Resultats globals: 50 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 8 registres trobats
Llibres i col·leccions, 3 registres trobats
Documents de recerca, 36 registres trobats
Materials didàctics, 1 registres trobats
Documents gràfics i multimèdia, 2 registres trobats
Articles 8 registres trobats  
1.
1 p, 504.3 KB Presentació : dossier "La Publicitat" / Figueres, Josep M. 1950- (Josep Maria)
2018
Butlletí de la Societat Catalana d'Estudis Històrics, Num. 29 (2018) , p. 39  
2.
38 p, 651.3 KB "La Publicitat" durant la Guerra Civil (1936-1939). Periodisme entre dos focs / Figueres, Josep M. 1950- (Josep Maria)
L'article s'ocupa de la situació de "La Publicitat" durant el període bèl·lic de 1936 a 1939 exposant, a través del mateix periòdic i de bibliografia específica, una panoràmica del contingut, des de la perspectiva periodística, no pas política, i de la història del diari en el període citat. [...]
2019
Butlletí de la Societat Catalana d'Estudis Històrics, Núm. 29 (2019) , p. 131-168  
3.
1 p, 72.5 KB La paternitat dels polítics / Moreno, Sara, 1978- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia)
2015
Ara, Núm. 1822 (8 desembre 2015) , p. 30  
4.
25 p, 180.5 KB James Joyce a Catalunya (1921-1936) / Iribarren i Donadeu, Teresa (Universitat Oberta de Catalunya. Estudis d'Arts i Humanitats)
Estudi sobre la recepció i les petjades de James Joyce a Catalunya per tal de demostrar que els catalans han estat pioners en matèria joyciana a Espanya i per confeccionar un inventari exhaustiu de traduccions. [...]
2004
Els Marges, Núm. 72 (2004) , p. 21-44  
5.
16 p, 547.2 KB Sangre fresca publicitaria : True Blood y las transfusiones de la ficción / Rodríguez Ferrándiz, Raúl (Universidad de Alicante. Departamento de Comunicación y Psicología Social)
El artículo analiza el concepto de transmedia storytelling en su dimensión publicitaria. En cierto modo, las narrativas transmediáticas, esto es, la diseminación de las tramas ficcionales a lo largo de soportes y plataformas diversos pero sinérgicos (letra impresa, cine, televisión), fueron empleadas en primer lugar en el mensaje publicitario, obligado a transmigrar por su carencia de un soporte exclusivo y a cambio por la vocación de colonizarlos a todos. [...]
This article discusses the concept of transmedia storytelling in its advertising dimension. In a way, transmedia narratives, that is, the fictional plots spreading across multiple but synergistic delivery channels (print, film, television) were first used in advertising, forced itself to transmigrate due to its lack of a single and exclusive medium and in exchange to the will of colonizing all of them. [...]
L'article analitza el concepte de transmedia storytelling en la seva dimensió publicitària. En certa manera, les narratives transmediáticas, això és, la disseminació de les trames ficcionals al llarg de suports i plataformes diversos però sinèrgics (lletra impresa, cinema, televisió), van ser emprades en primer lloc en el missatge publicitari, obligat a transmigrar per la seva manca d'un suport exclusiu i a canvi per la vocació de colonitzar-los a tots. [...]
True Blood (HBO, 2008), encara en emissió, i en tot l'univers ficcional que orbita al seu voltant. La diferència entre els productes culturals en si i les peces publicitàries encarregades de promocionar-los, com ja va veure premonitòriament Adorno, es dissol en un continu crosspromotional, que tendeix a emmascarar també els límits entre les estratègies corporatives i les intervencions del fan.

