No s'ha trobat cap coincidència exacta per Massot,Margarida, però canviant-lo per Massot Margarida...
Resultats globals: 43 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 5 registres trobats
Llibres i col·leccions, 1 registres trobats
Materials didàctics, 1 registres trobats
Materials acadèmics, 36 registres trobats
Articles 5 registres trobats  
1.
12 p, 3.0 MB Sabadell 2004, una aproximació a les migraciones d'avui : 13572 sabadellencs són estrangers / Domínguez Álvarez, Virginia ; Massot, Margarida (Universitat Autònoma de Barcelona)
2004
Arraona, Núm. 28 (2004) , p. 74-85  
2.
18 p, 138.5 KB El estudio PISA y la comunidad educativa. Percepciones y opiniones sobre el proyecto PISA 2000 en España / Massot, Margarida (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Ferrer-Esteban, Gerard (Universitat Autònoma de Barcelona. Fòrum IDEA) ; Ferrer i Julià, Ferran
El presente artículo aporta información relevante acerca de las distintas opiniones de los colectivos representantes de la comunidad educativa acerca del estudio PISA 2000, su diseño metodológico y los resultados obtenidos por el alumnado español. [...]
The present article provides relevant information on the different opinions of those groups of people who act as representatives of the educational community regarding PISA 2000, its methodological approach and the results achieved by Spanish students. [...]

2006
Revista de educación (Madrid), Num. Extra (2006) , p. 381-398  
3.
28 p, 606.1 KB El practicum en el Espacio Europeo de Educación Superior (EEES) : mapa de competencias del profesional de la educación / Armengol Asparó, Carme (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Castro Ceacero, Diego (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Jariot, Mercè (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Massot, Margarida (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Sala Roca, Josefina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social)
El texto presentado es fruto del trabajo realizado en los últimos cinco años por los miembros del equipo MPI (Modelo de Practicum Integrador) en el marco del proyecto MQD (Millora de la Qualitat de la Docència) concedido en tres convocatorias consecutivas por la Generalitat de Catalunya. [...]
The text presented here is the result of a study conducted over the last five years by the members of the MPI (Modelo de Practicum Integrador, or Integrative Practicum Model) as part of the MQD (Millora de la Qualitat de la Docència, or Improvement of Teaching Quality) project, recipient of financial aid awarded on a competitive basis by the Catalonian Regional Government on three consecutive occasions. [...]

2011
Revista de educación (Madrid), Núm. 354 (2011) , p. 71-98  
4.
5 p, 1.5 MB Una tercera via en l'aprenentatge. Les repercusions en els centres d'autoaprenentatge / Ferran, Francesc ; Massot, Margarida
1996
Llengua i ús: revista tècnica de política lingüística, Núm. 6 (1996) , p. 43-47  
5.
14 p, 88.8 KB Tanit : el valor de un sueño / Martínez, Marius, 1966- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Martínez, Sergi (Universitat Autònoma de Barcelona. Fòrum IDEA) ; Ferrer-Esteban, Gerard (Universitat Autònoma de Barcelona. Fòrum IDEA) ; Martínez, Carme (Universitat Autònoma de Barcelona. Fòrum IDEA) ; Massot, Margarida (Universitat Autònoma de Barcelona. Fòrum IDEA)
Aquest article tanca el cercle d'una experiència de desenvolupament d'una comunitat d'aprenentatge. Es descriuen breument els marcs teòric i sociològic que delimiten el context per a la descripció del desenvolupament d'una comunitat. [...]
This article finishes a series about the development of a learning community. It describes briefly the theoretical and the sociological framework wich define and helps to describe the development of a community. [...]
Este artículo cierra el círculo de una experiencia de desarrollo de una comunidad de aprendizaje. En él se describen brevemente los marcos teórico y sociológico que delimitan el contexto para la descripción del desarrollo de una comunidad. [...]

