Results overview: Found 33 records in 0.02 seconds.
Research literature, 16 records found
Course materials, 17 records found
Research literature 16 records found  1 - 10next  jump to record:
1.
94 p, 3.4 MB El Delta del Llobregat : un tresor natural desconegut / Salomón Navarro, Georgina ; Martínez Surinyac, Gabriel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El Delta del Llobregat és un espai natural de gran importància per la diversitat d'hàbitats que conserva, pel seu punt estratègic dins de la ruta migratòria de les aus i pel fet de ser una de les zones humides més importants de Catalunya. [...]
El Delta del Llobregat es un espacio de gran importancia por la diversidad de hábitats que conserva, por su punto estratégico dentro de la ruta migratoria de las aves, y por el hecho de ser una de las zonas húmedas más importantes de Cataluña. [...]
The Llobregat Delta is an important natural environment due to the wide diversity of habitats which it preserves, also for being a strategic place for the birds migratory routes and for the fact that it is considered one of the most important wetland aereas of Catalonia. [...]

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]
2 documents
2.
85 p, 2.8 MB Everest 2015 : inspirada en la increïble història real (1996) / Sensarrich Viaplana, Helena ; Martínez Surinyac, Gabriel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El cas Everest 1996 fa referència a una de les majors tragèdies de l’alpinisme al cim més alt del món. El 10 de maig d’aquell any, vuit persones van morir durant el descens després d’haver arribat a 8. [...]
El denominado caso Everest 1996 es una de las mayores tragedias del alpinismo en la cima más alta del mundo. El 10 de mayo de aquel año, ocho personas murieron durante el descenso después de haber llegado a los 8. [...]
The Everest 1996 case it’s about one of the major tragedies of climbing the Earth’s highest mountain. On May 10th of that year, eight people died during the descent after reaching to 8,848 meters. [...]

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
3.
80 p, 6.1 MB [KRIEIT] La plataforma de creació del portfoli online. / Escobar Cruz, Andrea ; Martínez Surinyac, Gabriel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball de fi de grau consisteix en la realització d'un projecte dins de l'àmbit de la ideació, conceptualització, branding i disseny web. Krieit és la marca que dona nom a aquest projecte. [...]
Este trabajo de fin de grado consiste en la realización de un proyecto que abarca el ámbito de la ideación, conceptualización, branding y diseño web. Krieit es la marca que da nombre al este proyecto. [...]
This final degree's project consists in developing a project within the scope of ideation,conceptualization, branding and web design. Krieit is the brand that names this project. That's an online platform which wil help the user to develop an entery protfolio; from the portfolio until its content, through fake briefings. [...]

2017
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]
2 documents
4.
68 p, 1.3 MB Disseny, producció i realització d'una retransmissió de bàsquet professional per televisió / Díaz Quirós, Sergi ; Martinez Surinyac, Gabriel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present projecte vol oferir una ampliació i una conseqüent millora del que són les retransmissions estàndard de bàsquet en aquest país. A través del desenvolupament d'un pla de producció i realització adients, la retransmissió s'enriquirà informativament i espectacularment.
El presente proyecto quiere ofrecer una ampliación y una consiguiente mejora de lo que son las retransmisiones estándar en este país. A través del desarrollo de un plan de producción y realización adecuados, la retransmisión se enriquecerá informativa y espectacularmente.
The present project wants to offer an expansion and a consecuent improvement of what the standard broadcasting is in this country. Through the development of a production plan and a suitable management, the relay will be enriched informatively and spectacularly.

2016
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
5.
93 p, 6.5 MB El perfil del corresponsal de guerra a través de la ficció cinematogràfica sobre la Guerra de Croàcia i Bòsnia : Territorio Comanche (1996), Harrison's Flower's (2000), Welcome to Sarajevo (1997) i No Man's Land (2001) / Bancells Vélez, Judit ; Martinez Surinyac, Gabriel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball analitza com es representen els corresponsal de guerra a la filmografia de ficció sobre la Guerra de Bòsnia i Croàcia. Per fer-ho s'han escollit les pel·lícules Territorio Comanche (1996), Harrison's Flowers (2000), Welcome to Sarajevo (1997) i No Man's Land (2001), en què els periodistes són els protagonistes de la trama del film. [...]
Este trabajo analiza como se representan los corresponsales de guerra en la filmografía de ficción sobre la Guerra de Bosnia y Croacia. Para ello se han escogido las películas Territorio Comanche (1996), Harrison's Flowers (2000), Welcome to Sarajevo (1997) y No Man's Land (2001), donde los periodistas son los protagonistas de la trama del film. [...]
This paper analyzes how war correspondents are represented in fiction films about the War in Bosnia and Croatia. Four films has been chosen to do it: Territorio Comanche (1996), Harrison's Flowers (2000), Welcome to Sarajevo (1997) and No Man's Land (2001), where journalists are the protagonists of the plot. [...]

