Resultats globals: 242 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 132 registres trobats
Contribucions a jornades i congressos, 2 registres trobats
Llibres i col·leccions, 15 registres trobats
Documents de recerca, 37 registres trobats
Materials didàctics, 8 registres trobats
Materials acadèmics, 44 registres trobats
Documents gràfics i multimèdia, 1 registres trobats
Fons personals i institucionals, 3 registres trobats
Articles 132 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
23 p, 234.0 KB Feasibility of aerobic exercise in the subacute phase of recovery from traumatic brain injury : A case series / Morris, Timothy P. (Institut Germans Trias i Pujol. Institut Guttmann) ; Costa Miserachs, David (Beth Israel Deaconess Medical Center and Harvard Medical School, Boston, Massachusetts, United States) ; Rodriguez-Rajo, Pablo (Institut Germans Trias i Pujol. Institut Guttmann) ; Finestres, Jordi (Institut Germans Trias i Pujol. Institut Guttmann) ; Bernabeu Guitart, Montserrat (Institut Germans Trias i Pujol. Institut Guttmann) ; Gomes-Osman, Joyce (Beth Israel Deaconess Medical Center and Harvard Medical School, Boston, Massachusetts, United States) ; Pascual Leone, Álvaro (Institut Germans Trias i Pujol. Institut Guttmann) ; Tormos-Muñoz, Jose Maria (Institut Germans Trias i Pujol. Institut Guttmann)
Background and purpose: Injuries associated with traumatic brain injury (TBI) are common and can complicate rehabilitation. The objective of this study is to examine the feasibility of introducing aerobic physical exercise programs into the subacute phase of multidisciplinary rehabilitation from moderate-to-severe TBI, which includes computerized cognitive training. [...]
2018 - 10.1097/NPT.0000000000000239
Journal of Neurologic Physical Therapy, Vol. 42 Núm. 4 (october 2018) , p. 268-275  
2.
15 p, 1.4 MB High-Fat Diet-Induced Obesity Increases Brain Mitochondrial Complex I and Lipoxidation-Derived Protein Damage / Berdún, Rebeca (Institut de Recerca Biomèdica de Lleida) ; Obis, Èlia (Institut de Recerca Biomèdica de Lleida) ; Mota-Martorell, Natàlia (Institut de Recerca Biomèdica de Lleida) ; Bassols Teixidó, Anna Maria (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Bioquímica i Biologia Molecular) ; Valent, Daniel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Bioquímica i Biologia Molecular) ; Serrano, José C. E. (Institut de Recerca Biomèdica de Lleida) ; Martín-Garí, Meritxell (Institut de Recerca Biomèdica de Lleida) ; Rodríguez-Palmero, María (Laboratorios Ordesa S.L.) ; Moreno-Muñoz, José Antonio (Laboratorios Ordesa S.L.) ; Tibau, Joan (Institut de Recerca i Tecnologia Agroalimentàries) ; Quintanilla, Raquel (Unitat mixta d'investigació IRTA-UAB en Sanitat Animal. Centre de Recerca en Sanitat Animal) ; Pamplona, Reinald (Institut de Recerca Biomèdica de Lleida) ; Portero-Otín, Manuel (Institut de Recerca Biomèdica de Lleida) ; Jové, Mariona (Institut de Recerca Biomèdica de Lleida)
Obesity is a risk factor for highly prevalent age-related neurodegenerative diseases, the pathogenesis of whichinvolves mitochondrial dysfunction and protein oxidative damage. Lipoxidation, driven by high levels of peroxidizable unsaturated fatty acids and low antioxidant protection of the brain, stands out as a significant risk factor. [...]
2024 - 10.3390/antiox13020161
Antioxidants, Vol. 13 (january 2024)  
3.
11 p, 1.1 MB Assessment of plasma chitotriosidase activity, CCL18/PARC concentration and NP-C suspicion index in the diagnosis of Niemann-Pick disease type C : A prospective observational study / De Castro-Orós, Isabel (Instituto de Investigación Sanitaria Aragón) ; Irún, Pilar (Instituto de Salud Carlos III) ; Cebolla, Jorge J. (Universidad de Zaragoza) ; Rodríguez Sureda, Víctor (Hospital Universitari Vall d'Hebron) ; Mallén, Miguel (Universidad de Zaragoza) ; Pueyo, María Jesús (Universidad de Zaragoza) ; Mozas, Pilar (Universidad de Zaragoza) ; Dominguez, Carmen (Hospital Universitari Vall d'Hebron) ; Pocoví, Miguel (Instituto de Investigación Sanitaria Aragón) ; Bustamante, Alejandro (Hospital Universitario Virgen del Rocío (Sevilla, Andalusia)) ; Pérez Ortega, Irene (Hospital Universitario Virgen del Rocío (Sevilla, Andalusia)) ; Mir, Pablo (Hospital Universitario Virgen del Rocío (Sevilla, Andalusia)) ; Palomino, Alfredo (Hospital Universitario Virgen del Rocío (Sevilla, Andalusia)) ; Caceres, Maite (Hospital Universitario Virgen del Rocío (Sevilla, Andalusia)) ; Jesús Maestre, Silvia (Hospital Universitario Virgen del Rocío (Sevilla, Andalusia)) ; Calderón, Enrique J (Hospital Universitario Virgen del Rocío (Sevilla, Andalusia)) ; Rodríguez Uranga, Juan Jesus (Clinica Sagrado Corazón) ; Bautista Lorite, Juan (Clinica Sagrado Corazón (Sevilla, Andalusia)) ; Gómez Bustos, Mª Dolores (Clinica Sagrado Corazón (Sevilla, Andalusia)) ; García Moreno, Jose M. (Hospital Universitario Virgen Macarena (Sevilla, Andalusia)) ; Bermejo González, Teresa (Instituto Inspalense Pediatria) ; Muñoz, Alfredo (SAS Jerez) ; Romero Acebal, Manuel (Hospital Universitario Virgen de la Victoria (Màlaga, Andalusia)) ; Calvo Medina, Rocío (Hospital Regional Universitario Carlos Haya (Málaga)) ; Serrano Nieto, Juliana (Hospital Regional Universitario Carlos Haya (Málaga)) ; Nuñez, Esmeralda (Hospital Regional Universitario Carlos Haya (Málaga)) ; Sierra, Carlos (Hospital Materno Infantil) ; Gil Campos, Mercedes (Hospital Universitario Reina Sofía (Córdoba, Espanya)) ; Fernández de la Puebla, Rafael (Hospital Universitario Reina Sofía (Córdoba, Espanya)) ; Ochoa Sepulveda, José (Hospital Universitario Reina Sofía (Córdoba, Espanya)) ; López Laso, Eduardo (Hospital Universitario Reina Sofía (Córdoba, Espanya)) ; Maestre, Asunción (Complejo Hospitalario de Jaén) ; Ley Martos, Myriam (Hospital Universitario Puerta del Mar (Cadis, Andalusia)) ; Zafra, Pamela (Hospital Universitario Puerta del Mar (Cadis, Andalusia)) ; Pantoja Rosso, Servando (Hospital Universitario Puerta del Mar (Cadis, Andalusia)) ; Espinosa Rosso, Raul (Hospital Universitario Puerta del Mar (Cadis, Andalusia)) ; Salado Reyes, Mª Jesus (Hospital Universitario Puerta del Mar (Cadis, Andalusia)) ; Arrabal Fernández, Luisa (Hospital Virgen de las Nieves (Granada, Andalusia)) ; Ortega Moreno, Angel (Hospital Virgen de las Nieves (Granada, Andalusia)) ; Carnero Pardo, C. (Hospital Virgen de las Nieves (Granada, Andalusia)) ; Martin, Alejandro (Hospital Clínico de Salamanca) ; Alom Poveda, Jordi (Hospital General Universitario de Elche) ; Nacimiento Cantero, Belén (Hospital Universitario Puerta de Hierro Majadahonda (Madrid)) ; García Ruiz, Pedro (Hospital Universitario Fundación Jiménez Díaz) ; Rodrigo, Maria (Hospital Universitario Fundación Jiménez Díaz) ; Posada, Ignacio (Hospital 12 de Octubre (Madrid)) ; Sánchez Ferro, Alvaro (Hospital 12 de Octubre (Madrid)) ; Hernández Gallego, Jesús (Hospital 12 de Octubre (Madrid)) ; Villarejo, Alberto (Hospital 12 de Octubre (Madrid)) ; Herrero San Martin, Alejandro O. (Hospital 12 de Octubre (Madrid)) ; García Perez, Asunción (Hospital Universitario Fundación Alcorcón) ; Rodríguez de Rivera, Francisco Javier (Hospital Universitario La Paz (Madrid)) ; Sanz, Irene (Hospital Universitario La Paz (Madrid)) ; Santos, Fernando (Hospital Universitario La Paz (Madrid)) ; Gutierrez Solana, Luis (Hospital Infantil Universitario Niño Jesús (Madrid)) ; Fontan, Carmen (Hospital Universitario de Móstoles) ; Cantero Duque, Susana (Hospital Universitario de Móstoles) ; Martínez Leal, Rafael (Fundació Villablanca) ; Gamez Carbonell, Josep (Hospital Universitari Vall d'Hebron) ; Santamaria, Esteve (Hospital Universitari Vall d'Hebron) ; Del Toro, Mireia (Hospital Universitari Vall d'Hebron) ; Delgado, Tania (Parc Taulí Hospital Universitari. Institut d'Investigació i Innovació Parc Taulí (I3PT)) ; Lorente, Isabel (Parc Taulí Hospital Universitari. Institut d'Investigació i Innovació Parc Taulí (I3PT)) ; Lleó, Alberto (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Pagonabarraga Mora, Javier (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Suárez Calvet, Marc (Hospital de la Santa Creu i Sant Pau (Barcelona, Catalunya)) ; Turon-Viñas, E (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Moliner Calderón, E. (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Pascual-Sedano, Berta María (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Almenar, Consuelo (Hospital Benito Menni) ; Olivé Torralba, Anna (Hospital Mare de Déu de la Mercè (Barcelona, Espanya)) ; Misericordia Floriach, Robert (Hospital Mare de Déu de la Mercè (Barcelona, Espanya)) ; Venegas Bernal, Nilda (Parc Sanitari Sant Joan de Déu) ; Lopez Villegas, Maria Dolores (Parc de Salut MAR de Barcelona) ; Planellas, Lluis (Parc de Salut MAR de Barcelona) ; Nomdedeu Tobella, Benet (Hospital Clínic i Provincial de Barcelona) ; Martí, Mª Jose (Hospital Clínic i Provincial de Barcelona) ; Bounjourno Domenech, Mª Teresa (Hospital Clínic i Provincial de Barcelona) ; Gascón, Jordi (Hospital Universitari de Bellvitge) ; Costa, Joan (Hospital Sant Joan de Déu (Barcelona, Catalunya)) ; Fons, Carmen (Hospital Sant Joan de Déu (Barcelona, Catalunya)) ; Pineda, Mercedes (Hospital Sant Joan de Déu (Barcelona, Catalunya)) ; Abellán Vidal, Maria Teresa (Parc Salut Mar) ; Mira, Emili (Parc Salut Mar) ; Tartari, Juan Pablo (Hospital Universitari MútuaTerrassa (Terrassa, Catalunya)) ; Castilla Aparici, Roser (Hospital Sagrat Cor (Martorell, Catalunya)) ; Arévalo Sanchez, Antonio (Hospital Sagrat Cor (Martorell, Catalunya)) ; Boix Codony, Marc (Hospital Arnau de Vilanova (València)) ; Alberti, María Antonia (Hospital Arnau de Vilanova (València)) ; Piñol Ripoll, Gerard (Hospital Universitari Santa Maria (Lleida, Catalunya)) ; Modol, Ramón (Sant Joan de Déu Terres de Lleida) ; Genis, David (Hospital Universitari de Girona Doctor Josep Trueta) ; Sivera, Rafael (Hospital Universitari i Politècnic La Fe (València)) ; Vázquez Costa, Juan Francisco (Hospital Universitari i Politècnic La Fe (València)) ; Martinez, Irene (Hospital Universitari i Politècnic La Fe (València)) ; Smeyers, Patricia (Hospital Universitari i Politècnic La Fe (València)) ; Vila, Tomas (Hospital Universitari i Politècnic La Fe (València)) ; Casanova, Bonaventura (Hospital Universitari i Politècnic La Fe (València)) ; Pérez Miralles, Francisco Carlos (Hospital Universitari i Politècnic La Fe (València)) ; Dalmau Serra, Jaime (Hospital Universitari i Politècnic La Fe (València)) ; Vitoria Miñana, Isidro (Hospital Universitari i Politècnic La Fe (València)) ; Valero Merino, Caridad (Hospital Arnau de Vilanova (València)) ; Ribas Garcia, Raquel (Hospital Universitari Doctor Peset (València)) ; Simó Jordá, Margarita (Hospital Universitari Doctor Peset (València)) ; Clavel, Juana (Hospital de Castellón) ; Leiva Santana, Carlos (Hospital General Universitario de Alicante (Alacant, País Valencià)) ; Capablo, Jose Luis (Hospital Universitario Miguel Servet (Saragossa)) ; Gazulla, Jose (Hospital Universitario Miguel Servet (Saragossa)) ; Padilla, Pablo (Centro Neuropsiquiatrico Nuestra Señora del Carmen) ; Loureiro, Carmen (C.H.U. Vigo) ; Navarro Fernández-Balbuena, Carmen (C.H.U. Vigo) ; Arias, Manuel (CHU de Santiago) ; Rabuñal, María José (CHU de Santiago) ; Sobrido, María Jesús (Hospital San Rafael) ; Cia, María Teresa (Hospital Virgen del Camino (Pamplona)) ; Yoldi, María Eugenia (Hospital Virgen del Camino (Pamplona)) ; Erro, María Elena (Complejo Hospitalario Navarra) ; Fontes, Ariadna (Complejo Hospitalario Navarra) ; Rouco Axpe, Idoia (Hospital de Cruces (Barakaldo, Biscaia)) ; Ezkurida Sasieta, Francisco Javier (Hospital de Cruces (Barakaldo, Biscaia)) ; Gómez Esteban, Juan Carlos (Hospital de Cruces (Barakaldo, Biscaia)) ; Suárez Muñoz, Jose A. (Hospital Universitario de Gran Canaria Doctor Negrín) ; Rodríguez Espinosa, Norberto (Hospital Universitario Nuestra Señora de Candelaria (Santa Cruz de Tenerife)) ; Hernández, Miguel Aangel (Hospital Universitario Nuestra Señora de Candelaria (Santa Cruz de Tenerife)) ; Tejera MartÍn, Ingrid (Hospital Universitario Nuestra Señora de Candelaria (Santa Cruz de Tenerife)) ; Fuentes Garrido, Alberto (CSM Otero) ; Aporta, Rafael (Hospital Universitario de Ceuta) ; Domingo, Rosario (Hospital Universitario Virgen de la Arrixaca (Múrcia)) ; Casado Naranjo, Ignacio (Hospital San Pedro de Alcántara) ; Ruíz Gómez, María Ángeles (Hospital Universitari Son Espases (Palma de Mallorca, Balears)) ; Amer Ferrer, Guillermo (Hospital Universitari Son Espases (Palma de Mallorca, Balears)) ; Universitat Autònoma de Barcelona
Niemann-Pick disease type C (NP-C) is a rare, autosomal recessive neurodegenerative disease caused by mutations in either the NPC1 or NPC2 genes. The diagnosis of NP-C remains challenging due to the non-specific, heterogeneous nature of signs/symptoms. [...]
2017 - 10.1186/s12967-017-1146-3
Journal of translational medicine, Vol. 15 Núm. 1 (21 2017) , p. 43  
4.
20 p, 860.3 KB Ruthenium nanoparticles supported on carbon-based nanoallotropes as co-catalyst to enhance the photocatalytic hydrogen evolution activity of carbon nitride / Álvarez Prada, Luis Ignacio (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Química) ; Peral, Daniel (Technische Universität Berlin. Department of Chemistry) ; Song, Mary (Technische Universität Berlin. Department of Chemistry) ; Muñoz Martín, José María (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Química) ; Romero Fernández, Nuria (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Química) ; Escriche Martínez, Lluís (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Química) ; Acharjya, Amitava (Technische Universität Berlin. Institute of Chemistry) ; Thomas, Arne (Technische Universität Berlin. Institute of Chemistry) ; Schomäcker, Reinhard (Technische Universität Berlin. Department of Chemistry) ; Schwarze, Michael (Technische Universität Berlin. Department of Chemistry) ; Sala Román, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Química) ; Tasbihi, Minoo (Technische Universität Berlin. Department of Chemistry) ; García-Antón, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Química)
Development of competent and cost-effective materials for hydrogen evolution reaction (HER) has been attracting great attention since hydrogen is hailed as a promising environmentally friendly energy source to reduce the greenhouse emissions. [...]
2021 - 10.1016/j.renene.2020.12.070
Renewable Energy, Vol. 168 (May 2021) , p. 668-675  
5.
17 p, 354.3 KB Synthesis of 0D to 3D hybrid-carbon nanomaterials carrying platinum(0) nanoparticles : towards the electrocatalytic determination of methylparabens at ultra-trace levels / Muñoz, Jose (Institut de Ciència de Materials de Barcelona) ; Álvarez Prada, Luis Ignacio (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Química) ; Lopez-Lopez, Eric (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Química) ; Escriche Martínez, Lluís (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Química) ; Romero Fernández, Nuria (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Química) ; Sala Román, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Química) ; Mas-Torrent, Marta (Institut de Ciència de Materials de Barcelona) ; García-Antón, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Química)
A generic synthetic methodology has been applied for functionalizing four conducting carbon nanoallotropes, such as 0D carbon nanohorns (CNHs), 1D carbon nanotubes (CNTs), 2D reduced graphene oxide (rGO) and 3D graphite (GP) with platinum(0) nanoparticles (Pt-NP), and exploited towards the electrocatalytic determination of methylparaben (MeP), which has been classified as a potential endocrine-disrupting chemical. [...]
2020 - 10.1016/j.snb.2019.127467
Sensors and Actuators, B: Chemical, Vol. 305 (February 2020) , art. 127467  
6.
31 p, 7.2 MB Rational Design of Stimuli-Responsive Inorganic 2D Materials via Molecular Engineering : Toward Molecule-Programmable Nanoelectronics / Muñoz Martín, José María (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Química)
The ability of electronic devices to act as switches makes digital information processing possible. Succeeding graphene, emerging inorganic 2D materials (i2DMs) have been identified as alternative 2D materials to harbor a variety of active molecular components to move the current silicon-based semiconductor technology forward to a post-Moore era focused on molecule-based information processing components. [...]
2023 - 10.1002/adma.202305546
Advanced materials, (October 2023) , art. 2305546  
7.
The Intergenerational climate of Spanish university research / Castro Ceacero, Diego (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Rodríguez-Gómez, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Muñoz Moreno, José Luis 1980- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Calatayud, Amparo (Universitat de València) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca i Estudis pel Desenvolupament Organitzatiu (CRiEDO)
The knowledge economy has transformed society and the university environment, which has moved towards the market model. The profound changes produced under this new model have had implications for institutional functions, especially research. [...]
Taylor & Francis, 2023 - 10.1080/03075079.2023.2211088
Studies in Higher Education, Vol. 48 Núm. 11 (2023) , p. 1696-1707  
8.
3 p, 731.8 KB Alianzas Rebeldes. Un feminismo más allá de la identidad Clara Serra, Cristina Garaizábal, Laura Maca ya (coords.) Manresa, Edicions Bellaterra, 2021, 224 pp. ISBN: 978-84-18684-62-3 / Muñoz González, David José (Universitat de Barcelona. Tàcita Muta (Grup d'Estudis de Dones i Gènere a l'Antiguitat))
Obra ressenyada: Clara SERRA, Cristina GARAIZÁBAL, Laura MACAYA (coords. ), Alianzas Rebeldes. Un feminismo más allá de la identidad Manresa. Edicions Bellaterra, 2021. ISBN 978-84-18684-62-3.
2023 - 10.1344/Lectora2023.29.20
Lectora : revista de dones i textualitat, Núm. 29 (2023) , p. 252-254 (Ressenyes)  
9.
15 p, 2.7 MB Plasma proteomic profiling identifies CD33 as a marker of HIV control in natural infection and after therapeutic vaccination / Duran-Castells, Clara (Institut Germans Trias i Pujol. Institut de Recerca de la Sida IrsiCaixa) ; Prats, Anna (Institut Germans Trias i Pujol. Fundació Lluita Contra les Infeccions) ; Oriol-Tordera, Bruna (Institut Germans Trias i Pujol. Institut de Recerca de la Sida IrsiCaixa) ; Llano Montero, Anuska (Institut Germans Trias i Pujol. Institut de Recerca de la Sida IrsiCaixa) ; Gálvez, Cristina (Institut Germans Trias i Pujol. Institut de Recerca de la Sida IrsiCaixa) ; Martínez Picado, Francisco Javier (Institut Germans Trias i Pujol. Institut de Recerca de la Sida IrsiCaixa) ; Ballana, Ester (Institut Germans Trias i Pujol. Institut de Recerca de la Sida IrsiCaixa) ; García Vidal, Edurne (Institut Germans Trias i Pujol. Institut de Recerca de la Sida IrsiCaixa) ; Clotet Sala, Bonaventura (Institut Germans Trias i Pujol. Institut de Recerca de la Sida IrsiCaixa) ; Muñoz-Moreno, Jose A. (Institut Germans Trias i Pujol. Fundació Lluita Contra les Infeccions) ; Hanke, Thomas (University of Oxford. The Jenner Institute) ; Moltó, José (Institut Germans Trias i Pujol. Fundació Lluita Contra les Infeccions) ; Mothe, Beatriz (Institut Germans Trias i Pujol. Institut de Recerca de la Sida IrsiCaixa) ; Brander, Christian (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Medicina) ; Ruiz Riol, Marta (Institut Germans Trias i Pujol. Institut de Recerca de la Sida IrsiCaixa)
Biomarkers predicting the outcome of HIV-1 virus control in natural infection and after therapeutic interventions in HIV-1 cure trials remain poorly defined. The BCN02 trial (NCT02616874), combined a T-cell vaccine with romidepsin (RMD), a cancer-drug that was used to promote HIV-1 latency reversal and which has also been shown to have beneficial effects on neurofunction. [...]
2023 - 10.1016/j.ebiom.2023.104732
EBioMedicine, Vol. 95 (september 2023)  
10.
13 p, 740.4 KB High prevalence of strongyloidiasis in spain : A hospital-based study / Requena-Méndez, A. (Karolinska Institutet (Estocolm, Suècia)) ; Salas-Coronas, J. (Hospital de Poniente) ; Salvador, Fernando (Hospital Universitari Vall d'Hebron) ; Gómez-Junyent, Joan (Hospital Universitari de Bellvitge) ; Villar-Garcia, Judith (Hospital del Mar (Barcelona, Catalunya)) ; Santin, Miguel (Hospital Universitari de Bellvitge) ; Muñoz-Batet, Carmen (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; González-Cordón, Ana (Hospital Clínic i Provincial de Barcelona) ; Fernández, M.T.C. (Hospital de Poniente) ; Sulleiro Igual, Elena (Hospital Universitari Vall d'Hebron) ; Arenas-Miras, Maria del Mar (Hospital del Mar (Barcelona, Catalunya)) ; Somoza, Dolors (Hospital Universitari de Bellvitge) ; Vazquez-Villegas, J. (Tropical Medicine Unit. Distrito Poniente) ; Treviño, Begoña (Hospital Universitari Vall d'Hebron) ; Rodríguez, E. (Centro Nacional de Microbiologia-Instituto de Salud Carlos III) ; Valls, Maria Eugenia (Hospital Clínic i Provincial de Barcelona) ; Llaberia-Marcual, Jaume (Hospital de la Santa Creu i Sant Pau (Barcelona, Catalunya)) ; Subirà, Carme (Hospital Clínic i Provincial de Barcelona) ; Muñoz Gutiérrez, José (Hospital Clínic i Provincial de Barcelona) ; Universitat Autònoma de Barcelona
Strongyloidiasis is a prevailing helminth infection ubiquitous in tropical and subtropical areas, however, seroprevalence data are scarce in migrant populations, particularly for those coming for Asia. [...]
2019 - 10.3390/PATHOGENS9020107
Pathogens, Vol. 9 Núm. 2 (2019) , p. 107  

