Resultados globales: 91 registros encontrados en 0.02 segundos.
Artículos, Encontrados 7 registros
Contribuciones a jornadas y congresos, Encontrados 12 registros
Libros y colecciones, Encontrados 3 registros
Documentos de investigación, Encontrados 7 registros
Materiales académicos, Encontrados 62 registros
Documentos gráficos y multimedia, Encontrados 2 registros
Artículos Encontrados 7 registros  
1.
8 p, 1.7 MB Rat age-related benign prostate hyperplasia is concomitant with an increase in the secretion of low ramified α-glycosydic polysaccharides / Trujillo-Rojas, Lina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Medicina i Cirurgia Animals) ; Fernández Novell, Josep M.. (Universitat de Barcelona. Departament de Bioquímica i Biologia Molecular) ; Blanco Prieto, Olga (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Medicina i Cirurgia Animals) ; Martí-Garcia, Bernat (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sanitat i d'Anatomia Animals) ; Rigau i Mas, Teresa (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Medicina i Cirurgia Animals) ; Rivera del Álamo, Maria Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Medicina i Cirurgia Animals) ; Rodríguez Gil, Joan Enric (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Medicina i Cirurgia Animals)
This work analysed the expression of prostate polysaccharides in rats with age-related benign prostatic hyperplasia (BPH) for a better understanding of the possible relationship between prostate polysaccharides secretion and BPH onset. [...]
2022 - 10.1016/j.theriogenology.2022.06.011
Theriogenology, Vol. 189 (September 2022) , p. 150-157  
2.
12 p, 303.6 KB Evaluation of the Probiotic In Vitro Potential of Lactic Acid-Producing Bacteria from Canine Vagina : possible Role in Vaginal Health / Morales, Brian (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sanitat i d'Anatomia Animals) ; Spadetto, Livia (Universidad de Murcia. Grupo de Investigación en Toxicología) ; Calvo Torras, Ma. de los Ángeles (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sanitat i d'Anatomia Animals) ; Yeste Oliveras, Marc (Universitat de Girona. Departament de Biologia) ; Arosemena, Leonardo (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sanitat i d'Anatomia Animals) ; Rigau i Mas, Teresa (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Medicina i Cirurgia Animals) ; Rivera del Álamo, Maria Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Medicina i Cirurgia Animals)
Lactic acid-producing bacteria (LAB) are being widely studied due to their probiotic potential. The aim of the present study was to determine and identify the presence of LAB from canine vaginal samples, as well as to evaluate their probiotic in vitro potential. [...]
2022 - 10.3390/ani12060796
Animals, Vol. 12 Núm. 6 (2022) , p. 796  
3.
3 p, 1.3 MB Nivells de desenvolupament de l'atenció conjunta / Mas Parera, M. Teresa (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
L'atenció conjunta és una habilitat cognitiva inherent al desenvolupament de l'infant. L'adquisició i el desenvolupament de l'atenció conjunta reflecteixen una evolució a partir de la qual es poden crear una sèrie de nivells o formes d'atenció conjunta. [...]
2008 - 10.17345/comeduc200832-34
Comunicació educativa, Num. 21 (2008) , p. 32-34  
4.
8 p, 458.4 KB Can Psychomotricity improve cognitive abilities in infants? / Mas Parera, M. Teresa (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Castellà Mate, Judit (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
The aim of this study was to determine whether participating in a psychomotricity programme at an early age improves cognition. Thirty infants (11 to 22 months of age) participated in the study. The MerrillPalmer-R test was administered before the intervention in order to measure the General Index of Development, Cognition and Motor Abilities. [...]
L'objectiu del present estudi és determinar si la participació en un programa de psicomotricitat a una edat primerenca millora la cognició. Trenta nadons (de 11 a 22 mesos d'edat) van participar en l'estudi. [...]
El objetivo del presente estudio es determinar si la participación en un programa de psicomotricidad a una edad temprana mejora la cognición. Treinta bebés (de 11 a 22 meses de edad) participaron en el estudio. [...]