2016
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
6.
87 p, 5.1 MB Acrílica : Realización de un cortometraje de ficción / Freixanet Graners, Laia ; Martínez Surinyac, Gabriel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El projecte engloba la preproducció, la producció i la postproducció d'’Acrílica’, un curtmetratge de ficció basat en la relació d'amor-odi entre una mare i el seu fill.
El proyecto engloba la preproducción, la producción y la posproducción de ‘Acrílica’, un cortometraje de ficción basado en la relación de amor-odio entre una madre y su hijo.
The project includes the preproduction, production and postproduction of ‘Acrílica’, a shortfilm based on the love-hate relationship between a mother and her son.

2016
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]
2 documents
7.
84 p, 7.5 MB Creació de la identitat corporativa d'AMOhR, cosmètica ecològica / Fàbregas Granados, Tirsa Mireia ; Martinez Surinyac, Gabriel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Projecte de creació de la identitat corporativa de la marca AMOhR, cosmètica ecològica elaborada artesanalment. Per realitzar aquest projecte s'ha estudiat el context actual del consum de productes ecològics i concretament en el sector dels cosmètics, s'ha dissenyat el logotip, el packaging i la web de la marca, per acabar s'ha creat una proposta de pla de comunicació.
Proyecto de creación de la identidad corporativa de la marca AMOhR, cosmética ecológica elaborada artesanalmente. Para realizar este proyecto se ha estudiado el contexto actual del consumo de productos ecológicos y concretamente en el sector de los cosméticos, se ha diseñado el logotipo, el packaging y la web de la marca, para acabar se ha creado una propuesta de plan de comunicación.
Project creation of the corporate identity of the brand AMOhR, handcrafted organic cosmetics. To carry out this project has studied the current context of consumption of organic products and specifically in the field of cosmetics, has designed the logo, packaging and website of the brand, to finish has created a communication plan.

2016
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
8.
51 p, 1.9 MB Barcelona, artistes sense escenari : Realització d’un documental / Bussmann Pardo, Míriam ; Martínez Surinyac, Gabriel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El projecte engloba la preproducció, la producció i la postproducció d'un documental que mostra la professió i la manera de viure dels artistes de carrer a través de tres testimonis: un músic del metro, un pintor de la Rambla i un artista de circ.
El proyecto engloba la preproducción, la producción y la posproducción de un documental que muestra la profesión y la forma de vivir de los artistas de calle a través de tres testimonios: un músico de metro, un pintor de la Rambla y un artista de circo.
The Project includes the preproduction, production and postproduction of a documentary about the profession of street artists and their way of life through three testimonials: a metro musician, a painter from the Rambla and a circus artist.

2016
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]
2 documents
9.
74 p, 3.0 MB Product Placement: La publicidad del s. XXI / Martin Soler, Anna ; Martinez Surinyac, Gabriel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Les característiques i la versatilitat del product placement el converteixen en una opció interessant per als anunciants que desitgen una publicitat original i creativa, alhora que per als productors aquesta pràctica els permet obtenir finançament per als seus continguts. [...]
Las características y la versatilidad del product placement lo convierten en una opción interesante para los anunciantes que desean una publicidad original y creativa, a la vez que para los productores esta práctica les permite obtener financiación para sus contenidos. [...]
Product placement has become an interesting option for advertisers who look for an original and creative way to promote their products because of its characteristics and versatility. At the same time, producers can get economic resources to produce their contents. [...]

