Resultados globales: 10 registros encontrados en 0.02 segundos.
Libros y colecciones, Encontrados 2 registros
Documentos de investigación, Encontrados 2 registros
Materiales académicos, Encontrados 6 registros
Libros y colecciones Encontrados 2 registros  
1.
8 p, 350.1 KB La violación sistemática y organizada como arma de guerra y como problema glocal socialmente relevante parte del patriarcado. Representaciones sociales de estudiantes de secundaria de Catalunya / Muzzi, Sandra (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Tosello, Julia (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Gil Carmona, Francisco (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)
Bellaterra : GREDICS UAB, 2021
El futur comença ara mateix : L'ensenyament de les ciències socials per interpretar el món i actuar socialment, 2021, p. 205-212  
2.
5 p, 391.3 KB Museos y formación del pensamiento social en educación primaria : un estudio de caso / Gil Carmona, Francisco (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Muzzi, Sandra (Universitat Autònoma de Barcelona)
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès) : GREDICS (Grup de Recerca en Didàctica de les Ciències Socials), 2019 (Docs ; 2)
Quin professorat, quina ciutadania, quin futur?, 2019, p. 479-483  

Documentos de investigación Encontrados 2 registros  
1.
56 p, 932.4 KB Noves masculinitats : una proposta didàctica per trencar amb els estereotips de la masculinitat hegemònica / Pérez Urbano, Irene ; Muzzi, Sandra, dir. (Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Els adolescents continuen associant la masculinitat a una visió hegemònica (Pescador, 2018) i, per tant, és essencial poder fer actuacions educatives que considerin la masculinitat com a eix vertebral (Ríos, 2013). [...]
Los adolescentes continúan asociando la masculinidad a una visión hegemónica (Pescador, 2018) y, por lo tanto, es esencial poder hacer actuaciones educativas que consideren la masculinidad como eje vertebrador (Ríos, 2013). [...]
Nowadays, teenagers still associate masculinity to an hegemonic vision (Pescador, 2018) and, so it is essential to be able to carry out educational activities that consider this topic the backbone of the didactic proposal (Ríos, 2013). [...]

Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona, 2023
Grau en Educació Primària [1140]  
2.
381 p, 9.1 MB El lloc de les dones en l'ensenyament de la història a Itàlia. Estudi de cas múltiple. Una recerca sobre el problema de la formació del professorat / Muzzi, Sandra ; Santisteban, Antoni, dir.
Aquesta investigació pretén dibuixar quin és el lloc de les dones a l'ensenyament de la història a Itàlia i en la formació del professorat. La desigualtat que encara hi ha entre homes i dones al país, la feminització de la professió docent i algunes polèmiques sexistes i homòfobes sobre la proposta d'introducció del gènere a l'escola (llei 107/2015) van ser el punt de partida de la recerca. [...]
Esta investigación pretende dibujar cuál es el lugar de las mujeres en la enseñanza de la historia en Italia y en la formación del profesorado. La desigualdad que aún existe entre hombres y mujeres en el país, la feminización de la profesión docente y algunas polémicas sexistas y homófobas sobre la propuesta de introducción del género en la escuela (ley 107/2015) fueron el punto de partida de la investigación. [...]
This research aims at drawing the place of women in the teaching of history in Italy and in teacher training. The inequality that still exists between men and women in the country, the feminization of the teaching profession and some sexist and homophobic controversies about the proposal to introduce gender in schools (Law 107/2015) were the starting point of the research. [...]

2021  

Materiales académicos Encontrados 6 registros  
1.
7 p, 131.1 KB Didàctica del coneixement del medi natural i social en educació infantil II [101988] / Banqué, Neus ; Muzzi, Sandra ; Gual Oliva, Marta ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Contextualització: Es tracta d'una assignatura obligatòria de tercer curs centrada en una didàctica específica compartida per dues àrees de coneixement: les ciències socials i experimentals. La Didàctica del Coneixement del Medi Natural i Social en Ed. [...]
Contextualización: Se trata de una asignatura obligatoria de tercer curso centrada en una didáctica específica compartida por dos áreas de conocimiento: las ciencias sociales y la ciencias experimentales. [...]

