Results overview: Found 11 records in 0.05 seconds.
Course materials, 11 records found
Course materials 11 records found  1 - 10next  jump to record:
1.
12 p, 130.3 KB Llengua Catalana: Anàlisi, Codificació, Comunicació i Aprenentatge [42498] / Cabré Monné, Teresa ; Bartra, Anna ; Rigau Oliver, Gemma ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
En aquest mòdul s'analitzen els fonaments lingüístics i els criteris que regeixen l'establiment de la norma oral i escrita. S'estudia la relació entre la descripció gramatical concebuda com a sistema de competència i producció lingüístiques i la gramàtica codificadora.
This module analyses the linguistic bases and criteria governing the fixing of oral and written standards. The relationship is also studied between the grammatical description conceived as a system of linguistic competence and production and prescriptive grammar.
En este módulo se analizan los fundamentos lingüísticos y los criterios que rigen el establecimiento de la norma oral y escrita. Se estudia la relación entre la descripción gramatical concebida como un sistema de competencia i producción lingüísticas y la gramática codificadora.

2023-24
Màster Universitari en Estudis Avançats de Llengua i Literatura Catalanes [1124]
3 documents
2.
9 p, 121.3 KB Llengua Catalana: Anàlisi, Codificació, Comunicació i Aprenentatge [42498] / Cabré Monné, Teresa ; Bartra, Anna ; Rigau Oliver, Gemma ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
En aquest mòdul s'analitzen els fonaments lingüístics i els criteris que regeixen l'establiment de la norma oral i escrita. S'estudia la relació entre la descripció gramatical concebuda com a sistema de competència i producció lingüístiques i la gramàtica codificadora.
This module analyses the linguistic bases and criteria governing the fixing of oral and written standards. The relationship is also studied between the grammatical description conceived as a system of linguistic competence and production and prescriptive grammar.
En este módulo se analizan los fundamentos lingüísticos y los criterios que rigen el establecimiento de la norma oral y escrita. Se estudia la relación entre la descripción gramatical concebida como un sistema de competencia i producción lingüísticas y la gramática codificadora.

2022-23
Màster Universitari en Estudis Avançats de Llengua i Literatura Catalanes [1124]
3 documents
3.
10 p, 126.1 KB Llengua Catalana: Anàlisi, Codificació, Comunicació i Aprenentatge [42498] / Espinal Farré, Maria Teresa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
En aquest mòdul s'analitzen els fonaments lingüístics i els criteris que regeixen l'establiment de la norma oral i escrita. S'estudia la relació entre la descripció gramatical concebuda com a sistema de competència i producció lingüístiques i la gramàtica codificadora.
This module analyses the linguistic bases and criteria governing the fixing of oral and written standards. The relationship is also studied between the grammatical description conceived as a system of linguistic competence and production and prescriptive grammar.
En este módulo se analizan los fundamentos lingüísticos y los criterios que rigen el establecimiento de la norma oral y escrita. Se estudia la relación entre la descripción gramatical concebida como un sistema de competencia i producción lingüísticas y la gramática codificadora.

2021-22
Màster Universitari en Estudis Avançats de Llengua i Literatura Catalanes [1124]
3 documents
4.
8 p, 115.0 KB Llengua Catalana: Anàlisi, Codificació, Comunicació i Aprenentatge [42498] / Espinal, M. Teresa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
En aquest mòdul s'analitzen els fonaments lingüístics i els criteris que regeixen l'establiment de la norma oral i escrita. S'estudia la relació entre la descripció gramatical concebuda com a sistema de competència i producció lingüístiques i la gramàtica codificadora.
En este módulo se analizan los fundamentos lingüísticos y los criterios que rigen el establecimiento de la norma oral y escrita. Se estudia la relación entre la descripción gramatical concebida como un sistema de competencia i producción lingüísticas y la gramática codificadora.

2020-21
Màster Universitari en Estudis Avançats de Llengua i Literatura Catalanes [1124]
3 documents
5.
7 p, 111.2 KB Llengua Catalana: Anàlisi, Codificació, Comunicació i Aprenentatge [42498] / Bartra, Anna ; Villalba Nicolás, Xavier ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
En aquest mòdul s'analitzen els fonaments lingüístics i els criteris que regeixen l'establiment de la norma oral i escrita. S'estudia la relació entre la descripció gramatical concebuda com a sistema de competència i producció lingüístiques i la gramàtica codificadora.
En este módulo se analizan los fundamentos lingüísticos y los criterios que rigen el establecimiento de la norma oral y escrita. Se estudia la relación entre la descripción gramatical concebida como un sistema de competencia i producción lingüísticas y la gramática codificadora.

2019-20
Màster Universitari en Estudis Avançats de Llengua i Literatura Catalanes [1124]
3 documents
6.
8 p, 90.8 KB Llengua Catalana: Anàlisi, Codificació, Comunicació i Aprenentatge [42498] / Espinal, M. Teresa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
En aquest mòdul s'analitzen els fonaments lingüístics i els criteris que regeixen l'establiment de la norma oral i escrita. S'estudia la relació entre la descripció gramatical concebuda com a sistema de competència i producció lingüístiques i la gramàtica codificadora.
2018-19
Màster Universitari en Estudis Avançats de Llengua i Literatura Catalanes [1124]  
7.
7 p, 85.6 KB Llengua Catalana: Anàlisi, Codificació, Comunicació i Aprenentatge [42498] / Rigau Oliver, Gemma ; Cabré Monné, Teresa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
En aquest mòdul s'analitzen els fonaments lingüístics i els criteris que regeixen l'establiment de la norma oral i escrita. S'estudia la relació entre la descripció gramatical concebuda com a sistema de competència i producció lingüístiques i la gramàtica codificadora.
2017-18
Màster Universitari en Estudis Avançats de Llengua i Literatura Catalanes [1124]  
8.
7 p, 84.1 KB Llengua Catalana: Anàlisi, Codificació, Comunicació i Aprenentatge [42498] / Rigau Oliver, Gemma ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
En aquest mòdul s'analitzen els fonaments lingüístics i els criteris que regeixen l'establiment de la norma oral i escrita. S'estudia el contrast entre la descripció gramatical concebuda com a sistema de competència i producció lingüístiques i la gramàtica codificadora.
2016-17
Màster Universitari en Estudis Avançats de Llengua i Literatura Catalanes [1124]  
9.
6 p, 31.4 KB Llengua Catalana: Anàlisi, Codificació, Comunicació i Aprenentatge [42498] / Bartra, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
En aquest mòdul s'analitzen els fonaments lingüístics i els criteris que regeixen l'establiment de la norma oral i escrita. S'estudia el contrast entre la descripció gramatical concebuda com a sistema de competència i producció lingüístiques i la gramàtica codificadora.
2015-16
Màster Universitari en Estudis Avançats de Llengua i Literatura Catalanes [1124]  
10.
6 p, 110.0 KB Llengua Catalana: Anàlisi, Codificació, Comunicació i Aprenentatge [42498] / Bartra, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
En aquest mòdul s'analitzen els fonaments lingüístics i els criteris que regeixen l'establiment de la norma oral i escrita. S'estudia el contrast entre la descripció gramatical concebuda com a sistema de competència i producció lingüístiques i la gramàtica codificadora, i, també, la funció i l'impacte socials de la codificació.
2014-15
Màster Universitari en Estudis Avançats de Llengua i Literatura Catalanes [1124]  

Course materials : 11 records found   1 - 10next  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.