Results overview: Found 18 records in 0.02 seconds.
Course materials, 18 records found
Course materials 18 records found  1 - 10next  jump to record:
1.
6 p, 112.2 KB Màrqueting Emergent [43406] / Barbeito Veloso, Ma. Luz ; Galvany Sánchez, Carla ; Navalles Villar, Pere ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els nous escenaris que planteja la societat de la informació requereixen un nou enfocament al disseny, planificació i adreça de les accions de màrqueting. Conèixer i utilitzar les tècniques emergents en l'àmbit del màrqueting proporcionarà a l'alumne adquirir les habilitats necessàries per aplicar les noves tendències en màrqueting d'una forma rendible i efectiva en l'empresa. [...]
The new scenarios posed by the information society require a new approach to the design, planning and direction of marketing actions. Knowing and using emerging techniques in the field of marketing will provide the student with the necessary skills to apply the new marketing trends in a profitable and effective way in the company. [...]
Los nuevos escenarios que plantea la sociedad de la información requieren un nuevo enfoque al diseño, planificación y dirección de las acciones de marketing. Conocer y utilizar las técnicas emergentes en el ámbito del marketing proporcionará al alumno adquirir las habilidades necesarias para aplicar las nuevas tendencias en marketing de una forma rentable y efectiva en la empresa. [...]

2023-24
Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [1273]
3 documents
2.
7 p, 116.6 KB Màrqueting Emergent [42227] / Lopez Belbeze, Maria Pilar ; Guerrero Gonzalez, Montserrat ; Zabala Lozano, Luis ; Gamundi Ballbé, Jordi ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Els nous escenaris de la societat de la informació i el coneixement en la qual ens trobem requereixen un nou enfocament de disseny, planificació i direcció de les accions de màrqueting. Aquest mòdul es proposa: Que l'alumne conegui i sàpiga utilitzar les tècniques emergents en l'àmbit del màrqueting amb l'objecte de desenvolupar les competències i habilitats de màrqueting i tecnològiques necessàries per analitzar i implementar estratègies de màrqueting digital. [...]
The new scenarios of the information and knowledge society in which we find ourselves require a new approach to the design, planning and direction of marketing actions. This module is proposed: The student knows how to use the emerging techniques in the field of marketing in order to develop the skills and marketing and technological skills necessary to analyze and implement digital marketing strategies.
Los nuevos escenarios de la sociedad de la información y el conocimiento en la que nos encontramos requieren un nuevo enfoque de diseño, planificación y dirección de las acciones de marketing. Este módulo se propone: Que el alumno conozca y sepa utilizar las técnicas emergentes en el ámbito del marketing con el objeto de desarrollar las competencias y habilidades de marketing y tecnológicas necesarias para analizar e implementar estrategias de marketing digital. [...]

2023-24
Màster Universitari en Màrqueting [1093]
3 documents
3.
7 p, 116.0 KB Màrqueting Emergent [42227] / Lopez Belbeze, María Pilar ; Guerrero González, Montserrat ; Zabala Lozano, Luis ; Gamundi Ballbé, Jordi ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Els nous escenaris de la societat de la informació i el coneixement en la qual ens trobem requereixen un nou enfocament de disseny, planificació i direcció de les accions de màrqueting. Aquest mòdul es proposa: Que l'alumne conegui i sàpiga utilitzar les tècniques emergents en l'àmbit del màrqueting amb l'objecte de desenvolupar les competències i habilitats de màrqueting i tecnològiques necessàries per analitzar i implementar estratègies de màrqueting digital. [...]
The new scenarios of the information and knowledge society in which we find ourselves require a new approach to the design, planning and direction of marketing actions. This module is proposed: The student knows how to use the emerging techniques in the field of marketing in order to develop the skills and marketing and technological skills necessary to analyze and implement digital marketing strategies.
Los nuevos escenarios de la sociedad de la información y el conocimiento en la que nos encontramos requieren un nuevo enfoque de diseño, planificación y dirección de las acciones de marketing. Este módulo se propone: Que el alumno conozca y sepa utilizar las técnicas emergentes en el ámbito del marketing con el objeto de desarrollar las competencias y habilidades de marketing y tecnológicas necesarias para analizar e implementar estrategias de marketing digital. [...]

