Results overview: Found 20 records in 0.03 seconds.
Articles, 14 records found
Research literature, 2 records found
Course materials, 4 records found
Articles 14 records found  1 - 10next  jump to record:
1.
22 p, 584.6 KB Buenas prácticas para el uso didáctico de las aulas 2.0 : formación, modelos didácticos, ventajas e inconvenientes / Marqués Graells, Pere (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Quesada Pallarès, Carla (Universitat Autònoma de Barcelona)
En el contexto del "Programa Escuela 2. 0"1, puesto en marcha en España en 2009 por el Ministerio de Educación y las Comunidades Autónomas, se presentan los resultados de dos programas piloto de experimentación de aulas 2. [...]
In the context of the "School 2. 0 Program", launched in Spain in 2009 by the Ministry of Education and the Autonomous Communities, we present the results of two pilot programs aimed at experimenting with classrooms equipped with IWB and computers which were conducted during 2009-2010 and 2010-2011 in 31 Spanish schools. [...]

2013
Educatio siglo XXI, Vol. 31, núm. 1 (2013) , p. 213-234  
2.
3 p, 315.9 KB Entrevista a Pere Marquès / Marqués Graells, Pere (Universitat Autònoma de Barcelona)
2006
Padres y maestros, Núm. 299 (2006) , p. 21-23  
3.
2 p, 145.8 KB Millores en l'aprenentatge de l'alumnat de centres de primària i secundària / Marqués Graells, Pere (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Departament de Pedagogia Aplicada
El grup de recerca DIM (Didàctica, Innovació i Multimèdia) de la UAB va dur a terme dos estudis durant el curs 2013-2014 sobre el potencial pedagògic de l'aplicació del currículum bimodal i de l'ús de les tauletes digitals en estudiants de diverses etapes educatives. [...]
2014
UAB divulga, Novembre 2014  
4.
2 p, 41.8 KB El "Currículum Bimodal" millora les notes i redueix el fracàs escolar / Marqués Graells, Pere (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Comunicació i Promoció
Pere Marquès, director del Grup DIM, "Didàctica, Innovació i Multimèdia," vinculat a la UAB i membre del Departament de Pedagogia Aplicada ha conduït una investigació de dos anys sobre l'anomenat "Currículum Bimodal". [...]
2013
UAB divulga, Setembre 2013, p. 1-2  
5.
2 p, 147.8 KB S'assagen noves tècniques contra el fracàs escolar / Marqués Graells, Pere (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
100 professors i 3000 alumnes d'ESO han participat en l'estudi "Noves tècniques contra el fracàs escolar", dirigit pel Dr. Pere Marquès (professor del Departament de Pedagogia Aplicada de la UAB), durant el curs 2010-2011. [...]
2011
UAB divulga, desembre 2011, p. 1-2  
6.
1 p, 36.5 KB Noves tècniques contra el fracàs escolar / Marqués Graells, Pere (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
Durant el curs 2010-2011, el grup de recerca DIM-UAB va realitzar quatre investigacions en què es van experimentar noves tècniques didàctiques dirigides a facilitar als estudiants els seus aprenentatges, per tal d'augmentar el seu rendiment acadèmic i contribuir a disminuir el fracàs escolar. [...]
2012
UAB divulga, octubre 2012, p. 1-1  
7.
1 p, 34.2 KB Currículum Bimodal : reduirem el fracàs escolar? / Marqués Graells, Pere (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
Una investigació desenvolupada al Departament de Pedagogia Aplicada de la UAB ha estudiat l'aplicació del currículum bimodal, que separa els coneixements que s'han de memoritzar de les competències que s'han d'adquirir, en diversos centres d'ensenyament a Espanya i a Amèrica Llatina. [...]
2012
UAB divulga, Setembre 2012, p. 1-1  
8.
1 p, 29.2 KB Llibres digitals per la millora de l'aprenentatge / Marqués Graells, Pere (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
Durant el curs 2011-2012 s'ha realitzat la investigació "Ús didàctic dels continguts digitals EDUCALINE", dirigida pel Dr Pere Marquès (director del grup de recerca "Didàctica i Multimèdia" de la UAB), en la qual més de 100 professors de 23 centres docents d'ensenyament primari i d'ESO, van aplicar a les seves classes diverses activitats d'ensenyament i aprenentatge amb el suport dels llibres de text digitals EDUCALINE per tal d'identificar els millors models d'aplicació didàctica i els avantatges que poden proporcionar.
2012
UAB divulga, juliol 2012, p. 1-1  
9.
4 p, 242.5 KB Recerca AULA 2.0 : les tecnologies a l'aula milloren l'aprenentatge però requereixen un nou sistema d'avaluació / Marqués Graells, Pere (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
Gairebé la totalitat dels professors, tot i manifestar que l'aplicació de les tecnologies a l'aula els comporta més feina, consideren que millora l'aprenentatge i la motivació de l'alumnat, segons es desprèn de les dades de l'estudi AULA 2. [...]
2012
UAB divulga, març 2012, p. 1-4  
10.
2 p, 126.5 KB AULATICE : El 97% dels professors considera que l'ús de les TIC a les aules millora els aprenentatges / Marqués Graells, Pere (Universitat Autònoma de Barcelona)
La investigació AULATICE, liderada pel professor Pere Marquès de la UAB, va ser concebuda amb una doble finalitat: d'una banda l'experimentació de les possibilitats didàctiques dels recursos TIC a les aules AULATICE, que disposen de pissarra digital interactiva, lector de documents i ordinadors personals, i per altra part la identificació dels millors models didàctics d'ús compartit dels llibres de text i els continguts digitals en línia que es poden utilitzar en aquestes aules. [...]
2012
UAB divulga, gener 2012, p. 1-2  