2005 - 10.5565/rev/educar.213
Educar, N. 35 (2005) , p. 47-60  

Llibres i col·leccions 1 registres trobats  
1.
10 p, 78.6 KB Model de pràcticum integrador (MPI) per a unes bones pràctiques de qualificació professional / Massot, Margarida (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Sala Roca, Josefina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Armengol Asparó, Carme (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Jariot, Mercè (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Botey, Marçal (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
En el projecte Model de Pràcticum integrador (MPI) per a la recerca i consolidació d'una xarxa de centres d'excel·lència per a unes bones pràctiques de qualificació professional es desenvolupen bàsicament dos objectius: en primer lloc, es defineixen les competències que l'estudiant en pràctiques pot desenvolupar en cadascun dels centres, tenint en compte l'àmbit al qual pertany; i en segon lloc, s'estableix una xarxa de centres de pràctiques d'excel·lència MPI que, per les seves característiques, afavoreixen el treball en equip dels estudiants de diverses titulacions.
En el proyecto Modelo de prácticum integrador (MPI) para la investigación y consolidación de una red de centros de excelencia para unas buenas prácticas de cualificación profesional se desarrollan básicamente dos objetivos: en primer lugar, se definen las competencias que el estudiante en prácticas puede desarrollar en cada uno de los centros, teniendo en cuenta el ámbito al que pertenece; y en segundo lugar, se establece una red de centros de prácticas de excelencia MPI que, por sus características, favorecen el trabajo en equipo de los estudiantes de diversas titulaciones.
The project is entitled Integrative practicum model (IPM) for the research and consolidation of a network of schools of excellence for good practices in staff qualification. Is has two overarching goals: first, to define the competences that students doing practices may develop in each of the schools bearing in mind the field from which they come; and secondly, to set up a network of outstanding IPM schools practices which, because of their characteristics, foster teamwork among students from a variety of degree programmes.

IDES 2008
Experiències docents innovadores de la UAB en ciències socials i en ciències humanes: cap a l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES), 2008, p. 101-110
3 documents

Materials didàctics 1 registres trobats  
1.
346.1 KB Model de Pràcticum Integrador (MPI) / Armengol Asparó, Carme (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació) ; Gairín Sallán, Joaquín (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació) ; Jariot, Mercè (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació) ; Massot, Margarida (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació) ; Rodríguez, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació) ; Sala Roca, Josefina (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació)
Els pràcticums tenen com a objectiu crear un espai de formació en el que els futurs professionals posin en pràctica els coneixements, habilitats i competències adquirides en altres assignatures del grau i desenvolupin les competències professionals que es desenvolupen als centres de pràctiques. [...]
2009

Conté: MPI : descripció del model -- MPI Bones pràctiques [aporta una guia de com implementar el model] -- Xarxa de centres MPI: criteris pe configurar una xarxa de centres de pràctiques d'excel·lència -- Comunicació facultat [en el marc d'unes jornades d'innovació] -- Quadern Habilitats Emocionals: taller adreçat l'estudiant de pràcticum -- Quadern Presentació Oral: taller adreçat l'estudiant de pràcticum -- Quadern Avaluació de necessitats: taller adreçat l'estudiant de pràcticum -- Quadern Recollir informació: Taller de com fer la recollida d'informació necessària per desenvolupar el pràcticum -- Ambit 1-9: definició de les competències a treballar en diferents tipologies de centres on els futurs professionals d'Educació Social, Pedagogia i Psicopedagogia poden treballar i fan pràctiques.

16 documents

Materials acadèmics 36 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
5 p, 4.3 MB Educació permanent [22827] / Massot Verdú, Margarida ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
2001-02
Diplomat en Educació Social [75]  
2.
3 p, 2.2 MB Antropologia Pedagògica [22811] / Massot Verdú, Margarida ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
2001-02
Diplomat en Educació Social [75]  
3.
6 p, 442.3 KB Psicopedagogia de l'Aprenentatge al llarg de la Vida [42980] / Álvarez Cánovas, Isabel 1971- ; Massot, Margarida ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest és un mòdul busca poder donar un context el suficientment ampli com per poder disposar d'eines i mecanismes per traslladar les funcions de la psicopedagogia al llarg de la vida i això implica dues vessants principals: treball en xarxa amb tots els agents implicats del territori i fer un ús integrat de les xarxes digitals per poder establir sinergies pràctiques i reals en el món globalitzat en el qual ens trobem per tal d'optimitzar els recursos disponibles entre les diferents institucions. [...]
Este es un módulo que buscar poder ofrecer un contexto, lo suficientemente amplio como para poder disponer de herramientas y mecanismos para trasladar las funciones de la psicopedagogía a lo largo de la Vida y ello implica dos vertientes: trabajo en red con todos los agentes implicados del territorio y hacer un uso integrado de las redes digitales para poder establecer sinergias prácticas reales en el mundo globalizado en el que nos encontramos para poder optimizar los recursos disponibles entre las diferentes instituciones. [...]