2022-23
Màster Universitari en Màrqueting [1093]
3 documents
4.
5 p, 109.7 KB Màrqueting Emergent [43406] / Perona Paez, Juan José ; Galvany Sánchez, Carla ; Navalles Villar, Pere ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els nous escenaris que planteja la societat de la informació requereixen un nou enfocament al disseny, planificació i adreça de les accions de màrqueting. Conèixer i utilitzar les tècniques emergents en l'àmbit del màrqueting proporcionarà a l'alumne adquirir les habilitats necessàries per aplicar les noves tendències en màrqueting d'una forma rendible i efectiva en l'empresa. [...]
The new scenarios posed by the information society require a new approach to the design, planning and direction of marketing actions. Knowing and using emerging techniques in the field of marketing will provide the student with the necessary skills to apply the new marketing trends in a profitable and effective way in the company. [...]
Los nuevos escenarios que plantea la sociedad de la información requieren un nuevo enfoque al diseño, planificación y dirección de las acciones de marketing. Conocer y utilizar las técnicas emergentes en el ámbito del marketing proporcionará al alumno adquirir las habilidades necesarias para aplicar las nuevas tendencias en marketing de una forma rentable y efectiva en la empresa. [...]

2022-23
Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [1273]
3 documents
5.
7 p, 116.2 KB Màrqueting Emergent [42227] / López Belbeze, María Pilar ; Guerrero González, Montserrat ; Zabala Lozano, Luis ; Gamundi Ballbé, Jordi ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Els nous escenaris de la societat de la informació i el coneixement en la qual ens trobem requereixen un nou enfocament de disseny, planificació i direcció de les accions de màrqueting. Aquest mòdul es proposa: Que l'alumne conegui i sàpiga utilitzar les tècniques emergents en l'àmbit del màrqueting amb l'objecte de desenvolupar les competències i habilitats de màrqueting i tecnològiques necessàries per analitzar i implementar estratègies de màrqueting digital. [...]
The new scenarios of the information and knowledge society in which we find ourselves require a new approach to the design, planning and direction of marketing actions. This module is proposed: The student knows how to use the emerging techniques in the field of marketing in order to develop the skills and marketing and technological skills necessary to analyze and implement digital marketing strategies.
Los nuevos escenarios de la sociedad de la información y el conocimiento en la que nos encontramos requieren un nuevo enfoque de diseño, planificación y dirección de las acciones de marketing. Este módulo se propone: Que el alumno conozca y sepa utilizar las técnicas emergentes en el ámbito del marketing con el objeto de desarrollar las competencias y habilidades de marketing y tecnológicas necesarias para analizar e implementar estrategias de marketing digital. [...]

2021-22
Màster Universitari en Màrqueting [1093]
3 documents
6.
4 p, 107.4 KB Màrqueting Emergent [43406] / Barbeito Veloso, Ma. Luz ; Galvany Sánchez, Carla ; Navalles Villar, Pere ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els nous escenaris que planteja la societat de la informació requereixen un nou enfocament al disseny, planificació i adreça de les accions de màrqueting. Conèixer i utilitzar les tècniques emergents en l'àmbit del màrqueting proporcionarà a l'alumne adquirir les habilitats necessàries per aplicar les noves tendències en màrqueting d'una forma rendible i efectiva en l'empresa. [...]
The new scenarios posed by the information society require a new approach to the design, planning and direction of marketing actions. Knowing and using emerging techniques in the field of marketing will provide the student with the necessary skills to apply the new marketing trends in a profitable and effective way in the company. [...]
Los nuevos escenarios que plantea la sociedad de la información requieren un nuevo enfoque al diseño, planificación y dirección de las acciones de marketing. Conocer y utilizar las técnicas emergentes en el ámbito del marketing proporcionará al alumno adquirir las habilidades necesarias para aplicar las nuevas tendencias en marketing de una forma rentable y efectiva en la empresa. [...]