2016
Aloma, Vol. 34 Núm. 1 (2016) , p. 65-70  
5.
6 p, 836.2 KB The presence of a high-Km hexokinase activity in dog, but not in boar, sperm / Fernández Novell, Josep M.. (Universitat de Barcelona. Departament de Bioquímica i Biologia Molecular) ; Ballester i Casals, Joan (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Medicina i Cirurgia Animals) ; Medrano, Antonio (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Medicina i Cirurgia Animals) ; Otaegui Goya, Pedro José (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Bioquímica i de Biologia Molecular) ; Rigau i Mas, Teresa (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Medicina i Cirurgia Animals) ; Guinovart, Joan J. (Universitat de Barcelona. Departament de Bioquímica i Biologia Molecular) ; Rodríguez Gil, Joan Enric (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Medicina i Cirurgia Animals)
The presence of a high-Km hexokinase activity was tested in both dog and boar spermatozoa. Hexokinase kinetics from dog extracts showed the presence of a specific activity (dog-sperm glucokinase-like protein, DSGLP), in the range of glucose concentrations of 4-10 mM, whereas boar sperm did not show any DSGLP activity. [...]
2004 - 10.1016/j.febslet.2004.06.015
FEBS letters, Vol. 570, Num. 1-3 (2004) , p. 211-216  
6.
5 p, 2.0 MB Disquinesia ciliar primaria en un bichon Frisé macho de un año de edad / Planas, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Veterinària) ; Rutllant Labeaga, Josep (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Veterinària) ; Rigau i Mas, Teresa (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Veterinària) ; Rodríguez-Martínez, Heriberto (SLU (Uppsala, Suècia). Facultad de Veterinaria) ; Ruiz de Gopegui i Fernández, Rafael (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Veterinària)
Se describe el caso clínico de un Bichon Frisé macho de un año de edad, con signos respiratorios desde los dos meses de vida. El motivo de la consulta fue la presentación de un cuadro de tos crónica productiva de dos meses de duración y posibles episodios recurrentes de rinosinusitis. [...]
2002
Clínica veterinaria de pequeños animales, Vol. 22, Núm. 2 (2002) , p. 118-122  
7.
14 p, 279.7 KB Sobre la problemática científica del cólera (1885) : una carta inédita de Santiago Ramón y Cajal a Jaime Ferrán / Cid, Felipe ; Cruz, Félix ; Pous-Mas, Teresa
1982
Dynamis : Acta Hispanica ad Medicinae Scientiarumque. Historiam Illustrandam, V. 2 (1982) p. 373-386  

