Resultats globals: 2 registres trobats en 4.33 segons.
Articles, 2 registres trobats
Articles 2 registres trobats  
1.
8 p, 336.9 KB Study protocol for monitoring SARS-CoV-2 infection and its determinants in Catalonia (Spain) : an observational and participatory research approach in a Sentinel Network of Schools / Bordas, Anna (Institut Germans Trias i Pujol) ; Soriano-Arandes, Antoni (Hospital Universitari Vall d'Hebron) ; Subirana, Maria (Universitat Pompeu Fabra) ; Malagrida, Rosina (Institut Germans Trias i Pujol. Institut de Recerca de la Sida IrsiCaixa) ; Reyes-Urueña, Juliana (Instituto de Salud Carlos III) ; Folch, Cinta (Instituto de Salud Carlos III) ; Soler-Palacín, Pere (Hospital Universitari Vall d'Hebron) ; Gascón, Mireia (ISGlobal) ; Sunyer, Jordi (ISGlobal) ; Antón, Andrés (Institut Català de la Salut) ; Blanco Guillermo, Ignacio (Institut Català de la Salut) ; Fernández-Morales, Jessica (Institut Germans Trias i Pujol. Institut de Recerca de la Sida IrsiCaixa) ; Colom Cadena, Andreu (Institut Germans Trias i Pujol. Hospital Universitari Germans Trias i Pujol) ; Sentís, Alexis (Epiconcept SAS) ; Pumarola Suñé, Tomàs (Institut Català de la Salut) ; Basora, Josep (Institut Universitari d'Investigació en Atenció Primària Jordi Gol) ; Casabona-Barbarà, Jordi (Instituto de Salud Carlos III) ; Universitat Autònoma de Barcelona
Since the SARS-CoV-2 became of concern in January 2020, many preventive measures have been adopted in educational settings to ensure the control of COVID-19 pandemic among children and staff in schools. [...]
2022 - 10.1136/bmjopen-2021-055649
BMJ open, Vol. 12 (january 2022)  
2.
8 p, 953.5 KB Els projectes Europeus Engaging Science, Xplore Health, RRI Tools i Scientix : finestres a la formació i la participació en comunitats docents per al treball amb Controvèrsies i Recerca i Innovació Responsables / Alcaraz-Domínguez, Sílvia (Universitat de Barcelona. Departament de Didàctica i Organització Educativa) ; Barajas Frutos, Mario (Universitat de Barcelona. Departament de Didàctica i Organització Educativa) ; Malagrida, Rosina (Institut Germans Trias i Pujol. Institut de Recerca de la Sida IrsiCaixa) ; Pérez, Francisco (INS Pompeu Fabra (Martorell, Catalunya))
L'ensenyament de les ciències als centres educatius ha de promoure la formació de ciutadans capaços de prendre decisions en contexts participats per la ciència, però també amb habilitats de discussió a partir d'evidències, presa de decisions i valoració de riscs. [...]
Science Education in Schools has to promote the education of citizens able to take decisions on science-participated contexts. Discussing on evidences, taking decisions and risks evaluation are necessary skills to this end. [...]

2015 - 10.5565/rev/ciencies.50
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 30 (Desembre 2015) , p. 47-54 (Reflexions i recerques sobre l'ensenyament de les ciències)  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.