1.
|
5 p, 108.5 KB |
Teories de la Didàctica de la Llengua [43970]
/
Masats Viladoms, Maria Dolors ;
Dooly Owenby, Melinda ;
Torras Vila, Berta ;
Moore de Luca, Emilee Sarah ;
Morodo, Andy ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona-Formació (Escola FUAB-f)
En aquest mòdul l'alumnat, docents en formació, coneixerà les principals teories, enfocaments i mètodes relacionats amb l'ensenyament i l'aprenentatge de llengües estrangeres. També se li proporcionaran eines per dissenyar, implementar i avaluar tasques comunicatives que permetin a qui aprèn una llengua estrangera desenvolupar, en un entorn formal, la seva competència interactiva i les destreses que hi són vinculades. In this module students, as pre-service teachers, will learn about the main current theories, approaches and methods for teaching and learning a foreign language. In this module student-teachers will explore tools for designing, implementing and assessing teaching tasks that allow foreign language learners to develop, in formal learning environments, their interactive competences and related skills. En este módulo el alumnado, docentes en formación, conocerá las principales teorías, enfoques y métodos para enseñar y aprender una lengua extranjera. También se le proporcionarán herramientas para diseñar, implementar y evaluar tareas didácticas que permitan a quienes aprenden una lengua extranjera desarrollar, en un entorno de aprendizaje formal, su competencia interactiva y las destrezas vinculadas a ella.
2023-24 Màster Universitari en Didàctica del Xinès per a Hispanoparlants [1398]
3 documents
|
|
2.
|
5 p, 106.1 KB |
Pràctiques Externes [43975]
/
Masats Viladoms, Maria Dolors ;
Liao Pan, Shu-Ching ;
Guo, Xiaoyan ;
Gao, Yuan ;
Casas-Tost, Helena ;
Costa Vila, Eva ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona-Formació (Escola FUAB-f)
L'objectiu principal d'aquest mòdul és que l'alumnat pugui posar en pràctica els coneixements adquirits a la resta de mòduls en un aula de xinès com a llengua estrangera. Per superar aquest mòdul, l'alumnat ha de demostrar ser capaç d'analitzar críticament la realitat observada a l'aula i de planificar, desenvolupar i avaluar una intervenció didàctica i reflexionar sobre la pràctica realitzada. This module aims to get students put into practice the knowledge acquired in the previous modules in a real classroom of Chinese as a foreign language. To successfully complete this module, students should be able to critically analyse the reality observed in the classroom, to design, implement and assess a pedagogical project, and to critically reflect on the work done during their internship. El objetivo principal de este módulo es ofrecer al alumnado la posibildad de poner en práctica los conocimientos adquiridos en el resto de módulos en un aula de chino como lengua extranjera. Para superar el módulo, el alumnado deberá ser capaz de analizar críticamente la realidad observada en el aula, planificar, desarrollar y evaluar una intervención didáctica y reflexionar sobre la práctica realizada.
2023-24 Màster Universitari en Didàctica del Xinès per a Hispanoparlants [1398]
3 documents
|
|
3.
|
6 p, 110.8 KB |
Treball de Final de Màster [43976]
/
Casas-Tost, Helena ;
Dooly Owenby, Melinda ;
Moore de Luca, Emilee Sarah ;
Morodo, Andy ;
Paoliello, Antonio ;
Qu Lu, Xianghong ;
Masats Viladoms, Maria Dolors ;
Pascual Calvo, Xavier ;
Rovira Esteva, Sara ;
Espín García, María Carmen ;
Vallejo Rubinstein, Claudia Carolina ;
Llompart Esbert, Julia ;
Vargas Urpi, Mireia ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona-Formació (Escola FUAB-f)
L'objectiu d'quest mòdul és elaborar i defensar un treball de fi de màster (TFM), que integri els coneixements adquirits en els mòduls previs. Es tracta de desenvolupar de manera individual, i guiat pel tutor/a assignat/da, un treball que haurà d'abordar un tema relacionat amb la didàctica del xinès com a llengua estrangera. [...] The aim of this module is to elaborate and defend an MA dissertation (trabajo de fin de máster, TFM), which will integrate the knowledge acquired in the previous modules. In general terms, it is an MA dissertation that should address a topic related to teaching Chinese as a foreign language. [...] El objetivo de este módulo abordar la elaboración y defensa de un trabajo de fin de máster (TFM), que integrará los conocimientos adquiridos en los módulos previos. Se trata de desarrollar de modo individual, y guiado por el/la tutor/a asignado/a, un trabajo de fin de máster que deberá abordar un tema relacionado con la didáctica del chino. [...]
