Results overview: Found 2 records in 0.02 seconds.
Articles, 2 records found
Articles 2 records found  
1.
9 p, 423.9 KB Un concurs Joc de Vries per treballar la Taula Periòdica / Fabregat Fabregat, Sara ; Monferrer Pons, Llorenç (IES Professor Broch i Llop (Vila-real, País Valencià))
En aquest article es presenta una proposta educativa implementada en l'assignatura de Física i Química del tercer curs d'ESO a l'IES Politècnic de Castelló de la Plana la qual està inclosa en un Treball Final del Màster Universitari en Professor/a d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes de la Universitat Jaume I de Castelló. [...]
The educational proposal presented in this article was implemented at IES Politècnic in Castelló de la Plana in the third curse of ESO. It was created as a Final Paper for the Master in Secundary Education for Teacher given at University Jaume I in Castelló. [...]

2015 - 10.5565/rev/ciencies.45
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 30 (Desembre 2015) , p. 11-19 (Experiències didàctiques i treballs pràctics)  
2.
6 p, 448.5 KB Flipped Classroom al laboratori / Molés Bort, Jaume ; Monferrer Pons, Llorenç (Universitat Jaume I) ; IES Professor Broch i Llop (Vila-real)
L'article presenta una experiència d'aprenentatge de la geologia mitjançant el treball en grups d'experts. Els alumnes han d'indagar i promoure el seu propi aprenentatge per a assolir un repte que se'ls proposa, i consensuar els criteris per els que avaluaran els seus propis resultats mitjançant rúbriques. [...]
This paper proposes a learning experience, implemented in the course "Scientific Me-thods" for the first year of the Technical-scientific in upper secondary school studies at Francesc Tàrrega High School in Vila-real. [...]

2014 - 10.5565/rev/ciencies.67
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 27 (Març 2014) , p. 9-14  

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.