Results overview: Found 27 records in 0.02 seconds.
Research literature, 15 records found
Course materials, 12 records found
Research literature 15 records found  1 - 10next  jump to record:
1.
115 p, 18.1 MB New adult : el futuro de la literatura en las nuevas generaciones / Molina Rodríguez, María ; Menal Casas, Jorge, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els joves adults d'avui en dia ja no són com ho eren les generacions anteriors a la seva edat. Per això, els seus hàbits de lectura i consum literari són molt diferents. El New Adult és un gènere per i per a ells. [...]
Los jóvenes adultos de hoy en día ya no son como lo eran las generaciones anteriores a su edad. Por eso, sus hábitos de lectura y consumo literario son muy diferentes. El New Adult es un género por y para ellos. [...]
The young adults of today are no longer like the previous generations at their age. Therefore, their reading habits and literary consumption are very different. New Adult is a genre for and by them. [...]

2023
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
2.
206 p, 16.2 MB Carnisseria Aurora : un legado para la cultura y la tradición de Vilanova i la Geltrú que empieza con un nosotros / Balagué Moreno, Natàlia ; Menal Casas, Jorge, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Una competència cada cop més ben organitzada, els canvis en les preferències dels consumidors, l'aparició de la tecnologia i els nous hàbits d'alimentació estan augmentant exponencialment el risc de perdurabilitat de les carnisseries tradicionals. [...]
Una competencia cada vez mejor organizada, los cambios en las preferencias de los consumidores, la aparición de la tecnología y los nuevos hábitos de alimentación están aumentando exponencialmente el riesgo de perdurabilidad de las carnicerías tradicionales. [...]
Increasingly better organised competition, changes in consumer preferences, the emergence of technology and new eating habits are exponentially increasing the risk of traditional butcher's shops enduring. [...]

2023
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
3.
383 p, 20.5 MB Cube : una nueva dimensión hacia el ocio del futuro / Farrés i Cardona, Sara ; Serra Vilà, Neus ; Menal Casas, Jorge, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Amb l'augment de la digitalització, gran part de les activitats culturals d'entreteniment estan perdent força. Cube és una innovadora proposta que mescla la cultura tradicional amb la tecnologia per oferir un servei d'entreteniment a gran escala, personalitzable i completament immersiu.
Ante el aumento de la digitalización, gran parte de las actividades culturales de entretenimiento están perdiendo fuerza. Cube es una propuesta innovadora que mezcla la cultura tradicional con la tecnología para ofrecer un servicio de entretenimiento a gran escala, personalizable y completamente inmersivo.
In the face of increasing digitalization, much of the cultural entertainment activities are losing steam. The Cube is an innovative proposal that blends traditional culture with technology to offer a large-scale, customisable and fully immersive entertainment service.

2022
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
4.
348 p, 91.5 MB Pangea Concept : la revolución del blazer / Aguerri Olamendi, Marta ; Balcells Juní, Gemma ; Bel Garcia, Laura ; Sancho Ballestero, Cristina ; Menal Casas, Jorge, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El treball consisteix en la creació d'una marca especialitzada en blazers. Es tracta d'una producció sostenible, que neix com a alternativa al fast-fashion, inspirada en la cultura de cada continent. [...]
El trabajo consiste en la creación de una marca especializada en blazers. Se trata de una producción sostenible, que nace como alternativa al fast-fashion, inspirada en la cultura de cada Continente. [...]
The work consists of creating a brand specialized in blazers. It's about a sustainable production, which is born as an alternative to the fast-fashion, inspired by the culture of every continent. The work comprises a prior investigation of the current and historical situation of each continent, market research and a project.

2022
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
5.
232 p, 13.1 MB Crema catalana: t'animes a salvar la llengua? Creació d'una marca de samarretes humorístiques basades en la llengua catalana i el seu pla de comunicació / Pérez i Campillo, Eva ; Menal Casas, Jorge, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Es tracta de la creació d'un projecte basat en la fabricació de samarretes juvenils centrades en defensar la llengua catalana amb missatges associats a l'humor. És una iniciativa impulsada per freqüentar i introduir més la llengua catalana en el nostre entorn per evitar la pèrdua d'aquesta, ja que cada cop és menys parlada als Països Catalans. [...]
Proyecto basado en la fabricación de camisetas juveniles centradas en defender la lengua catalana con mensajes asociados al humor. Iniciativa impulsada para frecuentar e introducir más el catalán en nuestro entorno para evitar su pérdida, ya que cada vez es menos hablado. [...]
This is the creation of a project based on the manufacture of T-shirts for young people focused on defending the Catalan language with messages linked to humor. It is an initiative driven by an objective; to frequent and introduce more the Catalan language in our environment to avoid the loss of it. [...]