Articles : 132 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Contribucions a jornades i congressos 2 registres trobats  
1.
8 p, 102.9 KB Estudi de casos en desenvolupament organitzacional / Gairín Sallán, Joaquín (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Muñoz Moreno, José Luis 1980- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
L'aportació tracta de la incorporació de la metodologia de l'estudi de casos per a l'anàlisi institucional, en el marc de l'assignatura de Desenvolupament Organitzacional de la llicenciatura en Pedagogia. [...]
This communication presents the incorporation of the methodology of the study of cases for institutional analysis, in the subject organizational development master's degree in Pedagogy. The methodology let the student study individuals situations, in specifics institutions contexts, thus promoting the competence for the direct intervention in educations process. [...]

2008
Jornades d'Innovació Docent de la UAB, 5es : 2008  
2.
11 p, 159.6 KB Un estudi sobre la transició secundària - Universitat / Gairín Sallán, Joaquín coord. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Feixas, Mònica (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Guillamón Ramos, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Muñoz Moreno, José Luis 1980- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Quinquer, Dolors (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
La present comunicació presenta algunes reflexions i resultats obtinguts fruït de l'estudi de camp realitzat a partir del projecte La transició secundària universitat i incorporació a la universitat. [...]
2006
Jornada de Campus d'Innovació Docent, 3a : 2006  