Contribuciones a jornadas y congresos Encontrados 12 registros  1 - 10siguiente  ir al registro:
1.
6 p, 106.3 KB Relación entre atención compartida y atención sostenida en situación de juego interactivo triádico / Mas Parera, M. Teresa (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
El estudio efectuado pone de manifiesto que las situaciones de atención compartida implican largos períodos de atención sostenida y que estas situaciones se incrementan tanto en tasa de frecuencia como de duración en función del desarrollo del niño; además, el comportamiento adulto puede facilitar o inhibir la atención compartida, es decir, que su comportamiento, durante de la interacción, se adapta al nivel cognitivo del niño.
2007
Reunión Científica sobre Atención (RECA). Barcelona, Catalunya, 6a : 2007  
2.
1 p, 1.3 MB Non-conventional TV advertising : visual impact and viewer's visual behaviour / Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Mas Parera, M. Teresa (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Estaún Ferrer, Santiago (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Valli, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Padilla, Alexander (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Jaén, Sonia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Jiménez, Sílvia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Astals Serés, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Jiménez, Susana (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Estudio realizado con la tecnología del eye tracker, cuyo objetivo es conocer el impacto visual de la pantalla compartida, la animación y la sobreimpresión y la conducta visual del telespectador. Los resultados muestran el valor atencional de las diferentes áreas de la pantalla en función del formato publicitario y de sus características visuals y permiten concluir la efectividad de la utilización de este tipo de estrategias publicitarias televisivas como lo demuestran otros trabajos realizados sobre el recuerdo sugerido de los diferentes anuncios.
2010
SEPEX Conference (Sociedad Española de Psicología Experimental). Granada, Andalusia, 8a : 2010
2 documentos
3.
6 p, 120.1 KB Relación entre atención compartida y atención sostenida en situación de juego interactivo triadico / Mas Parera, M. Teresa (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació ; Reunión Científica sobre Atención (6a : 2007 : Barcelona, Catalunya)
[Barcelona] : Monflorit Edicions i Assessoraments, 2010
La atención (VI) : un enfoque pluridisciplinar, 2010, p. 161-166  
4.
205 p, 3.0 MB La atención (VI) : un enfoque pluridisciplinar / Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Estaún Ferrer, Santiago (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Mas Parera, M. Teresa (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Reunión Científica sobre Atención (6a : 2007 : Barcelona, Catalunya)
[Barcelona] : Monflorit Edicions i Assessoraments, 2010
Reunión Científica sobre Atención (RECA). Barcelona, Catalunya, 6a : 2007  
5.
1 p, 97.3 KB Atención y reactancia de la sobreimpresión publicitaria / Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Mas Parera, M. Teresa (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Estaún Ferrer, Santiago (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Conseguir que el sujeto atienda y procese los estímulos (anuncios) que se presentan en la sobreimpresión publicitaria es uno de los objetivos de este nuevo formato de publicidad, en la que la sobreimpresión en la pantalla aparece como elemento distractor al que el sujeto no tiene la intención de atender mientras está atendiendo la información televisiva. [...]
2009
Reunión Científica sobre Atención. Granada, 7a : 2009
2 documentos
6.
27 p, 579.4 KB Estrategias atencionales y comunicativas del adulto en el desarrollo de la atención conjunta y de la atención compartida / Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Mas Parera, M. Teresa (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
2005
Reunión Científica sobre Atención, 5a : 2005
2 documentos
7.
1 p, 35.2 KB Historia conceptual de la atención conjunta / Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Mas Parera, M. Teresa (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Los primeros acercamientos al concepto de atención conjunta se inician alrededor de los años 70 con el estudio de Scaife y Bruner (1975). Estos autores exploran el seguimiento visual que realiza el niño de la mirada del adulto. [...]
2007
Sociedad Española de Historia de la Psicología. Symposium. Cadaqués, 20è : 2007
2 documentos
8.
1 p, 49.8 KB Juvenile perception of advertising : from audiovisual processing to advertising response / Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Estaún Ferrer, Santiago (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Mas Parera, M. Teresa (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Psicologia i Comunicació Publicitària
In order to turn children into consumers, the audiovisual medium drives their attention by resorting to any number of techniques using colour, sound, images, simple rhymes and brief messages, as well as quick cuts, which are conducive to automatic processing. [...]
2007
Congreso Ibérico de Percepción. Madrid, 2on : 2007
2 documentos
9.
1 p, 52.2 KB Exemple d'aprenentatge basat en un projecte (ABP). Estudi de la percepció que tenen els nens de la publicitat : de l'aula a la publicació del projecte / Mas, Maria Teresa (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup d'Investigació en Psicologia i Comunicació Publicitària (GIPCP))
2007
Jornades d'Innovació Docent de la UAB. Bellaterra, Catalunya, 4es : 2007  
10.
10 p, 528.1 KB Laboratori virtual de psicologia bàsica : l'experiència com a clau de l'aprenentatge / Vilaró Soler, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Maiche Marini, Alejandro (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Mas, Maria Teresa (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Torregrossa, Miquel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Sanz Ruiz, Antoni (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
El Laboratori Virtual de Psicologia Bàsica (LVPB) és una eina que pretén aprofitar les noves tecnologies per donar un nou enfocament al procés d'aprenentatge dels processos psicològics bàsics. Amb el LVPB s'acompanya a l'estudiant en un recorregut a través d'experiments que s'han convertit en clàssics de la Psicologia Cognitiva amb l'objectiu d'assolir coneixements relacionats amb els processos cognitius a partir de la pròpia experiència. [...]
The Virtual Laboratory of Cognitive Psychology (LVPB) is a tool that tries to take advantage of the new technologies in order to give a new approach to the learning process of the psychological basic processes. [...]

