Resultats globals: 3 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 1 registres trobats
Contribucions a jornades i congressos, 1 registres trobats
Llibres i col·leccions, 1 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
15 p, 328.3 KB Catulo 16 : de traducción y traductores / López Muñoz, Manuel (Universidad de Almería)
La traducción como equilibrio entre dos códigos lingüísticos.
2011
Methodos, Núm. 0 (2011) , p. 1-15  

Contribucions a jornades i congressos 1 registres trobats  
1.
30 p, 213.2 KB Content integration in bilingual education : educational and interactional practices in the / Martín Rojo, Luisa ; Labajos, Diana ; López Muñoz, Manuel ; Grup LIEC (Llengua i Ensenyament de les Ciències) ; Universitat Autònoma de Barcelona ; Universidad Autónoma de Madrid ; Trobada sobre semi-immersió a Catalunya (3a : 2009 : Barcelona, Catalunya) ; Taula rodona internacional sobre programes AICLE (1a : 2009 : Barcelona, Catalunya)
This contribution shows the very first results obtained during the pursue of the R&D research project "School and multilingualism: a critical sociolinguistic study on educational linguistic programs set in the Madrid Region (HUM2007-64694/FILO). [...]
2009
Trobada sobre semi-immersió a Catalunya. Barcelona, Catalunya, 3a : 2009
Taula rodona internacional sobre programes AICLE. Barcelona, Catalunya, 1a : 2009  

Llibres i col·leccions 1 registres trobats  
1.
18 p, 305.8 KB Content integration in bilingual education : educational and interactional practices in the context of MEC-British Council partnership in Madrid Region / Labajos, Diana (Universidad Autónoma de Madrid) ; Martín Rojo, Luisa (Universidad Autónoma de Madrid) ; López Muñoz, Manuel (Universidad Autónoma de Madrid)
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Publicacions, 2011
AICLE - CLIL - EMILE : educació plurilingüe. Experiencias, research & polítiques, 2011, p. 65-82  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.