Resultados globales: 13 registros encontrados en 0.01 segundos.
Artículos, Encontrados 2 registros
Documentos de investigación, Encontrados 1 registros
Materiales didácticos, Encontrados 4 registros
Materiales académicos, Encontrados 6 registros
Artículos Encontrados 2 registros  
1.
18 p, 683.4 KB El uso del transporte privado, percepciones individuales y contradicciones colectivas en un marco de sostenibilidad ambiental y social / Miralles-Guasch, Carme 1961- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia) ; Martinez Melo, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia) ; Marquet Sardà, Oriol (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia)
Las externalidades negativas derivadas del uso masivo del transporte privado han sido ampliamente estudiadas y verificadas por un colectivo extenso de científicos, desde una perspectiva ambiental y social. [...]
The negative externalities of the massive use of private transport have been widely studied and verified by the scientific academy. These studies have focused either on the environmental or the social issues. [...]
Les externalitats negatives derivades de l'ús massiu del transport privat han estat àmpliament estudiades i verificades per un col·lectiu extens de científics, des d'una perspectiva ambiental i social. [...]

2012 - 10.5821/ace.v7i19.2563
ACE: architecture, city and environment, Any VII, núm. 19 (2012) , p. 95-110  
2.
11 p, 223.8 KB Condiciones de accesibilidad y movilidad en el Polígono Industrial del Río Ripoll (Sabadell) : un análisis de metodología múltiple / Miralles-Guasch, Carme, 1961- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia) ; Martínez Melo, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia) ; Marquet Sardà, Oriol (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia)
El artículo analiza las condiciones de movilidad y de accesibilidad del PAE del río Ripoll de Sabadell. La metodología utilizada ha sido multiestratégica, puesto que se han combinado métodos cuantitativos, cualitativos y de observación directa. [...]
L'article analitza les condicions de mobilitat i d'accessibilitat del PAE del riu Ripoll de Sabadell. La metodologia utilitzada ha estat multiestratègica, atès que s'hi han combinat mètodes quantitatius, qualitatius i d'observació directa. [...]
L'article analyse les conditions de mobilité et d'accessibilité du PAE de la rivière Ripoll de Sabadell. Une méthodologie multi-stratégique a été utilisée, en combinant des méthodes quantitatives, qualitatives et d'observation directe. [...]
This paper analyzes mobility conditions in the Ripoll River industrial park located in the municipality of Sabadell (Spain). A multi-strategic methodological approach combining qualitative and quantitative methods along with direct observation is used. [...]

2013 - 10.5565/rev/dag.14
Documents d'anàlisi geogràfica, Vol. 59, Núm. 1 (gener-març 2013) , p. 155-165  

Documentos de investigación Encontrados 1 registros  
1.
126 p, 3.8 MB Feedback positiu i negatiu : conèixer i comprendre l'experiència de l'alumnat del grau de pedagogia relacionada amb la motivació, les emocions, l'aprenentatge i el rendiment acadèmic / Molist Delisau, Ariadna ; Martínez Melo, Montserrat, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada
El feedback juga un paper clau en l'aprenentatge, però perquè aquest sigui efectiu i assoleixi la seva funció principal requereix que els agents protagonistes s'involucrin. El feedback positiu i negatiu es relaciona amb processos clau com, la motivació, les emocions, l'aprenentatge i el rendiment dels estudiants. [...]
El feedback juega un papel clave en el aprendizaje, pero para que este sea efectivo y logre su función principal requiere que los agentes protagonistas se involucren. El feedback positivo y negativo se relaciona con procesos clave como, la motivación, las emociones, el aprendizaje y el rendimiento de los estudiantes. [...]
Feedback plays a key role in learning, but for it to be effective and achieve its main function, it requires the leading agents to get involved. Positive and negative feedback can impact the motivation, emotions, learning, and performance of the student. [...]