2020
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
6.
187 p, 12.7 MB El espejismo del lujo: Investigación sobre la distorsión que sufre el concepto del lujo al ser visto por los españoles / Galmés Monroig, Bàrbara ; Menal Casas, Jorge, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Un producte o un servei de luxe ha de ser una cosa molt exclusiva a causa del seu elevat preu, la seva qualitat exquisida a causa del seu elevat preu, la seva unicitat en el disseny i el seu simbolisme. [...]
Un producto o un servicio de lujo debe ser algo muy exclusivo a causa de su elevado precio, su calidad exquisita, su unicidad en el diseño y su simbolismo. Entre los consumidores españoles, existe la tendencia de sobrevalorar algunas mercas percibiéndolas como marcas de lujo. [...]
A luxury product or service must be something very exclusive because of its high price, its exquisite quality, its uniqueness in design, and its symbolism. Among Spanish consumers, there is a tendency to overvalue some markets by perceiving them as luxury brands. [...]

2020
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
7.
204 p, 4.0 MB Writing your life's soundtrack : investigación y análisis del mercado musical y de su comunicación. Los letristas y cantautores / Aciego Buj, Sandra ; Menal Casas, Jorge, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte pretén realitzar una investigació sobre el mercat musical, concretament del sector de lletristes i cantautors, així com de les tècniques de comunicació utilitzades pel desenvolupament de campanyes publicitàries en aquest àmbit.
Este proyecto pretende realizar una investigación sobre el mercado musical, concretamente del sector de letristas y cantautores, así como de las técnicas de comunicación utilizadas para el desarrollo de campañas publicitarias en dicho ámbito.
This project aims to carry out a research on the music market, specifically the lyricists and songwriters sector, as well as the communication techniques used for the development of advertising campaigns in this field.

2020
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
8.
154 p, 7.9 MB La representación de los seniors en la publicidad española actual / Florit Ferrer, Neus ; Menal Casas, Jorge, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els sèniors són un target amb molt potencial, ja que conformen un gran gruix de la societat espanyola, la seva esperança de vida és elevada i disposen de salut, poder adquisitiu i temps lliure per consumir. [...]
Los seniors son un target con mucho potencial, puesto que son un grupo con mucho peso demográfico, su esperanza de vida es elevada y disponen de salud, poder adquisitivo y tiempo libre para consumir. [...]
Seniors are a target with a lot of potential, since they are a group with a lot of demographic weight, their life expectancy is high and they have health, purchasing power and free time to consume. However, they have little advertising representation and this one follows the stereotypes associated with old age. [...]

2019
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
9.
195 p, 2.7 MB Cánones de belleza en la publicidad de moda / Recordà Fouces, Júlia ; Menal Casas, Jorge, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present treball analitza els cànons de bellesa en la publicitat de moda i els canvis que s'han produït al llarg de la història, donant major importància als canvis que s'estan produint en l'actualitat. [...]
El presente trabajo analiza los cánones de belleza en la publicidad de moda y los cambios que se han producido a lo largo de la historia, dando mayor importancia a los cambios que se están produciendo en la actualidad. [...]
The present work analyzes the canons of beauty in fashion advertising and the changes that have taken place throughout history, giving greater importance to the changes that are taking place nowadays. [...]

2018
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
10.
290 p, 9.9 MB ¡Mamá, de mayor quiero ser influencer! : investigación y análisis de la actividad comercial que engloba el fenómeno influencer en España / Evangelista Guillot, Paula ; Soley Rodríguez, Elisabeth ; Menal Casas, Jorge, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En aquest treball, ens dedicarem a analitzar l'activitat comercial que engloba el fenomen influencer a Espanya, especialment en els perfils classificats com "lifestyle", entesos com a creadors de continguts capaços de liderar moviments i crear tendències en diferents àmbits del dia a dia. [...]
En este trabajo vamos a dedicarnos a analizar la actividad comercial que engloba el fenómeno influencer en España, especialmente en los perfiles categorizados como "lifestyle", entendidos como creadores de contenido capaces de liderar movimientos y crear tendencias en diferentes ámbitos del día a día. [...]
In this work, we will analyse the commercial activity that encompasses the influencer phenomenon in Spain, especially in those profiles categorized as "lifestyle", understood as content creators capable of leading movements and creating trends in different areas of everyday life. [...]

