordi Domènech's trajectory as an author for our journal, emphasizing his significant impact in terms of both citation numbers and download figures. Subsequently, we outline the structure of the monograph and the diversity of authorship it encompasses, aiming to reflect the richness and variety of his legacy.
En este editorial repasamos la trayectoria de Jordi Domènech como autor de nuestra revista, destacando su gran impacto tanto en el número de citas como en el número de descargas. Seguidamente, presentamos la estructura del monográfico y la diversidad de autorías que incluye, con la voluntad de reflejar como de rico y variado es su legado.

2024 - 10.5565/rev/ciencies.502
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 47 (2024) , p. 2-6 (Editorial)  
2.
10 p, 312.0 KB La Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General (UAB) : 50 anys de servei públic i de suport a l'ensenyament i la recerca (1972-2022) / Civil i Serra, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General) ; Rial Pan, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General) ; Santos Prados, Teresa (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General)
La Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), nascuda fa 50 anys i estretament vinculada a la Facultat de Ciències de la Comunicació (UAB) -degana dels estudis de comunicació a Catalunya-, ha evolucionat com a actor actiu per als estudiants, docents, investigadors, periodistes i la societat en general, al compàs de la digitalització. [...]
La Biblioteca de Comunicación y Hemeroteca General de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), nacida hace 50 años y estrechamente vinculada a la Facultad de Ciencias de la Comunicación (UAB) -decana de los estudios de comunicación en Cataluña-, ha evolucionado como actor activo para los estudiantes, docentes, investigadores, periodistas y la sociedad en general, al compás de la digitalización. [...]
The Communication Library and General Newspaper Archivesat the Autonomous University of Barcelona (UAB), founded 50years ago and closely tied to the Faculty of CommunicationStudies (UAB) -the longest-standing communication studiesprogramme in Catalonia- has evolved to become a key actorfor students, teachers, researchers and journalists, and for societyin general, keeping apace with digitalisation. [...]

2023 - 10.34810/qcac49id420785
Quaderns del CAC, Núm. 49 (2023) , p. 27-36
3 documentos
3.
14 p, 142.9 KB Oportunidades y necesidades percibidas entre los docentes de Educación Primaria para el uso educativo de las TIC / Larrañaga, Nekane (Universidad del País Vasco) ; Jiménez, Estefanía (Universidad del País Vasco) ; Garmendia, Maialen (Universidad del País Vasco)
La implementación de la tecnología en educación supone cambios para la comunidad escolar. La pandemia del covid-19 reactivó el uso de las TIC en educación, por lo que el profesorado debió prepararse para este reto. [...]
La implementació de la tecnologia en educació suposa canvis per a la comunitat escolar. La covid-19 ha reactivat l'ús de les TIC en educació, per això l'escola ha d'estar preparada per afrontar aquest repte educatiu. [...]
The implementation of technology in education brings with it changes for the school community. The Covid-19 pandemic reactivated the use of ICT in education, so teachers needed to be prepared for this challenge. [...]

2023 - 10.5565/rev/educar.1618
Educar, Vol. 59 Núm. 2 (2023) , p. 301-314 (Monográfico)  
4.
20 p, 461.8 KB Aprendizaje de los componentes del pensamiento computacional mediado por una aplicación virtual de la Educación 4.0 en el entorno del pensamiento complejo / George-Reyes, Carlos Enrique (Tecnologico de Monterrey) ; Ruiz-Ramírez, Jessica Alejandra (Tecnológico de Monterrey) ; Contreras Fuentes, Yessica Betzabe (Tecnológico de Monterrey) ; López-Caudana, Edgar Omar (Tecnológico de Monterrey)
La Educación 4. 0 y sus aplicaciones como la realidad virtual basada en web (WebVR) pueden ser útiles para fortalecer el aprendizaje de los estudiantes, debido a que el uso de esta tecnología en la enseñanza permite la participación en escenarios de realidad simulada que fortalecen la interacción y el desarrollo de competencias comunicativas y de colaboración. [...]
L'Educació 4. 0 i les seves aplicacions, com la realitat virtual basada en web (WebVR), poden ser útils per enfortir l'aprenentatge dels estudiants pel fet que l'ús d'aquesta tecnologia en l'ensenyament permet la participació en escenaris de realitat simulada que enforteixen la interacció i el desenvolupament de competències comunicatives i de col·laboració. [...]
Education 4. 0 and its applications such as web-based virtual reality (WebVR) can be useful to strengthen student learning, as the use of this technology in teaching allows participation in simulated reality scenarios that strengthen interaction and the development of communication and collaboration skills. [...]

2023 - 10.5565/rev/educar.1645
Educar, Vol. 59 Núm. 2 (2023) , p. 281-300 (Monográfico)  
5.
17 p, 239.6 KB Análisis de una intervención educativa basada en ACAD Toolkit para la mejora del diseño didáctico en futuros docentes / Buils, Sara (Universitat Jaume I) ; Llopis-Nebot, María Ángeles (Universitat Jaume I) ; Valdeolivas-Novella, Gracia (Universitat Jaume I) ; Esteve-Mon, Francesc M. (Universitat Jaume I)
Para facilitar el proceso de diseño y análisis didáctico es importante considerar la herramienta ACAD (Activity-Centred Analysis and Design) Toolkit. Esta representa las dimensiones del marco intervinientes en el diseño: el escenario de aprendizaje, la interacción social, las tareas de conocimiento y el enfoque pedagógico. [...]
Per facilitar el procés de disseny i anàlisi didàctica és important considerar l'eina ACAD (Activity-Centred Analysis and Design) Toolkit. Aquesta representa les dimensions del marc que intervenen en el disseny: l'escenari d'aprenentatge, la interacció social, les tasques de coneixement i l'enfocament pedagògic. [...]
To facilitate the process of educational design and analysis, it is important to consider the ACAD (Activity-Centred Analysis and Design) Toolkit, which represents elements of a framework used in educational design: learning setting, social interaction, knowledge tasks, and pedagogical approach. [...]