Llibres i col·leccions 15 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
5 p, 158.1 KB La Coordinació de Benestar Estudiantil / Muñoz Moreno, José Luis 1980- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Departament de Pedagogia Aplicada ; CRiEDO ; Facultat de Ciències de l'Educació ; Universitat Autònoma de Barcelona
La participació en la universitat representa un important canvi en la vida de l'estudiantat. L'adaptació a un nou ambient acadèmic, social i físic esdevé un repte que no sempre es supera amb l'èxit esperat i desitjat. [...]
Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació, 2022  
2.
Fomentando el emprendimiento mediante el aprendizaje basado en retos en la educación superior / Rodríguez-Gómez, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Muñoz Moreno, José Luis 1980- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Barrera-Corominas, Aleix (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Universitat Autònoma de Barcelona. SGR-Grup de Recerca Equip de Desenvolupament Organitzacional
Barcelona : Ediciones Octaedro, 2024
Nuevos ecosistemas de aprendizaje : innovaciones y experiencias educativas, 2024, p. 99-110  
3.
4 p, 471.6 KB Hombres útiles : Orfila / Muñoz Gaviria, José
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Publicacions, 2022
De ida y vuelta. Imágenes transnacionales : México-Francia-España, 1843-1863, 2022, p. 261-264  
4.
4 p, 143.0 KB Introducción al informe / Gairín Sallán, Joaquín, coord. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Muñoz Moreno, José Luis, 1980- coord. (Universitat Autònoma de Barcelona)
Barcelona : EDO-SERVEIS - Universitat Autònoma de Barcelona, 2021 (Informes, 13)
Educación Superior y Pandemia. Aprendizajes y buenas prácticas en Iberoamérica, 2021, p. 6-9  
5.
255 p, 9.2 MB Educación Superior y Pandemia : Aprendizajes y buenas prácticas en Iberoamérica / Gairín Sallán, Joaquín, coord. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Muñoz Moreno, José Luis, 1980- coord. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Aguilar Chávez, Nohemy Scarleth ; Alburquerque Moreira, Ana Maria de ; Alcántara Zapata, Elsa ; Amarilla Gaette, María Luján ; Arce González, Consuelo ; Assis de Miranda, Nonato ; Benavides Meneses, Matías ; Bizelli, José Luís ; Capocasale, Alejandra ; Castillo G., Carolina ; Contreras Chacón, Azael Eduardo ; Corea Tórrez, Norma Cándida ; Correa, Gladys ; Fernandes Costa, Ana Sheila ; Jerónimo, Miguel ; González Rubio, Janeth ; Guerrero Rodríguez, Lilia Esther ; Hernández Sánchez, Isaías Javier ; Jacobina Aires, Carmenisia ; Medrano Rodríguez, Hernán ; Lopes Reis, Márcia ; Lorena Reyes, Carmen ; Marenco, Paola ; Molina Yuncosa, Nuby ; Nossar, Karina ; Palmeros y Avila, Guadalupe ; Pinheiro, Fernanda Paula ; Questa-Torterolo, Mariela ; Ramón González, Victor ; Román Medina, Luciano ; Sajevicius, Dora ; Santacruz Zárate, Venialdo ; Soligo, Marina ; Soria-Valencia, Edith ; Tafur Puente, Rosa María ; Tejera Techera, Andrea ; Terreros Barrios, Nicolasa ; Vázquez Clavera, María Inés ; Leiva-Guerrero, María Verónica ; Valdés Gázquez, María
La aportación actual no entra en analizar aspectos generales de la pandemia (naturaleza, origen, extensión general y en el país, etc. ) o de otras situaciones que se derivan del confinamiento, por considerar que son suficientemente conocidos. [...]
Barcelona EDO-SERVEIS - Universitat Autònoma de Barcelona 2021 (Informes)  
6.
20 p, 5.7 MB Codi de Conducta en Competicions Esportives de Petanca / Federació Catalana de Petanca ; Muñoz Moreno, José Luis, 1980- coord. ; Adell Hierro, Neus ; Barbecho Santos, Manuel ; Castilla Uclés, May ; Ferrari Piñol, Jonathan ; García Cuadrado, Magui ; Manzano Martínez, Jürgen ; Martín Zarcero, Jonathan ; Pérez Tortajada, Jesús ; Rabasco Izquierdo, Juanjo ; Sorio Baeza, Òscar
Aquest Codi de Conducta sistematitza tot un conjunt d'elements que pretenen ser una referència en la promoció i el desenvolupament de les competicions esportives de petanca. És un instrument que l'Àrea de Formació de la Federació Catalana de Petanca (FCP) posa a l'abast dels clubs i de les entitats que volen millorar el bon fer esportiu. [...]
Barcelona: Federació Catalana de Petanca, 2021  
7.
52 p, 13.8 MB Guia de pràctiques d'avaluació per a l'autoregulació dels aprenentatges de l'estudiantat universitari / Muñoz Moreno, José Luis 1980- ; Pons Seguí, Laura ; Ion, Georgeta ; Cano García, Elena ; Fuentes Agustí, Marta ; Mercader, Cristina ; Díaz Vicario, Anna
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2020 (ARPA-Aula de Recursos per a l'Avaluació)  
8.
18 p, 1.1 MB Pins del Vallès, 1936-1939. La Guerra Civil a Sant Cugat del Vallès / Mota Muñoz, José Fernando (Grup d'estudis locals de Sant Cugat del Vallès)
Entre octubre de 1936 i gener de 1939 la vila de Sant Cugat del Vallès va canviar el seu nom per Pins del Vallès. En aquest període de Guerra Civil el poble viurà sobtats canvis polítics i una revolució social. [...]
Sabadell : Fundació Bosch i Cardellach , 2017
El Vallès: Segona República, Guerra Civil i Postguerra (1931-1945), 2017, p. 109-126  
9.
53 p, 645.3 KB Plan de Acción Tutorial para estudiantes universitarios con discapacidad (PATdis) : Guía de recomendaciones. Gestores y profesorado universitario / Galán-Mañas, Anabel (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Gairín Sallán, Joaquín (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup EDO (Equip de Desenvolupament Organitzacional)) ; Fernández Rodríguez, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Fundació Autònoma Solidària) ; Sanahuja Gavaldà, José María (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Muñoz Moreno, José Luis 1980- (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup EDO (Equip de Desenvolupament Organitzacional)) ; Oliver Casas, Judit (Universitat Autònoma de Barcelona. Fundació Autònoma Solidària)
La presente guía tiene como finalidad servir de apoyo a los agentes implicados en la orientación de los estudiantes universitarios con discapacidad. Se trata de proporcionar pautas claras de actuación a los distintos agentes implicados en el proceso formativo de los estudiantes con discapacidad, con el fin de garantizar que los estudiantes con discapacidad puedan seguir sus estudios universitarios en igualdad de condiciones que el resto de estudiantes. [...]
Ministerio de Educación, Cultura y Deporte. Centro de Publicaciones ; Universitat Autònoma de Barcelona , 2012
2 documents
10.
28 p, 818.9 KB Código de conducta en competiciones deportivas escolares / Gairín Sallán, Joaquín, coord. (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup EDO (Equip de Desenvolupament Organitzacional)) ; Castro Ceacero, Diego (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup EDO (Equip de Desenvolupament Organitzacional)) ; Díaz Vicario, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup EDO (Equip de Desenvolupament Organitzacional)) ; Muñoz Moreno, José Luis 1980- (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup EDO (Equip de Desenvolupament Organitzacional)) ; Sha, Pei Pei (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup EDO (Equip de Desenvolupament Organitzacional))
El 'Código de conducta en competiciones deportivas escolares' es resultado del trabajo de investigación 'Prevención de actitudes intolerantes en las competiciones deportivas escolares' (Exp. 37/2011) realizado por miembros del Equip de Desenvolupament Organitzacional (EDO-EDURISC) de la Universitat Autònoma de Barcelona y financiado por el Consejo Superior de Deportes. [...]
El 'Codi de conducta en competicions esportives escolars' és el resultat del treball d'investigació 'Prevenció d'actituds intolerants en les competicions esportives escolars' (Exp. 37/2011), realitzat per membres de l'Equip de Desenvolupament Organitzacional (EDO-EDURISC) de la Universitat Autònoma de Barcelona amb el finançament del Consell Superior d'Esports. [...]