2015-16
Màster Universitari en Psicopedagogia [1168]
2 documents
4.
4 p, 26.0 KB Debats oberts d'educació [101677] / Massot, Margarida ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura té un caràcter teòric-reflexiu, recuperant així el caire de fonamentació teòrica de moltes de les assignatures que s'han fet a primer i segon curs, memtre que a tercer i quart es fan assignatures més aplicades i d'especialització, així aquesta assignatura pretén recuperar el debat teòric a partir de tots els aprenentatges fets per l'alumnat. [...]
2015-16
Grau en Educació Social [827]  
5.
7 p, 34.4 KB Educació amb les persones adultes [101673] / Massot, Margarida ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
1. L'adquirir un marc teòric específic i ampli que permeti analitzar el context en el que l'educador/a social realitzarà la seva activitat professional així com entendre, interpretar i valorar críticament les relacions existents entre l'educació de les persones adultes i la societat actual des d'una perspectiva social. [...]
2015-16
Grau en Educació Social [827]  
6.
7 p, 112.8 KB Educació amb les persones adultes [101673] / Massot, Margarida ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
1. L'adquirir un marc teòric específic i ampli que permeti analitzar el context en el que l'educador/a social realitzarà la seva activitat professional així com entendre, interpretar i valorar críticament les relacions existents entre educació de les persones adultes i societat actual des d'una perspectiva social. [...]
2014-15
Grau en Educació Social [827]  
7.
4 p, 102.4 KB Debats oberts d'educació [101677] / Massot, Margarida ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura té un caràcter teòric-reflexiu, recuperant així el caire de fonamentació teòrica de moltes de les assignatures que s'han fet a primer i segon curs, memtre que a tercer i quart es fan assignatures més aplicades i d'especialització, així aquesta assignatura pretén recuperar el debat teòric a partir de tots els aprenentatges fets per l'alumnat. [...]
2014-15
Grau en Educació Social [827]  
8.
5 p, 111.6 KB L'Aprenentatge de les Persones Adultes en la Societat del Coneixement [42970] / Massot Verdu, Margarida
Aquest mòdul pretén desenvolupar aquells aspectes teòrics que fonamenten la pràctica de la formació de persones adultes en qualsevol àmbit d'intervenció. Per a això es procedirà a l'anàlisi dels canvis que introdueix el paradigma de la societat informacional i com aquests canvis afecten les persones i modifiquen els seus àmbits de participació i de relació personal. [...]
2013-14  
9.
4 p, 103.3 KB Treball de Fi de Màster [42968] / Massot Verdu, Margarida
Els objectius del mòdul pretenen aconseguir que els estudiants sàpiguen elaborar un Treball Final de Màster. Per a això, s'ofereixen la informació i les tècniques necessàries per al correcte tractament i interpretació de la informació, per a l'elaboració d'un marc teòric i metodològic. [...]
2013-14  
10.
4 p, 101.4 KB Pràctiques Externes [42967] / Massot Verdu, Margarida
Aquest mòdul és primordial degut a que es considera fonamental i prioritari per a la formació dels futurs professionals de la formació de persones adultes que tots els estudiants tinguin l'oportunitat d'entrar en contacte amb les diferents realitats socials, educatives que configuren l'ampli espectre que abasta la FpA. [...]
2013-14  

Materials acadèmics : 36 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.