2023 - 10.5565/rev/educar.1701
Educar, Vol. 59 Núm. 2 (2023) , p. 315-331 (Monográfico)  
6.
12 p, 783.4 KB Formació i orientació professional al Grau d'Antropologia : reflexió sobre una experiència d'innovació docent / Carrasco, Sílvia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Antropologia Social i Cultural) ; Ruiz Haro, Isidoro (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Antropologia Social i Cultural)
Aquest breu article és, com el títol indica, una reflexió sobre l'experiència d'innovació docent que s'ha dut a terme el curs 2022-23 a la Universitat Autònoma de Barcelona amb estudiants de quart curs del grau. [...]
This brief article is, as the title indicates, a reflection on the teaching innovation experience that was carried out in the 2022-23 academic year at the Universitat Autònoma de Barcelona with year four undergraduate students. [...]
Este breve artículo es, como indica el título, una reflexión sobre la experiencia de innovación docente que se ha llevado a cabo el curso 2022-23 en la Universidad Autónoma de Barcelona con estudiantes de cuarto curso del grado. [...]
Este pequeno artigo é, como o título indica, uma reflexão sobre a experiência de inovação pedagógica realizada no ano letivo 2022-23 na Universitat Autònoma de Barcelona com alunos do quarto ano de licenciatura. [...]

2023 - 10.5565/rev/periferia.916
Perifèria : revista de recerca i formació en antropologia, Vol. 28 Núm. 1 (2023) , p. 166-177 (Grupos de investigación)  
7.
10 p, 735.6 KB Els ABJ en l'aula de FOL / Sisternes Alacot, Júlia (IES Lluís Simarro (Xàtiva))
Entenem que l'Aprenentatge Basat en el Joc (ABJ), és una estratègia pedagògica efectiva. Aquesta efectivitat la podem associar a que jugant aconseguim resultats més alts gràcies a l'estat de relaxació i atenció que es produeix. [...]
2023
Didáctica, innovación y multimedia, Núm. 41 (2023) (Bones pràctiques i recursos)  
8.
8 p, 188.4 KB Educar en disseny a secundària mitjançant les píndoles Second Round / Huerta, Ricard (Universitat de València)
Second Round és un Projecte d'Innovació Docent Consolidat basat en el foment de l'educació artística a Secundària. Durant el curs 2021-2022 ens hem centrat en qüestions com el disseny i el respecte al planeta, a través dels ODS, apostant per un disseny sostenible. [...]
Second Round is an educational innovation project based on the promotion of Art Education in Secondary School. During 2021-2022, we continued with the "Second Round" Project, focusing on issues such as design and respect for the planet, through the SDG, introducing sustainable design. [...]

2023 - 10.5565/rev/grafica.262
Grafica, Vol. 11 Núm. 22 (2023) , p. 179-186 (Ensayos)  
9.
10 p, 620.3 KB El Seminari que vam dedicar a "Repensar Coderch" / Graupera Gargallo, Isabel (Universitat Autònoma de Barcelona)
S'introdueix l'experiència d'innovació docent que, des de l'antropologia aplicada i en el marc del Seminari de Teories i Recerques Antropològiques Avançades, va possibilitar als alumnes de 3r i 4rt curs del Grau d'Antropologia produir una exposició fotogràfica sobre el treball etnogràfic realitzat al voltant de l'obra arquitectònica de José Antonio Coderch a Sant Feliu de Codines. [...]
The Advanced Anthropological Theories workshop is a subject in the Anthropology Degree of Universitat Autònoma de Barcelona where different experiences of teaching innovation have been tested. One of these experiences gave the students the opportunity to curate a photography exhibition based on the ethnographic work made by themselves around the architect José Antonio Coderch's residential house in Sant Feliu de Codines, a small town in the province of Barcelona. [...]
Se introduce la experiencia de innovación docente que, desde la antropología aplicada y en el marco del Seminario de Teorías e Investigación Antropológicas Avanzadas, posibilitó a los alumnos de 3º y 4º curso del Grado de Antropología producir una exposición fotográfica sobre el trabajo etnográfico realizado en torno a la obra arquitectónica de José Antonio Coderch en Sant Feliu de Codines. [...]
S'introduit l'expérience de l'innovation pédagogique qui, issue de l'anthropologie appliquée et dans le cadre du Séminaire sur les théories et recherches anthropologiques avancées, a permis aux étudiants de 3ème et 4ème année de Licence en Anthropologie de réaliser une exposition photographique sur le travail ethnographique réalisé autour de l'œuvre architecturale de José Antonio Coderch à Sant Feliu de Codines. [...]
Apresenta-se a experiência de inovação pedagógica que, a partir da antropologia aplicada e no âmbito do Seminário Avançado de Teorias e Investigação Antropológica, permitiu aos alunos do 3. [...]

2022 - 10.5565/rev/periferia.904
Perifèria : revista de recerca i formació en antropologia, Vol. 27 Núm. 2 (2022) (Patrimonio Cultural)  
10.
16 p, 177.0 KB Cruzar el aula y el currículo : medios ciberperiodísticos universitarios como agentes de innovación docente en Colombia / García, Kevin Alexis (Universidad del Valle (Colòmbia)) ; Martínez-Gutiérrez, Fátima (Universidad del Rosario (Colòmbia))
Este artículo ofrece los resultados de una investigación exploratoria y descriptiva acerca del funcionamiento de los medios de comunicación universitarios en Colombia como fórmulas innovadoras que ponen en práctica y potencian el aprendizaje adquirido en las facultades y en las escuelas de comunicación del país. [...]
Aquest article ofereix els resultats d'una recerca exploratòria i descriptiva sobre el funcionament dels mitjans de comunicació universitaris a Colòmbia com a fórmules innovadores que posen en pràctica i potencien l'aprenentatge adquirit a les facultats i a les escoles de comunicació del país. [...]
This paper offers the results of an exploratory and descriptive study of how university media in Colombia operate as innovative spaces to apply and develop what is learned at the country's communication schools and universities. [...]