2012
2 documents

Llibres i col·leccions : 15 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Documents de recerca 37 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
360 p, 11.5 MB High-Tc Magnetic Spirals and Fe-based Frustrated Multiferroics / Romaguera Camps, Arnau ; Herrero Martin, Javier, dir. ; Garcia Muñoz, José Luis, dir.
Aquesta tesi recull una investigació sobre òxids magnètics frustrats que poden desenvolupar potencialment multiferroicitat a alta temperatura. L'ús d'aquests materials, amb acoblament magnetoelèctric, podria permetre baixos consums energètics en l'operació de nous dispositius d'emmagatzematge de dades així com el desenvolupament d'electrònica d'ultra baixa potència. [...]
Esta tesis recoge una investigación de óxidos magnéticos frustrados, de interés como potenciales materiales multiferroicos de alta temperatura. El uso de este tipo de materiales, con acoplamiento magnetoeléctrico, podría permitir bajos consumos energéticos en la operación de nuevos dispositivos de almacenamiento de datos y el desarrollo de electrónica de ultra baja potencia. [...]
This thesis work investigates frustrated magnetic oxides as potential materials to develop high-temperature multiferroicity. Multiferroic materials with magnetoelectric coupling are promising candidates for low-energy switching in data storage devices and might lead to ultra-low-power electronics. [...]

2023  
2.
3.2 MB U-space estructura del espacio aéreo / Larred Blanco, Paula ; Muñoz Gamarra, Jose Luis, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Telecomunicació i Enginyeria de Sistemes) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
La següent tesi se centra en l'estructuració de l'espai aeri de baix nivell per a la integració segura de sistemes aeris no tripulats (drons) en zones urbanes. L'objectiu és definir estructures d'espai aeri per a dos barris, Ciutat Vella i Eixample, i determinar la densitat de trànsit òptima utilitzant el servei de Resolució de Conflictes Estratègics del U-Space. [...]
La siguiente tesis se centra en la estructuración del espacio aéreo de bajo nivel para la integración segura de sistemas aéreos no tripulados (drones) en zonas urbanas. El objetivo es definir estructuras de espacio aéreo para dos barrios, Ciutat Vella y Eixample, y determinar la densidad de tráfico óptima utilizando el servicio de Resolución de Conflictos Estratégicos de U-Space. [...]
The follow thesis focuses on structuring low-level airspace for the safe integration of unmanned aerial systems (drones) in urban areas. The objective is to define airspace structures for two neighborhoods, Ciutat Vella and Eixample, and determine the optimal traffic density using the Strategy Conflict Resolution service of U-Space. [...]

2022
Pla d' Estudis de Gestió Aeronàutica [829]  
3.
2.2 MB Aplicación mixta de medidas ATFCM a corto plazo para reducir la complejidad del espacio aéreo / Verdaguer Utset, Llibert ; Muñoz Gamarra, Jose Luis, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Telecomunicació i Enginyeria de Sistemes) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
En el present treballa es realitza un anàlisis del treball realitzat prèviament per Nosedal et al. [2] amb l'objectiu de crear i implementar un procediment amb el que resoldre conflictes entre parells de vols amb mesures a curt termini (STAM). [...]
En el presente trabajo se realiza un análisis del trabajo realizado previamente por Nosedal et al. [2] con el objetivo de crear e implementar un procedimiento con el que resolver conflictos entre pares de vuelos con medidas a corto plazo (STAM). [...]
In the present work an analysis of the work carried out previously by Nosedal et al. [2] with the aim of creating and implementing a procedure to resolve conflicts between pairs of flights with short-term measures (STAM). [...]