2018
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
2 documents

Research literature : 15 records found   1 - 10next  jump to record:
Course materials 12 records found  1 - 10next  jump to record:
1.
5 p, 105.7 KB Sistemes d'Informació en Màrqueting [103155] / Menal Casas, Jorge ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
De forma general aquesta assignatura pretén: • D'una banda, veure la importància dels sistemes d'informació en l'actualitat, dins de les organitzacions i clarificar l'alumnat el paper d'aquests sistemes d'informació en el procés de presa de decisions de màrqueting. [...]
In general, this course pretends: See the importance of current information systems in an organization and clarify to students the role of these Information Systems in the marketing decision-making process. [...]
De forma general esta asignatura pretende: Por un lado, ver la importancia de los sistemas actuales de información en una organización y clarificar al alumnado el papel de estos Sistemas de Información en el proceso de toma de decisiones de marketing. [...]

2023-24
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
2.
5 p, 107.7 KB Màrqueting Estratègic i Operatiu [103159] / Menal Casas, Jorge ; Navalles Villar, Pere ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Tenir una concepció precisa del que és l'estratègia de màrqueting empresarial. - Adquirir una visió general del procés estratègic del màrqueting. On i Off line - Aplicació de la gestió estratègica del màrqueting empresarial a través d'un cas real concret i al llarg d'un projecte complet de negoci -Conceptes, eines estratègiques imprescindibles de l'estratègia de màrqueting tradicional i digital - El procés estratègic del màrqueting, la cadena de valor, els avantatges competitius sostenibles. [...]
Have a precise conception of what is the business marketing strategy. - Acquire an overview of the strategic marketing process. ON and Off line - The strategic management of business marketing. In concrete real cases and throughout a project full of business - Concepts, strategic tools and essential tactics of the Traditional Marketing strategy and Digital - The strategic marketing process. [...]
Tener una concepción precisa de lo que es la estrategia de marketing empresarial. - Adquirir una visión general del proceso estratégico del marketing. On y Off line - Aplicación de la gestión estratégica del marketing empresarial, en casos reales concretos y a lo largo de un proyecto completo de negocio - Conceptos, herramientas estratégicas y tácticas imprescindibles de la estrategia de marketing tradicional y digital - El proceso estratégico del marketing. [...]

2022-23
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
3.
4 p, 104.2 KB Sistemes d'Informació en Màrqueting [103155] / Menal Casas, Jorge ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
De forma general aquesta assignatura pretén: • D'una banda, veure la importància dels sistemes d'informació en l'actualitat, dins de les organitzacions i clarificar l'alumnat el paper d'aquests sistemes d'informació en el procés de presa de decisions de màrqueting. [...]
In general, this course pretends: See the importance of current information systems in an organization and clarify to students the role of these Information Systems in the marketing decision-making process. [...]
De forma general esta asignatura pretende: Por un lado, ver la importancia de los sistemas actuales de información en una organización y clarificar al alumnado el papel de estos Sistemas de Información en el proceso de toma de decisiones de marketing. [...]

2022-23
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
4.
5 p, 106.0 KB Màrqueting Estratègic i Operatiu [103159] / Menal Casas, Jorge ; Galvany Sánchez, Carla ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Tenir una concepció precisa del que és l'estratègia de màrqueting empresarial. - Adquirir una visió general del procés estratègic del màrqueting. On i Off line - Aplicació de la gestió estratègica del màrqueting empresarial a través d'un cas real concret i al llarg d'un projecte complet de negoci -Conceptes, eines estratègiques imprescindibles de l'estratègia de màrqueting tradicional i digital - El procés estratègic del màrqueting, la cadena de valor, els avantatges competitius sostenibles. [...]
Have a precise conception of what is the business marketing strategy. - Acquire an overview of the strategic marketing process. ON and Off line - The strategic management of business marketing. In concrete real cases and throughout a project full of business - Concepts, strategic tools and essential tactics of the Traditional Marketing strategy and Digital - The strategic marketing process. [...]
Tener una concepción precisa de lo que es la estrategia de marketing empresarial. - Adquirir una visión general del proceso estratégico del marketing. On y Off line - Aplicación de la gestión estratégica del marketing empresarial, en casos reales concretos y a lo largo de un proyecto completo de negocio - Conceptos, herramientas estratégicas y tácticas imprescindibles de la estrategia de marketing tradicional y digital - El proceso estratégico del marketing. [...]

2021-22
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
5.
4 p, 101.9 KB Sistemes d'Informació en Màrqueting [103155] / Menal Casas, Jorge ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
De forma general aquesta assignatura pretén: • D'una banda, veure la importància dels sistemes d'informació en l'actualitat, dins de les organitzacions i clarificar l'alumnat el paper d'aquests sistemes d'informació en el procés de presa de decisions de màrqueting. [...]
In general, this course pretends: See the importance of current information systems in an organization and clarify to students the role of these Information Systems in the marketing decision-making process. [...]
De forma general esta asignatura pretende: Por un lado, ver la importancia de los sistemas actuales de información en una organización y clarificar al alumnado el papel de estos Sistemas de Información en el proceso de toma de decisiones de marketing. [...]

