Resultados globales: 9 registros encontrados en 0.01 segundos.
Documentos de investigación, Encontrados 1 registros
Materiales académicos, Encontrados 8 registros
Documentos de investigación Encontrados 1 registros  
1.
170 p, 4.0 MB Impacto del e-Tourism en España y México : estudio comparativo de la aplicación de las TIC en las empresas del sector turístico / Martínez Almuina, Laura Lizbeth ; Llonch i Andreu, Joan, dir.
El turisme és una activitat socioeconòmica rica i variada que impregna la nostra societat global. El turisme digital és el suport digital de l'experiència turística. Aquest suport porta els viatgers a gaudir de diferents tipus d'experiències al llarg del recorregut turístic, podent identificar-se des que neix la inspiració de viatjar, durant l'estada i en tornar al seu origen, generant així una relació de fidelitat després del viatge . [...]
El turismo es una actividad socioeconómica rica y variada que impregna nuestra sociedad global. El turismo digital es el soporte digital de la experiencia turística. Dicho soporte lleva a los viajeros a disfrutar de diferentes tipos de experiencias a lo largo de su recorrido turístico, pudiendo identificarse desde que nace la inspiración de viajar, durante la estancia y al regresar a su origen, generando así una relación de fidelidad después del viaje. [...]
Tourism is a rich and varied socio-economic activity that permeates our global society. Digital tourism is the digital support of the tourism experience. This support leads travelers to enjoy different types of experiences throughout their tourist journey, being able to identify themselves from the moment the inspiration to travel is born, during the stay and upon returning to their origin, thus generating a relationship of loyalty after the trip. [...]

2022  

Materiales académicos Encontrados 8 registros  
1.
6 p, 108.6 KB Organització Hotelera i Atenció al Client [103754] / Martínez Almuina, Laura Lizbeth ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera
A final del curs l'alumne/a haurà de/d': 1. Diferenciar els conceptes de producció i servucció i les seves implicacions per les empreses turístiques. 2. Conèixer com gestionar la participació del client en la creació de serveis 3. [...]
A final del curso el alumno / a deberá / de: 1. Diferenciar los conceptos de producción y servucción y sus implicaciones para las empresas turísticas. 2. Conocer cómo gestionar la participación del cliente en la creación de servicios 3. [...]

2020-21
Grau en Direcció Hotelera [1214]
3 documentos
2.
5 p, 105.5 KB Direcció Estratègica i Comercial d'Hotels [103733] / Martínez Almuina, Laura Lizbeth ; Cayón Costa, Magda ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera
Al finalitzar l'assignatura l'alumne/a serà capaç de: 1. Saber fer un anàlisi estratègica 2. Saber tria una estratègia entre diferents opcions estratègiques 3. Saber aplicar els factors determinants per l'èxit de la implantació d'una estratègia. [...]
Al finalizar la asignatura el alumno / a será capaz de: 1. Saber hacer un análisis estratégico 2. Saber elegir una estrategia entre diferentes opciones estratégicas 3. Saber aplicar los factores determinantes para el éxito de la implantación de una estrategia. [...]

2020-21
Grau en Direcció Hotelera [1214]
3 documentos
3.
5 p, 106.8 KB Gestió del servei i atenció al client [101223] / Martínez Almuina, Laura Lizbeth ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera
A final del curs l'alumne/a haurà de/d': 1. Diferenciar els conceptes de producció i servucció i les seves implicacions per les empreses turístiques. 2. Conèixer com gestionar la participació del client en la creació de serveis 3. [...]
A final del curso el alumno / a deberá / de: 1. Diferenciar los conceptos de producción y servucción y sus implicaciones para las empresas turísticas. 2. Conocer cómo gestionar la participación del cliente en la creación de servicios 3. [...]

2020-21
Grau en Turisme [1345]
Grau en Turisme [820]
3 documentos
4.
5 p, 105.7 KB Organització Hotelera i Atenció al Client [103754] / Martínez Almuina, Laura Lizbeth ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera
A final del curs l'alumne/a haurà de/d': 1. Diferenciar els conceptes de producció i servucció i les seves implicacions per les empreses turístiques. 2. Conèixer com gestionar la participació del client en la creació de serveis 3. [...]
A final del curso el alumno / a deberá / de: 1. Diferenciar los conceptos de producción y servucción y sus implicaciones para las empresas turísticas. 2. Conocer cómo gestionar la participación del cliente en la creación de servicios 3. [...]

2019-20
Grau en Direcció Hotelera [1214]
3 documentos
5.
5 p, 103.7 KB Direcció Estratègica i Comercial d'Hotels [103733] / Martínez Almuina, Laura Lizbeth ; Cayón Costa, Magda ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera
Al finalitzar l'assignatura l'alumne/a serà capaç de: 1. Saber fer un anàlisi estratègica 2. Saber tria una estratègia entre diferents opcions estratègiques 3. Saber aplicar els factors determinants per l'èxit de la implantació d'una estratègia. [...]
Al finalizar la asignatura el alumno / a será capaz de: 1. Saber hacer un análisis estratégico 2. Saber elegir una estrategia entre diferentes opciones estratégicas 3. Saber aplicar los factores determinantes para el éxito de la implantación de una estrategia. [...]

2019-20
Grau en Direcció Hotelera [1214]
3 documentos
6.
5 p, 104.6 KB Gestió del servei i atenció al client [101223] / Martínez Almuina, Laura Lizbeth ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera
A final del curs l'alumne/a haurà de/d': 1. Diferenciar els conceptes de producció i servucció i les seves implicacions per les empreses turístiques. 2. Conèixer com gestionar la participació del client en la creació de serveis 3. [...]
A final del curso el alumno / a deberá / de: 1. Diferenciar los conceptos de producción y servucción y sus implicaciones para las empresas turísticas. 2. Conocer cómo gestionar la participación del cliente en la creación de servicios 3. [...]

2019-20
Grau en Turisme [1345]
Grau en Turisme [820]
3 documentos
7.
8 p, 182.7 KB Gestió del servei i atenció al client [101223] / Martínez Almuina, Laura Lizbeth ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera
A final del curs l'alumne/a haurà de/d': 1. Diferenciar els conceptes de producció i servucció i les seves implicacions per les empreses turístiques. 2. Conèixer com gestionar la participació del client en la creació de serveis 3. [...]
2018-19 (Grau en Turisme)  
8.
8 p, 124.8 KB Direcció Estratègica i Comercial d'Hotels [103733] / Cayón Costa, Magda ; Martínez Almuina, Laura Lizbeth
2018-19 (Grau en Direcció Hotelera)  

¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.