2022
Pla d' Estudis de Gestió Aeronàutica [829]  
4.
5 p, 446.7 KB Support in building and navigating healthy peer relationships / Olmos Rueda, Patricia, coord. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Díaz Vicario, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Gairín Sallán, Joaquín (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Muñoz Moreno, José Luis 1980- (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Suárez, Cecilia Inés (Universitat Autònoma de Barcelona)
Support young people at risk of abandonment to build and maintain positive and healthy relationships with peers. "Peer" relationships refer to various forms of social relationship including friendships, learning, affective and work relationships.
Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona, 2023
3 documents
5.
4 p, 426.9 KB Promoting quality inclusive learning environments and Alternative learning arrangements in VET Education / Olmos Rueda, Patricia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Díaz Vicario, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Gairín Sallán, Joaquín (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Muñoz Moreno, José Luis 1980- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Suárez, Cecilia Inés (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
Promote inclusive learning for young people at risk of dropping out. This includes all educational contexts (compulsory and non-compulsory)-.
Bellaterra 2023
3 documents
6.
6 p, 453.4 KB Support with mid-term and end of key-stage educational transitions / Olmos Rueda, Patricia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Díaz Vicario, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Gairín Sallán, Joaquín (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Muñoz Moreno, José Luis 1980- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Suárez, Cecilia Inés (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
Offer young people, at risk of dropping out, personalized support to reduce the inherent risks involved in educational transitions, giving them the possibility to effectively direct their own educational trajectory and allowing smoother transitions.
Bellaterra 2023
3 documents
7.
4 p, 415.5 KB VET Education Teacher training : didactic strategies and practices for educational success / Olmos Rueda, Patricia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Díaz Vicario, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Gairín Sallán, Joaquín (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Muñoz Moreno, José Luis 1980- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Suárez, Cecilia Inés (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
This strategy aims to raise awareness of the importance of a practical approach to foster students' motivation and interest in learning. For this reason, the exchange of professional experiences and good practices between VET Education teachers is considered as an added value for all.
Bellaterra, 2023
3 documents
8.
4 p, 410.0 KB Responsive services or Responsive crisis resolution services for young VET Education students / Olmos Rueda, Patricia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Díaz Vicario, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Gairín Sallán, Joaquín (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Muñoz Moreno, José Luis 1980- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Suárez, Cecilia Inés (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
The purpose of the response services is to deal with abandonment and to focus on the management of students' disruptive behavior while focusing on its causes and consequences.
Bellaterra 2023
3 documents
9.
4 p, 411.0 KB Curriculum Guidance in VET Education / Olmos Rueda, Patricia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Díaz Vicario, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Gairín Sallán, Joaquín (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Muñoz Moreno, José Luis 1980- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Suárez, Cecilia Inés (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
Curricular guidance aims to prevent dropout by supporting motivated and intelligent career choices, and also flexible training that makes it possible for students to adapt their training path at the same time and according to their interests and skills.
Bellaterra 2023
3 documents
10.
4 p, 406.7 KB Establishing links with the wider community / Olmos Rueda, Patricia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Díaz Vicario, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Gairín Sallán, Joaquín (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Muñoz Moreno, José Luis 1980- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Suárez, Cecilia Inés (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
Improve the relations of the VET educational center with the community and the environment as an exercise of shared responsibility with educational success and being at the service of the social and educational development of the students.
Bellaterra 2023
3 documents

Documents de recerca : 37 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Materials didàctics 8 registres trobats  
1.
17 p, 1.3 MB 14 estratègies per individualitzar la nota en treballs grupals / Díaz Vicario, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Barrera-Corominas, Aleix (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Morodo, Andy, (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Ion, Georgeta ; Muñoz Moreno, José Luis 1980- ; Rodríguez-Gómez, David ; Álvarez Valdivia, Ibis Marlene ; Arnau-Sabatés, Laura ; Castro Ceacero, Diego ; Duran-Bellonch, Mar ; Mercader, Cristina ; Salat Llorente, Esther ; Suárez, Cecilia Inés ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació ; Universitat Autònoma de Barcelona. Oficina de Qualitat Docent
Document que presenta, de manera sintetitzada, 14 estratègies d'avaluació que possibiliten que cada membre del grup rebi una nota d'acord a la seva contribución i participación a la tasca grupal realitzada.
2022 (ARPA - Aula de Recursos per a l'Avaluació)  
2.
11 p, 355.6 KB Guia d'Orientacions per una Avaluació Ètica dels Aprenentatges ; 1a edició / Ion, Georgeta (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Muñoz Moreno, José Luis 1980- (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Rodríguez-Gómez, David (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Álvarez Valdivia, Ibis Marlene, col. ; Arnau-Sabatés, Laura, col. ; Barrera-Corominas, Aleix, col. ; Castro Ceacero, Diego, col. ; Díaz Vicario, Anna, col. ; Duran-Bellonch, Mar, col. ; Mercader, Cristina, col. ; Morodo, Andy, col. ; Salat Llorente, Esther, col. ; Suárez, Cecilia Inés, col. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació ; Universitat Autònoma de Barcelona. Oficina de Qualitat Docent
Guia destinada al conjunt del professorat, que recull un seguit de recomanacions d'integritat associades al disseny, el desenvolupament, la implementació i la interpretació de l'avaluació educativa. [...]
Bellaterra : Oficina de Qualitat Docent UAB, juny 2022 (ARPA - Aula de Recursos per a l'Avaluació)  
3.
1 p, 106.4 KB Tips per a l'alfabetització en feedback / Ion, Georgeta, coord. ; Álvarez Valdivia, Ibis Marlene ; Armengol Asparó, Carme ; Arnau-Sabatés, Laura ; Barrera-Corominas, Aleix ; Buñuel Azor, Immaculada ; Castro Ceacero, Diego ; Díaz Vicario, Anna ; Duran-Bellonch, Mar ; Suárez, Cecilia Inés ; Mercader, Cristina ; Morodo, Andy ; Muñoz Moreno, José Luis 1980- ; Rodríguez-Gómez, David ; Salat Llorente, Esther
En aquesta infografia destaquem algunes idees per ajudar al professorat a fomentar l'alfabetització de l'alumnat en el feedback.
2020 (ARPA-Aula de Recursos per a l'Avaluació)  
4.
1 p, 75.9 KB Com donar el feedback per a que sigui fàcil d'utilitzar? / Ion, Georgeta, coord. ; Álvarez Valdivia, Ibis Marlene ; Armengol Asparó, Carme ; Arnau-Sabatés, Laura ; Barrera-Corominas, Aleix ; Buñuel Azor, Immaculada ; Castro Ceacero, Diego ; Díaz Vicario, Anna ; Duran-Bellonch, Mar ; Suárez, Cecilia Inés ; Mercader, Cristina ; Morodo, Andy ; Muñoz Moreno, José Luis 1980- ; Rodríguez-Gómez, David ; Salat Llorente, Esther
En aquesta infografia destaquem algunes idees per ajudar al professorat a donar un feedback que l'alumnat pugui emprar per millorar.
2020 (ARPA-Aula de Recursos per a l'Avaluació)  
5.
1 p, 51.5 KB Dissenyar processos de feedback efectius / Ion, Georgeta, coord. ; Álvarez Valdivia, Ibis Marlene ; Armengol Asparó, Carme ; Arnau-Sabatés, Laura ; Barrera-Corominas, Aleix ; Buñuel Azor, Immaculada ; Castro Ceacero, Diego ; Díaz Vicario, Anna ; Duran-Bellonch, Mar ; Suárez, Cecilia Inés ; Mercader, Cristina ; Morodo, Andy ; Muñoz Moreno, José Luis 1980- ; Rodríguez-Gómez, David ; Salat Llorente, Esther
En aquesta infografia destaquem algunes idees per ajudar al professorat a fomentar un ús efectiu del feedback entre iguals.
2020 (ARPA-Aula de Recursos per a l'Avaluació)  
6.
1 p, 60.3 KB Com alfabetitzar a l'alumnat en el feedback? / Ion, Georgeta, coord. ; Arnau-Sabatés, Laura ; Armengol Asparó, Carme ; Barrera-Corominas, Aleix ; Castro Ceacero, Diego ; Morodo, Andy ; Duran-Bellonch, Mar ; Díaz Vicario, Anna ; Muñoz Moreno, José Luis 1980- ; Buñuel Azor, Immaculada ; Rodríguez-Gómez, David ; Salat Llorente, Esther ; Suárez, Cecilia Inés ; Álvarez Valdivia, Ibis Marlene ; Mercader, Cristina
En aquesta infografia destaquem algunes idees per ajudar al professorat a fomentar l'alfabetització de l'alumnat en el feedback.
2020 (ARPA-Aula de Recursos per a l'Avaluació)  
7.
16 p, 1.6 MB Adaptació de l'avaluació dels aprenentatges als entorns virtuals. Idees per a la virtualització de l'avaluació / Ion, Georgeta (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Mercader, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Muñoz Moreno, José Luis 1980- (Universitat Autònoma de Barcelona)
En aquest material destaquem algunes orientacions que poden guiar el procés d'adaptació de les pràctiques d'avaluació dels aprenentatges als entorns virtuals. Partim d'una revisió de la literatura especialitzada sobre la temàtica i també dels resultats dels projectes d'innovació i recerca que desenvolupem: a) Estratègies d'autoavaluació per a l'autoregulació d'aprenentatges i el desenvolupament professional docent (Ref. [...]
Barcelona, 2020 (ARPA-Aula de Recursos per a l'Avaluació)  
8.
11 p, 386.9 KB Pauta per a l'avaluació de la contribució individual dels membres al procés grupal en el treball en equip universitari / Agud Morell, Ingrid (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Alcalde, Rosa ; Armengol Asparó, Carme ; Barrera-Corominas, Aleix ; Borras Izquierdo, Alexis ; Buñuel Azor, Immaculada ; Castro Ceacero, Diego ; Díaz Vicario, Anna ; Duran-Bellonch, Mar ; González Fernández, Henar ; Ion, Georgeta ; Marzo Ruiz, Lourdes ; Mercader, Cristina ; Muñoz Moreno, José Luis 1980- ; Orta Trepat, María ; Parera Garcia, Mònica ; Pérez-Maldonado, Cristina ; Rodríguez-Gómez, David ; Salat Llorente, Esther ; Sánchez Martí, Angelina ; Zolle-Valero, Txell, col.
La pauta que es presenta a continuació parteix d'un projecte que es fonamenta en la necessitat d'assegurar una avaluació més individualitzada quan el mètode de treball escollit pel professorat és el treball en equip. [...]
Bellaterra 2018 (ARPA-Aula de Recursos per a l'Avaluació)  