2020-21
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1283]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363]
Grau en Educació Infantil [847]
3 documentos
2.
8 p, 119.7 KB Didàctica del coneixement del medi natural i social en educació infantil I [101989] / Muzzi, Sandra ; Banqué, Neus ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Contextualització: Es tracta d'una assignatura obligatòria de tercer curs centrada en una didàctica específica compartida per dues àrees de coneixement: les ciències socials i les ciències experimentals. [...]
Contextualización: Se trata de una asignatura obligatoria de tercer curso centrada en una didáctica espe La "Didáctica del Conocimiento del Medio social y Natural Y" constituye una asignatur Objetivos formativos: 1. [...]

2020-21
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1283]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363]
Grau en Educació Infantil [847]
3 documentos
3.
7 p, 118.1 KB Didàctica del coneixement del medi natural i social en educació infantil I [101989] / Muzzi, Sandra ; Fontán Rodríquez, Adelaida ; Banqué, Neus ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Contextualització: Es tracta d'una assignatura obligatòria de tercer curs centrada en una didàctica específica compartida per dues àrees de coneixement: les ciències socials i les ciències experimentals. [...]
Contextualización: Se trata de una asignatura obligatoria de tercer curso centrada en una didáctica espe La "Didáctica del Conocimiento del Medio social y Natural Y" constituye una asignatur Objetivos formativos: 1. [...]

2019-20
Grau en Educació Infantil [847]
3 documentos
4.
7 p, 130.4 KB Didàctica del coneixement del medi natural i social en educació infantil II [101988] / Banqué, Neus ; Fontán Rodríquez, Adelaida ; Muzzi, Sandra ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Contextualització: Es tracta d'una assignatura obligatòria de tercer curs centrada en una didàctica específica compartida per dues àrees de coneixement: les ciències socials i experimentals. La Didàctica del Coneixement del Medi Natural i Social en Ed. [...]
Contextualización: Se trata de una asignatura obligatoria de tercer curso centrada en una didáctica específica compartida por dos áreas de conocimiento: las ciencias sociales y la ciencias experimentales. [...]

2019-20
Grau en Educació Infantil [847]
3 documentos
5.
7 p, 92.5 KB Didàctica del coneixement del medi natural i social en educació infantil II [101988] / Banqué, Neus ; Fontán Rodríquez, Adelaida ; Muzzi, Sandra ; Calafell Subirà, Genina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Contextualització: Es tracta d'una assignatura obligatòria de tercer curs centrada en una didàctica específica compartida per dues àrees de coneixement: les ciències socials i experimentals. La Didàctica del Coneixement del Medi Natural i Social en Ed. [...]
Context: It is a subjecte third year focused on a specific teaching shared by two areas of knowledge: social sciences and experimental. The Didactics of Knowledge of the Natural and Social Environment in Ed. [...]
Contextualización: Se trata de una asignatura obligatoria de tercer curso centrada en una didáctica específica compartida por dos áreas de conocimiento: las ciencias sociales y la ciencias experimentales. [...]

2018-19
Grau en Educació Infantil [847]
3 documentos
6.
7 p, 90.2 KB Didàctica del coneixement del medi natural i social en educació infantil I [101989] / Calafell Subirà, Genina ; Fontán Rodríquez, Adelaida ; Banqué, Neus ; Muzzi, Sandra ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Contextualització: Es tracta d'una assignatura obligatòria de tercer curs centrada en una didàctica específica compartida per dues àrees de coneixement: les ciències socials i les ciències experimentals. [...]
context: It is a compulsory third year focused on a specific teaching shared by two areas of knowledge: social sciences and experimental sciences. So from conception to implementation of the subject in the classroom, the two work areas based on an interdisciplinary structure. [...]
contextualización: Se trata de una asignatura obligatoria de tercer curso centrada en una didáctica específica compartida por dos áreas de conocimiento: las ciencias sociales y las ciencias experimentales. [...]

2018-19
Grau en Educació Infantil [847]
3 documentos

Vea también: autores con nombres similares
1 Muzzi, Sandra,
¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.