1.
|
42 p, 3.6 MB |
Informe de Comunidad : Ciutat Vella (Barcelona)
/
Llena Berñe, Asun (Universitat de Barcelona) ;
Úcar, Xavier (Universitat Autónoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social) ;
Ciraso Calí, Anna (Universitat Autónoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social) ;
Corbella Molina, Laura (Universitat Autónoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social) ;
Martínez Chito, Lucas Manuel (Universitat Autónoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social) ;
Valdivia, Paloma (Universitat Autónoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social) ;
Núñez, Héctor (Universitat de Barcelona) ;
Gómez, Miquel (Universitat de Barcelona) ;
Fabra, Nuria (Universitat de Barcelona) ;
Vila, Carles (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Dret)
El presente documento forma parte del «Proyecto HEBE. El empoderamiento de los jóvenes en la comunidad. Análisis de casos a partir de tres comunidades (HEBE-III)» y es la continuación de la línea de investigación iniciada en 2010 con el proyecto «La evaluación participativa de acciones comunitarias como metodología de aprendizaje para el empoderamiento personal y comunitario» (EDU2010-15122). [...]
2024
|
|
2.
|
13 p, 1.2 MB |
Desarrollo de iFlows para gestión de alertas en SAP Cloud Platform Integration : un enfoque innovador en la monitorización de sistemas empresariales
/
López Sánchez, Daniel ;
Toro Valdivia, Mª Carmen de, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola d'Enginyeria
En entorns empresarials, la detecció i la gestió eficients d'anomalies i errors en processos operatius representen un desafiament significatiu. Aquest treball presenta un enfocament innovador per a la gestió d'alertes dins aquests entorns, mitjançant el desenvolupament d'iFlows a SAP Cloud Platform Integration (CPI). [...] En entornos empresariales, la detección y gestión eficientes de anomalías y errores en procesos operativos representan un desafío significativo. Este trabajo presenta un enfoque innovador para la gestión de alertas dentro de dichos entornos, mediante el desarrollo de iFlows en SAP Cloud Platform Integration (CPI). [...] In business environments, efficiently detecting and managing anomalies and errors in operational processes poses a significant challenge. This work introduces an innovative approach to alert management within these environments, through the development of iFlows in SAP Cloud Platform Integration (CPI). [...]
2023 Enginyeria Informàtica [958]
|
|
3.
|
11 p, 951.1 KB |
Optimització i modernització del sistema de gestió de Ralarsa Tallers : disseny, desenvolupament i documentació
/
Ginfarré Blázquez, Esther ;
Figuerola Torrell, Adrià, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola d'Enginyeria
Aquest projecte se centra en el desenvolupament i implementació d'un nou sistema de gestió per a tallers de reparació i substitució de vidres d'automòbils per a l'empresa Ralarsa, utilitzant tecnologies avançades com Microsoft Graph, ASP. [...] This project focuses on the design and implementation of a new management system for automotive glass repair and replacement workshops for the company Ralarsa, utilizing advanced technologies such as Microsoft Graph, ASP. [...] Este proyecto se centra en el desarrollo e implementación de un nuevo sistema de gestión para talleres de reparación y sustitución de vidrios de automóviles para la empresa Ralarsa, utilizando tecnologías avanzadas como Microsoft Graph, ASP. [...]
2024 Enginyeria Informàtica [958]
|
|
4.
|
14 p, 1.4 MB |
Planificador Gastronòmic : Organitza els teus àpats setmanals
/
Casas Barco, Aleix ;
Bolta Torrell, Helena, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola d'Enginyeria
Aquest document detalla el procés que s'ha seguit per a desenvolupar una aplicació web que a ajuda als usuaris en l'organització de menús saludables i variats, i en la preparació de llistes de la compra. [...] Este documento detalla el proceso que se ha seguido para desarrollar una aplicación web que ayuda a los usuarios en la organización de menús saludables y variados; y en la preparación de listas de la compra. [...] This document details the process that has been followed to develop a web application that helps users organize healthy and varied menus and prepare shopping lists. The goal is to create a database of recipes, ingredients and users, an API to communicate with the front end, an intuitive user interface, and allow users to create and view their own and other recipes, as well as generate the shopping list. [...]
2024 Enginyeria Informàtica [958]
|
|
5.
|
959 p, 18.2 MB |
Els topònims del Pallars Sobirà i la seva etimologia. Una proposta metodològica interdisciplinària
/
Garcia-Quera, Núria ;
Bernat i Baltrons, Francesc, dir. ;
Pèlachs Mañosa, Albert, dir.
L'etimologia dels noms de lloc poques vegades s'ha treballat simultàniament des de la lingüística i la geografia com es fa en aquesta tesi. Aquest canvi, que es considera essencial, ha permès estudiar els topònims opacs, considerats fòssils lingüístics, per començar a saber com parlaven els nostres avantpassats i, el que és més important, com pensaven. [...] La etimología de los nombres de lugar pocas veces se ha trabajado simultáneamente desde la lingüística y la geografía tal como se hace en esta tesis. Este cambio, que se considera esencial, ha permitido estudiar los topónimos opacos, considerados fósiles lingüísticos, para empezar a conocer cómo hablaban nuestros antepasados y, lo que es más importante, cómo pensaban. [...] The etymology of placenames has seldom been studied in both linguistics and geography at the same time as I have done in this thesis. This new approach, which I consider to be essential, has enabled the study of opaque placenames that have been considered linguistic fossils, and has given an insight into the way in which our ancestors spoke and, more importantly, the way they thought. [...]