Materials acadèmics 44 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
3 p, 94.4 KB Fonaments d'Enginyeria per a LSCM [44757] / Muñoz Gamarra, Jose Luis ; Moreno Ortiz, Romualdo ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
See the English version of the guide.
Understanding of what engineering is and the different aspects on problem solving. Practical problem solving by the application of the appropriate methodology. Learning and practicing of some aspects and methodologies applied to innovation application in problem solving. [...]

2023-24
Màster Universitari en Logística i Gestió de la Cadena de Subministrament [1532]
3 documents
2.
8 p, 118.8 KB Recerca en Innovació i Gestió de les Organitzacions Educatives [45006] / Rodriguez Gomez, David ; Muñoz Moreno, Jose Luis ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest mòdul pretén introduir a l'alumnat en el coneixement i investigació sobre els elements fonamentals dels processos planificació i gestió vinculats al desenvolupament organitzatiu de les institucions de formació. [...]
This module aims to introduce students to the knowledge and research on the key elements of the planning and management related to organizational development training institutions. Specifically, the objectives of this module are: 1. [...]
Este módulo pretende introducir al alumnado en el conocimiento y la investigación sobre los elementos fundamentales de los procesos de planificación y gestión vinculados al desarrollo organizativo de las instituciones de formación. [...]

2023-24
Màster Universitari en Recerca en Educació [1548]
3 documents
3.
5 p, 105.9 KB Química [101957] / Muñoz Martin, Jose Maria ; Roldán Martín, Lorena ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Biociències
1) Adquirir un llenguatge químic bàsic 2) Reconèixer l'enllaç covalent, iònic i metàl·lic, i saber-ne derivar propietats estructurals 3) Reconèixer els diferents tipus de forces intermoleculars existents i saber-ne derivar propietats fisico-químiques 4) Saber el concepte d'equilibri químic, i la seva aplicació en diverses reaccions químiques. [...]
1) To acquire a fundamental chemical language. 2) To recognize different chemical bonds (covalent, ionic and metallic) and to derive structural properties from them. 3) To recognize the different existing intermolecular forces and to derive physico-chemical properties 4) To assimilate the concept of chemical balance, and its application in different chemical reactions. [...]
1) Adquirir un lenguaje químico básico. 2) Reconocer el enlace químico covalente, iónico y metálico, y derivar a partir de éstos propiedades estructurales 3) Reconocer los distintas fuerzas intermolecular existentes y derivar a partir de éstas propiedades fisicoquímicas 4) Asimilar el concepto de equilibrio, y su aplicación en distintas reacciones químicas. [...]

2023-24
Grau en Genètica [833]
3 documents
4.
7 p, 117.3 KB Telecomunicacions en el sector aeronàutic [101763] / Muñoz Gamarra, Jose Luis ; Manzano Puigredon, Jordi ; Martín López, Gonzalo ; Megias Jimenez, David ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Tècnica Superior d'Enginyeria
Primera part: Introducció a les xarxes d'ordinadors Assolir una visió general dels conceptes relacionats amb les xarxes d'ordinadors, sabent-los situar en un model jeràrquic de protocols. Conèixer els conceptes fonamentals de les xarxes d'àrea local i de gran abast, centrant-nos en les xarxes més usades en el sector: Ethernet i ATM. [...]
First part: Introduction to computer networks Obtain an overview of the concepts related to computer networks, knowing how to place them in a hierarchical model of protocols. Understand the fundamental concepts of local and powerful local networks, focusing on the most used networks in the sector: Ethernet and ATM. [...]
Primera parte: Introducción a las redes de ordenadores Alcanzar una visión general de los conceptos relacionados con las redes de ordenadores, sabiéndolos situar en un modelo jerárquico de protocolos. [...]

2023-24
Pla d' Estudis de Gestió Aeronàutica [829]
3 documents
5.
4 p, 105.0 KB Operacions aeroportuàries II [101756] / Muñoz Gamarra, Jose Luis ; Narciso Farias, Mercedes Elizabeth ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Tècnica Superior d'Enginyeria
Es planteja com a objectius que els estudiants adquireixin:la gestió, administració, finançament i operació dels aeroports. En finalitzar el curs, els estudiants podran: 1. Identificar, comparar i evaluar les diferents tipus de operacions aeroportuàries. [...]
This course discusses the management, administration, financing and operating of airports. Upon the course completion, students will be able to: 1. Identify, compare and evaluate the various airport types, categories, operational systems, areas, functions, and agents roles. [...]
Se plantea como objetivos que los estudiantes adquieran: la gestión, administración, financiamiento y operación de los aeropuertos. Al finalizar el curso, los estudiantes podrán: 1. Identificar, comparar y evaluar los distintos tipos de operaciones aeroportuarias. [...]