2012 - 10.7238/a.v0iM.1502
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Núm. monogràfic (febrer 2012) , p. 65-80  
6.
18 p, 86.4 KB La recepción de las figuras retóricas de textos publicitarios : una experiencia orientada a la enseñanza / aprendizaje del alumnado de traducción / Calzada Pérez, María
Publicidad y retórica son dos disciplinas entre las que existe una evidente sinergia. Se ha demostrado ampliamente que uno de los procedimientos más utilizados en la publicidad son las figuras retóricas (McQuarrie y Mick, 1993, 1996), que pueden definirse como ingeniosas deformaciones de los asertos. [...]
Advertising and rhetoric are closely connected. In fact, it is widely known that publicity uses rhetorical figures —i. e. artful deviation of a statement— extensively (McQuarrie y Mick, 1993, 1996). [...]

2008
Quaderns : revista de traducció, N. 15 (2008) p. 169-186  
7.
9 p, 466.8 KB Apuntes sobre el IX Congreso de la SEP "Fuentes informativas : sigilo y transparencia" / Sopena Palomar, Jordi 1983-
2007
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, N. 35 (2007) p. 251-259  
8.
8 p, 80.4 KB Lenguaje y reclamos de salud en la publicidad de los alimentos / Díaz Rojo, José Antonio
La promoción comercial de los alimentos por medio de la apelación a la salud es uno de los procedimientos más utilizados por la publicidad. Este artículo describe los tipos de reclamos de salud empleados en la publicística alimentaria y su aplicación en España. [...]
The commercial promotion of foods by means of the appeal to the health is one of the procedures more used by the advertising. This paper describes the types of health claims used in the food advertising and its application in Spain. [...]

2003
Analisi : quaderns de comunicacio i cultura, N. 30 (2003) , p. 217-224  

Llibres i col·leccions 3 registres trobats  
1.
13 p, 764.5 KB Selecció bibliogràfica (1999) / Galceran, M. Antònia (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General)
Com a tercera i última part de l'Informe, s'inclou un capítol dedicat a la documentació i als estudis sobre comunicació, estructurat en quatre apartats, amb l'objectiu que es converteixi en una eina de consulta per al lector. [...]
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès): Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB), 2000
Corominas, Maria; Moragas i Spà, Miquel de, eds: Informe de la comunicació a Catalunya 2000, 2000, p. 382-388  
2.
17 p, 1.7 MB El control democràtic de la televisió / Carreras i Serra, Lluís de (Consell de l'Audiovisual de Catalunya)
En aquest capítol es fa una breu exposició del sistema de control democràtic de la televisió a Catalunya, dins del marc general de la legislació espanyola, i les perspectives de canvi de cara al futur. [...]
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès): Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB), 2000
Corominas, Maria; Moragas i Spà, Miquel de, eds: Informe de la comunicació a Catalunya 2000, 2000, p. 359-369  
3.
384 p, 43.4 MB Informe de la comunicació a Catalunya 2000 / Corominas, Maria, 1961-, editor ; Moragas Spà, Miquel de, 1943-, editor ; Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de la Comunicació
Obra col·lectiva biennal, creada per l'Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB). L'edició de l'any 2000 va comptar amb el suport de la Generalitat de Catalunya, el patrocini d'al-pi telecomunicacions, Gas Natural SDG i el Periódico de Catalunya, amb la col·laboració de la Diputació de Barcelona, la Fundació Jaume Bofill i Infoadex.
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès): Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB), 2000  

Documents de recerca 36 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
73 p, 18.2 MB Els efectes de la publicitat a Instagram en l'actual tendència de portar un estil de vida saludable / Comerma Autonell, Berta ; Tamborero Viadiu, Vicenç, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El següent Treball de Fi de Grau (TFG) consisteix en la realització d'un estudi sobre els efectes de la publicitat generada pels influencers a Instagram en l'actual tendència de portar un estil de vida saludable. [...]
El siguiente Trabajo de Final de Grado (TFG) consiste en la realización de un estudio sobre los efectos de la publicidad generada por los influencers en Instagram en la actual tendencia de llevar un estilo de vida saludable. [...]
This Final Project consists in carrying out a study about the effects of advertising generated by influencers on Instagram platform in the current trend of leading a healthy lifestyle. The messages that diffuse make a big impact on society. [...]