2007
Jornades d'Innovació Docent de la UAB, 4es : 2007  

Contribuciones a jornadas y congresos : Encontrados 12 registros   1 - 10siguiente  ir al registro:
Libros y colecciones Encontrados 3 registros  
1.
6 p, 120.1 KB Relación entre atención compartida y atención sostenida en situación de juego interactivo triadico / Mas Parera, M. Teresa (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació ; Reunión Científica sobre Atención (6a : 2007 : Barcelona, Catalunya)
[Barcelona] : Monflorit Edicions i Assessoraments, 2010
La atención (VI) : un enfoque pluridisciplinar, 2010, p. 161-166  
2.
205 p, 3.0 MB La atención (VI) : un enfoque pluridisciplinar / Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Estaún Ferrer, Santiago (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Mas Parera, M. Teresa (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Reunión Científica sobre Atención (6a : 2007 : Barcelona, Catalunya)
[Barcelona] : Monflorit Edicions i Assessoraments, 2010
Reunión Científica sobre Atención (RECA). Barcelona, Catalunya, 6a : 2007  
3.
10 p, 1.4 MB Laboratori virtual de psicologia bàsica : l'experiència com a clau de l'aprenentatge / Maiche Marini, Alejandro (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Mas Parera, M. Teresa (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Vilaró, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Torregrossa, Miquel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Sanz Ruiz, Antoni (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Aparici Aznar, Melina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Munar, Enric (Universitat de les Illes Balears. Departament de Psicologia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
El Laboratori Virtual de Psicologia Bàsica (LVPB) és una eina que acompanya l'estudiant en un recorregut a través d'experiments que s'han convertit en clàssics de la Psicologia Cognitiva. La plataforma reprodueix experiments provinents de l'estudi de l'atenció, l'emoció, el llenguatge, la memòria, la motivació, el pensament i la percepció. [...]
El Laboratorio Virtual de Psicología Básica (LVPB) es una herramienta que acom-paña al estudiante en un recorrido a través de experimentos que se han convertidoen clásicos de la Psicología Cognitiva. [...]
The Virtual Basic Psychology Laboratory (VBPL) is a tool that accompanies thestudent on a journey through experiments that have become classics in the Cognitive Psychology field. The platform reproduces experiments from the study ofemotion, language, memory, motivation, thought and perception. [...]

IDES 2008
Experiències docents innovadores de la UAB en ciències experimentals i tecnologies i en ciències de la salut : cap a l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES), 2008, p. 193-202
4 documentos

Documentos de investigación Encontrados 7 registros  
1.
291 p, 6.0 MB Identificación de la microbiota genital de perros. Evaluación del potencial probiótico de las bacterias ácido lácticas / Morales Segovia, Brian ; Calvo Torras, Ma. de los Ángeles, dir. ; Rigau i Mas, Teresa, dir. ; Rivera del Álamo, Ma. Montserrat, dir. ; Ramos Martínez Alonso, María, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Genètica i de Microbiologia
En la elaboración de la siguiente tesis doctoral se procesaron un total de 135 muestras genitales de perros con el objetivo de observar si existían diferencias en la composición microbiana según los siguientes factores: sexo, castrado o entero, sano o con enfermedad del sistema genitourinario. [...]
In the elaboration of the following doctoral thesis, a total of 135 genital samples of dogs were processed in order to observe if there were differences in the microbial composition according to the following factors: sex, neutered or not neutered, healthy or with genitourinary system disease. [...]