2023
|
|
6.
|
10 p, 733.2 KB |
Avaluació de la qualitat del codi en exercicis de programació
/
Rodriguez Penin, Hugo ;
Valveny Llobet, Ernest, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola d'Enginyeria
A l'hora d'aprendre programació és molt important el feedback que l'estudiant rep dels treballs fets durant una assignatura per tal de millorar les seves capacitats. Actualment, a la Universitat Autònoma de Barcelona no es disposa de cap eina que ens permeti avaluar els aspectes referents a la qualitat del codi, com pot ser l'estil de codificació seguint una guia d'estil. [...] A la hora de aprender programación es muy importante el feedback que el estudiante recibe de los trabajos realizados durante una asignatura para mejorar sus capacidades. Actualmente, en la Universidad Autónoma de Barcelona no se dispone de ninguna herramienta que nos permita evaluar los aspectos referentes a la calidad del código, como puede ser el estilo de codificación siguiendo una guía de estilo. [...] When it comes to learning programming, the feedback that students receive on their assignments during a course is crucial to improve their skills. Currently, at the Autonomous University of Barcelona, there is no tool available to assess aspects related to code quality, such as coding style following a style guide. [...]
2023 Enginyeria Informàtica [958]
|
|
7.
|
Self-reported Subjective Effects of Analytically Confirmed New Psychoactive Substances Consumed by e-Psychonauts : A longitudinal study with an innovative internet-based methodology
/
Grifell Guàrdia, Marc ;
Galindo, Liliana, dir. ;
Pérez Solà, Víctor, dir. ;
Ventura Vialamala, Mireia, dir.
Tant en el moment de diseñar com publicar aquest estudi, les metodologies utilitzades per estudiar el fenòmen de les Noves Substàncies Psicoactives (NPS) no han estat capaces de proporcionar dades fiables a temps per a la presa de decisions crítiques. [...] En el momento de diseño y publicación de este estudio, las metodologías utilizadas para estudiar el fenómeno de las nuevas sustancias psicoactivas (NPS) no han sido capaces de proporcionar datos a tiempo para informar decisiones críticas, y en el caso de proporcionarlos, éstos no contaban con suficiente validez científica. [...] Background: Current scientific methodologies have failed to provide enough reliable data regarding the use and effects of New Psychoactive Substances (NPS) in the timeframe when critical decisions must be made. [...]
2022
|
|
8.
|
159 p, 23.1 MB |
Retos metodológicos en la evaluación de la eficacia de la terapia manual
/
Alvarez Bustins, Gerard ;
Urrútia Cuchí, Gerard, dir. ;
Bonfill, X. (Xavier), dir.
Antecedents: Les teràpies manuals (TMs) es consideren intervencions complexes (IC) perquè habitualment es componen de "paquets terapèutics" que poden incloure diversos enfocaments i tècniques diferents. [...] Antecedentes: Las terapias manuales (TMs) se consideran intervenciones complejas (ICs) porque comúnmente se componen de "paquetes terapéuticos" que pueden incluir varios enfoques y técnicas diferentes. [...] Background: Manual therapies (MTs) are considered complex interventions (CI) because they are commonly composed of "therapeutic packages" that can include several different approaches and techniques. [...]
2022
|
|
9.
|
42 p, 2.0 MB |
La inmigración extranjera en la reconfiguración demoespacial a escala local : L'Hospitalet de Llobregat (2001-2021)
/
Sánchez-Valverde Albarello, Sara ;
Recaño Valverde, Joaquín, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Filosofia i Lletres
Actualment, la segregació urbana s'estableix com una de les problemàtiques més arrelades i característiques del projecte col·lectiu de ciutat. Es tracta d'un fenomen amb un desenvolupament simètric, desplegament del qual s'expressa tant entre els sectors amb menys poder adquisitiu com -o, especialment- entre aquells que disposen de nivells de renda més elevats. [...] Hoy en día, la segregación urbana supone una de las problemáticas más arraigadas y características del proyecto colectivo de ciudad. Se trata de un fenómeno de desarrollo simétrico, cuyo despliegue se expresa tanto entre los sectores con menor poder adquisitivo como -o, especialmente- entre aquellos que disponen de niveles de renta más elevados. [...] In this day and age, urban segregation is one of the most deeply rooted and characteristic challenges of contemporary cities. It is a phenomenon that has a symmetrical development, whose deployment is expressed among sectors with less purchasing power and -or, especially- among those with higher income levels. [...]
2021-2022 Grau en Geografia, Medi Ambient i Planificació Territorial [1390]
|
|
10.
|
36 p, 931.6 KB |
Relació entre patrons d'aprenentatge i estrès acadèmic en alumnes de batxillerat en la pandèmia de la COVID-19
/
Diaz Moreno, Adrian ;
García Ravidá, Laura B., dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Psicologia
L'objectiu principal d'aquest estudi és trobar quins patrons d'aprenentatge es defineixen en l'alumnat en el context de la pandèmia de la COVID-19 i la seva relació amb l'estrès acadèmic. En una mostra d'alumnes de batxillerat, s'han mesurat els patrons d'aprenentatge i el nivell d'estrès acadèmic amb proves psicomètriques i s'han realitzat anàlisi de la correlació entre patrons d'aprenentatge i les subescales dels tests d'estrès acadèmic per poder respondre l'objectiu. [...] The main aim of this study is to find out what kind of learning patterns are defined among the High School students within the COVID-19 pandemic context and their relation with the academic stress. Therefore, within a 45 High School students sample, the learning patterns have been measured with the Inventory of Learning Patterns (ILP) and the academic stress level has been measured with the Academic Stress and Stress Coping Questionnaire (CEAU, R-CEA and A-CEA). [...]
2021 Grau en Psicologia [1485]
|
|