1.
|
|
2.
|
|
3.
|
125 p, 27.2 MB |
Un espai de tots per a tots : pla de comuniació per al Teatre Clavé
/
Díaz Gras, Anna ;
Menendez Signorini, Jesica Ana Florencia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest pla consisteix en tres fases. La fase d'investigació, que contempla l'estat actual del teatre i el seu context. Es conclou que hi ha una dicotomia sobre la percepció del teatre i que la informació no arriba a tota la població. [...] Este plan consiste de tres fases. La fase de investigación, que contempla el estado actual del teatro y su contexto. Se concluye que hay una dicotomía sobre la percepción del teatro y que la información no llega a toda la población. [...] This plan consists of three phases. The research phase, which contemplates the current state of the theater and its context. It is concluded that there is a dichotomy about the perception of theatre and that the information does not reach the entire population. [...]
2021 Grau en Periodisme [971]
|
|
4.
|
48 p, 41.5 MB |
Rebranding de Elías Fotografía
/
Cuadros Urbano, Javier ;
Menendez Signorini, Jesica Ana Florencia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
La fotografia analògica ha viscut un renaixement a la última dècada, gràcies a joves apassionats per l'estètica retro i el procés manual de revelatge, en un món d'immediatesa i sobreexposició a contingut audiovisual. [...] La fotografía analógica ha vivido un renacimiento en la última década, gracias a jóvenes apasionados por la estética retro y el proceso manual de revelado en un mundo de inmediatez y sobreexposición a contenido audiovisual. [...] Film photography has reborn in the last decade, thanks to a young public passioned about retro aesthetic and the manual process of developing, in an immediate and audiovisual-saturated world. In this project we will see how a film laboratory like Elías, in Castelldefels, redefines its brand identity to adapt to a new market of clients, mainly present online. [...]
2021 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
|
|
5.
|
142 p, 3.7 MB |
La representación del trastorno obsesivo-compulsivo en la ficción. El caso de la serie británica Pure
/
Viedma Guirao, Andrea ;
Menendez Signorini, Jesica Ana Florencia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
La investigació estudia la representació del trastorn obsessiu-compulsiu (TOC) en la sèrie televisiva Pure per determinar si el seu relat contribueix a l'estigmatització de la patologia. El marc teòric de referència recull les recomanacions sobre el tractament de la salut mental en els mitjans audiovisuals (CAC) i s'utilitza l'anàlisi de contingut per estudiar aspectes del discurs com l'autenticitat de la simptomatologia, la visibilitat de les vies de tractament o l'ús de l'humor. [...] La investigación estudia la representación del trastorno obsesivo-compulsivo (TOC) en la serie televisiva Pure para determinar si su relato contribuye a la estigmatización de la patología. El marco teórico de referencia recoge las recomendaciones sobre el tratamiento de la salud mental en los medios audiovisuales (CAC) y se utiliza el análisis de contenido para estudiar aspectos del discurso como la autenticidad de la sintomatología, la visibilidad de las vías de tratamiento o el uso del humor. [...] The research studies the representation of obsessive-compulsive disorder (OCD) in the television series Pure to determine if its story contributes to the stigmatization of the disorder. The theoretical framework of reference includes the recommendations on the treatment of mental health in the audiovisual media (CAC) and content analysis is used to study aspects of the discourse such as the authenticity of the symptoms, the visibility of the clinical pathways or the use of humor. [...]
2021 Grau en Comunicació Audiovisual [968]
|
|
6.
|
|
7.
|
177 p, 11.0 MB |
Plan de Comunicación en RSC : caso IKEA
/
Dengra Soria, Laura Gracia ;
Domínguez Garcia, Carla ;
Menendez Signorini, Jesica Ana Florencia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Pla de comunicació en matèria de Responsabilitat Social Corporativa per a l'empresa IKEA Ibérica. Es tracta de potenciar els valors en sostenibilitat i responsabilitat d'IKEA per donar-li major visibilitat en aquest àmbit, i trascendir en la RSC per convertir-se en un referent de l'educació sostenible a Espanya. Plan de comunicación en materia de Responsabilidad Social Corporativa para la empresa IKEA Ibérica. Se trata de potenciar los valores en sostenibilidad y responsabilidad de IKEA para darle mayor visibilidad en este ámbito, y trascender en la RSC para convertirse en un referente de la educación sostenible en España. Communication plan on Corporate Social Responsibility for IKEA Ibérica. It is about enhancing the sustainability and responsibility values of IKEA to give it greater visibility in this area, and transcending CSR to become a benchmark for sustainable education in Spain.
2020 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
|
|
8.
|
127 p, 6.8 MB |
Creació d'un espai televisiu : hashtag setmanal
/
Luján Selfa, Laia ;
Marín Olaru, Cristina-Lívia ;
Menendez Signorini, Jesica Ana Florencia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Projecte de programa de televisió adreçat al públic "Millenial". És un espai informatiu que engloba l'actualitat, la profunditat, el rigor periodístic i, sobretot, la participació d'aquesta generació. [...] Proyecto de programa de televisión dirigido al público "Millennial". Es un espacio informativo que engloba la actualidad, la profundidad, el rigor periodístico y, sobretodo, la participación de esta generación. [...] Project of television program focused on the "Millennial" audience. It is a television program in which the news , depht, rigour and, the participation of this generation, are the most important objects. [...]
2018 Grau en Periodisme [971]
|
|
9.
|
96 p, 17.0 MB |
Los valores de marca en el packaging : el caso de Coca-Cola
/
López Chavarria, Marc ;
Menendez Signorini, Jesica Ana Florencia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
La investigació se centra en la comunicació de l'empresa Coca-Cola, enfocada als valors de marca del packaging, que el consumidor percep al producte. La finalitat del treball d'investigació és estudiar com el client aprecia els valors de l'empresa, mitjançant la informació de l'etiquetatge i els diferents sabors del producte Coca-Cola. [...] La investigación se centra en la comunicación de la empresa Coca-Cola, enfocada a los valores de marca del packaging, que el consumidor percibe en el producto. La finalidad del trabajo de investigación es estudiar cómo el cliente aprecia los valores de la empresa, mediante la información del etiquetado y los distintos sabores del producto Coca-Cola. [...] The research focuses on the communication of the Coca-Cola company, focused on the packaging brand values, which the consumer perceives in the producte. The purpose of the investigatión project is to study how the client appreciates the values of the company, through the information on the labeling and the different falvours lines of the Coca-Cola producte. [...]
2018 Grau en Periodisme [971]
13 documents
|
|
10.
|
|