Resultats globals: 22 registres trobats en 0.03 segons.
Articles, 5 registres trobats
Contribucions a jornades i congressos, 3 registres trobats
Llibres i col·leccions, 1 registres trobats
Documents de recerca, 1 registres trobats
Materials didàctics, 9 registres trobats
Documents gràfics i multimèdia, 3 registres trobats
Articles 5 registres trobats  
1.
17 p, 131.5 KB Strategies being pursued by Romanian HEIs to support knowledge transfer / Marin, Elena (University of Bucharest) ; Proteasa, Carmen (University of Bucharest) ; Iucu, Romiță (University of Bucharest)
Even though the higher education model of universities in Romania corresponds to a Humboldtian model based on harmonizing teaching and research activities, in recent years, under pressure from the knowledge-based economy, research activity has tended towards an increased role. [...]
A pesar de que el modelo de educación superior de las universidades en Rumanía corresponde a un modelo humboldtiano, basado en la armonización de las actividades de enseñanza e investigación, en los últimos años, bajo la presión de la economía basada en el conocimiento, la actividad de investigación ha aumentado su protagonismo. [...]
Tot i que el model d'educació superior de les universitats a Romania correspon a un model humboldtià, basat en l'harmonització de les activitats de formació i recerca, en els últims anys, sota la pressió de l'economia basada en el coneixement, l'activitat de recerca ha augmentat el seu protagonisme. [...]

2020 - 10.5565/rev/educar.1056
Educar, Vol. 56 Núm. 1 (2020) , p. 165-181 (Temas de investigación)  
2.
4 p, 133.2 KB An interview with Dr. Ruth Breeze and Dr. Florentina Taylor on foreign language teaching and learning / Jiménez, Ricardo-María (Universitat Internacional de Catalunya)
The author conducted an online interview with Dr. Ruth Breeze (University of Navarra, Spain) and Dr. Florentina Taylor (University of Greenwich, UK) about the present and future of foreign language teaching, following up on conversations initiated in York, Pamplona and Lancaster.
L'autor entrevista per mitjans digitals a les doctors Ruth Breeze (University of Navarra, Spain) i Florentina Taylor (University of Greenwich, Regne Unit) sobre el present i futur de l'ensenyament de les llengües estrangeres, després d'haver iniciat converses amb elles a York, Pamplona i Lancaster.
El autor entrevista por medios digitales a las doctoras Ruth Breeze (Universidad de Navarra, España) y Florentina Taylor (University of Greenwich, Reino Unido) sobre el presente y futuro de la enseñanza de lenguas extranjeras, después de haber iniciado conversaciones con ellas en York, Pamplona y Lancaster.
L'auteur interview avec des médias numériques aux Dr. Ruth Breeze (Université de Navarre, Espagne) et Dr. Florentina Taylor (Université de Greenwich, Royaume-Uni) sur le présent et l'avenir de l'enseignement des langues étrangères, après avoir entamé des discussions avec eux à York, Lancaster et Pampelune.

2015 - 10.5565/rev/jtl3.649
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 8 Núm. 3 (august-september 2015) , p. 99-102 (Interviews)  
3.
17 p, 253.0 KB Análisis de Redes en Colombia : expansión e irrupción en el campo global / Palacio, Jorge (Universidad del Norte . Departamento de Psicología) ; Vélez Cuartas, Gabriel (Universidad de Antioquia. Departamento de Sociología)
Se presenta un panorama general de la situación y el desarrollo del análisis de redes en Colombia tanto desde el punto de vista bibliográfico como de la descripción de los investigadores y grupos visibles en el ámbito académico. [...]
This article offer an overview of the situation and development of network analysis in Colombia from both a bibliographic point of view and a description of researchers and visible academic groups. The argumentation uses two types of methodologies: first, a bibliographical analysis with some scientometric tools, and secondly, a qualitative analysis, which uses a short interview applied to expert researchers in the selected national level through the snowball technique. [...]

2014 - 10.5565/rev/redes.503
Redes : revista hispana para el análisis de redes sociales, Vol. 25, Núm. 1 (Junio 2014) , p. 68-84  
4.
12 p, 422.4 KB Eines i processos per a l'elaboració d'una tesi doctoral / Martín Mor, Adrià (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació i d'Estudis de l'Àsia Oriental)
L'objectiu d'aquest article és el d'identificar les fases del procés d'elaboració d'una tesi doctoral i descriure'n les tasques i els processos generals (és a dir, independents de les pròpies de l'objectiu del treball).
El objetivo de este artículo es identificar las fases del proceso de elaboración de una tesis doctoral y describir las tareas y los procesos generales (es decir, independientes de las propias del objetivo del trabajo.
The goal of this article is to identify the phases of the writing process of a PhD dissertation and to describe their main tasks and processes (i. e. , regardless of those specifically concerning the goal of the study.