2019
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
2.
54 p, 1.5 MB Estereotipos en la publicidad de la televisión japonesa. El papel de los extranjeros en los anuncios de TV / Marin Ruiz, Dani ; Beltrán, Joaquín, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació i d'Estudis de l'Àsia Oriental) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació
L'objectiu d'aquest treball és analitzar la publicitat a la televisió japonesa, i en concret la motivació per recórrer a estereotips que categoritzen els estrangers en funció de la seva aparença i lloc d'origen. [...]
El objetivo de este trabajo es analizar la publicidad en la televisión japonesa, y en concreto la motivación para recurrir a estereotipos que categorizan a los extranjeros en función de su apariencia y lugar de origen. [...]
The objective of this work is to analyze advertising on Japanese television, and specifically the motivation to resort to stereotypes that categorize foreigners according to their appearance and place of origin. [...]

2019
Estudis d'Àsia Oriental [0]  
3.
143 p, 13.7 MB Feminisme en venda : quan les empreses s'apropien un moviment massiu / Perelló Pardo, Helena ; Oliva Lloveras, Rosa Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest TFG consisteix en un reportatge digital interactiu sobre la mercanilització del feminisme. És a dir, sobre l'apropiació del moviment per part d'empreses amb una finalitat comercial. Alguns exemples del fenomen són: vendre productes amb lemes feministes, fer publicitat que enalteixi el moviment, fer descomptes o promociones utilitzant per motiu el Dia de la Dona… La mercantilització sovint es fa amb l'única voluntat d'aconseguir un rèdit econòmic, però pot fer-se també des de l'activisme.
Este TFG consiste en un reportaje digital interactivo sobre la mercantilización del feminismo. Es decir, la apropiación del movimiento por parte de empresas, con una finalidad comercial. Algunos ejemplos son: vender productos con lemas feministas, hacer publicidad que enaltezca el movimiento, hacer descuentos o promociones con motivo del Día de la Mujer… La mercantilización a menudo se hace con una motivación exclusivamente económica, pero puede hacerse también des del activismo.
This TFG consists on a digital interactive report about the commodification of feminism. It talks about how some businesses use it with an economic or commercial purpose. Some examples of it are: selling products that include feminist messages, making femvertising, offering promotions and discounts on the Woman's Day… The commodification usually has only got a commercial objective, but can only be made from feminist activism.