2022 - 10.5565/rev/analisi.3524
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Núm. Extra (2022) , p. 63-77 (Articles)  

Artículos : Encontrados 150 registros   1 - 10siguientefinal  ir al registro:
Contribuciones a jornadas y congresos Encontrados 29 registros  1 - 10siguientefinal  ir al registro:
1.
35 p, 764.5 KB Percepció sobre la docència i l'aprenentatge a la Facultat de Veterinària / Castells, Eva (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Farmacologia, de Terapèutica i de Toxicologia) ; Llonch, Pol (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Animal i dels Aliments) ; Manuelian, Carmen L. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Animal i dels Aliments) ; Izquierdo Tugas, Maria Dolors (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Animal i dels Aliments) ; Albanell Trullas, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Animal i dels Aliments) ; Juan Godoy, Bibiana (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Animal i dels Aliments) ; Solà Oriol, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Animal i dels Aliments) ; Ripolles-Avila, Carolina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Animal i dels Aliments) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Veterinària
Les jornades d'innovació docent a la Facultat de Veterinària tenen per objectiu avaluar els aspectes de millora del model docent actual de la Facultat de Veterinària per tendir cap a un nou model ensenyament-aprenentatge més competencial, centrat amb l'alumne, que aprofiti els recursos digitals disponibles i connectat amb les necessitats reals en un entorn professional. [...]
2022
Jornada d'Innovació Docent a la Facultat de Veterinària. Bellaterra, 7ena : 2022  
2.
1 p, 765.3 KB Implantació i consolidació dels TFG en ApS a la Facultat de Veterinària : resultats de 4 anys d'experiència / Castells, Eva (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Farmacologia, de Terapèutica i de Toxicologia) ; Llonch, Pol (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Animal i dels Aliments) ; Manuelian, Carmen L. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Animal i dels Aliments) ; Izquierdo Tugas, Maria Dolors (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Animal i dels Aliments) ; Albanell Trullas, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Animal i dels Aliments) ; Juan Godoy, Bibiana (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Animal i dels Aliments) ; Solà Oriol, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Animal i dels Aliments) ; Ripolles-Avila, Carolina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Animal i dels Aliments) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Grup d'Innovació Docent de la Facultat de Veterinària (InnoVet)
2023
Congés Nacional i V Internacional d'Aprenentatge Servei Universitari. Barcelona, Catalunya, 11è : 2023  
3.
22 p, 2.1 MB L'experiència del grup d'innovació docent de la Facultat de Veterinària / Castells, Eva (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Grup d'Innovació Docent de la Facultat de Veterinària (InnoVet)
2022
Jornada Compartint coneixements a les biblioteques de la UAB. Bellaterra, Catalunya, 16 : 2022
2 documentos
4.
23 p, 2.4 MB Bones pràctiques en la col·laboració entre el PDI i les biblioteques UAB / Muntanyola-Saura, Dafne (Universitat Autònoma de Barcelona)
2022
Jornada Compartint coneixements a les biblioteques de la UAB. Bellaterra, Catalunya, 16 : 2022
2 documentos
5.
UAB Open Labs / Mias Mias, Alfons (Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Recerca) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Recerca
OpenLabs: què són i quins espais hi ha, en quin context de la UAB s'engloba: innovació oberta UAB, com s'organitzen i quina és la forma de treball: treball col·laboratiu, cooperatiu de tota la comunitat universitària i territori. [...]
OpenLabs: qué son y qué espacios hay, en qué contexto de la UAB se engloba: innovación abierta UAB, cómo se organizan y cuál es la forma de trabajo: trabajo colaborativo, cooperativo de toda la comunidad universitaria y territorio . [...]
OpenLabs: what they are and what spaces there are, in what context of the UAB it is included: open innovation UAB, how they are organized and what is the way of working: collaborative, cooperative work of the whole university community and territory . [...]

2022
Setmana de l'Educació Oberta a la UAB. Bellaterra, Cerdanyola del Vallès, : 2022
2 documentos
6.
12 p, 838.8 KB Aplicació del Pla Bolonya a la docència de l'assignatura de societats mercantils de la Diplomatura de Relacions Laborals / Sierra Noguero, Eliseo (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Dret Privat)
2006
Jornades d'Innovació Docent de la UAB, 3es : 2006  
7.
22 p, 681.3 KB Aspectes ètics de l'H2020 i la Comissió d'Ètica i Experimentació Animal i Humana (CEEAH) / Molina, José Luis (Molina González) (Universitat Autònoma de Barcelona. Comissió d'Ètica en Experimentació Animal i Humana (CEEAH))
2016
Jornada sobre la Recerca i Innovació Responsable (RRI). Bellaterra, Cerdanyola del Vallès, 1a : 2016  
8.
35 p, 4.0 MB Perquè en diuen RRI quan volen dir / García Jiménez, Daniel
2016
Jornada sobre la Recerca i Innovació Responsable (RRI). Bellaterra, Cerdanyola del Vallès, 1a : 2016  
9.
18 p, 1.9 MB Dipòsit Digital de Documents de la UAB : accés obert / Azorín, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques) ; Besson Ribas, Carme (Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques)
2016
Jornada sobre la Recerca i Innovació Responsable (RRI). Bellaterra, Cerdanyola del Vallès, 1a : 2016  
10.
16 p, 363.2 KB La RRI al programa Horizon 2020 / Claver, Núria (Oficina de Projectes Internacionals de Recerca (OPIR))
2016
Jornada sobre la Recerca i Innovació Responsable (RRI). Bellaterra, Cerdanyola del Vallès, 1a : 2016  

