Resultats globals: 5 registres trobats en 0.03 segons.
Materials acadèmics, 5 registres trobats
Materials acadèmics 5 registres trobats  
1.
10 p, 127.1 KB Llenguatge en entorns multilingües i multiculturals [104140] / Aparici Aznar, Melina ; Camus Torres, Alondra ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Vivim en un entorn bilingüe i, cada vegada més, multilingüe: molts nens i joves provenen de famílies en les quals es parlen llengües diverses, a vegades diferents de les pròpies del nostre entorn; les llengües de l'entorn social i de l'escola poden no coincidir amb les seves. [...]
The objective of this course is to gain knowledge of the influence of multilingual contexts in the features of typical and atypical language development and processing, as well as of the influence of culture and socioeconomic status (SES) in language development. [...]
Vivimos en un entorno bilingüe y, cada vez más, multilingüe: muchos niños y jóvenes provienen de familias en las cuales se hablan lenguas diversas, a veces diferentes de las propias de nuestro entorno; las lenguas del entorno social y de la escuela pueden no coincidir con las suyas. [...]

2023-24
Grau en Logopèdia [1383]
3 documents
2.
9 p, 123.7 KB Llenguatge en entorns multilingües i multiculturals [104140] / Aparici Aznar, Melina ; Camus Torres, Alondra ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Vivim en un entorn bilingüe i, cada vegada més, multilingüe: molts nens i joves provenen de famílies en les quals es parlen llengües diverses, a vegades diferents de les pròpies del nostre entorn; les llengües de l'entorn social i de l'escola poden no coincidir amb les seves. [...]
The objective of this course is to gain knowledge of the influence of multilingual contexts in the features of typical and atypical language development and processing, as well as of the influence of culture and socioeconomic status (SES) in language development. [...]
Vivimos en un entorno bilingüe y, cada vez más, multilingüe: muchos niños y jóvenes provienen de familias en las cuales se hablan lenguas diversas, a veces diferentes de las propias de nuestro entorno; las lenguas del entorno social y de la escuela pueden no coincidir con las suyas. [...]

2022-23
Grau en Logopèdia [1383]
3 documents
3.
9 p, 122.5 KB Llenguatge en entorns multilingües i multiculturals [104140] / Aparici Aznar, Melina ; Camus Torres, Alondra ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Vivim en un entorn bilingüe i, cada vegada més, multilingüe: molts nens i joves provenen de famílies en les quals es parlen llengües diverses, a vegades diferents de les pròpies del nostre entorn; les llengües de l'entorn social i de l'escola poden no coincidir amb les seves. [...]
The objective of this course is to gain knowledge of the influence of multilingual contexts in the features of typical and atypical language development and processing, as well as of the influence of culture and socioeconomic status (SES) in language development. [...]
Vivimos en un entorno bilingüe y, cada vez más, multilingüe: muchos niños y jóvenes provienen de familias en las cuales se hablan lenguas diversas, a veces diferentes de las propias de nuestro entorno; las lenguas del entorno social y de la escuela pueden no coincidir con las suyas. [...]

2021-22
Grau en Logopèdia [1383]
3 documents
4.
9 p, 122.1 KB Llenguatge en entorns multilingües i multiculturals [104140] / Aparici Aznar, Melina ; Pons Bauzá, Joan ; Camus Torres, Alondra ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Vivim en un entorn bilingüe i, cada vegada més, multilingüe: molts nens i joves provenen de famílies en les quals es parlen llengües diverses, a vegades diferents de les pròpies del nostre entorn; les llengües de l'entorn social i de l'escola poden no coincidir amb les seves. [...]
Vivimos en un entorno bilingüe y, cada vez más, multilingüe: muchos niños y jóvenes provienen de familias en las cuales se hablan lenguas diversas, a veces diferentes de las propias de nuestro entorno; las lenguas del entorno social y de la escuela pueden no coincidir con las suyas. [...]

2020-21
Grau en Logopèdia [1383]
3 documents
5.
8 p, 119.8 KB Llenguatge en entorns multilingües i multiculturals [104140] / Aparici Aznar, Melina ; Camus Torres, Alondra ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Vivim en un entorn bilingüe i, cada vegada més, multilingüe: molts nens i joves provenen de famílies en les quals es parlen llengües diverses, a vegades diferents de les pròpies del nostre entorn; les llengües de l'entorn social i de l'escola poden no coincidir amb les seves. [...]
Vivimos en un entorno bilingüe y, cada vez más, multilingüe: muchos niños y jóvenes provienen de familias en las cuales se hablan lenguas diversas, a veces diferentes de las propias de nuestro entorno; las lenguas del entorno social y de la escuela pueden no coincidir con las suyas. [...]

2019-20
Grau en Logopèdia [1383]
3 documents

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.