2019  
2.
205 p, 3.6 MB Expression of cellular transporters of water and monosaccharides in the uterus and the placental transference zone in different gestational and non-gestational phases in the queen / Ferré Dolcet, Lluis ; Rivera del Álamo, Maria Montserrat, dir. ; Rigau i Mas, Teresa, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Medicina i Cirurgia Animals
La placenta está considerada como el órgano principal encargado del transporte de solutos y nutrientes entre madre y feto. Por su característica función, durante la gestación, tanto el útero como la placenta sufren diversos cambios estructurales para la preparación del endometrio para la futura implantación y desarrollo fetal. [...]
Barcelona : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016  
3.
128 p, 924.6 KB Evaluación del efecto probiótico de las cepas Lactobacillus reuteri CECT7266 y Lactobacillus fermentum CECT7265 en perros sanos / Sánchez Alzuria, Núria ; Torre Lloveras, Celina, dir. ; Rigau i Mas, Teresa, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Medicina i Cirurgia Animals
Pendent Resums.
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2015  
4.
1 p, 430.9 KB Vaginitis study in female dog / Caballeria Lluch, Sílvia ; Rigau i Mas, Teresa, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Veterinària
2014
Grau en Veterinària [955]  
5.
431 p, 2.3 MB L'Atenció conjunta dels 10 als 28 mesos d'edat de l'infant / Mas Parera, M. Teresa ; Añaños, Elena, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Quera, Vicenç, dir.
L'estudi analitza el desenvolupament de l'atenció conjunta dels 10 als 28 mesos d'edat de l'infant. Considerem que l'atenció conjunta és una habilitat de coordinació perquè l'infant ha d'adquirir l'habilitat per coordinar la seva atenció entre un adult i un objecte dins una situació interactiva -episodi- i, una habilitat d'integració perquè, per adquirir l'habilitat de coordinació l'infant ha de desenvolupar-se a nivell de competències cognitives, comunicatives, socials i manipuladores. [...]
The study analyses the joint attention development of 10 to 28 months old infants. We consider that joint attention is an ability of coordination because the infant has to acquire the ability of coordinating his attention between an adult and an object within an interactive situation -episode-, and an ability of integration because to acquire the ability of coordination the infant has to develop cognitive, social, communicative and manipulative competences. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2003  
6.
22 p, 269.8 KB Efectes del tractament amb tungstat sòdic sobre la funció reproductiva en rates diabètiques induïdes amb estreptozotocina / Ballester i Casals, Joan ; Rigau i Mas, Teresa, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Medicina i Cirurgia Animals) ; Rodríguez Gil, Joan Enric, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Medicina i Cirurgia Animals)
Aquest treball s'emmarca dins de l'estudi sobre l'ús del tungstat de sodi com a agent antidiabètic. On s'ha estudiat la capacitat normoglucemiant d'aquest compost així com els possibles efectes no desitjats que es puguin derivar del tractament. [...]
This work is framed inside the study of the sodium tungstate as an antidiabetic agent , which its normoglycemic capacity has been studied as well as the not desired potential effects which can be derived of the treatment. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2002
6 documentos
7.
33 p, 116.5 KB Efecto del fotoperíodo sobre la calidad seminal de verracos destinados a inseminación artificial / Rivera del Álamo, Maria Montserrat ; Rigau i Mas, Teresa, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Medicina i Cirurgia Animals) ; Rodríguez Gil, Joan Enric, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Medicina i Cirurgia Animals)
El buen funcionamiento de una explotación porcina depende, en parte, de un buen control reproductivo dentro de la misma. Para ello es fundamental disponer de un semen de buena calidad. Sin embargo, esta calidad no se mantiene siempre constante. [...]
The smooth running of a pig keeping depends, partly, on a good reproductive control. Thus, a good seminal quality is essential. However, this quality doesn't remain constant all the time. There are several factors which can influence the quality of ejaculate, and which can be classified in intrinsic and extrinsic to animal. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2003  

Materiales académicos Encontrados 62 registros  1 - 10siguientefinal  ir al registro:
1.
10 p, 127.2 KB Medicina i Cirurgia d'Animals de Companyia II [102621] / García Arnas, Félix Ángel ; Espada Gerlach, Yvonne ; Ferrer Caubet, Lluis ; Franch Serracanta, Jordi ; Pastor Milán, Josep ; Peña Giménez, María Teresa ; Rabanal Prados, Rosa Maria ; Rigau Mas, Teresa ; Añor Torres, Sònia ; Diaz-Bertrana Sanchez, Maria Carmen ; Martorell Monserrat, Jaime Miguel ; Rappe, Katrin Steffanie ; Ordeix Esteve, Laura ; Rivera del Alamo, Maria Montserrat ; Torrente Artero, Carlos ; Rodriguez Cortes, Alheli ; Leiva Repiso, Marta ; Andaluz Martínez, Anna ; Planellas Bachs, Marta ; Novellas Torroja, Rosa ; Bosch Lozano, Luis ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Veterinària
L'assignatura de Medicina i Cirurgia d'animals de companyia II és una assignatura obligatòria de quart curs. Aquesta assignatura engloba les activitats pràctiques dels continguts teòrics de l'assignatura de Medicina i Cirurgia d'animals de companyia I. [...]
Small Animal Medicine and Surgery II is a compulsory course of fourth grade, and it comprises all the practical activities related to the theory contents of the course "Small Animal Medicine and Surgery I". [...]
Esta es una asignatura obligatoria de cuarto curso, que incluye todas las actividades prácticas realcionadas con la teoría impartida en la asignatura "Medicina i Cirugía de Animales de Compañía I". [...]