Contribuciones a jornadas y congresos : Encontrados 29 registros   1 - 10siguientefinal  ir al registro:
Publicaciones periódicas Encontrados 1 registros  
1.
1 p, 1.3 MB Notícies UE [butlletí] / Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Documentació Europea
Aquesta publicació conté un extracte del web "Notícies UE: portal del CDE-UAB", que es publica des de 2011. Anteriorment (de 2004 a 2010) es va publicar el butlletí "CDE UAB Info", que es pot consultar també al DDD.
Centre de Documentació Europea 2020-2021
12 documentos

Libros y colecciones Encontrados 12 registros  1 - 10siguiente  ir al registro:
1.
1 p, 144.3 KB PDI. La Universitat en línea : una oportunitat per innovar Personal Docent i Investigador / Universitat Autònoma de Barcelona
2021  
2.
3 p, 226.7 KB La innovació social : l'acció ciutadana en la transformació dels barris / Blanco, Ismael (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques)
Barcelona : Ajuntament de Barcelona: Consell Assessor del Pla de Barris, 2017
Transformar la Ciutat amb la Ciutadania. Criteris i reflexions per al Pla de Barris de Barcelona, 2017, p. 69-73  
3.
13 p, 91.8 KB Innovación docente en los estudios de comunicación en España / Llorens Maluquer, Carles (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Bonet Bagant, Montse (Universitat Autònoma de Barcelona)
Madrid ATIC (Asociación Española de Universidades con Titulaciones de Información y Comunicación) 2016
Jornadas de Formación y Empleo en Comunicación, 2016, p. 97-108  
4.
9 p, 83.8 KB Reglament Centre d'Innovació, Recerca i Transferència en Tecnologies dels Aliments (CIRTTA) / Universitat Autònoma de Barcelona. Centre d'Innovació, Recerca i Transferència en Tecnologies dels Aliments
2015  
5.
52 p, 2.3 MB Manuel d'utilisateur d'edTOOL / Gabarrell Durany, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria Química, Biològica i Ambiental) ; Llorach-Massana, Pere (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciència i Tecnologia Ambientals) ; Rieradevall, Joan (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Farreny Gaya, Ramon (Inèdit Innovació S.L.) ; García Lozano, Raúl (Inèdit Innovació S.L.) ; Martínez Gasol, Carles (Inèdit Innovació S.L.) ; Cormenzana, Markel (Inèdit Innovació S.L.) ; Inèdit Innovació S.L
L'edTOOL est un outil Internet d'aide au processus d'écoconception des produits et des services développé dans le cadre du Project ECO-SCP-MED (Intégration des Expériences et des Recommandations ands l'Eco-innovation pour la Production et la Consommation Durables dans la Zone Méditerranéenne). [...]
2014  
6.
54 p, 8.0 MB User guide for edTOOL / Gabarrell Durany, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria Química, Biològica i Ambiental) ; Llorach-Massana, Pere (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciència i Tecnologia Ambientals) ; Rieradevall, Joan (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria Química, Biològica i Ambiental) ; Farreny Gaya, Ramon (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciència i Tecnologia Ambientals) ; García Lozano, Raúl (Inèdit Innovació S.L.) ; Martínez Gasol, Carles (Inèdit Innovació S.L.) ; Cormenzana, Markel (Inèdit Innovació S.L.) ; Inèdit Innovació S.L ; Universitat Autònoma de Barcelona. Sostenibilitat i prevenció ambiental (Grup de recerca)
edTOOL is a web-based tool assisting the ecodesign process of products and services, developed within the ECO-SCP-MED Project (Integrating Experiences and Recommendations in Eco-innovation for Sustainable Production and Consumption in the Mediterranean Area). [...]
Bellaterra 2014  
7.
10 p, 68.5 KB El foment de la creativitat i de l'esperit emprenedor en el context dels ECTS / Urbano, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia de l'Empresa) ; Uroz, Francesc (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia de l'Empresa) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
L'objectiu principal d'aquest projecte és fomentar la creativitat i l'esperit emprenedor entre els estudiants de primer curs de la diplomatura de Turisme de la UAB en el context dels ECTS (crèdits europeus). [...]
El objetivo principal de este proyecto es fomentar la creatividad y el espíritu emprendedor entre los estudiantes de primer curso de la diplomatura de Turismo de la UAB en el contexto de los ECTS (créditos europeos). [...]
The main goal of this project was to foster creativity and the entrepreneurial spirit among students in their first year of the Diploma in Tourism at the UAB within the context of the ECTS (European credits). [...]

IDES 2008
Experiències docents innovadores de la UAB en ciències socials i en ciències humanes: cap a l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES), 2008, p. 23-32
3 documentos
8.
12 p, 1.4 MB Disseny i aplicació d'una plataforma digital per a la millora dels aprenentatges de l'alumnat / Pallarès Parejo, Susana (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Social) ; Sahagún Padilla, Miguel A. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Social) ; Díez Piñol, Miriam (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Social) ; Baguè Webermann, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Social) ; Martínez González, Maite (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Social) ; Jofré Sarmiento, Miguel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Social) ; Bria Ramírez, Marc (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Social) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
La finalitat del projecte ha estat la creació d'una plataforma multimèdia, que mitjançant l'estratègia didàctica del cas permetés optimitzar el seguiment dels aprenentatges de l'alumnat, millorar els materials de docència i promoure l'autoresponsabilitat i l'autoaprenentatge. [...]
La finalidad del proyecto ha sido la creación de una plataforma multimedia, que mediante la estrategia didáctica del caso permitiera optimizar el seguimiento de los aprendizajes del alumnado, mejorar los materiales de docencia y promover la auto-responsabilidad y el autoaprendizaje. [...]
The purpose of the project was to create a multimedia platform, which by means of the strategy teaching of the case would enable monitoring of students' learning to be optimised, teaching materials to be improved and which would self-promote independent responsibility and independent learning. [...]