2021-22
Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [1273]
3 documents
7.
6 p, 111.8 KB Màrqueting Emergent [42227] / López Belbeze, María Pilar ; Guerrero González, Montserrat ; Zabala Lozano, Luis ; Lamberti, Giuseppe ; Gamundi Ballbé, Jordi ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Els nous escenaris de la societat de la informació i el coneixement en la qual ens trobem requereixen un nou enfocament de disseny, planificació i direcció de les accions de màrqueting. Aquest mòdul es proposa: Que l'alumne conegui i sàpiga utilitzar les tècniques emergents en l'àmbit del màrqueting amb l'objecte de desenvolupar les competències i habilitats de màrqueting i tecnològiques necessàries per analitzar i implementar estratègies de màrqueting digital. [...]
The new scenarios of the information and knowledge society in which we find ourselves require a new approach to the design, planning and direction of marketing actions. This module is proposed: The student knows how to use the emerging techniques in the field of marketing in order to develop the skills and marketing and technological skills necessary to analyze and implement digital marketing strategies.
Los nuevos escenarios de la sociedad de la información y el conocimiento en la que nos encontramos requieren un nuevo enfoque de diseño, planificación y dirección de las acciones de marketing. Este módulo se propone: Que el alumno conozca y sepa utilizar las técnicas emergentes en el ámbito del marketing con el objeto de desarrollar las competencias y habilidades de marketing y tecnológicas necesarias para analizar e implementar estrategias de marketing digital. [...]

2020-21
Màster Universitari en Màrqueting [1093]
3 documents
8.
5 p, 109.7 KB Màrqueting Emergent [43406] / Obis Artal, Maria Teresa ; Guerrero González, Montserrat ; Navalles Villar, Pere ; Barbeito Veloso, Ma. Luz ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els nous escenaris que planteja la societat de la informació requereixen un nou enfocament al disseny, planificació i adreça de les accions de màrqueting. Conèixer i utilitzar les tècniques emergents en l'àmbit del màrqueting proporcionarà a l'alumne adquirir les habilitats necessàries per aplicar les noves tendències en màrqueting d'una forma rendible i efectiva en l'empresa. [...]
Los nuevos escenarios que plantea la sociedad de la información requieren un nuevo enfoque al diseño, planificación y dirección de las acciones de marketing. Conocer y utilizar las técnicas emergentes en el ámbito del marketing proporcionará al alumno adquirir las habilidades necesarias para aplicar las nuevas tendencias en marketing de una forma rentable y efectiva en la empresa. [...]

2020-21
Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [1273]
3 documents
9.
5 p, 109.6 KB Màrqueting Emergent [43406] / Obis Artal, Maria Teresa ; Guerrero González, Montserrat ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els nous escenaris que planteja la societat de la informació requereixen un nou enfocament al disseny, planificació i adreça de les accions de màrqueting. Conèixer i utilitzar les tècniques emergents en l'àmbit del màrqueting proporcionarà a l'alumne adquirir les habilitats necessàries per aplicar les noves tendències en màrqueting d'una forma rendible i efectiva en l'empresa. [...]
Los nuevos escenarios que plantea la sociedad de la información requieren un nuevo enfoque al diseño, planificación y dirección de las acciones de marketing. Conocer y utilizar las técnicas emergentes en el ámbito del marketing proporcionará al alumno adquirir las habilidades necesarias para aplicar las nuevas tendencias en marketing de una forma rentable y efectiva en la empresa. [...]

2019-20
Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [1273]
3 documents
10.
6 p, 111.6 KB Màrqueting Emergent [42227] / López Belbeze, María Pilar ; Guerrero González, Montserrat ; Zabala Lozano, Luis ; Lamberti, Giuseppe ; Gamundi Ballbé, Jordi ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Els nous escenaris de la societat de la informació i el coneixement en la qual ens trobem requereixen un nou enfocament de disseny, planificació i direcció de les accions de màrqueting. Aquest mòdul es proposa: Que l'alumne conegui i sàpiga utilitzar les tècniques emergents en l'àmbit del màrqueting amb l'objecte de desenvolupar les competències i habilitats de màrqueting i tecnològiques necessàries per analitzar i implementar estratègies de màrqueting digital. [...]
The new scenarios of the information and knowledge society in which we find ourselves require a new approach to the design, planning and direction of marketing actions. This module is proposed: The student knows how to use the emerging techniques in the field of marketing in order to develop the skills and marketing and technological skills necessary to analyze and implement digital marketing strategies.
Los nuevos escenarios de la sociedad de la información y el conocimiento en la que nos encontramos requieren un nuevo enfoque de diseño, planificación y dirección de las acciones de marketing. Este módulo se propone: Que el alumno conozca y sepa utilizar las técnicas emergentes en el ámbito del marketing con el objeto de desarrollar las competencias y habilidades de marketing y tecnológicas necesarias para analizar e implementar estrategias de marketing digital. [...]

2019-20
Màster Universitari en Màrqueting [1093]
3 documents

Course materials : 18 records found   1 - 10next  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.