Articles : 14 records found   1 - 10next  jump to record:
Research literature 2 records found  
1.
14 p, 1.5 MB Usos y abusos de las TIC en adolescentes. Decálogo para centros educativos, familias y jóvenes. / Castro Ceacero, Diego, coord. (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup EDO (Equip de Desenvolupament Organitzacional)) ; Gairín Sallán, Joaquín coord. (Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Didàctica i d'Organització Educativa) ; Batrina Andrés, Maria Josep (Catalunya. Departament de Justícia) ; Díaz Vicario, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Didàctica i d'Organització Educativa) ; Marqués Graells, Pere (Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Didàctica i d'Organització Educativa) ; Mercader Juan, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup EDO (Equip de Desenvolupament Organitzacional)) ; Mozo Llusia, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Didàctica i d'Organització Educativa) ; Rodríguez Gómez, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Didàctica i d'Organització Educativa) ; Sabaté Juncosa, Beatriz
Esta guía es un instrumento de difusión, concienciación, formación y debate que se puede utilizar en los centros escolares, organizaciones de educación no formal (centros cívicos, centros de ocio, entidades y asociaciones juveniles, clubes deportivos, etc. [...]
Fundación Mapfre; Equip de Desenvolupament Organitzacional (EDO), 2014  
2.
413 p, 2.3 MB Identificación de factores que contribuyen al desarrollo de actividades de enseñanza y aprendizaje con apoyo de las TIC, que resulten eficientes y eficaces : análisis de su presencia en tres centros docentes / Canales Reyes, Roberto ; Marqués Graells, Pere, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
La investigación se sitúa en una perspectiva metodológica de investigación interpretativa. Cuyo diseño es de tipo estudio de casos, a partir del cual el enfoque de la recolección y análisis de datos se ha definido como mixto, de carácter cuasi-etnográfico, en el que se integran diversas técnicas cualitativas y cuantitativas. [...]
The investigation is located in a methodological perspective of interpretive investigation. Whose design is of type study of cases, starting from which the focus of the gathering and analysis of data have been defined as mixed, of character quasi-etnográfico, in which you/they are integrated diverse technical qualitative and quantitative. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2007  

Course materials 4 records found  
1.
3 p, 1.6 MB Noves Tecnologies aplicades a l'educació [23172] / Marqués Graells,Pere ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
2000-01
Llicenciat en Pedagogia [598]  
2.
10 p, 6.7 MB Tecnologia Educativa [23151] / Marquès Graells,Pere ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
1999-00
Llicenciat en Pedagogia [598]  
3.
3 p, 1.9 MB NUETECEDU [NUETECEDU] / Marquès Graells,Pere ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
2000-01
Llicenciat en Pedagogia [598]  
4.
7 p, 6.0 MB Nuevas Tecnologias Aplicadas a la Educación / Marquès Graells,Pere ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
2000-01
Diplomat en Educació Social [75]  

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.