IDES 2008
Experiències docents innovadores de la UAB en ciències experimentals i tecnologies i en ciències de la salut : cap a l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES), 2008, p. 235-246
4 documentos
9.
10 p, 1.4 MB Desenvolupament i avaluació de competències de l'estudiant mitjançant l'ús de carpetes virtuals d'aprenentatge (CAVI) / Fuentes Agustí, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Jimenez Pelay, Javier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Oliver del Olmo, Sònia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Segura Aliaga, Didac (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Medicina i Cirurgia Animals) ; González-Monfort, Neus (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de les Ciències Socials) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
En aquest treball es presenta la implementació d'una innovació docent portada a terme a la UAB per un grup de cinc professors de cinc titulacions diferents. L'experiència consisteix en la implementació de carpetes d'aprenentatge virtuals (CAVI) per tal de millorar l'ensenyament, l'aprenentatge i l'avaluació de competències generals i especifiques en el context de l'espai europeu d'educació superior, tot incorporant metodologies innovadores de suport no presencial basades en les tecnologies de la informació i la comunicació. [...]
En este trabajo se presenta la implementación de una innovación docente llevada a cabo en la UAB por un grupo de cinco profesores de cinco titulaciones diferentes. La experiencia consiste en la implementación de carpetas de aprendizaje virtuales (CAVI) con el fin de mejorar la enseñanza, el aprendizaje y la evaluación de competencias generales y específicas en el contexto del espacio europeo de educación superior, incorporando metodologías innovadoras de apoyo no presencial basadas en las tecnologías de la información y la comunicación. [...]
This work presents the implementation of a teaching innovation undertaken at the UAB by a group of five teachers from five different courses. The experience consists of the implementation of Virtual Learning Files (VLFs) in order to improve the teaching, learning and assessment of general and specific skills in the context of the European Space for Higher Education, while including innovative non-classroom support methodologies based on Information and Communication Technologies. [...]

IDES 2008
Experiències docents innovadores de la UAB en ciències experimentals i tecnologies i en ciències de la salut : cap a l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES), 2008, p. 203-212
3 documentos
10.
14 p, 1.5 MB Competències i habilitats transversals entre geologia i arqueologia prehistòrica / Estrada i Aliberas, Ma. Rita (María Rita) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geologia) ; Molist, Miquel, 1956- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Prehistòria) ; Vicens, Enric (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geologia) ; Maestro i Maideu, Eudald (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geologia) ; Oms, O. (Oriol) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geologia) ; Alvarez, Aureli (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geologia) ; Obrador i Tudurí, Antoni (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geologia) ; Clop i Garcia, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Prehistòria) ; Borrell Tena, Ferran (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Prehistòria) ; Anfruns, Josep (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Prehistòria) ; Guerrero Vila, Emma (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Prehistòria) ; Arribas Mocoroa, Mª Eugenia (Universidad Complutense de Madrid. Facultad de Petrología) ; Serrat, David 1949- (Universitat de Barcelona. Departament d'Estratigrafia, Paleontologia i Geociències Marines) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
En aquest treball es desenvolupa una proposta concreta per abordar alguns dels objectius pedagògics, com ara la transversalitat, el treball en equip o la necessitat d'incrementar els coneixements pràctics. [...]
En este trabajo se desarrolla una propuesta concreta para abordar algunos de los objetivos pedagógicos, como la transversalidad, el trabajo en equipo o la necesidad de incrementar los conocimientos prácticos. [...]
This study develops a specific proposal for addressing some of the educational goals of the EHEA such as transversality, teamwork and the need to increase practical knowledge. The perspective from which the study was conducted was interdisciplinary cooperation among university professors who work in two quite different fields of science: geology and prehistoric archaeology. [...]

IDES 2008
Experiències docents innovadores de la UAB en ciències experimentals i tecnologies i en ciències de la salut : cap a l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES), 2008, p. 33-46
4 documentos

Libros y colecciones : Encontrados 12 registros   1 - 10siguiente  ir al registro:
Documentos de investigación Encontrados 43 registros  1 - 10siguientefinal  ir al registro:
1.
13 p, 2.0 MB Capacitant als estudiants : Emulació de xarxes en qualsevol lloc i en tot moment / Gómez González, Ivan ; Martí Escalé, Ramon, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
El treball de fi de grau ha consistit en elaborar Nethermir, una eina de gestió i automatització de servidors i màquines virtuals amb una plataforma Web per ajudar en la docència de les assignatures de xarxes de telecomunicacions, en la que l'alumnat pot crear i connectar-se mitjançant un túnel VPN a les seves màquines virtuals per a la creació d'entorns de xarxa virtualitzats i el professorat pot gestionar l'estat global dels servidors. [...]
El trabajo de fin de grado ha consistido en elaborar Nethermir, una herramienta de gestión y automatización de servidores y máquinas virtuales con una plataforma Web para ayudar en la docencia de las asignaturas de redes de telecomunicaciones, en las que el alumnado puede crear y conectarse mediante un túnel VPN a sus máquinas virtuales para la creación de entornos de red virtualizados y el profesorado puede gestionar el estado global de los servidores. [...]
The end-of-degree project has consisted of developing Nethermir, an automated server and virtual machine management tool with a Web platform to help teaching the subjects of telecommunications networks, in which students can create and connect through a VPN tunnel to their virtual machines to create virtualized network environments and professors can manage the global state of the servers. [...]