2019
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
4.
564 p, 12.6 MB Representaciones de las mujeres en la publicidad televisiva como una impronta de violencia simbólica en México : estudio de una muestra y propuesta / Pérez Álvarez, Thelma Elena, autor. ; Grau Rebollo, Jorge, supervisor acadèmic. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Antropologia Social i Cultural.
El desarrollo de esta tesis parte del interés en identificar y analizar desde la mirada antropológica, bajo la línea de investigación de la antropología audiovisual y la línea de investigación transversal de antropología del género, las representaciones de las mujeres en la publicidad televisiva en México a través de la manifestación de estereotipos relacionados con El mito de la belleza (Wolf, 1991), prestando especial atención a su posible conexión con eventuales expresiones de violencia simbólica (Bourdieu, (1999[1966]), así como a los efectos que pueden comportar para las mujeres y hombres participantes en la investigación, presentes en una trama de interacciones relacionada con la solicitud (empresas multinacionales), la producción (agencias de publicidad), la gestión a nivel gubernamental (federal y local) y la experimentación de la publicidad televisiva (dos colegios privados de nivel secundaria y bachillerato de Ciudad de México). [...]
The development of this thesis is based on the interest in identifying and analyzing from an anthropological point of view, under the line of research of audiovisual anthropology and the line of transversal research of gender anthropology, the representations of women in television advertising in Mexico through of the manifestation of stereotypes related to The Myth of Beauty (Wolf, 1991), paying special attention to its possible connection with possible expressions of symbolic violence (Bourdieu, (1999 [1966]), as well as the effects that they can have for the women and men participating in the research, who are part of a network of interactions related to the application (multinational companies), production (advertising agencies), management at the governmental level (federal and local) and the experimentation of advertising television (two private secondary and high school colleges in Mexico City). [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2019.  
5.
67 p, 12.7 MB La CUP, un nou model de comunicació política / Malé Bas, Queralt ; Gómez Garrido, Aurea Beatriz, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El treball "La CUP, un nou de model de comunicació política" pretén estudiar el model de comunicació política alternatiu que planteja la Candidatura d'Unitat Popular (CUP). A partir de l'anàlisi de l'estratègia comunicativa que van realitzar els partits polítics per la campanya de les eleccions del 21D es pretén corroborar si s'ha creat un nou model o si la CUP segueix els paràmetres tradicionals dels models de comunicació política.
El trabajo "La CUP, un nuevo de modelo de comunicación política" pretende estudiar el modelo de comunicación política alternativo que plantea la Candidatura de Unidad Popular (CUP). A partir del análisis de la estrategia comunicativa que realizaron los partidos políticos en la campaña de las elecciones del 21D se pretende corroborar si se ha creado un nuevo modelo o si la CUP sigue los parámetros tradicionales de los modelos de comunicación política.
The projecte "The CUP, a new model of political communication" aims to study the alternative political communication model proposed by the Candidatura d'Unitat Popular (CUP). Based on the analysis of the communicative strategy carried out by the political parties in the campaign of the 21D elections, is is aims to corroborate if a new model has been created or if the CUP follows the traditional parameters of the models of political communication.

2018
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
6.
102 p, 1.6 MB Eficàcia de l'storytelling com a estratègia publicitària / Villodres Santana, Carla ; Lázaro, Patrícia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El següent estudi centra la seva atenció en l'estratègia publicitària de l'storytelling i en els beneficis que aporta a les marques que la utilitzen. L'estudi està compost per una part teòrica on es fa referència a diverses investigacions sobre l'storytelling i una part empírica en la qual s'analitza una mostra de peces audiovisuals per determinar si es poden considerar com a storytelling i descobrir quins són els aspectes que afavoreixen l'eficàcia de les campanyes a través d'una enquesta.
El siguiente estudio centra su atención en la estrategia publicitaria del storytelling y en los beneficios que aporta a las marcas que la utilizan. El estudio está compuesto por una parte teórica donde se hace referencia a diversas investigaciones sobre el storytelling y una parte empírica en que se analiza una muestra de piezas audiovisuales para determinar si se pueden considerar como storytelling y descubrir cuales son los aspectos que favorecen la eficacia de las campañas a través de una encuesta.
The following study focuses on the advertising strategy of storytelling and the benefits it brings to the brands that use it. The study is composed of a theoretical part that refers to various reseach studies on storytelling and an empirical part in which a sample of audiovisual pieces is analyzed to determine if they can be considered as storytelling and discover what are the aspects that favor the effectiveness of the campaigns through a survey.

2018
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
7.
92 p, 45.1 MB La personificació en política : El cas d'Inés Arrimadas / Jané Galan, Gisela ; Menéndez Signorini, Jésica Ana Florencia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La irrupció dels Mass Media en la societat obliga a la comunicació política a simplificar el seu llenguatge per adaptar-se a noves audiències, desenvolupant així noves tècniques comunicatives. En aquest treball es dóna explicació a com el partit Ciutadans, durant les eleccions per la Generalitat de Catalunya el desembre de 2017, es va servir d'aquestes tècniques, en concret de la personificació política. [...]
La irrupción de los Mass Media en la sociedad obliga a la comunicación política a simplificar su lenguaje para adaptarse así a nuevas audiencias, desarrollando nuevas técnicas comunicativas. En este trabajo se da explicación a cómo el partido Ciudadanos, durante las elecciones por la Generalidad de Cataluña en diciembre de 2017, se sirvió de estas técnicas, en concreto de la personificación política. [...]
The emergence of Mass Media in society forces political communication to simplify its language to adapt it to new audiences, thus developing new communication techniques. This work explains how Ciutadans, during the elections for the Generalitat de Catalunya in December 2017, used these techniques, in particular the political personification. [...]