2021-22
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
6.
7 p, 115.4 KB Estratègies en Publicitat i Relacions Públiques [103134] / Campmany Muñoz, Miquel ; Menal Casas, Jorge ; Fajula, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Dotar l'alumnat de Grau dels coneixements fonamentals sobre la vessant estratègica de la comunicació, tant a nivell conceptual (anàlisi, branding i conceptualització) com d'implementació (execució de les diverses fases d'un pla de comunicació).
Dotar al alumnado de Grado de los conocimientos fundamentales sobre la vertiente estratégica de la comunicación, tanto a nivel conceptual (análisis, branding y conceptualización) como de implementación (ejecución de las diversas fases de un plan de comunicación).

2020-21
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
7.
4 p, 104.5 KB Màrqueting Estratègic i Operatiu [103159] / Menal Casas, Jorge ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Tenir una concepció precisa del que és l'estratègia de màrqueting empresarial. - Adquirir una visió general del procés estratègic del màrqueting. On i Off line - Aplicació de la gestió estratègica del màrqueting empresarial a través d'un cas real concret i al llarg d'un projecte complet de negoci - Conceptes, eines estratègiques i tàcticas imprescindibles de l'estratègia de Màrqueting Tradicional i Digital - El procés estratègic del màrqueting, la cadena de valor, els avantatges competitius sostenibles. [...]
Tener una concepción precisa de lo que es la estrategia de marketing empresarial. - Adquirir una visión general del proceso estratégico del marketing. ON y Off line - Aplicación de la gestión estratégica del marketing empresarial, en casos reales concretos y a lo largo de un proyecto completo de negocio - Conceptos, herramientas estratégicas y tácticas imprescindibles de la estrategia de Marketing Tradicional y Digital - El proceso estratégico del marketing. [...]

2020-21
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
8.
6 p, 113.5 KB Estratègies en Publicitat i Relacions Públiques [103134] / Campmany Muñoz, Miquel ; Menal Casas, Jorge ; Fajula, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Dotar L'alumnat de Grau dels coneixements fonamentals sobre la vessant estratègica de la comunicació, tant a nivell conceptual (anàlisi, branding i conceptualització) com d'implementació (execució de les diverses fases d'un pla de comunicació).
Dotar al alumnado de Grado de los conocimientos fundamentales sobre la vertiente estratégica de la comunicación, tanto a nivel conceptual (análisis, branding y conceptualización) como de implementación (ejecución de las diversas fases de un plan de comunicación).

2019-20
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
9.
4 p, 103.5 KB Màrqueting Estratègic i Operatiu [103159] / Menal Casas, Jorge ; Astals Serés, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
- Tenir una concepció precisa del que és l'estratègia de màrqueting empresarial. - Adquirir una visió general del procés estratègic del màrqueting. ON i Off line - Aplicació de la gestió estratégica del màrqueting empresarial a través d'un cas real concret i al llarg d'un projecte complet de negoci - Conceptes, eines estratègiques i táctcas imprescindibles de l'estratègia de Màrqueting Tradicional i Digital - El procés estratègic del màrqueting. [...]
- Tener una concepción precisa de lo que es la estrategia de marketing empresarial. - Adquirir una visión general del proceso estratégico del marketing. ON y Off line - Aplicación de la gestión estratégica del marketing empresarial, en casos reales concretos y a lo largo de un proyecto completo de negocio - Conceptos , herramientas estratégicas y táctcas imprescindibles de la estrategia de Marketing Tradicional y Digital - El proceso estratégico del marketing. [...]

2019-20
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
10.
6 p, 90.2 KB Estratègies en Publicitat i Relacions Públiques [103134] / Campmany Muñoz, Miquel ; Menal Casas, Jorge ; Fajula, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Dotar als alumnes del Grau dels coneixements fonamentals sobre la vessant estratègica de la comunicació, tant a nivell conceptual (anàlisi, branding i conceptualització) com d'implementació (execució de les diverses fases d'un pla de comunicació).
Dotar a los alumnos de Grado de los conocimientos fundamentales sobre la vertiente estratégica de la comunicación, tanto a nivel conceptual (análisis, branding y conceptualización) como de implementación (ejecución de las diversas fases de un plan de comunicación.

2018-19
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
2 documents

Course materials : 12 records found   1 - 10next  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.