2023-24
Grau en Veterinària [955]
3 documentos
2.
4 p, 100.5 KB Necessitats educatives específiques en els processos d'aprenentatge en Educació Infantil [105051] / Mas Parera, Maria Teresa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Els objectius de l'assignatura són: - Conèixer els processos educatius i d'aprenentatge en l'etapa 0-6 anys en infants amb NEE. - Comprendre i analitzar els límits de l'educació i l'aprenentatge en la societat actual així com les competències fonamentals dels agents educatius en l'etapa 0-6 anys per poder adaptar els continguts als infants amb NEE - Conèixer la identitat educativa de l'etapa d'educació infantil per poder fer les adaptacions pertinents als infants amb NEE.
The objective of the subject are: - Know the educational and learning process in the 0-6 year period in children with specific educational needs - Undestand and analyze the limits of education and learning in today's society as well as the fundamental competences of educational agents in the 0-6 year period to be able to adapt the content to children with specific educational needs - Understant the educational identity of the stage of infant education in order to make to the adaptations pertinent to children with specific educational needs.
Los objetivos de la asignatura son: - Conocer los procesos educacionales y de aprendizaje en la etapa 0-6 años en niños con NEE. - Entender y analizar los limites de la educación y el aprendizaje en la sociedad actual asi como las competencias fundamentales de los agentes educativos en el período 0-6 años para adaptar el contenido a niños y niñas con NEE. [...]

2023-24
Grau en Educació Infantil [847]
3 documentos
3.
7 p, 116.6 KB Processos educatius i aprenentatge (0-6 anys) [102023] / Mas Parera, Maria Teresa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'assignatura contribueix a comprendre els processos educatius i d'aprenentatge en la primera infància (0-6anys), considerant l'infant en la seva globalitat i sent la interacció i la comunicació social un factor determinant per al seu desenvolupament i aprenentatge. [...]
The course aims to contribute towards an understanding of the teaching and learning processes in children from 0-6 and a consideration of the child as a whole, and to stress the importance of interaction and social comunication as key factors in their learning and development. [...]
La asignatura contribuye a comprender los procesos educativos y de aprendizaje en la primera infancia (0-6anys), considerando al niño/a en su globalidad y siendo la interacción y la comunicación social un factor determinante para su desarrollo y aprendizaje. [...]

2023-24
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363]
Grau en Educació Infantil [847]
3 documentos
4.
4 p, 99.8 KB Necessitats educatives específiques en els processos d'aprenentatge en Educació Infantil [105051] / Mas Parera, Maria Teresa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Els objectius de l'assignatura són: - Conèixer els processos educatius i d'aprenentatge en l'etapa 0-6 anys en infants amb NEE. - Comprendre i analitzar els límits de l'educació i l'aprenentatge en la societat actual així com les competències fonamentals dels agents educatius en l'etapa 0-6 anys per poder adaptar els continguts als infants amb NEE - Conèixer la identitat educativa de l'etapa d'educació infantil per poder fer les adaptacions pertinents als infants amb NEE.
The objective of the subject are: - Know the educational and learning process in the 0-6 year period in children with specific educational needs - Undestand and analyze the limits of education and learning in today's society as well as the fundamental competences of educational agents in the 0-6 year period to be able to adapt the content to children with specific educational needs - Understant the educational identity of the stage of infant education in order to make to the adaptations pertinent to children with specific educational needs.
Los objetivos de la asignatura son: - Conocer los procesos educacionales y de aprendizaje en la etapa 0-6 años en niños con NEE. - Entender y analizar los limites de la educación y el aprendizaje en la sociedad actual asi como las competencias fundamentales de los agentes educativos en el período 0-6 años para adaptar el contenido a niños y niñas con NEE. [...]

2022-23
Grau en Educació Infantil [847]
3 documentos
5.
6 p, 107.0 KB Producció Ramadera i Agrícola Ecològica [102667] / Bartolomé, Jordi ; Castellà Espuny, Joaquim ; Rigau Mas, Teresa ; Such i Martí, Francesc Xavier ; Izquierdo Tugas, Dolors ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Veterinària
- Conèixer els fonaments i pràctica de la producció agrícola i ramadera ecològiques i la seva importància ambiental, econòmica i social. - Capacitar als alumnes de Veterinària del paper que poden assumir en el món de la producció ecològica - Conèixer la legislació i comercialització dels productes agraris ecològics i els procediments de certificació a Catalunya i a la Unió Europea. [...]
- To know the basics and practice of ecological agricultural and livestock production and its environmental, economic and social importance. - To train veterinary students on the role they can take in the world of organic production - to know the legislation and commercialization of organic agricultural products and the certification procedures in Catalonia and in the European Union. [...]
- Conocer los fundamentos y práctica de la producción agrícola y ganadera ecológicas y su importancia ambiental, económica y social. - Capacitar a los alumnos de Veterinaria del papel que pueden asumir en el mundo de la producción ecológica - Conocer la legislación y comercialización de los productos agrarios ecológicos y los procedimientos de certificación en Cataluña y en la Unión Europea. [...]