2023-24
Pla d' Estudis de Gestió Aeronàutica [829]
3 documents
6.
9 p, 119.2 KB Context Social i Gestió Escolar [102069] / Muñoz Moreno, Jose Luis ; Troiano Goma, Helena ; Mallol Blanch, Eduard ; Salat Llorente, Esther ; Saurí Saula, Enric ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Els objectius que pretén l'assignatura de Context Social i Gestió Escolar són: 1. Analitzar la relació entre l'entorn social i l'escolar i les relacions socials que es donen en el si de l'escola. [...]
The objectives of the course Social Context and School Management are: 1. Analyse the relation between social and school contexts and the social relations that occur within schools. 2. Apply the sociological perspective to the analysis of educational reality and of the different social contexts. [...]
Los objetivos que pretende la asignatura de Contexto Social y Gestión Escolar son: 1. Analizar la relación entre el entorno social y el escolar y las relaciones sociales que se dan en el seno de la escuela. [...]

2023-24
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
7.
4 p, 104.9 KB Treball de Final de Màster [44247] / Armengol Asparo, Maria Carme ; Mercader Juan, Cristina ; Suárez Rivarola, Cecilia Inés ; Garcia López, Empar ; Berengueras Pont, Maria Merce ; Duran Bellonch, Maria del Mar ; Castro Ceacero, Diego ; Muñoz Moreno, Jose Luis ; Barrera-Corominas, Aleix ; Díaz Vicario, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Desenvolupar un projecte d'innovació i / o direcció que posi en joc totes les competències i continguts desenvolupats al llarg dels diferents mòduls del màster.
Developing an innovation project and / or management project that puts into action all the skills and content developed throughout the different modules of the master.
Desarrollar un proyecto de innovación y/o dirección que ponga en juego todas las competencias y contenidos desarrollados a lo largo de los diferentes módulos del máster.

2023-24
Màster Universitari en Direcció de Centres per a la Innovació Educativa [1454]
3 documents
8.
7 p, 116.1 KB El Canvi i la Innovació. La Vinculació amb l'Entorn [44246] / Armengol Asparo, Maria Carme ; Gairín Sallán, Joaquín ; Muñoz Moreno, Jose Luis ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Comprendre el context socioeducatiu en què es troba la institució educativa i conèixer i aplicar les estratègies i models de millora més adequats per gestionar el canvi.
Understanding the socio-educational context in which the educational institution is located and knowing and applying the most appropriate improvement strategies and models to manage change.
Comprender el contexto socioeducativo en el que se halla la institución educativa y conocer y aplicar las estrategias y modelos de mejora más adecuados para gestionar el cambio.

2023-24
Màster Universitari en Direcció de Centres per a la Innovació Educativa [1454]
3 documents
9.
7 p, 115.5 KB Pràcticum I [102065] / Troiano Goma, Helena ; Flecha Fernandez Sanmamed, Ainhoa ; Mallol Blanch, Eduard ; Mateos Gonzalez, Jose Luis ; Salat Llorente, Esther ; Armengol Asparo, Maria Carme ; Muñoz Moreno, Jose Luis ; Benito Pérez, Ricard ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Les pràctiques de segon tenen per objectiu fonamental que els estudiants, en grup, prenguin un primer contacte com a futurs professionals amb un centre escolar i facin una observació de caràcter global de tres aspectes fonamentals: l'entorn social de l'escola, una aproximació rigorosa i sistemàtica a l'observació i anàlisi a la realitat educativa i organitzativa d'un centre escolar i del funcionament i dinàmiques de l'aula. [...]
The main objective of this practicum is that the students, in group, establish a first contact as future school professionals. Students will be assigned to different schools in groups of 5 and will carry out a general observation of three fundamental aspects: the social context of the school, the school's organization and classroom life. [...]
Objetivos generales: 1. Analizar la relación entre el entorno social y el escolar y las relaciones sociales que se dan en el seno de la escuela, con especial referencia a las desigualdades de género y a la inclusividad. [...]

2023-24
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
10.
3 p, 96.9 KB Fonaments d'Enginyeria [42642] / Muñoz Gamarra, Jose Luis ; Moreno Ortiz, Romualdo ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Aquesta assignatura s'imparteix íntegrament en anglès. Si us plau, consulteu la guia docent en aquest idioma.
Understanding of what engineering is and the different aspects on problem solving. Practical problem solving by the application of the appropriate methodology. Learning and practicing of some aspects and methodologies applied to innovation application in problem solving.
Esta asignatura se imparte íntegramente en inglés. Por favor, consulte la guía docente en ese idioma.

2022-23
Màster Universitari en Logística i Gestió de la Cadena de Subministrament / Logistics and Supply Chain Management [1135]
3 documents

Materials acadèmics : 44 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Documents gràfics i multimèdia 1 registres trobats  
1.
Apoyo a la inclusión educativa y social de los jóvenes en riesgo de abandono escolar prematuro / Olmos Rueda, Patricia ; Díaz Vicario, Anna ; Mas Torelló, Óscar ; Muñoz, José Luís
El pasado 7 de julio de 2021 se realizó la Jornada Local de Difusión de resultados del proyecto Orienta4YEL "Supporting educational and social inclusion of early youth leavers and youth at risck of early leaving throught mechanisms of orientation and tutorial action", financiado por el programa Erasmus + de la Unión Europea (Ref. [...]
2021 (CRiEDO (Centro de Investigación y Estudios para el Desarrollo Organizativo))  

Fons personals i institucionals 3 registres trobats  
1.
1 p, 446.0 KB Carta mecanografiada de José María Muñoz Quirós a José Agustín Goytisolo / Muñoz Quirós, José María
1999  
 Accés restringit a la UAB
2.
1 p, 581.6 KB 'En la poesía hay que contar con buen barro y saber mover las manos' / Martínez Muñoz, Jose A.
21 març 1999  
3.
2 p, 200.3 KB Carta manuscrita de José Antonio Muñoz Rojas a José Agustín Goytisolo / Muñoz Rojas, José Antonio
1955  
 Accés restringit a la UAB

Vegeu també: autors amb noms similars
5 Munoz, Javier
11 Munoz, Jordi
7 Muñoz, J.
3 Muñoz, J. A.
1 Muñoz, J. L.
5 Muñoz, J. M.
1 Muñoz, J. Manuel
3 Muñoz, J.A.
1 Muñoz, J.M.
1 Muñoz, J.P.
5 Muñoz, Javier
3 Muñoz, Jesús
1 Muñoz, Joan
1 Muñoz, Joan Antoni
11 Muñoz, Jordi
1 Muñoz, Jordi-Jesús
4 Muñoz, Josep
3 Muñoz, Josep Antón
5 Muñoz, José
1 Muñoz, José Esteban
5 Muñoz, José Luis
5 Muñoz, José Luís
33 Muñoz, Juan
3 Muñoz, Juan Carlos
1 Muñoz, Juan Francisco
3 Muñoz, Juan Manuel
2 Muñoz, Juan Miguel, 1959-
2 Muñoz, Juan Pablo
2 Muñoz, Juan Ramón
2 Muñoz, Judith
33 Muñóz, Juan
33 Múñoz, Juan
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.