2018
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
8.
253 p, 12.5 MB La influencia de la música de los spots publicitarios en el recuerdo de marca de los receptores / Fígols Raduà, Maria ; Montoya Vilar, Norminanda, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Cada vegada és més difícil captar l'atenció del consumidor i aconseguir que aquest recordi la gran quantitat d'anuncis a la que és exposat cada dia. La música és un element imprescindible en els anuncis televisius, que ajuda a expressar emocions i a transmetre missatges. [...]
Cada vez es más difícil captar la atención del consumidor y conseguir que este recuerde la gran cantidad de anuncios a la que es expuesto cada día. La música es un elemento imprescindible en los anuncios televisivos, que ayuda a expresar emociones y a transmitir mensajes. [...]
It is increasingly difficult to capture the attention of the consumer and to get him to remember the large number of ads to which he is exposed at every day. Music is an essential element in television spots, which helps to express emotions and transmit messages. [...]

2018
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
9.
79 p, 2.8 MB Música y publicidad : influencia de la música en la publicidad audiovisual / Escribano Gregorio, Alba ; Fajula, Anna, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present treball tracta de la investigació sobre la música a la publicitat audiovisual. L'estudi pretén conèixer la realitat, la presència i les funcions tant del so com de la música a la publicitat. [...]
El presente trabajo trata de la investigación sobre la música en la publicidad audiovisual. El estudio pretende conocer la realidad, la presencia y las funciones tanto del sonido como de la música en publicidad. [...]
This project does a research about music in audio-visual advertising. The study aims to know the reality, the presence and the functions of both sound and music in advertising. This research project focus in the emotional effects that music has in the audience and how the emotions transmitted can change depending on the soundtrack of the ad. [...]

2018
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
10.
145 p, 7.2 MB El Proceso creativo publicitario: la importancia de las apropiaciones artísticas en la práctica de la dirección de arte en Brasil y España / Esteves, Roberta Fernandes ; Entenza Rodríguez, Ana I., (Ana Isabel), dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Rom, Josep, 1963-, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual.
Considerando la estrecha relación entre arte y publicidad, con sus asimetrías e intercambios de códigos y lenguajes, la investigación busca demostrar la importancia de las apropiaciones artísticas en la dirección de arte publicitaria. [...]
Considering the close relationship between art and advertising, with its asymmetries and exchanges of codes and languages, this research seeks to demonstrate the significance of artistic appropriations in advertising art direction. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2018.
2 documents

Documents de recerca : 36 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Materials didàctics 1 registres trobats  
1.
8.3 KB El poder creatiu de la paraula / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Exposició virtual amb motiu del I Congrés Publiràdio. Versa sobre l'ús creatiu de la paraula, especialment en l'entorn de la ràdio i la publicitat.
2010  

Documents gràfics i multimèdia 2 registres trobats  
1.
1 p, 11.8 MB Comunicació en la política : una exposició de la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General / Calvet Renedo, Sergio ; Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General
Material promocional de l'exposició "Comunicació en la política" organitzada per la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General entre el 20 de març i el 15 de maig de 2015 amb material bibliogràfic provinent de les col·leccions de la BCHG sobre els diferents aspectes de la comunicació en el camp de la política.
2015  
2.
1 p, 11.6 MB El poder creatiu de la paraula : exposició virtual i presencial amb motiu del I Congrés Publiradio / Calvet Renedo, Sergio ; Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General
Material promocional de les exposicions virtual i presencial "El poder creatiu de la paraula" organitzades amb motiu del I Congrés Publiradio per la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General durant els mesos d'abril i maig de 2010.
2010  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.