2015
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
10.
150 p, 11.2 MB La manipulació periodística en la filmografia de Billy Wilder: el cas d'Ace in the Hole (1951) i The Front Page (1974) / Campillo Cornejo, Laura ; Martínez Surinyac, Gabriel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball tracta sobre l'estudi de la manipulació periodística en la filmografia de Billy Wilder. Per aquest motiu, s'han escollit dues pel•lícules escrites, dirigides i produïdes per ell, que tenen com a personatge principal a un periodista com a objecte de la investigació. [...]
Este trabajo trata sobre el estudio de la manipulación periodística en la filmografía de Billy Wilder. Por este motivo, se han escogido dos películas escritas, dirigidas y producidas por él, que tienen como personaje principal a un periodista como objeto de la investigación. [...]
This essay tells about the journalistic manipulation in Billy Wilder's filmography. For that same reason, two films that were written directed and produced by him and that have a journalist as a main character were picked as the object of this investigation. [...]

2015
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  

Research literature : 16 records found   1 - 10next  jump to record:
Course materials 17 records found  1 - 10next  jump to record:
1.
5 p, 80.6 KB Realització Audiovisual Publicitària [103130] / Martínez Surinyac, Gabriel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Conceptualització i Realització d'espais publicitaris audiovisuals. 1. - Producció: El procés general de producció del cinema i la televisió. 1 Especificitat en l'activitat publicitària. Formats publicitaris. [...]
2016-17
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
2.
4 p, 76.8 KB Creativitat Gràfica [103147] / Martínez Surinyac, Gabriel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
CREATIVITAT GRÀFICA té coma objectiu aplicar la Fotografia a un projecte Publicitari, amb el control del procés des de la fase inicial, la producció i realització fins arribar a l'art final. Principals objectius formatius: Coneixements bàsics de tecnologia i llenguatge fotogràfic. [...]
2016-17
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
3.
4 p, 42.2 KB Creativitat Gràfica [103147] / Martínez Surinyac, Gabriel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2015-16
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
4.
5 p, 60.8 KB Realització Audiovisual Publicitària [103130] / Martínez Surinyac, Gabriel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Conceptualització i Realització d'espais publicitaris audiovisuals. 1. - Producció: El procés general de producció del cinema i la televisió. Especificitat en l'activitat publicitària. Formats publicitaris. [...]
2015-16
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
5.
3 p, 128.9 KB Creativitat Gràfica [103147] / Martínez Surinyac, Gabriel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2014-15
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
6.
5 p, 132.7 KB Realització Audiovisual Publicitària [103130] / Martínez Surinyac, Gabriel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Conceptualització i Realització d'espais publicitaris audiovisuals. 1. - Producció: El procés general de producció del cinema i la televisió. Especificitat en l'activitat publicitària. 1 Realització Audiovisual Publicitària 2014 - 2015 Formats publicitaris. [...]
2014-15
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
7.
4 p, 100.5 KB Creativitat Gràfica [103147] / Martínez Surinyac, Gabriel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
CREATIVITAT GRÀFICA té com a objectiu aplicar la Fotografia a un projecte Publicitari, amb el control del procés des de la fase inicial, la producció i realització fins arribar a l'art final. Principals objectius formatius: Coneixements bàsics de tecnologia i llenguatge fotogràfic. [...]
2013-14  
8.
5 p, 103.3 KB Realització Audiovisual Publicitària [103130] / Martínez Surinyac, Gabriel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Conceptualització i Realització d'espais publicitaris audiovisuals. 1. - Producció: El procés general de producció del cinema i la televisió. Especificitat en l'activitat publicitària. Formats publicitaris. [...]
2013-14  
9.
3 p, 403.7 KB Teoria i Tècnica del Llenguatge Televisiu [20666] / Martínez Surinyac, Gabriel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1995-96
Llicenciat en Publicitat i Relacions Públiques [66]  
10.
17 p, 226.1 KB Tecnologia Audio-Visual en Publicitat. (Fotografia Publicit.) [20652] / Martínez Surinyac, Gabriel ; Lage Fombuena, Ana ; Zamora Moreno, Antoni ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1r Semestre 2011-12
Llicenciat en Publicitat i Relacions Públiques [66]
Llicenciat en Publicitat i Relacions Públiques [600]  

Course materials : 17 records found   1 - 10next  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.