Resultats globals: 1 registres trobats en 0.06 segons.
Articles, 1 registres trobats
Articles 1 registres trobats  
1.
19 p, 338.0 KB La autoevaluación para la mejora de la seguridad integral en centros educativos / Gairín Sallán, Joaquín (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Díaz Vicario, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Rosales Acín, Manuel ; Sentinella Solé, Xavier
La seguridad no es una condición que se dé de manera espontánea en los centros educativos. Su presencia requiere articular mecanismos que permitan conocer y hacer un seguimiento de los riesgos presentes, tanto en el interior como en el exterior del recinto escolar, así como planificar acciones preventivas adecuadas. [...]
La seguretat no és una condició que es doni espontàniament als centres educatius. La seva presència requereix articular mecanismes que permetin conèixer i fer un seguiment dels riscos presents, tant a l'interior com a l'exterior del recinte escolar, així com planificar accions preventives adequades. [...]
Safety and security are not conditions that emerge spontaneously in schools, but require mechanisms that permit identifying and monitoring the internal and external risks of school schools, as well as planning preventive actions. [...]

2014 - 10.5565/rev/educar.144
Educar, Vol. 50, Núm. 2 (Juliol-Desembre 2014) , p. 363-381  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.