Results overview: Found 9 records in 0.02 seconds.
Articles, 1 records found
Research literature, 8 records found
Articles 1 records found  
1.
24 p, 3.1 MB Una mirada als sistemes d'interactivitat televisiva / Haro, Immaculada
El present article té la seva arrel en un treball d'investigació elaborat en el marc de la Universitat Autònoma de Barcelona i presentat el juny de 1997. El treball, dirigit pel catedràtic Emili Prado, amb el títol "Gènesi, estructura i evolució dels sistemes d'interacció televisiva. [...]
1998
Comunicació (Barcelona), Núm. 9 (Octubre 1998) , p. 33-55  

Research literature 8 records found  
1.
177 p, 3.4 MB La Interacción entre marcas y usuarios en Facebook: comentarios, shares, likes y clics / Lavilla Raso, Montse ; Roca, David, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual
Mentre algunes empreses encara es qüestionen la utilitat de les xarxes socials a la seva estratègia, aquesta tesis mostra la interacció que es dona en aquestes xarxes, entre usuaris i marques. Els usuaris mitjançant les converses amb altres usuaris a les xarxes socials, estan participant activament a la configuració de la personalitat de les marques, així com construint la notorietat de les mateixes. [...]
Mientras algunas empresas todavía se cuestionan la utilidad de las redes sociales en su estrategia, esta tesis muestra la interacción que se da en estas redes, entre usuarios y marcas. Los usuarios a través de conversaciones con otros usuarios en redes sociales, están participando activamente en la configuración de la personalidad de las marcas, así como construyendo la notoriedad de las mismas. [...]
While some companies are still questioning the usefulness of social networks in their strategy, this thesis shows the relevance of the interaction that occurs in these networks between users and brands. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2017.  
2.
117 p, 1.2 MB A gaze estimation method and system for natural light cameras / Ferhat, Onur ; Vilariño Freire, Fernando, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació
Els dispositius de seguiment d'ulls han estat tradicionalment utilitzats només dins dels laboratoris, i requerien professionals capacitats i mecanismes de configuració elaborats. No obstant això, en els últims anys el treball científic sobre dispositius fàcils d'usar que no requereixen cap maquinari especial-a part de les omnipresents càmeres frontals en ordinadors, tauletes i mòbils -té com a objectiu fer aquesta tecnologia accessible. [...]
Los dispositivos de seguimiento de ojos han sido tradicionalmente utilizados sólo dentro de los laboratorios, y requerían profesionales capacitados y mecanismos de configuración elaborados. Sin embargo, en los últimos años el trabajo científico sobre dispositivos fáciles de usar que no requieren ningún hardware especial -aparte de las omnipresentes cámaras frontales en ordenadores, tabletas y móviles- tiene como objetivo hacer esta tecnología accesible. [...]
Eye tracker devices have traditionally been only used inside laboratories, requiring trained professionals and elaborate setup mechanisms. However, in the recent years the scientific work on easier-to-use eye trackers which require no special hardware -other than the omnipresent front facing cameras in computers, tablets, and mobiles- is aiming at making this technology common-place. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2017.  
3.
109 p, 6.9 MB Estratègia de continguts a Facebook de marques del sector de la moda / Brañas Martínez, Meritxell ; Coromina, Òscar, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball neix amb la intenció de mostrar com les xarxes socials i, en concret el cas de Facebook, han influenciat en la relació entre els usuaris i les marques o empreses del sector de la moda. [...]
Este trabajo nace con la intención de mostrar como las redes sociales y, en concreto el caso de Facebook, han influenciado en la relación entre los usuarios y las marcas o empresas del sector de la moda. [...]
The study was created with the intention of showing how social networks and, in particular the case of Facebook, have influenced the relationship between users and brands or companies in the fashion sector. [...]

2017
Grau en Comunicació Audiovisual [968]  
4.
149 p, 4.1 MB Análisis de la atención visual en las optimizaciones gráficas de un estímulo publicitario no comercial con la tecnología del Eye tracker / Astals Serés, Anna ; Añaños, Elena, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació
Son muchos los autores que, basándose en los modelos teóricos existentes de la atención, han estudiado los factores que influyen en que los sujetos presten atención a los estímulos gráficos publicitarios. [...]
2012  
5.
157 p, 2.8 MB Modeling human behavior for image sequence understanding and generation / Baiget Arasanz, Pau ; Gonzàlez, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Roca i Marvà, Francesc Xavier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació)
La comprensió del comportament dels animals, i en especial dels humans, és un dels problemes més antics i estudiats al llarg de la història, quasi des del inici de la civilització. La quantitat de factors diferents que actuen alhora de determinar les accions d'una persona requereixen la participació de diferents disciplines, com la psicologia, biologia, o sociologia. [...]
The comprehension of animal behavior, especially human behavior, is one of the most ancient and studied problems since the beginning of civilization. The big list of factors that interact to determine a person action require the collaboration of different disciplines, such as psichology, biology, or sociology. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2009  
6.
73 p, 1.2 MB Dance movement patterns recognition / Solà Cerdán, Israel ; Sánchez Morales, Jesús ; Carrabina Bordoll, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Microelectrònica i Sistemes Electrònics) ; Nijholt, Anton, dir. ; Reidsma, Dennis, dir. ; University of Twente (Enschede, The Netherlands) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Tècnica Superior d'Enginyeria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
"Es tracta d'un projecte dividit en dues parts independents però complementàries, realitzades per autors diferents. Aquest document conté originàriament altre material i/o programari només consultable a la Biblioteca de Ciència i Tecnologia".
Part 1: The proposal of this project arises as a result of the necessity to obtain a greater interaction between people and machines. In our case, between the user and the application that reproduces a dancer. [...]
Part 1: La proposta d'aquest projecte sorgeix per la necessitat d'obtenir una major interacció entre persones i màquines. En el nostre cas, entre un usuari i una aplicació que reprodueix una ballarina. [...]

2007
4 documents
7.
473 p, 6.4 MB La Interactividad en el periódico digital / Rost, Alejandro ; Rodrigo Alsina, Miquel, 1955-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació
El periódico digital puede dar una intervención más directa del lector/ciudadano en los discursos públicos que circulan en el medio, tanto para seleccionar contenidos como para producirlos. La tecnología digital habilita nuevas vías de expresión para el ciudadano al mismo tiempo que el periódico se puede convertir en un nodo de múltiples relaciones internas y externas para la exploración de contenidos por parte del lector. [...]
Digital newspaper can give to the reader/citizen a more direct participation in the public discourse of the media, both to select contents and to produce it. The digital technology enables new ways of expression for the citizen. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2006  
8.
315 p, 7.7 MB Organización de la información y su impacto en la usabilidad de las tecnologías interactivas / Cobo Romaní, Juan Cristóbal ; Rodríguez Bravo, Ángel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat
Dada la creciente masificación de las tecnologías de información resulta necesario avanzar en la consolidación de metodologías comunicológicas que ajusten los diseños de estos dispositivos a las necesidades y características de sus usuarios. [...]
Considering the massive growth of information technology, it is necessary to consolidate the communication methods and adapt the design of these technologies to the necessities and characteristics of their users. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2006

Inclou qüestionari  


Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.