2022-23
Grau en Veterinària [955]
3 documentos
6.
10 p, 127.1 KB Medicina i Cirurgia d'Animals de Companyia II [102621] / García Arnas, Félix Angel ; Alberola, Jordi (Alberola i Domingo) ; Espada, Yvonne ; Ferrer Caubet, Lluís ; Franch, Jordi ; Pastor Milán, Josep ; Peña Giménez, Maria Teresa ; Rabanal Prados, Rosa Ma ; Rigau Mas, Teresa ; Ruíz de Gopegui Fernández, Rafael ; Añor Torres, Sònia ; íaz-Bertrana Sánchez, Carmen ; de la Fuente Laborda, Josep ; Martorell Montserrat, Jaume ; Raposo Galván, Marcos ; Ordeix Esteve, Laura ; Rivera del Álamo, Maria Montserrat ; Torrente Artero, Carlos ; Leiva Repiso, Marta ; Andaluz Martínez, Anna ; Planellas Bachs, Marta ; Novellas Torroja, Rosa ; Bosch Lozano, Luis ; Fontecha Umaña, Pedro ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Veterinària
L'assignatura de Medicina i Cirurgia d'animals de companyia II és una assignatura obligatòria de quart curs. Aquesta assignatura engloba les activitats pràctiques dels continguts teòrics de l'assignatura de Medicina i Cirurgia d'animals de companyia I. [...]
Small Animal Medicine and Surgery II is a compulsory course of fourth grade, and it comprises all the practical activities related to the theory contents of the course "Small Animal Medicine and Surgery I". [...]
Esta es una asignatura obligatoria de cuarto curso, que incluye todas las actividades prácticas realcionadas con la teoría impartida en la asignatura "Medicina i Cirugía de Animales de Compañía I". [...]

2022-23
Grau en Veterinària [955]
3 documentos
7.
7 p, 116.0 KB Processos educatius i aprenentatge (0-6 anys) [102023] / Mas Parera, Maria Teresa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'assignatura contribueix a comprendre els processos educatius i d'aprenentatge en la primera infància (0-6anys), considerant l'infant en la seva globalitat i sent la interacció i la comunicació social un factor determinant per al seu desenvolupament i aprenentatge. [...]
The course aims to contribute towards an understanding of the teaching and learning processes in children from 0-6 and a consideration of the child as a whole, and to stress the importance of interaction and social comunication as key factors in their learning and development. [...]
La asignatura contribuye a comprender los procesos educativos y de aprendizaje en la primera infancia (0-6anys), considerando al niño/a en su globalidad y siendo la interacción y la comunicación social un factor determinante para su desarrollo y aprendizaje. [...]

2022-23
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1283]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363]
Grau en Educació Infantil [847]
3 documentos
8.
10 p, 127.5 KB Medicina i Cirurgia d'Animals de Companyia II [102621] / Ferrer Caubet, Lluís ; Alberola, Jordi (Alberola i Domingo) ; Espada, Yvonne ; Franch, Jordi ; García Arnas, Félix ; Pastor Milán, Josep ; Peña Giménez, Maria Teresa ; Rabanal Prados, Rosa Ma ; Rigau Mas, Teresa ; Ruíz de Gopegui Fernández, Rafael ; Añor Torres, Sònia ; íaz-Bertrana Sánchez, Carmen ; de la Fuente Laborda, Josep ; Martorell Montserrat, Jaume ; Raposo Galván, Marcos ; Ordeix Esteve, Laura ; Rivera del Alamo, Maria Montserrat ; Torrente Artero, Carlos ; Leiva Repiso, Marta ; Andaluz Martínez, Anna ; Planellas Bachs, Marta ; Novellas Torroja, Rosa ; Bosch Lozano, Luis ; Fontecha Umaña, Pedro ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Veterinària
L'assignatura de Medicina i Cirurgia d'animals de companyia II és una assignatura obligatòria de quart curs. Aquesta assignatura engloba les activitats pràctiques dels continguts teòrics de l'assignatura de Medicina i Cirurgia d'animals de companyia I. [...]
Small Animal Medicine and Surgery II is a compulsory course of fourth grade, and it comprises all the practical activities related to the theory contents of the course "Small Animal Medicine and Surgery I". [...]
Esta es una asignatura obligatoria de cuarto curso, que incluye todas las actividades prácticas realcionadas con la teoría impartida en la asignatura "Medicina i Cirugía de Animales de Compañía I". [...]