2013 - 10.5565/rev/tradumatica.39
Tradumàtica, Núm. 11 (2013) , p. 357-368  
5.
5 p, 241.9 KB La formazione iniziale degli insegnanti di fisica da una prospettiva culturale / Grimellini Tomasini, Nella ; Levrini, Olivia
2005
Enseñanza de las ciencias, Núm. Extra (2005) , p. 1-5  

Contribucions a jornades i congressos 3 registres trobats  
1.
18 p, 490.3 KB Portal de Recerca de Catalunya / Fabregas i Estrada, Rosa (Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Gestió de la Recerca)
2015
Jornada Compartint coneixements a les biblioteques de la UAB. Bellaterra, Cerdanyola del Vallès, 9a : 2015  
2.
33 p, 2.1 MB Eines de suport a l'acreditació i avaluació de la recerca / Contreras Torres, Núria (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciències Socials) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciències Socials ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Presentació de les eines de suport a l'acreditació i avaluació de la recerca al Doctoral Working Group celebrat l'abril de 2014. Explicació de quines són les agències d'acreditació i la informació disponible a les pàgines de Suport a l'Acreditació i avaluació de la recerca (SAAR) elaborades pel Servei de Biblioteques.
2014 (Eines per a la recerca)  
3.
30 p, 2.6 MB Acreditació avaluació / Carbonell Ferrando, Marina (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca d'Humanitats) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
L'objectiu principal d'aquestes pàgines és identificar i facilitar l'accés a les dades que es necessiten per omplir els formularis per les acreditacions, sexennis i trams de recerca de l'ANECA, l'AQU i la CNEAI.
2012
Jornada Compartint coneixements a les biblioteques de la UAB. Bellaterra, Catalunya, 6a : 2012  

Llibres i col·leccions 1 registres trobats  
1.
13 p, 1.9 MB Límites morales de los métodos médicos de investigación y tratamiento / Bosch Marín, Juan.
Madrid : Ministerio de la Governación, Dirección General de Sanidad, 1952 (Al Servicio de España y del Niño español ; 177)  

Documents de recerca 1 registres trobats  
1.
48 p, 577.7 KB Peculiaritats de l'accés dels Tècnics de Suport a la Recerca a les Universitats Públiques Catalanes : accés per la via laboral a l'Administració Pública / Ferrer Argelich, Susana ; Pérez Pérez, Jorge, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Dret Públic i de Ciències Historicojurídiques) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Dret
La contractació de Tècnics de Suport a la Recerca (TSR) és la via més habitual que utilitza el Personal Docent i Investigador de les Universitats Públiques per tenir personal d'assistència en el desenvolupament dels seus projectes d'investigació. [...]
The hiring of Technicians to Support Research (TSR) is the most common way used by the teaching and research staff of public universities to have assistance personal in the development of their research projects. [...]