2023-24 Màster Universitari en Didàctica del Xinès per a Hispanoparlants [1398]
3 documents
|
|
4.
|
|
5.
|
|
6.
|
8 p, 120.3 KB |
Didàctica de la llengua oral en educació infantil [103679]
/
Fontich Vicens, Xavier ;
Corsi, Alessia ;
Masats Viladoms, Maria Dolors ;
Vallejo Rubinstein, Claudia Carolina ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
L'assignatura se centra bàsicament en tres àmbits: (A) El desenvolupament de la comunicació i del llenguatge dels infants de 0 a 6 anys, el seu paper en el desenvolupament cognitiu i els factors socials i els models d'intervenció que el faciliten; (B) L'ús del llenguatge a l'escola: els recursos educatius i la intervenció docent tant al primer cicle com al segon cicle d'educació infantil. [...] The course focuses mainly on three areas: (A) The development of communication and language of children from 0 to 6 years, its role in cognitive development and social factors and intervention models that facilitate it; (B) The use of language school: educational resources and educational intervention to both the first cycle and the second cycle of early childhood education, and the introduction of a foreign language in early childhood education; (C) Multilingualism in school and the language center project: the two official languages, immersion programs and foreign language, the welcome and language training for children from other cultures. [...] La asignatura se centra básicamente en tres ámbitos: (A) El desarrollo de la comunicación y del lenguaje de los niños de 0 a 6 años, su papel en el desarrollo cognitivo y los factores sociales y los modelos de intervención que lo facilitan; (B) El uso del lenguaje en la escuela: los recursos educativos y la intervención docente tanto en el primer ciclo como en el segundo ciclo de educación infantil. [...]
2023-24 Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363] Grau en Educació Infantil [847]
3 documents
|
|
7.
|
4 p, 105.3 KB |
Pràctiques Externes [43975]
/
Masats Viladoms, Maria Dolors ;
Paoliello, Antonio ;
Liao Pan, Shu-Ching ;
Qu, Xianghong ;
Viladiu Illanas, Pau ;
Jin Wang, Xuehang ;
Gao, Yuan ;
Casas-Tost, Helena ;
Costa Vila, Eva ;
Vargas Urpi, Mireia ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona-Formació (Escola FUAB-f)
1 L'objectiu principal d'aquest mòdul és que l'alumnat pugui posar en pràctica els coneixements adquirits a la resta de mòduls en un aula de xinès com a llengua estrangera. Per superar aquest mòdul, l'alumnat ha de demostrar ser capaç d'analitzar críticament la realitat observada a l'aula i de planificar, desenvolupar i avaluar una intervenció didàctica i reflexionar sobre la pràctica realitzada. 1 This module aims to get students put into practice the knowledge acquired in the previous modules in a real classroom of Chinese as a foreign language. To successfully complete this module, students should be able to critically analyse the reality observed in the classroom, to design, implement and assess a pedagogical project, and to critically reflect on the work done during their internship. 1 El objetivo principal de este módulo es ofrecer al alumnado la posibildad de poner en práctica los conocimientos adquiridos en el resto de módulos en un aula de chino como lengua extranjera. Para superar el módulo, el alumnado deberá ser capaz de analizar críticamente la realidad observada en el aula, planificar, desarrollar y evaluar una intervención didáctica y reflexionar sobre la práctica realizada.
2022-23 Màster Universitari en Didàctica del Xinès per a Hispanoparlants [1398]
3 documents
|
|
8.
|
5 p, 108.2 KB |
Teories de la Didàctica de la Llengua [43970]
/
Masats Viladoms, Maria Dolors ;
Dooly Owenby, Melinda ;
Torras Vila, Berta ;
Moore de Luca, Emilee ;
Morodo, Andy ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona-Formació (Escola FUAB-f)
En aquest mòdul l'alumnat, docents en formació, coneixerà les principals teories, enfocaments i mètodes relacionats amb l'ensenyament i l'aprenentatge de llengües estrangeres. També se li proporcionaran eines per dissenyar, implementar i avaluar tasques comunicatives que permetin a qui aprèn una llengua estrangera desenvolupar, en un entorn formal, la seva competència interactiva i les destreses que hi són vinculades. In this module students, as pre-service teachers, will learn about the main current theories, approaches and methods for teaching and learning a foreign language. In this module student-teachers will explore tools for designing, implementing and assessing teaching tasks that allow foreign language learners to develop, in formal learning environments, their interactive competences and related skills. En este módulo el alumnado, docentes en formación, conocerá las principales teorías, enfoques y métodos para enseñar y aprender una lengua extranjera. También se le proporcionarán herramientas para diseñar, implementar y evaluar tareas didácticas que permitan a quienes aprenden una lengua extranjera desarrollar, en un entorno de aprendizaje formal, su competencia interactiva y las destrezas vinculadas a ella.
2022-23 Màster Universitari en Didàctica del Xinès per a Hispanoparlants [1398]
3 documents
|
|
9.
|
|
10.
|
|