Resultats globals: 5 registres trobats en 0.03 segons.
Materials acadèmics, 5 registres trobats
Materials acadèmics 5 registres trobats  
1.
6 p, 114.8 KB Gestió del servei i atenció al client [101223] / Vancells Farraró, Albert ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona-Formació (Escola FUAB-f)
A final del curs l'alumne/a haurà de/d': 1. Diferenciar els conceptes de producció i servucció i les seves implicacions per les empreses turístiques. 2. Conèixer com gestionar la participació del client en la creació de serveis 3. [...]
After taking the course students will be able to know: 1. Distinguish between the concepts of production and servuction and its implications for tourism businesses. 2. Know how to manage customer participation in the creation of services 3. [...]
A final del curso el alumno / a deberá / de: 1. Diferenciar los conceptos de producción y servucción y sus implicaciones para las empresas turísticas. 2. Conocer cómo gestionar la participación del cliente en la creación de servicios 3. [...]

2023-24
Grau en Turisme [1345]
Grau en Turisme [820]
3 documents
2.
6 p, 107.7 KB Gestió del servei i atenció al client [101223] / Rodríguez Escriche, Raquel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona-Formació (Escola FUAB-f) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera
A final del curs l'alumne/a haurà de/d': 1. Diferenciar els conceptes de producció i servucció i les seves implicacions per les empreses turístiques. 2. Conèixer com gestionar la participació del client en la creació de serveis 3. [...]
After taking the course students will be able to know: 1. Distinguish between the concepts of production and servuction and its implications for tourism businesses. 2. Know how to manage customer participation in the creation of services 3. [...]
A final del curso el alumno / a deberá / de: 1. Diferenciar los conceptos de producción y servucción y sus implicaciones para las empresas turísticas. 2. Conocer cómo gestionar la participación del cliente en la creación de servicios 3. [...]

2022-23
Grau en Turisme [1345]
Grau en Turisme [820]
3 documents
3.
5 p, 106.8 KB Gestió del servei i atenció al client [101223] / Vancells Farraro, Albert ; Rodríguez Escriche, Raquel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera
A final del curs l'alumne/a haurà de/d': 1. Diferenciar els conceptes de producció i servucció i les seves implicacions per les empreses turístiques. 2. Conèixer com gestionar la participació del client en la creació de serveis 3. [...]
After taking the course students will be able to know: 1. Distinguish between the concepts of production and servuction and its implications for tourism businesses. 2. Know how to manage customer participation in the creation of services 3. [...]
A final del curso el alumno / a deberá / de: 1. Diferenciar los conceptos de producción y servucción y sus implicaciones para las empresas turísticas. 2. Conocer cómo gestionar la participación del cliente en la creación de servicios 3. [...]

2021-22
Grau en Turisme [1345]
Grau en Turisme [820]
3 documents
4.
5 p, 106.8 KB Gestió del servei i atenció al client [101223] / Martínez Almuina, Laura Lizbeth ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera
A final del curs l'alumne/a haurà de/d': 1. Diferenciar els conceptes de producció i servucció i les seves implicacions per les empreses turístiques. 2. Conèixer com gestionar la participació del client en la creació de serveis 3. [...]
A final del curso el alumno / a deberá / de: 1. Diferenciar los conceptos de producción y servucción y sus implicaciones para las empresas turísticas. 2. Conocer cómo gestionar la participación del cliente en la creación de servicios 3. [...]

2020-21
Grau en Turisme [1345]
Grau en Turisme [820]
3 documents
5.
5 p, 104.6 KB Gestió del servei i atenció al client [101223] / Martínez Almuina, Laura Lizbeth ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera
A final del curs l'alumne/a haurà de/d': 1. Diferenciar els conceptes de producció i servucció i les seves implicacions per les empreses turístiques. 2. Conèixer com gestionar la participació del client en la creació de serveis 3. [...]
A final del curso el alumno / a deberá / de: 1. Diferenciar los conceptos de producción y servucción y sus implicaciones para las empresas turísticas. 2. Conocer cómo gestionar la participación del cliente en la creación de servicios 3. [...]

2019-20
Grau en Turisme [1345]
Grau en Turisme [820]
3 documents

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.