2022
Grau en Pedagogia [1211]  

Materiales didácticos Encontrados 4 registros  
1.
53 p, 616.7 KB Aprenentatge basat en la investigació en educació superior : un model d'aprenentatge seqüencial en les assignatures de grau de la Facultat de Ciències de l'Educació de la UAB / Jariot, Mercè, coord. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Rodríguez Parrón, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Arnau-Sabatés, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Quesada Pallarès, Carla (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Sánchez Martí, Angelina (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Martínez Melo, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Sala Roca, Josefina (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Tello Sánchez, Jose (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Castell Escuer, Tona (Universitat Autònoma de Barcelona) ; López-Crespo, Saida (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Nieva, Carolina (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Martínez Mínguez, Maria Lourdes (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Ortega, Daniel (Universitat Autònoma de Barcelona)
Aquest document es divideix en dues parts, en la primera es presenta un model seqüenciat d'aprenentatge basat en la investigació des de primer curs fins a quart, per tal que l'alumnat vagi desenvolupant competències de recerca de manera vivencial durant la seva formació. [...]
2024  
2.
74 p, 1.3 MB Components de recerca en el disseny de les assignatures dels Graus de la Facultat de Ciències de l'Educació de la UAB. Anàlisi de les guies docents del curs 2021/2022 / Díaz Vicario, Anna ; Tello Sánchez, Jose ; Arnau-Sabatés, Laura ; Martínez Melo, Montserrat ; López-Crespo, Saida ; Suárez, Cecilia Inés ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Document elaborat en el marc del projecte "La integració de la recerca a la docència en els Graus d'Educació a la Facultat: diagnosi i estratègies d'acció" finançat en la Convocatòria de Projectes d'Innovació Docent de la Facultat de Ciències de l'Educació de la Universitat Autònoma de Barcelona (convocatòria 2021).
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2022  
3.
23 p, 820.1 KB Qüestionari per mesurar la percepció del professorat sobre l'ús i les pràctiques de la recerca integrada a la docència / Arnau-Sabatés, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social) ; Ion, Georgeta (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Sala Roca, Josefina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social) ; Martínez, Lurdes col. (University of Bialystok (Polònia)) ; Jariot, Mercè col. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Díaz, Anna col. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Sanchez, Angelina col. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Ortega, Daniel col. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Nieva, Carolina col. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Tello Sánchez, Jose col. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Suárez, Cecília col. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; López-Crespo, Saida col. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Rodriguez, Montserrat col. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Martinez Melo, Montserrat col. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Kowalczuk-Waledziak, Marta (University of Bialystok (Polònia))
Document elaborat en el marc del projecte "La integració de la recerca a la docència en els Graus d'Educació a la Facultat: diagnosi i estratègies d'acció" finançat en la Convocatòria de Projectes d'Innovació Docent de la Facultat de Ciències de l'Educació de la Universitat Autònoma de Barcelona (convocatòria 2021).
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació, 2022
2 documentos
4.
10 p, 228.9 KB Guia per integrar la recerca a la docència a la Facultat de Ciències de l'Educació : claus i estratègies d'aplicació / Jariot, Mercè ; Tello Sánchez, Jose ; Arnau-Sabatés, Laura ; Rodríguez Parrón, Montserrat ; Martínez Melo, Montserrat ; Ion, Georgeta ; Sala, Fina ; Díaz, Anna ; López-Crespo, Saida ; Nieva, Carolina ; Sánchez Martí, Angelina ; Martínez Mínguez, Maria Lourdes ; Ortega, Daniel ; Suárez, Cecília ; Castell Escuer, Tona ; Agud Morell, Ingrid
Aquesta guia s'ha desenvolupat en el marc del projecte d'innovació "El nexe docència - recerca en els graus d'educació de la UAB", finançat per la Facultat de Ciències de l'Educació de la UAB (convocatòria 2021), i coordinat per Laura Arnau Sabatés.
2022  

Materiales académicos Encontrados 6 registros  
1.
7 p, 115.5 KB Investigar en educació [101655] / Rodriguez Parron, Montserrat ; Quesada Pallarès, Carla ; Sanchez Marti, Angelina ; Martínez Melo, Montserrat ; Arnau-Sabatés, Laura ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura té com a finalitat donar una visió bàsica i aplicada dels enfocaments, processos de recerca en educació, obtenció i tractament de la d'informació, i la seva anàlisi i interpretació mitjançant eines informàtiques específiques. [...]
The purpose of this subject is to give a basic and applied vision of educational research's approaches and processes and also about the collection, treatment, analysis and interpretation of the data, using specific software. [...]
Esta asignatura tiene como finalidad dar una visión básica y aplicada de los enfoques, procesos de investigación en educación, obtención y tratamiento de la información, y su análisis e interpretación mediante herramientas informáticas específicas. [...]