2021-22
Grau en Veterinària [955]
3 documentos
9.
4 p, 99.9 KB Necessitats educatives específiques en els processos d'aprenentatge en Educació Infantil [105051] / Mas Parera, Maria Teresa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Els objectius de l'assignatura són: - Conèixer els processos educatius i d'aprenentatge en l'etapa 0-6 anys en infants amb NEE. - Comprendre i analitzar els límits de l'educació i l'aprenentatge en la societat actual així com les competències fonamentals dels agents educatius en l'etapa 0-6 anys per poder adaptar els continguts als infants amb NEE - Conèixer la identitat educativa de l'etapa d'educació infantil per poder fer les adaptacions pertinents als infants amb NEE.
The objective of the subject are: - Know the educational and learning process in the 0-6 year period in children with specific educational needs - Undestand and analyze the limits of education and learning in today's society as well as the fundamental competences of educational agents in the 0-6 year period to be able to adapt the content to children with specific educational needs - Understant the educational identity of the stage of infant education in order to make to the adaptations pertinent to children with specific educational needs.
Los objetivos de la asignatura son: - Conocer los procesos educacionales y de aprendizaje en la etapa 0-6 años en niños con NEE. - Entender y analizar los limites de la educación y el aprendizaje en la sociedad actual asi como las competencias fundamentales de los agentes educativos en el período 0-6 años para adaptar el contenido a niños y niñas con NEE. [...]

2021-22
Grau en Educació Infantil [847]
3 documentos
10.
5 p, 106.2 KB Producció Ramadera i Agrícola Ecològica [102667] / Bartolomé, Jordi ; Castellà Espuny, Joaquim ; Rigau Mas, Teresa ; Such Martí, Francesc Xavier ; Izquierdo Tugas, Dolors ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Veterinària
- Conèixer els fonaments i pràctica de la producció agrícola i ramadera ecològiques i la seva importància ambiental, econòmica i social. - Capacitar als alumnes de Veterinària del paper que poden assumir en el món de la producció ecològica - Conèixer la legislació i comercialització dels productes agraris ecològics i els procediments de certificació a Catalunya i a la Unió Europea. [...]
- To know the basics and practice of ecological agricultural and livestock production and its environmental, economic and social importance. - To train veterinary students on the role they can take in the world of organic production - to know the legislation and commercialization of organic agricultural products and the certification procedures in Catalonia and in the European Union. [...]
- Conocer los fundamentos y práctica de la producción agrícola y ganadera ecológicas y su importancia ambiental, económica y social. - Capacitar a los alumnos de Veterinaria del papel que pueden asumir en el mundo de la producción ecológica - Conocer la legislación y comercialización de los productos agrarios ecológicos y los procedimientos de certificación en Cataluña y en la Unión Europea. [...]

2021-22
Grau en Veterinària [955]
3 documentos

Materiales académicos : Encontrados 62 registros   1 - 10siguientefinal  ir al registro:
Documentos gráficos y multimedia Encontrados 2 registros  
1.
Castració d'un èquid / Rigau i Mas, Teresa (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Medicina i Cirurgia Animals) ; Nomen, Claudio ; Benito, Javier de ; Romero Santín, Juan Carlos ; Pérez-Obiol, Enric ; Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciències de l'Educació ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Veterinària
Bellaterra : ICE de la UAB, 1994  
2.
Cesària d'una vaca / Rigau i Mas, Teresa (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Medicina i Cirurgia Animals) ; Miró Roig, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Medicina i Cirurgia Animals) ; Pineda i Bosch, Joan ; Romero Santín, Juan Carlos ; Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciències de l'Educació ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Veterinària
Bellaterra : Universitat Autonoma de Barcelona. ICE, 1992  

Vea también: autores con nombres similares
1 Mas, Toni
¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.