No se han encontrado coincidencias con L’aprenentatge, pero utilizando en su lugar L aprenentatge...
Resultados globales: 7 registros encontrados en 0.03 segundos.
Artículos, Encontrados 1 registros
Contribuciones a jornadas y congresos, Encontrados 2 registros
Libros y colecciones, Encontrados 2 registros
Documentos de investigación, Encontrados 2 registros
Artículos Encontrados 1 registros  
1.
22 p, 355.3 KB Formación en alternancia en el espacio universitario : una experiencia de proyecto integrado a partir del aprendizaje basado en problemas / Chisvert-Tarazona, María José (Universitat de València) ; Palomares-Montero, Davinia (Universitat de València) ; Soto-González, María Dolores (Florida Centre de Formació)
El presente artículo describe una experiencia de formación en alternancia en un contexto de educación superior; en concreto, a partir de la iniciativa desarrollada por Florida Universitaria, centro adscrito a la Universidad de Valencia. [...]
Aquest article descriu una experiència de formació en alternança en un context d'educació superior; en concret, a partir de la iniciativa desenvolupada per Florida Universitària, un centre adscrit a la Universitat de València. [...]
This paper describes an alternance training experience within the university context relying on the case of Florida Universitaria, affiliated to the University of Valencia. Alternance training involves periods of education provision on university premises with on-the-job internships. [...]

2015 - 10.5565/rev/educar.709
Educar, Vol. 51 Núm. 2 (2015) , p. 299-320 (Monográfico)  

Contribuciones a jornadas y congresos Encontrados 2 registros  
1.
10 p, 59.4 KB Retenció i assimilació de coneixements en l'assignatura de Pregrau d'anestesiologia, reanimació i terapèutica del dolor després d'un any mitjançant l'aprenentatge basat en problemes / Moret Ruiz, Enrique (Institut Germans Trias i Pujol. Hospital Universitari Germans Trias i Pujol) ; García Guasch, Roser (Institut Germans Trias i Pujol. Hospital Universitari Germans Trias i Pujol) ; Martínez Gimeno, Laura (Institut Germans Trias i Pujol. Hospital Universitari Germans Trias i Pujol) ; Woodward Brossa, Michael (Institut Germans Trias i Pujol. Hospital Universitari Germans Trias i Pujol)
Introducció: L'aprenentatge basat en problemes (ABP) implica als estudiants en un procés educatiu en el que es desenvolupa la seva capacitat per a resoldre problemes i assolir una educació autònoma necessària per a confrontar-se amb èxit als reptes de la vida professional. [...]
Problem based learning (PBL) makes the student be part of an educational process where he may develop his solving problems-capacity and gain self-education in order to face with success professional life in the future. [...]

2007
Jornades d'Innovació Docent de la UAB, 4es : 2007  
2.
9 p, 82.4 KB Assoliment dels objectius docents mitjançant l'aprenentatge basat en problemes (ABP) en l'assignatura de pregrau d'anestesiologia, reanimació i terapèutica del dolor / Moret Ruiz, Enrique (Institut Germans Trias i Pujol. Hospital Universitari Germans Trias i Pujol)
Comprovar l'assoliment dels objectius docents de l'assignatura optativa d'Anestesiologia, Reanimació i Terapèutica del Dolor en pregrau basada en l'ABP.
2006
Jornada de Campus d'Innovació Docent, 3a : 2006  

Libros y colecciones Encontrados 2 registros  
1.
4 p, 493.2 KB Un exemple d'ABP (Aprenentatge basat en problemes) a l'ESO : "Tomorrowland" / Ribes, Noèlia ; Llusà i Serra, Juan (Escola Mare de Déu del Roser (Sant Vicenç de Castellet, Catalunya)) ; Besora, Ferran
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès) GREDICS (Grup de Recerca en Didàctica de les Ciències Socials) 2018 (Docs ; 1)
Què està passant al món? Què estem ensenyant?, 2018, p. 159-164  
2.
124 p, 815.9 KB L'aprenentatge basat en problemes / Branda, Luis A. ; Acarín Pérez, Laia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Cel·lular, de Fisiologia i d'Immunologia) ; Font Ribas, Antoni ; Martín Pérez, Valentín (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Cel·lular, de Fisiologia i d'Immunologia) ; González, Berta (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Cel·lular, de Fisiologia i d'Immunologia) ; Castellano López, Bernardo (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Cel·lular, de Fisiologia i d'Immunologia) ; Martí Godia, Enric (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Tort Nasarre, Gloria ; Aradilla, Amor (Escola Universitària d'Infermeria i de Fisioteràpia "Gimbernat") ; Cònsul Giribet, Maria (Hospital Universitari Vall d'Hebron) ; Torrens Sigalés, Rosa María (Hospital Universitari Vall d'Hebron)
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2009 (Eines d'innovació docent en educació superior 6)  

Documentos de investigación Encontrados 2 registros  
1.
296 p, 2.4 MB Ensenyar i aprendre infermeria amb un currículum integrat per mitjà de l'aprenentatge basat en problemes : el cas de l'EUI Vall d'Hebron / Cònsul Giribet, Maria ; Medina, José Luis (Medina Moya) ; Universitat de Barcelona. Departament de Didàctica i Organització Educativa
Introducció: Aquesta recerca es la continuïtat natural de la innovació docent duta a terme a l'Escola Universitària d'Infermeria Vall d'Hebron de Barcelona. Es va iniciar l'any 2002 i va consistir en integrar tot el currículum a partir de las competències infermeres mitjançant l'Aprenentatge Basat en Problemes (ABP) en grups petits. [...]
TEACHING AND LEARNING NURSING WITH A CURRICULUM INTEGRATED THROUGH PROBLEM-BASED LEARNING: The case of the Vall d'Hebron University School of Nursing. This dissertation is an intrinsic case study to evaluate the teaching innovation at the Vall d'Hebron University School of Nursing in Barcelona. [...]

Barcelona : Universitat de Barcelona, 2011  
2.
206 p, 1.6 MB L'Aprenentatge basat en problemes a l'assignatura optativa de pregrau d'Anestesiologia, Reanimació i Terapèutica del Dolor a la Unitat Docent de L'Hospital Universitari Germans Trias i Pujol durant el període 2000-2008 / Moret Ruiz, Enrique ; García Guasch, Roser, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Cirurgia) ; Oller Sales, Benjamín, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Cirurgia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Cirurgia
Introducció i objectius de la tesi: L'aprenentatge basat en problemes (ABP) es va implantar per primera vegada per a la docència de la Medicina a la Faculty of Health Sciences de la Universitat canadenca de Mc Màster a l'any 1969. [...]
Background and Goal of the study: Problem based learning (PBL) involves the medical student in a process where problem-solving skills are developed and self-education gained, in preparation for a successful professional life. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2011  

¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.