2022-23
Grau en Pedagogia [1211]
Grau en Educació Social [827]
3 documentos
2.
7 p, 115.2 KB Investigar en educació [101655] / Rodríguez Parrón, Montserrat ; Quesada Pallarès, Carla ; Sánchez Martí, Angelina ; Martínez Melo, Montserrat ; Arnau-Sabatés, Laura ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura té com a finalitat donar una visió bàsica i aplicada dels enfocaments, processos de recerca en educació, obtenció i tractament de la d'informació, i la seva anàlisi i interpretació mitjançant eines informàtiques específiques. [...]
The purpose of this subject is to give a basic and applied vision of educational research's approaches and processes and also about the collection, treatment, analysis and interpretation of the data, using specific software. [...]
Esta asignatura tiene como finalidad dar una visión básica y aplicada de los enfoques, procesos de investigación en educación, obtención y tratamiento de la información, y su análisis e interpretación mediante herramientas informáticas específicas. [...]

2021-22
Grau en Pedagogia [1211]
Grau en Educació Social [827]
3 documentos
3.
7 p, 114.2 KB Investigar en educació [101655] / Rodríguez Parrón, Montserrat ; Quesada Pallarès, Carla ; Sánchez Martí, Angelina ; Martínez Melo, Montserrat ; Arnau-Sabatés, Laura ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura té com a finalitat donar una visió bàsica i aplicada dels enfocaments i dels processos de recerca en educació i de l'obtenció i tractament de la d'informació i la seva anàlisi i interpretació mitjançant eines informàtiques específiques. [...]
Esta asignatura tiene como finalidad dar una visión básica y aplicada de los enfoques y los procesos de investigación en educación y de la obtención y tratamiento de la información y su análisis e interpretación mediante herramientas informáticas específicas. [...]

2020-21
Grau en Pedagogia [1211]
Grau en Educació Social [827]
3 documentos
4.
7 p, 114.2 KB Investigar en educació [101655] / Martínez Melo, Montserrat ; Arnau-Sabatés, Laura ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura té com a finalitat donar una visió bàsica i aplicada dels enfocaments i dels processos de recerca en educació i de l'obtenció i tractament de la d'informació i la seva anàlisi i interpretació mitjançant eines informàtiques específiques. [...]
Esta asignatura tiene como finalidad dar una visión básica y aplicada de los enfoques y los procesos de investigación en educación y de la obtención y tratamiento de la información y su análisis e interpretación mediante herramientas informáticas específicas. [...]

2019-20
Grau en Pedagogia [1211]
Grau en Educació Social [827]
3 documentos
5.
7 p, 88.0 KB Investigar en educació [101655] / Rodríguez Parrón, Montserrat ; Martínez Melo, Montserrat ; Arnau-Sabatés, Laura ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura té com a finalitat donar una visió bàsica i aplicada dels enfocaments i dels processos de recerca en educació i de l'obtenció i tractament de la d'informació i la seva anàlisi i interpretació mitjançant eines informàtiques específiques. [...]
The purpose of this subject is to give a basic and applied vision of educational research's approaches and processes and also about the collection, treatment, analysis and interpretation of the data, using specific software. [...]
Esta asignatura tiene como finalidad dar una visión básica y aplicada de los enfoques y los procesos de investigación en educación y de la obtención y tratamiento de la información y su análisis e interpretación mediante herramientas informáticas específicas. [...]

2018-19
Grau en Pedagogia [1211]
Grau en Educació Social [827]
3 documentos
6.
7 p, 87.3 KB Investigar en educació [101655] / Rodríguez Parrón, Montserrat ; Martínez Melo, Montserrat ; Arnau-Sabatés, Laura ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura té com a finalitat donar una visió bàsica i aplicada dels enfocaments i dels processos de recerca en educació i de l'obtenció i tractament de la d'informació i la seva anàlisi i interpretació mitjançant eines informàtiques específiques. [...]
The purpose of this subject is to give a basic and applied vision of educational research's approaches and processes and also about the collection, treatment, analysis and interpretation of the data, using specific software. [...]
Esta asignatura tiene como finalidad dar una visión básica y aplicada de los enfoques y los procesos de investigación en educación y de la obtención y tratamiento de la información y su análisis e interpretación mediante herramientas informáticas específicas. [...]

2017-18
Grau en Pedagogia [1211]
Grau en Educació Social [827]
3 documentos

¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.