2024
Enginyeria Informàtica [958]  
2.
15 p, 1.6 MB EstèticaConnect: Pàgina Web per a centre d'estètica amb reserva i compra de productes / Subirana García, Èric ; Bolta Torrell, Helena, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Avui dia, ens trobem immersos en un entorn que evoluciona cap a la digitalització en diverses àrees, i la indústria de la bellesa no n'és una excepció. Amb l'augment de la demanda de serveis estètics i benestar personal, sorgeix la necessitat d'una plataforma en línia que no només ofereixi una nova experiència, sinó que també contribueixi a optimitzar el temps i la comunicació entre professionals i clients. [...]
Hoy en día, nos encontramos inmersos en un entorno que evoluciona hacia la digitalización en diversas áreas, y la industria de la belleza no es una excepción. Con el aumento de la demanda de servicios estéticos y el bienestar personal, surge la necesidad de una plataforma en línea que no solo ofrezca una nueva experiencia, sino que también contribuya a optimizar el tiempo y la comunicación entre profesionales y clientes. [...]
Nowadays, we find ourselves immersed in an environment evolving towards digitization in various areas, and the beauty industry is no exception. With the increasing demand for aesthetic services and personal well-being, there arises the need for an online platform that not only provides a new experience but also contributes to optimizing the time for both professionals and clients. [...]

2024
Enginyeria Informàtica [958]  
3.
61 p, 42.4 MB The role of universities in innovation and regional development : Findings of the RUNIN Project
This report summarises the excellent results of 14 young PhD researchers who have, together with regional partners,investigated the role of universities in regional innovation processes and driving economic growth.
Limburg, Netherlands Green Writing 2021 - 10.31265/usps.77  
4.
25 p, 557.1 KB L'Orientació Educativa pensada des d'una perspectiva de transformació social / Arnau Monterde, Daniel ; Griera Llonch, Eudald, dir. ; Garcia Hernández, Rosa, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia Aplicada) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
L'orientació educativa és una pràctica instaurada en els centres educatius què prové de la pedagogia. En els últims anys, i aprofitant el descrèdit de l'educació, s'han implementat moltes pràctiques noves sota el marc pedagògic de la innovació educativa.
La orientación educativa es una práctica instaurada en los centros educativos qué proviene de la pedagogía. En los últimos años, y aprovechando el descrédito de la educación, se han implementado muchas prácticas nuevas bajo el marco pedagógico de la innovación educativa.
Career guidance is a practice established in the educational institution that comes from pedagogy theory. In recent years and due to the discredit that the education is suffering, many new practices have been implemented under the pedagogical framework of educational innovation.

2023
Postgrau en Economia Social i Solidària: Desenvolupament Local, Cooperativisme i Transformació Social [3780]  
5.
156 p, 58.9 MB Nude verse : el nou espai virtual de Nude Project que incrementa la percepció d'innovació de la marca / Jiménez Isach, Mariela ; Lavilla Raso, Montse, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El meu projecte consisteix a estudiar el Metavers com la nova plataforma virtual i la seva relació amb el món de la moda. Paral·lelament, he elaborat una anàlisi de la marca líder del sector urbà a Espanya, Nude Project, per esbrinar els punts fort i debilitats. [...]
Mi proyecto consiste en estudiar el Metaverso como la nueva plataforma virtual y su relación con el mundo de la moda. Paralelamente, he elaborado un análisis de la marca líder del sector urbano en España, Nude Project, para averiguar los puntos fuertes y debilidades. [...]
My project consists of studying the Metaverse as the new virtual platform and its relationship with the fashion world. At the same time, I have drawn up an analysis of the leading brand in the urban sector in Spain, Nude Project, to find out its strengths and weaknesses. [...]

2023
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
6.
206 p, 16.2 MB Carnisseria Aurora : un legado para la cultura y la tradición de Vilanova i la Geltrú que empieza con un nosotros / Balagué Moreno, Natàlia ; Menal Casas, Jorge, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Una competència cada cop més ben organitzada, els canvis en les preferències dels consumidors, l'aparició de la tecnologia i els nous hàbits d'alimentació estan augmentant exponencialment el risc de perdurabilitat de les carnisseries tradicionals. [...]
Una competencia cada vez mejor organizada, los cambios en las preferencias de los consumidores, la aparición de la tecnología y los nuevos hábitos de alimentación están aumentando exponencialmente el riesgo de perdurabilidad de las carnicerías tradicionales. [...]
Increasingly better organised competition, changes in consumer preferences, the emergence of technology and new eating habits are exponentially increasing the risk of traditional butcher's shops enduring. [...]

2023
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
7.
678.8 KB Essays on Industrial Organization / Liu, Qianshuo ; Macho Stadler, Inés, dir.
Aquesta tesi consta de tres capítols que aborden diferents qüestions de recerca sobre l'organització industrial inspirades i motivades per qüestions del món real en l'organització de la ciència, el procés d'innovació i les conseqüències en la competència de mercat de la presència de consumidors amb preferències no estàndard. [...]
Esta tesis consta de tres capítulos que abordan diferentes preguntas de investigación sobre organización industrial inspiradas y motivadas por cuestiones del mundo real en la organización de la ciencia, el proceso de innovación y las consecuencias sobre la competencia en el mercado de la presencia de consumidores con preferencias no estándar. [...]
This thesis comprises three chapters addressing different research questions on industrial organization inspired and motivated by real-world issues in the organization of science, the innovation process, and the consequences on the market competition of the presence of consumers with non-standard preferences. [...]