2016
Grau en Relacions Laborals [806]  

Materials didàctics 9 registres trobats  
1.
2 p, 2.2 MB Com actualitzar un perfil d'investigador amb Web of Science / Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Infografia que explica els passos a seguir per actualitzar un perfil investigador amb Web of Science: com editar algunes informacions, funcionalitat de l'eina, creació d'alertes, indicadors bibliomètrics i anàlisi mètrica de les publicacions que ofereix, recomanacions, etc. [...]
2023 (Eines per a la recerca)
3 documents
2.
2 p, 1.4 MB Com actualitzar un perfil d'investigador amb Scopus / Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Infografia que explica els passos a seguir per actualitzar un perfil investigador amb Scopus: com editar algunes informacions, funcionalitat de l'eina, creació d'alertes, indicadors bibliomètrics i anàlisi mètrica de les publicacions que ofereix, recomanacions, etc. [...]
2023 (Eines per a la recerca)
6 documents
3.
2 p, 2.3 MB Com actualitzar un perfil d'investigador amb Publons / Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Infografia que explica els passos a seguir per actualitzar un perfil investigador amb Publons: com editar algunes informacions, funcionalitat de l'eina, creació d'alertes, indicadors bibliomètrics i anàlisi mètrica de les publicacions que ofereix, recomanacions, etc. [...]
2022 (Eines per a la recerca)
3 documents
4.
2 p, 1.6 MB Com crear i actualitzar un perfil d'investigador amb ORCID / Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Infografia que explica els passos a seguir per crear i actualitzar un perfil investigador amb ORCID: com introduir les publicacions i altres informacions, elements a vincular, recomanacions, etc. També mostra com es visualitza finalment el perfil complet un cop s'ha creat.
2023 (Eines per a la recerca)
6 documents
5.
2 p, 951.2 KB Com crear i actualitzar un perfil d'investigador amb Google Acadèmic / Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Infografia que explica els passos a seguir per crear i actualitzar un perfil investigador amb Google Scholar: com afegir les informacions, funcionalitat de l'eina, creació d'alertes, indicadors bibliomètrics que ofereix, recomanacions, etc. [...]
2023 (Eines per a la recerca)
6 documents
6.
36 p, 1.2 MB Programa de Desenvolupament Professional d'Investigadors / Díaz, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Miñarro, Begoña (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Ariño, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona)
Programa impulsat per la Unitat de Projectes Estratègics de l'Àrea de Recerca de la UAB, té per objectiu donar suport als investigadors en la seva carrera investigadora, dissenyant accions formatives que cobreixin les seves necessitats en cadascun dels seus estadis de desenvolupament professional.
The programme aims to offer support to researchers during their careers, with training sessions that cover theirneeds at all stages of their professional development.

2018
2 documents
7.
12 p, 461.3 KB El Doctorat com a etapa formativa / Miñarro, Begoña (Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat de Projectes Estratègics)
Sessió de Benvinguda de nous doctors.
2019  
8.
2 p, 5.8 MB Grups i centres de recerca : augmenta l'impacte de la teva recerca (DDD) / Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Fullet de difusió sobre el Dipòsit Digital de Documents de la UAB (DDD), repositori institucional de la Universitat Autònoma de Barcelona d'accés obert. Explica breument els beneficis per a grups i centres de recerca de lliurar al DDD la seva producció científica. [...]
2020 (Eines per a la recerca)
7 documents
9.
14 p, 695.5 KB Introducció a l'acreditació de la recerca dins l'àmbit de les Ciències de la Salut / Jordan Gili, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Medicina) ; Fabregat, Tomàs (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciència i Tecnologia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
L'objectiu d'aquestes presentacions és donar a conèixer les acreditacions, sexennis i trams de recerca de l'ANECA, AQU i CNEAI; quines dades d'avaluació de la recerca requereixen l'ANECA i AQU per acreditar-se dins l'àrea de les Ciències de la Salut i com obtenir aquestes dades de recerca.
2013 (Producció científica)
2 documents

Documents gràfics i multimèdia 3 registres trobats  
1.
1008x756, 440.8 KB Exposició "La vida dels investigadors: dins i fora del laboratori" / Monge, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciència i Tecnologia) ; Osnato, Michela (Centre de Recerca en Agrigenòmica) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciència i Tecnologia ; Centre de Recerca en Agrigenòmica
La Biblioteca de Ciència i Tecnologia cedeix les seves vitrines al projecte fotogràfic 'La vida dels investigadors: dins i fora del laboratori' entre el 23 de setembre i el 25 d'octubre de 2019. Aquest projecte explica què fan els investigadors predoctorals i postdoctorals que treballen als laboratoris del Centre de Recerca en Agrigenòmica (CRAG), ubicat al campus de la UAB, i també què en fan en el seu temps lliure.
2019
26 documents
2.
Accés obert / Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Audiovisuals
Vídeo promocional amb l'objectiu en el mon acadèmic i de recerca. Diferents investigadors, representatius de tots els àmbits temàtics de la recerca dins la Universitat Autònoma de Barcelona parlen sobre l'accés obert. [...]
2018  
3.
10.6 KB Joves investigadors / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Exposició virtual amb motiu del Fòrum de la Recerca 2006. L'exposició dividida en 5 apartats (presentació, catàleg, internet, bases de dades i bibliografia) vol proporcionar els recursos digitals més recents sobre els problemes als quals s'enfronten els joves investigadors i les associacions i projectes que lluiten per millorar aquesta situació.
2007  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.