2022  
8.
26 p, 1.2 MB Barris en transformació. Crisi, demogràfics i polítiques de resposta / Pérez Pucurull, Laia ; Blanco, Ismael, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Política i de Dret Públic) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
El treball de Final de Grau anomenat Barris en transformació. Crisi, demogràfics i polítiques de resposta, es centra en estudiar l'impacte de la crisi de la COVID-19 envers la segregació urbana i les transformacions en l'àmbit espacial que ha provocat. [...]
El trabajo de Final de Grado llamado Barrios en transformación. Crisis, demográficos y políticas de respuesta, se centra en estudiar el impacto de la crisis de la COVID-19 sobre la segregación urbana y las transformaciones en el ámbito espacial que ha provocado. [...]
The Final Degree project called Neighborhoods in Transformation. Crisis, demographics and response policies, focuses on studying the impact of the COVID-19 crisis on urban segregation and the spatial transformations it has caused. [...]

2022
Grau en Ciència Política i Gestió Pública [818]
3 documentos
9.
44 p, 807.3 KB Impactes socials de la pandèmia i innovación pública local / Durán Mate, Lidia ; Blanco, Ismael, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
La pandèmia ha canviat el nostre panorama econòmic i social actual. És per això, que les institucions públiques han hagut d'adaptar-se a aquest nou context aplicant mètodes d'innovació per mitigar els impactes de la crisi. [...]
La pandemia ha cambiado nuestro panorama económico y social actual. Por eso, las instituciones públicas han tenido que adaptarse a este nuevo contexto aplicando métodos de innovación para mitigar los impactos de la crisis. [...]
The pandemic has changed our current economic and social landscape. Therefore, public institutions have had to adapt to this new context by applying innovative methods to mitigate the impacts of the crisis. [...]

2022
Grau en Ciència Política i Gestió Pública [818]
3 documentos
10.
1.7 MB From the Triple to the Quadruple Helix of Innovation : Theory and Practice / Nguyen, Thu Huong ; Marquès i Gou, Pilar, dir. ; Drejer, Ina, dir. ; Grifell-Tatjé, Emili, dir.
Aquesta tesi doctoral aborda la principal preocupació dels responsables polítics i els professionals de la innovació sobre com estimular la innovació i el creixement socioeconòmic mitjançant la interacció amb diferents actors. [...]
Esta tesis doctoral aborda la principal preocupación de los responsables políticos y los profesionales de la innovación sobre cómo estimular la innovación y el crecimiento socioeconómico en base a la interacción entre diferentes actores. [...]
This PhD thesis addresses the main concern of policymakers and innovation practitioners on how to spur innovation and socio-economic growth by interacting with different actors. It responds to the call for further research on the Quadruple Helix model, an extension of the Triple Helix. [...]
Universitat Autònoma de Barcelona. Programa de Doctorat en Economia, Organització i Gestió (Business Economics).

2022  

Documentos de investigación : Encontrados 43 registros   1 - 10siguientefinal  ir al registro:
Materiales didácticos Encontrados 12 registros  1 - 10siguiente  ir al registro:
1.
2 p, 249.1 KB Laboratori bibliotecari Fanzins Atemporals. Prototip. APP / Andreu Nebot, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Veterinària) ; Aznar Santiago, Noemí (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Medicina) ; Calderón Lamas, Cruz (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciències Socials) ; Cano Llavero, Olga (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciències Socials) ; Carbonell Ferrando, Marina (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca d'Humanitats) ; Civil i Serra, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General) ; Esteban Carrillo, Toni (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General) ; Florensa Farré, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat Tècnica i de Projectes) ; Empain, Joanna (Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Didàctica de l'Expressió Plàstica)
Prototip elaborat i presentat per un dels grups de treball ("Equip Blanc") del el Laboratori "Fanzins atemporals", organitzat pel Servei de Biblioteques de la UAB, que va tenir lloc del 7 al 9 de febrer de 2024 al COMTEC Centre de la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General i que que buscava proposar nous usos per a la col·lecció digital de Fanzins de la UAB. [...]
2024 (Eines per a la recerca)
5 documentos
2.
8 p, 6.3 MB Laboratori bibliotecari Fanzins Atemporals. Prototip. Mapa de fanzins / Amaya Flórez, Valentina ; Bohórquez Mendoza, Catalina ; Climent González, Elena ; Lechón Peralta, Javier ; Sancho Blanco, Gonzalo (Centre de Recerca Ecològica i d'Aplicacions Forestals) ; Fernández García, Aida (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciències Socials) ; Gonzàlez Gavara, Mònica (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General) ; Olives Piris, Irina (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca Universitària de Sabadell)
Prototip elaborat i presentat per un dels grups de treball ("Equip Negre") del Laboratori "Fanzins atemporals", organitzat pel Servei de Biblioteques de la UAB, que va tenir lloc del 7 al 9 de febrer de 2024 al COMTEC Centre de la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General i que buscava proposar nous usos per a la col·lecció digital de Fanzins de la UAB. [...]
2024
10 documentos
3.
1.4 MB Laboratori bibliotecari Fanzins Atemporals / Barea Molina, Meritxell (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca d'Humanitats) ; Andreu Nebot, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Veterinària) ; Aznar Santiago, Noemí (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Medicina) ; Calderón Lamas, Cruz (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciències Socials) ; Cano Llavero, Olga (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciències Socials) ; Carbonell Ferrando, Marina (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca d'Humanitats) ; Civil i Serra, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General) ; Coré Bradineras, Raul (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca d'Humanitats) ; Esteban Carrillo, Toni (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General) ; Fernández García, Aida (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciències Socials) ; Florensa Farré, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat Tècnica i de Projectes) ; Empain, Joanna (Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Didàctica de l'Expressió Plàstica) ; Gonzàlez Gavara, Mònica (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General) ; Olives Piris, Irina (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca Universitària de Sabadell) ; Amaya Flórez, Valentina ; Bohórquez Mendoza, Catalina ; Climent González, Elena ; Lechón Peralta, Javier ; Sancho Blanco, Gonzalo (Centre de Recerca Ecològica i d'Aplicacions Forestals)
El Servei de Biblioteques de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) ha celebrat els dies 7, 8 i 9 de febrer del 2024 el "Laboratori bibliotecari Fanzins Atemporals UAB", una experiència d'innovació, cocreació i participació ciutadana al campus de Bellaterra. [...]
2024
6 documentos
4.
53 p, 616.7 KB Aprenentatge basat en la investigació en educació superior : un model d'aprenentatge seqüencial en les assignatures de grau de la Facultat de Ciències de l'Educació de la UAB / Jariot, Mercè, coord. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Rodríguez Parrón, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Arnau-Sabatés, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Quesada Pallarès, Carla (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Sánchez Martí, Angelina (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Martínez Melo, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Sala Roca, Josefina (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Tello Sánchez, Jose (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Castell Escuer, Tona (Universitat Autònoma de Barcelona) ; López-Crespo, Saida (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Nieva, Carolina (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Martínez Mínguez, Maria Lourdes (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Ortega, Daniel (Universitat Autònoma de Barcelona)
Aquest document es divideix en dues parts, en la primera es presenta un model seqüenciat d'aprenentatge basat en la investigació des de primer curs fins a quart, per tal que l'alumnat vagi desenvolupant competències de recerca de manera vivencial durant la seva formació. [...]
2024  
5.
4 p, 176.4 KB Llistat d'auto-avaluació de l'informe d'una recerca en context d'aula / Quesada Pallarès, Carla (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
El checklist o llistat d'auto-avaluació ofereix una sèrie d'elements per a verificar que aspectes bàsics d'un informe de recerca (en context d'aula) es compleixen. Cal que s'ajustin alguns elements a les demandes específiques de l'assignatura o professorat però la idea és tenir una base sobre apartats, subapartats, i elements mínims a tenir present. [...]
2019  
6.
1 p, 96.0 KB Canvas Disseny de Recerca / Quesada Pallarès, Carla (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Ciraso Calí, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Báez Contreras, Allan (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Vila, Francesc (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Roig Ester, Helena (Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària d'Infermeria i Teràpia Ocupacional de Terrassa) ; Martínez, Marc (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Valdivia, Paloma (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Vega, Antonio (Universitat Autònoma de Barcelona)
El Canvas és una eina molt visual que t'ajudarà a guiar el procés de disseny de la recerca o bé a dissenyar la recerca tu mateix/a. Les diferents fases són parts de la recerca i aniràs completant el Canvas a mesura que avancis en la teva recerca. [...]
2023  
7.
14 p, 785.4 KB Bibliolab ISC2 - Innovació Social i Ciència Ciutadana : accés Obert Ciència Ciutadana / Claver, Núria (Universitat Autònoma de Barcelona. Oficina de Projectes Internacionals de Recerca)
ISC2 BiblioLab d'innovació social i ciència ciutadana té l'objectiu d'adaptar les biblioteques públiques als canvis culturals i socials que comporta la societat digital, afavorint la creació d'entorns col·laboratius i participatius oberts a la ciutadania (Labs ISC2). [...]
2019  
8.
15 p, 14.1 MB Bibliolabs-ISC2 : recerca i innovació responsable / Miñarro, Begoña
ISC2 BiblioLab d'innovació social i ciència ciutadana té l'objectiu d'adaptar les biblioteques públiques als canvis culturals i socials que comporta la societat digital, afavorint la creació d'entorns col·laboratius i participatius oberts a la ciutadania (Labs ISC2). [...]
2019  
9.
3 p, 670.3 KB Bibliolab ISC2 - Innovació social i ciència ciutadana : el métode científic / Ariño, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Vicegerència de Recerca
ISC2 BiblioLab d'innovació social i ciència ciutadana té l'objectiu d'adaptar les biblioteques públiques als canvis culturals i socials que comporta la societat digital, afavorint la creació d'entorns col·laboratius i participatius oberts a la ciutadania (Labs ISC2). [...]
2019  
10.
12 p, 616.2 KB BiblioLab ISC2 : Innovació Social i ciència ciutadana / Burguillos, Ferran (Barcelona (Catalunya : Província). Diputació Provincial. Biblioteques Municipals de Sabadell)
ISC2 BiblioLab d'innovació social i ciència ciutadana té l'objectiu d'adaptar les biblioteques públiques als canvis culturals i socials que comporta la societat digital, afavorint la creació d'entorns col·laboratius i participatius oberts a la ciutadania (Labs ISC2). [...]
2019  

Materiales didácticos : Encontrados 12 registros   1 - 10siguiente  ir al registro:
Documentos gráficos y multimedia Encontrados 2 registros  
1.
UAB Open Labs / Mias Mias, Alfons (Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Recerca) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Recerca
OpenLabs: què són i quins espais hi ha, en quin context de la UAB s'engloba: innovació oberta UAB, com s'organitzen i quina és la forma de treball: treball col·laboratiu, cooperatiu de tota la comunitat universitària i territori. [...]
OpenLabs: qué son y qué espacios hay, en qué contexto de la UAB se engloba: innovación abierta UAB, cómo se organizan y cuál es la forma de trabajo: trabajo colaborativo, cooperativo de toda la comunidad universitaria y territorio . [...]
OpenLabs: what they are and what spaces there are, in what context of the UAB it is included: open innovation UAB, how they are organized and what is the way of working: collaborative, cooperative work of the whole university community and territory . [...]

2022
Setmana de l'Educació Oberta a la UAB. Bellaterra, Cerdanyola del Vallès, : 2022
2 documentos
2.
8.2 KB Recerca i Tecnologia a Catalunya / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca Universitària de Sabadell ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Exposició dedicada a oferir el panorama de la recerca i la tecnologia a Catalunya amb motiu del Fòrum de la Recerca 2006 celebrat a la UAB. L'exposició ofereix informació sobre el catàleg, de recursos a Internet, bases de dades i bibliografia.
2007  

¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.